Siia siis väike info millist Omegat oled omanud, pilt ei teeks ka paha.
Teen siis otsa lahti.
Esimene Omega oli 88 aasta 2.0 85kw, pilti sellest raske leida.
Teine Oom oli 98 aasta 2.5 V6 125kw, see oli kõige pikemalt käes.
Kolmas Oom oli 94 aasta MV6 3.0 155kw
Siis sai liigutud diisli lainele ja neljandaks oomiks sai 2000 aasta 2.5 TDS 96kw
Viienda Oomiga sõidan praegu. 2003 aasta 2.5 DTI 110kw.
Omegad mida oled omanud!
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omegad mida oled omanud!
Esimene omega 2.0 100kw ATM CD 95.aasta. Kõige kauem vurasin sellega. Jube kapriisne mootor oli.
Teine oli 3.0 155kw MV6 96 aasta, liikus paremini kui eelmine. Sellel oli kõik mis enne uuendust saanud omegal peal oli.
Praegu on mul 3.0 CD 155kw. Minu Frankestein , algselt atm, praegu manuaal, igasuguseid mitte standartseid vidinaid on peale topitud: kerel, interjööris ja ka tehnilisel poolel. Liigub väga-väga hästi edasi vabalthingava kohta.
Teine oli 3.0 155kw MV6 96 aasta, liikus paremini kui eelmine. Sellel oli kõik mis enne uuendust saanud omegal peal oli.
Praegu on mul 3.0 CD 155kw. Minu Frankestein , algselt atm, praegu manuaal, igasuguseid mitte standartseid vidinaid on peale topitud: kerel, interjööris ja ka tehnilisel poolel. Liigub väga-väga hästi edasi vabalthingava kohta.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Omegad mida oled omanud!
Kahjuks jääb minu number hetkel 1 juurde, oli siiski üsna pikalt minu käes. 2012 ostetud ja 2017 müüdud.
Mulle eriti meeldis sellel autol värv, pole sarnase värviga oome eriti kohanud.
Mulle eriti meeldis sellel autol värv, pole sarnase värviga oome eriti kohanud.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Omegad mida oled omanud!
hah, hea teema.
Esimene oom tuli nädalake enne siia registreerimist. Poolenisti sunnitud ost. Oma eelmise ratsu olin kuukene varem totaalselt puru sõitnud ja seejärel pühkisin mõtted 3.0D e38sast kiirelt.
2.0DTI, tõin tartust kottpimedas, maksis 1200€, see oli kõige odavam pre fecelift tollhetkel a24jas, ühest hõbedasest sedaanist 96kw olin just ilma jäänud, kuna mõtlesin liiga kaua.
Käes oli ca pool aastat, kevadel leidsin ühe kitsetalle, vahetasin kapoti, tule ja võre.
Mingi hetk leidsin omale sobiva 2.5tds isendi.
600€, täielik raibe väliselt, aga tehnika oli sitaks hea. TÜV puudus. Mustalt viskasin rehvid, xenonid ja tuledepesurid ümber, ning must läks müüki.
1180€ läks tuttavale, praeguseks vist lammutatud, sest pool aastat tagasi puudus nii kindlustus kui TÜV, inimesega enam ei suhtle ka.
Sedaan oli mul pea neli aastat, tehtud sai igast värki, ja maha sõidetud kuskil 70k km. Kahjuks kui ostes olid roostes ainult välimine osa, kere ise enam-vähem, siis aasta aega kaitseväes, mädanes asi muru peal korralikult läbi, aga pole hullu, autot vaja ja nii ta läks.
eelmine nädal läks asjaga siis nõnda.
Pale kaiseväge oli autot vaja, muidugi kõik tüvid ja asjad lõppenud. Jändasin õlijahutusega. Oli vaja uut õli jahutus radikat. Kokku lepitud tõin lääne virumaalt terve auto. Kokku lepitud 220€ maksin aut eest.
