3. leht 4-st

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 03 Juun 2012 00:06
Postitas Jürts
Ja muidugi,kui selline"doonor" juba hoovi peal,siis iga hinna eest taastada,kui vähegi jaksu-meie käest raha ei saa-ainult retsepti :mrgreen:

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 11 Juun 2012 22:47
Postitas mhku
Tervist.

c30LE-ga selline probleem, et tühikäik kõigub, sai proovitud teist tühikäigumootorit, ei aidanud. Vahetatud on jagaja kaan, rootor kütusefilter(mis oli väga kinni). Ja kui gaasi anda siis mingilt maalt jääb hingetuks ja samas taas läheb ilusti pöördesse. Sai gaasisiibri andurit vähe keeratud, siis läksid pöördes 1300 peale aga käib ilusti. Samuti kui võtta lahti tühikäigu mootori juhe, siis jääb paremini käima.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 17 Juun 2012 22:58
Postitas mhku
Pilte
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 18 Juun 2012 23:46
Postitas urmo1989
Lase brake cleaneriga tühikäigu mootor ja õhulugeja puhtaks. Näiteks
Ehk teeb muutub miskit.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 19 Juun 2012 09:41
Postitas Tim
Sellel mootoril ju õhukulumõõtur VAF tüüpi,seal pole ju puhastada midagi.Kui ei ole just see karp kus sees el.osa paikneb mustust ja niiskust saanud,siis heal juhul reostaat radade puhastamisega ehk päästab midagi.
Samas annab sealt ka ise natuke näppida,asconal keerasin sealt enne üv.nö.segu lahjemaks.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 19 Juun 2012 18:08
Postitas mhku
Tühikäigu mootor sai võetud 2.0 pealt ja kasu tast polnud. Lambda andur ei reguleeri väga kütet, väljund pinge on 0.55 ja eriti ei muutu. Peaks korigeerima ikka 0.1-0.9 vahel. Peab proovima teist lambdat, muidu juhtmega diagnost ei näita vigu. Tühikäigul käib, aga kui annad gaasi ja lased lahti, siis sureb välja. Eks nv maale minnes saab edasi näppida.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 20 Juun 2012 06:54
Postitas vivaldi
Mul oli kunagi üks säärane juhtum.
Vaata öösel kapoti alla, et seal sädemete merd ei oleks.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 20 Juun 2012 07:59
Postitas mhku
Sai kohe algul vaadatud, ja ülelööke ei täheldanud. See suur, et tuli välja, et mootor on hoopis c30ne.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 29 Juun 2012 18:54
Postitas mhku
Tere,
Täna sai siis kolmesega mässatud ja sai ikkagi vahetatud ära kõrgepingejuhtmed, aga paremaks asi ikkagi ei läinmud. Kui uskuda lambda väljund pinget siis auto soojaks minnes läheb segu lahjaks. Muidu käib siis näitab lambda väljundiks 0.4-0.5v aga soojaks minnes langeb näit 0.1 kanti. Kui näit läheb sinna 0.1 kanti siis hakkab kiiresti ka mootori temp tõusma. Seega võibki segu lahja olla. Aga nüüd hakkab mõistus otsa saama, et millest see tingitud võib olla.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 29 Juun 2012 23:42
Postitas GCC
mootori temp andur ilmselgelt. :mrgreen:

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 06 Juul 2012 00:30
Postitas tartlane
Kena relv. See 130kw mootor on juba Senatori peal päris asjaliku minekuga, mis ta siis veel omega peal teeb :twisted: . Ma eeldan, et see on 130-nene, mitte see 115kw-ne. Kast tuleb manuaal või automaat? Ega muud midagi, edu ja kõike paremat.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 06 Juul 2012 23:29
Postitas mhku
Ostetud sai 115kw pähe, aga selgus, et peaks olema 130kw, seda vähemalt mootoril oleva kirja C30ne järgi. Käigukast on manuaal ja see oligi ostmisel eesmärk. Käigukastil praegu puudub esimene käik ja teine ja tagumine ka puudulikud. Teine kast on kaasas ja õnneks sisu sobib 2.0 omaga, mille saadavus on veel suur.
Mootoril sai nüüd segu ka ilusti paika, lambda mängib ilusti 0.7 ja 0.1 vahel. Probleemiks oli vändaandur. Sai puhastatud ja hakkas tööle, aga vist on suht nigel, sest peale väikest kruusateed hakkab taas nöökima, puhastad ära ja taas korras. Tähendab, et tuleb asendada uuega.

Aga lillast siis praegu niipalju, et kuna järgmine nädal on aeg minna täitma kohustust kodumaa eest ja esimene koju tulek on septembri lõpus ning siis ka ülevaatus kukub, sai hakatud tegema ülevaatuseks. Ja pole ennem esisillas nii palju konte vahetamist tahtnud. Seega sai pandud uued hõõtsade puksid, stabika kondid, välimised rooliotsad, esimesed piduri klotsid. Lisaks sai vanad esikettad vahetatud oma laost leitud vähe asisemate ketaste vastu. Käsipidur sai vähe timmimist. Sumbutaja keskmine pütt sai vahetatud teise vastu. Lisaks sai vahetatud peegel. Eks proovib ära käia ülevaatusel või jääb siis naasmise aega see. Lisaks siis plaan veel panna külge haagisekonks.

Praegu on plaanis hoida alles mõlemad omegad ja vaadata, et mis mõtted tulevad 11 kuu jooksul Tapal kõrgemate käsku täites.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 07 Juul 2012 21:58
Postitas Westcoast
Pean ka endale ikka ühe omega A ostma vist:D
Saatsin paarile vennale kirjad eks näis kas üldse alles on.
Paras nokitsemiseks :roll:

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 08 Juul 2012 10:46
Postitas mhku
Ei soovita osta Omega A-d kuna pärast jääbki kaela peale ja loobuda on juba raske:)

Kuna Autode norm on täis preagu(neli) ja ühtegi diisel autot pole, siis tekkis mõte ehitada lilla opel diisliks. Et anku nõu need, kes on B diisel omegatega palju kokku puutunud. Kuidas mahub/mahuks 2.5 diisel A omega peale? Mootori kinnitus pidi suht sama olema, aga kuidas istuks kogu B omega sild ette alla? Ise ei ole väga B omegaid alt ja vahelt vaadanud, piirdunud ainult pealt vaatamisega. Kui minna selle lahenduse teed minna, siis oleks plaan osta kohe terve diisel doonor.

Re: Opel Omega 2.0/3.0..mhku

Postitatud: 27 Juul 2012 18:15
Postitas mhku
Tervist.

Vahepeal sai siis enne väkke tulekut paigaldatud lillale omegale veokonks. Eelmisel nädalal käis isa ka ylevaatusel ära ning nyyd siis kehtib kuni 1.10.2013. Eks autot kasutatakse ainult käru veoks kuni endal lootus linnaloale saada.