1. leht 1-st

Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 11 Mär 2016 10:30
Postitas vanakaru
Tere!

Ostsin universaalse lambda ( opel omega 2,0 bensiin , 100 kw, mudel 94-95 aasta)

Komplektis pistikut ei olnud

Võtsin vana, seal olid järgmist värvi juhtmed: must, punane, kollane , valge

Uuel lambdal olid must, hall , valge , valge

Kaasas oleva ühendamise skeemi peal selliseid värve ei olnud.
Võtsin lambdad kätte ja hakkasin mustast vasakule poole võrdlema

Vana must-punane-kollane-valge
Uus must-hall - valge - valge

Kas selline ühendamis skeem on praktikas ka õige.
Või saab kuskilt veel tabeleid?

Kokkuvõte: mootori tuli jäi põlema ja töökojas arvuti ütles , et lambda ei tööta.
Samas nagu mootor töötab ergumalt....

Kas on ideid? Kas lambda ikkagi töötab või ei tööta? Või kas ma ühendasin õigesti?

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 11 Mär 2016 10:53
Postitas eedu32
Hey . Üldiselt värvilistele juhtmetele universaal ei sobi . Universaali juhtmed on must signaal , valged on kütte keha ja hall on lisa mass .

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 11 Mär 2016 11:41
Postitas vivaldi
Värviliste juhtmetega ei saa tõepoolest tavalist universaalset panna. Tuleb ikka panna samade värvidega andur.

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 11 Mär 2016 13:01
Postitas vanakaru
Hmm...

Kas ehk kuidagi midagi saaks teha.
Jube nadi on 40 eur korstnasse kanda

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 11 Mär 2016 13:12
Postitas GertK
vanakaru kirjutas:Hmm...

Kas ehk kuidagi midagi saaks teha.
Jube nadi on 40 eur korstnasse kanda
Vaheta andur ümber.

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 14 Mär 2016 09:25
Postitas vanakaru
Tere opeligeeniused!

Hädasti oleks tarvis mõtteid ja ettepanekuid, kuidas ühendada lambda juhtmeid vastavalt eespool toodud tingimustel.
Või kust ma peaks otsima või mis märksõnu veel kasutama.

Nimelt on auto mootor hakkanud kohutaval kombel pooma. Vajutad gaasi ja tõmbab "hinge kinni"

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 14 Mär 2016 23:22
Postitas Omega Sport Packet
Pane universaalanduri tootja numbreid mingigi info selle anduri kohta kirja.Kui juhtmed valesti lased selle anduri korstnasse koos juhtajuga.

Väidan vastupidist, et saab niipidi ja naapidi panna kui tead kuhu õige juhe käib.

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 15 Mär 2016 12:38
Postitas vanakaru
Tootekood Ja-ASH-43-U04

Kas sellest on abi

Re: Lambda ja pistiku ühendamise skeem

Postitatud: 16 Mär 2016 17:20
Postitas Omega Sport Packet
Tegu Ashaki anduriga siis ja tootekataloogis ka märgitud, et sobib x 20xev kenasti kokku.Niipalju saad teha ja kontrollida auto poolt kas andur saab massi ja kas küttekehani jõuab pinge.Teisi kahte juhet saab ka kontrollida aga seda siia hetkel ei lisa, et ei tekiks isu katsetada.
Anduril on küttekeha ja see on vajalik selleks, et andur saaks kiiremini kätte oma töötemperatuuri.Mina isiklikult ennem monteerimist olen gaasipõletiga korrasolekut eelnevalt kontrollinud ajan elu sisse ei viitsi lihtsalt auto all roomates nuputama hakata.Aga see selleks.Eeldusel, et väljalase on kuni andurini korras ja masskonstrui ka korras võiks prognoosida, et toimina see asi seal peaks.Aku juhe maha vahetad anduri, paned pistiku kokku, akujuhe peale süüde sisse ja siis peaks omaks võtma.Kui ei võta siis süüde sisse välja võib aidata või pead juhtajust veakoodi kustutama jalust kui akujuhe peal pistik lahti võetud.Andur ei tööta täpselt seni kuni pole kätte saanud töötemperatuuri seega lase masin korralikult palavaks.

Pilt