Siis läks mõnda aega veel mööda. Siinsel kasutajal Ruc jäi üks auto seisma, väidetavalt kaane tihend lännu. Puudus turbo ja kohapeal käijes olevat ka enne küte otsa saanud, kui keegi teine Pärnust olevat vaatamas käinud. Auto oli täielik rääbis, parem külg oli haavleid saanud, katusel pidu pandud jne. Sees oli 4x istmesoojendustega inglise helehall nahksisu. Auto ostsin 150€ eest, hooratta müüsin pool aastat hiljem 175ega maha. Mootor läks hiljem minu omale peale, kuna lasin enda mootoril ühe kepsu lühemaks.
Fotot enda teegist ei leia, kasutaja teema oli siin forum/viewtopic.php?f=39&t=7058&hilit=Ruc" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis läks veel veitsa aega.
Tõin Pärnust ühe 96a. 96kwse. 300€
Kere ja tehnika oli täiega hea. 4x soojendusega nahksisu läks sinna. Auto kohta oli teema ka siin, aga ei viitsi otsida praegu. Tükkaega müüsin. Müügis oli 1000€, mis oli tolle hetke kohta hull kirves, järgmine pre fl oli vist 700. Ostis ära mingi tsort, kes viis selle mingile võõrasisale vist, aga too tüüp oli täielik opelifoob ja auto jäi kohe kõikidest opeli tunnustest ilma(sh valuvelje kapslid) ja 3 nädala pärast müüdi 700ga edasi, siis läks vist paar nädalat veel ja üks Kutt keilast ostis ta endale 500€ ajutiseks autoks ning siis sõideti sellele tagant sisse. Kutt sai auto eest 1000€, kuna minu müügilepingul oli selline hind. Auto oli pikalt oksjonil weblys, kaalusin küll uuestit agasi osta, aga jäi sinnapaika. Hetke saatust ei tea. Foto on ainuke.
Siis VIST ostsin sellise asja.
Olin päris mitu korda autole paberi kojamehe vahele pannud(kas ühe või kahe aasta jooksul), et pakuks ära osta. Lõpuks sain jutule, kui kirjutasin viimasele paberile delfi lingi kus kirjas, et seisvate romude omanikud hakkavad mupolt trahvi saama.
Auto hinnaks kujunes 150€, tegemist oli 95a automaadiga. Sõita sellega eriti ei jõudnudki. Talv tuli peale ja peale talve ATM kasti juhtmestik riknes. Auto oli lihtsalt seisma jäänud, mitte midagi viga ei olevat olnud. Kokku seisis 7 aastat, orjenteeruv väärtus oli 60k eeku kui auto seisma jäi, tüüp lihtsalt ostis teise asemele. Kevadel polnud enam aega tegeleda ja panin varuosadeks müüki. See vist oli siis 2016 kevad. Hinda küsisin 400€ kuna kast oli rikkes. Ja kusjuures sain ka. Auto kandis järjekorra nr 6 minu kaustades.
Siis järgmine, mingid numbrid vahelt kadunud, ise ka täpselt ei mäleta, igastahes tõenäoliselt ostsin 2.2 DTI, läks varuosadeks, vist maksin 250€. Fotosid enam ei leia, varuosa teemas veel mõnda aega tagasi olid olemas. Oli tumesinine universaal, üks uks senimaani alles.
Siis ostsin oma praeguse projektika. Arvutis kannab folder nimetust omega 10. Ilmselgelt on mul mingid autod kuskilt vahelt ära jäänud. Kõike fotosid enam alles ka ei ole. Või mingi kasjakk mul on, ühesõnaga lugemine on sassis. Kes fotosid näha tahab, see külastab minu teemat, mida näevad ainult ametlikud klubiliikmed. See oli siis see westcoasti ex.
Siis ostsin Tartu ja Tallinna vahelt teise 2.2 DTI, maksin 300€. Tollel oli plokikaane tihendi viga. Mingi kuu või kaks auto seisis, vahetasin terve mootori ümber, naine parseldasin ämmale maha. 1200€ ja uus aku peale kauba.
