Tim´i Omega FL 2,2 2001a.
Tim´i Omega FL 2,2 2001a.
Teen kah teema oma teisest omegast.
Selline masin siis järgmiseks pereautoks valitud..."vana" b-omega on ausalt mind 4a.teeninud...aga prooviks midagi uuemat...ja võõramat(ATM-kast!)Vana masin müügis pm. ja lähinädalail teen ka aktiivse müügi kuulutuse
Masin auto 24´jast valitud...krt.tänapäeval on need automüüad ikka uskumatud vennad,valetavd sulle otse näkku,silm ka ei pilgu peas!
Pilte pole näidata,kuna müüa on juba omad korrektuurid teinud.Ehk nv.kodus teen mõned pildid.
Vigu leidub...tagantjärgi tarkus Marko on juba kursis ja tahtis minu "uut"pilli näha...aga kuna suvekad all(venkud rsk!),siis ei taha eriti mööda linna seigelda.Reedel katsun masina ühes tükis kodusaarele viia ja siis näeb täpselt mis ma omale kaelapeale sain
Praegu olen hetkeolukorraga rahul,auto sõidab omal jõul(107kw!) ja ei kolise midagi,atm kast toimetab uskumatult mugavalt ja +muud üllatused...
Selline masin siis järgmiseks pereautoks valitud..."vana" b-omega on ausalt mind 4a.teeninud...aga prooviks midagi uuemat...ja võõramat(ATM-kast!)Vana masin müügis pm. ja lähinädalail teen ka aktiivse müügi kuulutuse
Masin auto 24´jast valitud...krt.tänapäeval on need automüüad ikka uskumatud vennad,valetavd sulle otse näkku,silm ka ei pilgu peas!
Pilte pole näidata,kuna müüa on juba omad korrektuurid teinud.Ehk nv.kodus teen mõned pildid.
Vigu leidub...tagantjärgi tarkus Marko on juba kursis ja tahtis minu "uut"pilli näha...aga kuna suvekad all(venkud rsk!),siis ei taha eriti mööda linna seigelda.Reedel katsun masina ühes tükis kodusaarele viia ja siis näeb täpselt mis ma omale kaelapeale sain
Praegu olen hetkeolukorraga rahul,auto sõidab omal jõul(107kw!) ja ei kolise midagi,atm kast toimetab uskumatult mugavalt ja +muud üllatused...
Viimati muutis Tim, 23 Mai 2014 22:54, muudetud 1 kord kokku.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- wautzer
- Üldmoderaator
- Postitusi: 272
- Liitunud: 11 Dets 2009 14:10
- Auto: Opel Omega FL
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 4 korda
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Loodame ,et teenib sind sama või isegi paremini kui eelmine sõber! Muretuid km-e! Ja kui ikka miskit juppe tarvis siis ise teadTim kirjutas:Teen kah teema oma teisest omegast.
Selline masin siis järgmiseks pereautoks valitud..."vana" b-omega on ausalt mind 4a.teeninud...aga prooviks midagi uuemat...ja võõramat(ATM-kast!)Vana masin müügis pm. ja lähinädalail teen ka aktiivse müügi kuulutuse
Masin auto 24´jast valitud...krt.tänapäeval on need automüüad ikka uskumatud vennad,valetavd sulle otse näkku,silm ka ei pilgu peas!
Pilte pole näidata,kuna müüa on juba omad korrektuurid teinud.Ehk nv.kodus teen mõned pildid.
Vigu leidub...tagantjärgi tarkus Marko on juba kursis ja tahtis minu "uut"pilli näha...aga kuna suvekad all(venkud rsk!),siis ei taha eriti mööda linna seigelda.Reedel katsun masina ühes tükis kodusaarele viia ja siis näeb täpselt mis ma omale kaelapeale sain
Praegu olen hetkeolukorraga rahul,auto sõidab omal jõul(107kw!) ja ei kolise midagi,atm kast toimetab uskumatult mugavalt ja +muud üllatused...
Chip Tuning DPF/EGR OFF 58576668Tallinn
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Masinat ligemalt,mingit erilist lisa pole minu silmis(puudust tunnen istmesoojendusest,vanal masinal on ja krt.mugav asi),muidugi xenon lähitulesid pidasin vajalikuks.Xenoniga seoses ongi üks suur probleem,süsteem on tehase oma,õõtsade küljes on regulaatorid olemas aga tulede automaatset reguleeringut ei toimu millegipärast...ja compus sellekohast veakirja ka pole
Väike nimistu asjadest:
2,2 bensiin,caravan,ATM(toimib hästi)
kliima automaatika(ac kompressor töötab)
mf nahkkattega rool,rooli kõrguse reguleering(üles-alla!)
compu(sh.reisiarvesti)
xenon lähituled(probleem autom.kõrguse reguleeringuga)
el. kõrguse reguleeringuga esiistmed,2x
el.aknad4x(esimene kõrvalistuja oma jamab)
valgustuspakett
el.peeglid+soojendus(töötab)
kesklukk(üks pult ei toimi millegipärast)
toonklaas
16"valuvelg
Eile kimasime Markoga(Marko oli škodaga) koos praami peale,masin näitas end heast küljest.Muret teeb aga kudagi suurem bens.kulu aga seda siis vb.tänu sellele et maanteel sõites on temp.natuke alla 85c',peab termostaati vahetama hakkama.
