Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "Omega99"
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Enne kui ma uue anduri panin, siis näitas ka 19 koodi ja käima ei läinud, peale vahetust enam seda koodi ei näidanud.
31 ikka jah
31 Engine speed (RPM) sensor - no signal Wiring, RPM sensor, engine not running
19 - ühenduse viga või vahetada andur
Et siis kõige parem oleks teha traaditest töötava mootoriga
Ega kellegil aku laadjat laenata ei ole Klooga läheduses
31 ikka jah
31 Engine speed (RPM) sensor - no signal Wiring, RPM sensor, engine not running
19 - ühenduse viga või vahetada andur
Et siis kõige parem oleks teha traaditest töötava mootoriga
Ega kellegil aku laadjat laenata ei ole Klooga läheduses
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Täna siis auto paranes ise jälle , aga näitab ikka 19 koodi. See vist kaob ise mingi aja pärast ära kui kõik on korras, sest kui ma uue panin 2 kuud tagasi siis see ka kohe ära ei kadunud.
Proovisin mõlema võtmega autot käima mitu korda panna ja läks kohe, ehk on viga akus(ei ole just kõige korralikum enam).
Proovisin mõlema võtmega autot käima mitu korda panna ja läks kohe, ehk on viga akus(ei ole just kõige korralikum enam).
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Ei näita. Ainult 12; 19; 12Andreas0110 kirjutas:Aga näitab mõlemat viga.. nii 19 kui 31 endiselt?
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Täna kontrollisin veermikku ja läbi on taga silla suured puksid ja ees amordi tugilaagrid tundusid ka häält tegevat. Niipalju kui ma olen tagasilla puksidest aru saanud koosnevad need vist kahest puksist, et kas need vahetatakse kõik korraga ära või piisab ainult alumiste vahetamisest, sest ülemine tundus korras olevat?
Ja kas kulunud tugilaagritest lähevad ratta ka lääpa või teevad nad lilhtsalt häält keerates? Esimesed rattad on natuke lääpa vajunud.
Ja kas kulunud tugilaagritest lähevad ratta ka lääpa või teevad nad lilhtsalt häält keerates? Esimesed rattad on natuke lääpa vajunud.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3204
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 63 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Tugilaagrid lääpavajumist küll põhjustada ei tohiks,aga vedrud võib pooleks murda,kuna keeramise aeg järgi ei anna ja väänab jubedalt vedru.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Nii hull asi veel ei ole õnneks, aga kui laagrid lääbakaks ei tee, siis on amorditoed otsas.outlaw kirjutas:Tugilaagrid lääpavajumist küll põhjustada ei tohiks,aga vedrud võib pooleks murda,kuna keeramise aeg järgi ei anna ja väänab jubedalt vedru.
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Täna kui koju jõudsin ja auto seisma jätsin hakkas jahutusvedelikku voolama maha , tuli seda siis mootori tagant, arvan et see on see kolme otsaga klapp, päris täpselt ei ole veel uurinud. See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtminekalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Sai nüüd täpsemalt uuritud ja ongi see sama klapp, avastasin veel et üks vaakum vooliku ots on ära murdunud, mulle tundus et vooliku teine ots lähebki selle klapi külge. Panin praegu katkisele otsale natuke teipi peale, vooliku jaoks tegin kolmiku ja panin teise koha peale selleopelist kirjutas:On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtminekalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Mina ei saa aru mis seal teha on. Kojamehed ja nende alune plastik eemaldada ja ruumi on ülearugi.opelist kirjutas:On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtminekalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Ma pigem võtaks pleenumi eest ära, tööd pisut rohkem, kuid tagab parema ligipääsu.vivaldi kirjutas:Mina ei saa aru mis seal teha on. Kojamehed ja nende alune plastik eemaldada ja ruumi on ülearugi.opelist kirjutas:On tõesti, foorumis sellest väga palju juttu olnud. Vahetamine on ka paras ettevõtminekalmer1102 kirjutas:See klapp on vist üks tüüpviga nendel?(kuskilt lugesin)
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Lähen täna uurin millal ma uue klapi saan ja kui vahetuseks läheb, võtan sealt need mõlemad ära kui vaja
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Laupäeval sai auto omale kulmud
Tuleks nüüd veel ära poleerida ja vaadata kas värv sai ikka sama(tundub tumedam)
Paar pilti:
Paintis joonistasin sellised kulmud
Tulid sellised:
Teen täna parema pildi!
Tuleks nüüd veel ära poleerida ja vaadata kas värv sai ikka sama(tundub tumedam)
Paar pilti:
Paintis joonistasin sellised kulmud
Tulid sellised:
Teen täna parema pildi!
Re: Opel Omega Business 2.5 V6 125kW "kalmer1102"
Värv on siiski tumedam natuke, et tuleb üle teha kunagi.
Kulmud :
Kulmud :