2016 sügis ostsin universaali 2.5Dti omale. Designe edition ja puha. Praegune põhi auto mul.Fotosid näeb jällegi minu ametlikus teemas. Eraldi tolle auto kohta teemat pole.
Foto kah siis.
Vasakult paremale nagu euroopas kombeks. 2.5DTI praegune põhiline, 2.2DTI, mille parseldasin ämmale, Siis 3.0DTI projekti auto ja 2.5TDS, mis oli mu teine auto siis.
Ja siis vist ostsin selle mida müün praegu. Pikka juttu teha ei viitsi, lähiajaloo lugejad teavad niigi rääkida.
nii, mitu ooomi kokku tuli?
Esimene oom tuli nädalake enne siia registreerimist. Poolenisti sunnitud ost. Oma eelmise ratsu olin kuukene varem totaalselt puru sõitnud ja seejärel pühkisin mõtted 3.0D e38sast kiirelt.
2.0DTI, tõin tartust kottpimedas, maksis 1200€, see oli kõige odavam pre fecelift tollhetkel a24jas, ühest hõbedasest sedaanist 96kw olin just ilma jäänud, kuna mõtlesin liiga kaua.
Käes oli ca pool aastat, kevadel leidsin ühe kitsetalle, vahetasin kapoti, tule ja võre.
Mingi hetk leidsin omale sobiva 2.5tds isendi.
600€, täielik raibe väliselt, aga tehnika oli sitaks hea. TÜV puudus. Mustalt viskasin rehvid, xenonid ja tuledepesurid ümber, ning must läks müüki.
1180€ läks tuttavale, praeguseks vist lammutatud, sest pool aastat tagasi puudus nii kindlustus kui TÜV, inimesega enam ei suhtle ka.
Sedaan oli mul pea neli aastat, tehtud sai igast värki, ja maha sõidetud kuskil 70k km. Kahjuks kui ostes olid roostes ainult välimine osa, kere ise enam-vähem, siis aasta aega kaitseväes, mädanes asi muru peal korralikult läbi, aga pole hullu, autot vaja ja nii ta läks.
eelmine nädal läks asjaga siis nõnda.
Pale kaiseväge oli autot vaja, muidugi kõik tüvid ja asjad lõppenud. Jändasin õlijahutusega. Oli vaja uut õli jahutus radikat. Kokku lepitud tõin lääne virumaalt terve auto. Kokku lepitud 220€ maksin aut eest.
Siis läks mõnda aega veel mööda. Siinsel kasutajal Ruc jäi üks auto seisma, väidetavalt kaane tihend lännu. Puudus turbo ja kohapeal käijes olevat ka enne küte otsa saanud, kui keegi teine Pärnust olevat vaatamas käinud. Auto oli täielik rääbis, parem külg oli haavleid saanud, katusel pidu pandud jne. Sees oli 4x istmesoojendustega inglise helehall nahksisu. Auto ostsin 150€ eest, hooratta müüsin pool aastat hiljem 175ega maha. Mootor läks hiljem minu omale peale, kuna lasin enda mootoril ühe kepsu lühemaks.
Fotot enda teegist ei leia, kasutaja teema oli siin forum/viewtopic.php?f=39&t=7058&hilit=Ruc" onclick="window.open(this.href);return false;
Siis läks veel veitsa aega.
Tõin Pärnust ühe 96a. 96kwse. 300€
Kere ja tehnika oli täiega hea. 4x soojendusega nahksisu läks sinna. Auto kohta oli teema ka siin, aga ei viitsi otsida praegu. Tükkaega müüsin. Müügis oli 1000€, mis oli tolle hetke kohta hull kirves, järgmine pre fl oli vist 700. Ostis ära mingi tsort, kes viis selle mingile võõrasisale vist, aga too tüüp oli täielik opelifoob ja auto jäi kohe kõikidest opeli tunnustest ilma(sh valuvelje kapslid) ja 3 nädala pärast müüdi 700ga edasi, siis läks vist paar nädalat veel ja üks Kutt keilast ostis ta endale 500€ ajutiseks autoks ning siis sõideti sellele tagant sisse. Kutt sai auto eest 1000€, kuna minu müügilepingul oli selline hind. Auto oli pikalt oksjonil weblys, kaalusin küll uuestit agasi osta, aga jäi sinnapaika. Hetke saatust ei tea. Foto on ainuke.