Eile õhtul üks pimedas tehtud pilt kah
Üks perepilt
Masin ise
Kohe ees mootori õli vahetus ja ATM'i õli kontroll.Ja muidugi üleüldine kontroll kanali peal.
Väike nimistu asjadest:
2,2 bensiin,caravan,ATM(toimib hästi)
kliima automaatika(ac kompressor töötab)
mf nahkkattega rool,rooli kõrguse reguleering(üles-alla!)
compu(sh.reisiarvesti)
xenon lähituled(probleem autom.kõrguse reguleeringuga)
el. kõrguse reguleeringuga esiistmed,2x
el.aknad4x(esimene kõrvalistuja oma jamab)
valgustuspakett
el.peeglid+soojendus(töötab)
kesklukk(üks pult ei toimi millegipärast)
toonklaas
16"valuvelg
Eile kimasime Markoga(Marko oli škodaga) koos praami peale,masin näitas end heast küljest.Muret teeb aga kudagi suurem bens.kulu aga seda siis vb.tänu sellele et maanteel sõites on temp.natuke alla 85c',peab termostaati vahetama hakkama.
Eile õhtul üks pimedas tehtud pilt kah
Üks perepilt
Masin ise
Kohe ees mootori õli vahetus ja ATM'i õli kontroll.Ja muidugi üleüldine kontroll kanali peal.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Kabe ju küll mida sul kompu keskmiseks näitab?
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Paar pilti veel
Linnas oli keskmine mäletamistmööda 12+ L/100Km,maanteel kõikus 8-9vahel.Krt.seda teab kui heas korras on küünlad ja juhtmed jne.elementaarsed asjad.
Lähiajal on paras väljaminek hoolde peale.
Linnas oli keskmine mäletamistmööda 12+ L/100Km,maanteel kõikus 8-9vahel.Krt.seda teab kui heas korras on küünlad ja juhtmed jne.elementaarsed asjad.
Lähiajal on paras väljaminek hoolde peale.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
2,2 kohta on 12 küll suur, minul manuaal 2,5-ega kui siin sai kimatud paar ööd ja külge lastud tuli ka 11,6 alles keskmine muidu stabiilselt 10,3 või kui viisakalt sõita pikemats otsa siis 8/100 pole ka mingi probleem aga püsikat oleks vaja jalg väsiob pikapeale ära kui samas asendis hoidaD:
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Ära nende xenonite regulaatori pärast muretse,kui tuled alla ei näita,st.kui näitavad normaalselt ja veateadet pole ,siis ongi ok.Mul sama küsimus oli millalgi,esinduses rääkisin asjast,seal vaadati üle ja kõik oli korras.Silmaga näha liikumist polnud,aga reguleering töötas siiski.
Aga masin on asjalik sul.Edu
Aga masin on asjalik sul.Edu
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Nii...rsk...must on seest kitsam kui vana omega taga on jalaruumi vähem,taga istme ja keskkonsooli vahel on vähem ruumi ja mis kõige sitem...lapse turvatoolile annab turvavöö napilt ümber.B´l jäi tagumist turvavööd ca 15 cm üle ja rahulikult andis kinni panna.Igastahes turvavöö rullik toimib kenasti,kerib lõpuni lahti ja puha aga näe on lühem millegipärast.Peab vanast masinast rulliku ümber vahetama kui see enam-vähem teostatav on
Õlivarda otsas olev met.jublakas(min-max kirjad/kriipsud peal) käib kuskile vastu,vist tasakaalustus võll...igastahes on sealt jublaka pealt paraja soone sisse freesinud...ja see AL. puru seal õli sees on kindlasti läbi õlivõtturi sõela läinud ja õlipumba töörattaid "lihvinud".Kui õlivarras teatud asendisse keerata,siis ei käi kuskile vastu...õnneks.
ATM´i õli kontrollides(nii nagu peab) pritsis kontroll avast kergelt õlipritsmeid,kui mootor seima jätta,siis uuesti õli kontrollides hakkas õli kontroll avast voolama...Õlil oli natuke punakat jumet märgata(on see hea või halb).Siinkohal ootaks teadjamate kommentaare,et kui palju on "sellisel juhul" ATM´i min-max õli kogus liitrites.Mootori õli vardal on nt.min-max vahe ~1L.
Igastahes peab õli lisama natuke ja millalgi õli vahetama hakkama.
Ja see meeletu niiskus,mis on seisvasse autosse kogunenud,ei taha need tagaklaasid kudagi uduvabad olla(salongi õhufilter kontrollitud ja õhu siseringlus ok.)
Tegemist jagub pikaks ajaks.
Õlivarda otsas olev met.jublakas(min-max kirjad/kriipsud peal) käib kuskile vastu,vist tasakaalustus võll...igastahes on sealt jublaka pealt paraja soone sisse freesinud...ja see AL. puru seal õli sees on kindlasti läbi õlivõtturi sõela läinud ja õlipumba töörattaid "lihvinud".Kui õlivarras teatud asendisse keerata,siis ei käi kuskile vastu...õnneks.
ATM´i õli kontrollides(nii nagu peab) pritsis kontroll avast kergelt õlipritsmeid,kui mootor seima jätta,siis uuesti õli kontrollides hakkas õli kontroll avast voolama...Õlil oli natuke punakat jumet märgata(on see hea või halb).Siinkohal ootaks teadjamate kommentaare,et kui palju on "sellisel juhul" ATM´i min-max õli kogus liitrites.Mootori õli vardal on nt.min-max vahe ~1L.
Igastahes peab õli lisama natuke ja millalgi õli vahetama hakkama.
Ja see meeletu niiskus,mis on seisvasse autosse kogunenud,ei taha need tagaklaasid kudagi uduvabad olla(salongi õhufilter kontrollitud ja õhu siseringlus ok.)
Tegemist jagub pikaks ajaks.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2313
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 71 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Viisakas masin Kuid 12 l tõesti liiga palju. Mv6 siis ju lausa ökopill
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Tim kirjutas:...Õlil oli natuke punakat jumet märgata(on see hea või halb).
Tean isegi et on punane,mitte punakat värvi...Armis kirjutas:Automaatkasti õli ongi punakat värvi.
Asi selles ongi,et atm´i õlil on natuke punakat jumet,ilmselgelt õli vana või siis õli vahetamise käigus pole tervet õlikogust kätte saadud ja vana õli on uue õli kohe ära mustanud.Müüa muidugi väitis et kasti on "hiljuti" hooldatud-usun usun
Tuleb dünaamiline õlivahetus lasta teha...maksab kah kindlasti omajagu.
Niipalju veel tuli meelde,et teine pult toimib kah,tahtis autole meeldetuletamist saada.Ilmselt ei ole seda pulti kaua kasutatud ja auto on selle ära unustanud.
Ülearusest bensiinikulust.Nimelt külmalt väljalaske kollektori tihend laseb läbi(ladiseb külmalt kapoti all,umb.nagu tõukuri tiks) ja küllap selle lekkega ajab lambdad segadusse
Ja muidugi küünlad kontrollimatta.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Täna tegin siis autole "väikese"salongi puhastuse.Juhiistme ja kardaanitunneli vahelt tuli komme välja ja peotäis rosinaid/pähkleid Suht sama seis oli ka tagaistme ja selle seljatoe vahel.Kuudi mati viskasin kah välja(hallituslaik peal),mati all ja varuratta all oli palju liiva...auto nagu lastel liivakasti eest olnud...rsk!
Rooli kõrvalt panipaigast avastasin pool pakki komme ja 2paari mingeid päikeseprille.
Juhiistme el,reguleering tõrkus...kilekott oli keermelati ümber end mähkinud,tükk harutamist kipsinoaga seal-airbagi süsteemi juhtmed seal samas.Samas leidsin suurematsorti metallist jope luku kinnitõmbamis jublaka juhiistme ja seljatoe vahelt ja see jublalas oli vastu mingit juhet(musta isoleeriga mähitud juhe oli) hõõrunud üksjagu.
Samas avastasin ka uuenduse turvavööde eelpingutuste näol.B omegal on mehhaaniline pingutus,FL omegal aga pürotehniline+jupp trossi.
Hakkas ka silma juhiistme siinide ja auto põhja keevituskohtades olev rooste.Põhjamatti ei ole veel eriti kergitanud,tea kas julgebki...
Tulede pesurite pump kah ei toimi,vool tuleb peale(relee toimib,kaitse terve),ilmselt mootor kutu või on suvine pesuvedelik sees
Uurisin siis xenonite automaatset reguleeringut ligemalt.Niisama tulesid sisse lülitades ei toimu midagi,vaevumärgatav liikumine toimub siis,kui autot kõigutada(tagastangele astudes) ja kui käsitsi regulaatoreid liigutada(mõlemad toimivad),siis sätib küll tulesid üles-alla.Kudagi kahtlaselt tundetu ja tuim see reguleering.