Siis VIST ostsin sellise asja.
Olin päris mitu korda autole paberi kojamehe vahele pannud(kas ühe või kahe aasta jooksul), et pakuks ära osta. Lõpuks sain jutule, kui kirjutasin viimasele paberile delfi lingi kus kirjas, et seisvate romude omanikud hakkavad mupolt trahvi saama.
Auto hinnaks kujunes 150€, tegemist oli 95a automaadiga. Sõita sellega eriti ei jõudnudki. Talv tuli peale ja peale talve ATM kasti juhtmestik riknes. Auto oli lihtsalt seisma jäänud, mitte midagi viga ei olevat olnud. Kokku seisis 7 aastat, orjenteeruv väärtus oli 60k eeku kui auto seisma jäi, tüüp lihtsalt ostis teise asemele. Kevadel polnud enam aega tegeleda ja panin varuosadeks müüki. See vist oli siis 2016 kevad. Hinda küsisin 400€ kuna kast oli rikkes. Ja kusjuures sain ka. Auto kandis järjekorra nr 6 minu kaustades.
Siis järgmine, mingid numbrid vahelt kadunud, ise ka täpselt ei mäleta, igastahes tõenäoliselt ostsin 2.2 DTI, läks varuosadeks, vist maksin 250€. Fotosid enam ei leia, varuosa teemas veel mõnda aega tagasi olid olemas. Oli tumesinine universaal, üks uks senimaani alles.
Siis ostsin oma praeguse projektika. Arvutis kannab folder nimetust omega 10. Ilmselgelt on mul mingid autod kuskilt vahelt ära jäänud. Kõike fotosid enam alles ka ei ole. Või mingi kasjakk mul on, ühesõnaga lugemine on sassis. Kes fotosid näha tahab, see külastab minu teemat, mida näevad ainult ametlikud klubiliikmed. See oli siis see westcoasti ex.
Siis ostsin Tartu ja Tallinna vahelt teise 2.2 DTI, maksin 300€. Tollel oli plokikaane tihendi viga. Mingi kuu või kaks auto seisis, vahetasin terve mootori ümber, naine parseldasin ämmale maha. 1200€ ja uus aku peale kauba.
2016 sügis ostsin universaali 2.5Dti omale. Designe edition ja puha. Praegune põhi auto mul.Fotosid näeb jällegi minu ametlikus teemas. Eraldi tolle auto kohta teemat pole.
Foto kah siis.
Vasakult paremale nagu euroopas kombeks. 2.5DTI praegune põhiline, 2.2DTI, mille parseldasin ämmale, Siis 3.0DTI projekti auto ja 2.5TDS, mis oli mu teine auto siis.
Ja siis vist ostsin selle mida müün praegu. Pikka juttu teha ei viitsi, lähiajaloo lugejad teavad niigi rääkida.
nii, mitu ooomi kokku tuli?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 27 Nov 2018 18:32
- Auto: Omega Caravan
Re: Omegad mida oled omanud!
Esimene omega ostsin 96a 2.5 v6 manuaali ning oli päris käre relv aga sai ajapuuduse tõttu ära müüdud.
Järgmine omega oli 94a 2.5 v6 automaat mis peale eurokraavi pauku müüdud sai.
Kolmas ja praegune omega siis 2.5tds 96kw manu mis on projektikas ja teen korda, tulevikus arvatavasti läheb bmw 3.0d 135kw moto peale.
Järgmine omega oli 94a 2.5 v6 automaat mis peale eurokraavi pauku müüdud sai.
Kolmas ja praegune omega siis 2.5tds 96kw manu mis on projektikas ja teen korda, tulevikus arvatavasti läheb bmw 3.0d 135kw moto peale.