Mingeid soovitusi/näpunäiteid omast kogemusest?Ja natuke nagu liiga auto ette näitavad kah tuled.Ilmselt korralikus diagnostikas saaks asja korda.
Küsimus kah.
Kas turvapatjadega esiistmed ka kokkuklapitavad on?Vanal omegal saab kõrvalistuja seljatoe kangist maha käänata(umb.nagu kupeedel) aga uuel ei ole sellist võimalust.Jutt siis caravanidest.
Rooli kõrvalt panipaigast avastasin pool pakki komme ja 2paari mingeid päikeseprille.
Juhiistme el,reguleering tõrkus...kilekott oli keermelati ümber end mähkinud,tükk harutamist kipsinoaga seal-airbagi süsteemi juhtmed seal samas.Samas leidsin suurematsorti metallist jope luku kinnitõmbamis jublaka juhiistme ja seljatoe vahelt ja see jublalas oli vastu mingit juhet(musta isoleeriga mähitud juhe oli) hõõrunud üksjagu.
Samas avastasin ka uuenduse turvavööde eelpingutuste näol.B omegal on mehhaaniline pingutus,FL omegal aga pürotehniline+jupp trossi.
Hakkas ka silma juhiistme siinide ja auto põhja keevituskohtades olev rooste.Põhjamatti ei ole veel eriti kergitanud,tea kas julgebki...
Tulede pesurite pump kah ei toimi,vool tuleb peale(relee toimib,kaitse terve),ilmselt mootor kutu või on suvine pesuvedelik sees
Uurisin siis xenonite automaatset reguleeringut ligemalt.Niisama tulesid sisse lülitades ei toimu midagi,vaevumärgatav liikumine toimub siis,kui autot kõigutada(tagastangele astudes) ja kui käsitsi regulaatoreid liigutada(mõlemad toimivad),siis sätib küll tulesid üles-alla.Kudagi kahtlaselt tundetu ja tuim see reguleering.
Mingeid soovitusi/näpunäiteid omast kogemusest?Ja natuke nagu liiga auto ette näitavad kah tuled.Ilmselt korralikus diagnostikas saaks asja korda.
Küsimus kah.
Kas turvapatjadega esiistmed ka kokkuklapitavad on?Vanal omegal saab kõrvalistuja seljatoe kangist maha käänata(umb.nagu kupeedel) aga uuel ei ole sellist võimalust.Jutt siis caravanidest.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
On ka fl comforte liikvel, kuid samuti, kui ka vanematel, et mitte kõigil.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Just seda ma silmas pidasingi.Ise jäin veel mõtlema,et kudas see kang seal airbagi kohapeal(b omegal on see seljatoe allalaskmise kang just seal kohas kus uutel airbag asub) olla saab jne.Aga näe uutel on see hoopis seljatoe ülaosas.reims86 kirjutas:On ka fl comforte liikvel, kuid samuti, kui ka vanematel, et mitte kõigil.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Võtsin täna asja käsile lõpuks ja uurisin opelaasist oma masina hoolduste/remontide kohta.
Hammasrihma eluiga on lõppemas ja ATM´i hoolet pole kunagi olnud,müüa aga rääkis midagi muud...seda seletab ka suht tume õli käigukastis.
Viimase 2a.jooksul on aga veermiku lapitud:esiõõtsade puksid,stabika kondid(kanalil uurides oli näha et üks oli jahh uus),abiraami puksid vahetatud,taga 1rattalaager vahetatud.
Siis uus süütemoodul,uued süüteküünlad ja uus bens.pump.
Viimase vahetuse asjus on isegi jälgi näha,kui bens.paaki sisse piilusin(uued mitte originaal klambrid olid voolikutel).Muidu paagi põhjas ja jämesõelal erilist setet/sodi ei esinenud.Vanal masinal oli aga esimest korda paaki puhastades seal bens.pumba kopsikus korralik sete.
Hammasrihma eluiga on lõppemas ja ATM´i hoolet pole kunagi olnud,müüa aga rääkis midagi muud...seda seletab ka suht tume õli käigukastis.
Viimase 2a.jooksul on aga veermiku lapitud:esiõõtsade puksid,stabika kondid(kanalil uurides oli näha et üks oli jahh uus),abiraami puksid vahetatud,taga 1rattalaager vahetatud.
Siis uus süütemoodul,uued süüteküünlad ja uus bens.pump.
Viimase vahetuse asjus on isegi jälgi näha,kui bens.paaki sisse piilusin(uued mitte originaal klambrid olid voolikutel).Muidu paagi põhjas ja jämesõelal erilist setet/sodi ei esinenud.Vanal masinal oli aga esimest korda paaki puhastades seal bens.pumba kopsikus korralik sete.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD