3.0 v6 Misfire

Elektroonika jamab - anna teada
Urmetstr
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Sept 2016 16:35
Auto: Omega MV6
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Urmetstr »

Panen eraldi teema kohe, kuna see on juba endalegi huvitav kuidas üks pill saab täitsa lambist nii hulluks minna 😄


Sõidan Ükspaev linna vahel ja põmm, kaks silindrit tagant ära.
Asi selge, kapott lahti Ja näe 2 ja 5 coil absoluutselt ei toimi....säde täiesti kadunud....esimene asi oli.... süütepool.......vahetasin ära, vahetasin koos juhtmete ja küünaldega kusjuures, et kui juba tegemiseks läks siis kõik korraga kohe..... Pill ikka tõristab 4ja püti pealt ja kaib nagu vana 53.

Tegin paperclip testi ja tavalise diagnostikaga samamoodi
Näitab igasugu võimalikke vigu

21
27
47
57
127 jne....ühesonaga kõiki vigu mis seoses voltage low või voltage high.

Kummaline eks....endal ka juba aju kärssab....ükski pill ei saa jumala lambist nii put** minna 😆.

Kasutan alati Boschi varuosa ja nende pealt kokku ei hoia, sest pill on aus ja selline peab ringi vurama.

3.0 MV6
Manuaal
Manused
70FF24D3-9DA8-4DEC-A3D1-8F664F227898.jpeg
70FF24D3-9DA8-4DEC-A3D1-8F664F227898.jpeg (327.67 KiB) Vaadatud 3111 korda
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Tomzz »

Tegin pealkirja veidi paremaks. 😉
Aga teemasse ka:
A omegal oli kord sarnane mure küll 2,0 r4 kuid käitus sarnaselt. Asi lõppes pihustilati vahetusega. Oled muidu eraldi igal juhtmel sädet kontrollinud?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Urmetstr
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Sept 2016 16:35
Auto: Omega MV6
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Urmetstr »

Olen eraldi kontrollinud. 2s ja 5ndas säde puudub täielikult.
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas AnvarV »

Ma enne kui hakkaks mingeid asju oletuste pealt veel vahetama, võtaks aluseks veakoodid. Kui mitmel voltage Low/High siis millises seisukorras mootorijuhtmestik on?
Urmetstr
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Sept 2016 16:35
Auto: Omega MV6
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Urmetstr »

Hea tähelepanek. Läbi kombitud, pealnäha on asi korras.
Kuskil oksüdeerumist ei ole. Maandused on paigad( aku all ja DIS mooduli taga).

Kaldun ise ka arvama et kuskil on kontaktipuudus et täiesti ilusal päeval. Mootor käis veel nagu vanaema Singer. Ja kaks potti kadunud 😂
Urmetstr
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Sept 2016 16:35
Auto: Omega MV6
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Urmetstr »

Diagnostikaga näitas 8t veakoodi
Ja paperclip testiga sama tulemus.

Ühesonaga kõik elektroonika( andurid sensorid, egr ja muu voltage low või voltage high)

21 Throttle position sensor High voltage
27 Injector valve 3 High voltage
37 Engine self-diagnosis (fault code light) Low voltage
47 Air pump relay Low voltage
73 Air Flow Sensor (AFS) Low voltage
74 Air Flow Sensor (AFS) High voltage
91 Oxygen sensor heater High voltage
28 Fuel pump relay Low voltage
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Anz69 »

Huvitav on,et ühtegi misfire viga sees pole, kuigi vahele jätab...
Aga kui kustutad, siis mis kohe tagasi tuleb?
Kes tänasid kasutajat Anz69 selle postituse eest:
Urmetstr
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Tomzz »

See viga peaks tõesti seal nimistus olema. Mootori juhtmestiku pistikud kinni(aku juures suured 3tk)?
Kes tänasid kasutajat Tomzz selle postituse eest:
Urmetstr
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas AnvarV »

Selline massiline elektrivigade loetelu viitab igatahes mõnele ühendusele või juhtmestikule.

Kontrolli kõik maandused, puhasta.
Kindlasti ära unusta mootori ja kerevahelist massikaablit uuendada.
Akuklemmid samuti puhtaks.
Kes tänasid kasutajat AnvarV selle postituse eest:
Urmetstr
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Anz69 »

Massiklemmi enda viga ka esinenud ju b-omegatel...
Kes tänasid kasutajat Anz69 selle postituse eest:
Urmetstr
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Jospa »

Minul põhjustas õhulugeja sellist tsirkust.
Veakoodi õhulugejale ei andnud aga ajas segamini kõiksugused andurid: lamda, nuka, vända, gaasiasendi anduri jne...nagu ahelreaktsioon. Õiges järiestuses süütemoodul oma tööd ei teinud.

Elasin sellise tsirkuse üle nii 2.0 100kw ecotecil ja ka mõlemal 3.0v6. Vanasti oli toimivaid õhulugejaid saada. Pistikud on aastakäikude tõttu erinevad.
Kes tänasid kasutajat Jospa selle postituse eest:
Urmetstr
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Urmetstr
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Sept 2016 16:35
Auto: Omega MV6
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Urmetstr »

Kui õhulugeja, kas siis ei peaks ilusti käima hakkama kui pistikud tagant võtta?
Ohulugeja all mõtled sa õhumassiandurit või kogu seda kupatust kuhu vaakum järgi jookseb?
Kasutaja avatar
Anz69
Huviline
Postitusi: 780
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 25 korda

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Anz69 »

Massiandurit, mis peale õhufiltrit on kohe.

Pistikut tagant ära võttes käima vist ei tohiks jääda....kuigi isiklikult proovinud pole.

Ega ülemist sisselaske osa ei eemaldanud? Kui pooli vahetasid? Kui sealt mõni tihend paigast ära, siis ka ei käi absoluutselt. Endal juhtus selline asi,et klapikaane tihendeid vahetades ja pleenumit tagasi pannes, kadus üks kummirõngas ära vahelt :D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:
Urmetstr
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Sept 2016 16:35
Auto: Omega MV6
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Urmetstr »

Kui mootor käib ja pistiku ära võtan jääb kuidagi käima.
Kui uuesti käivitan ilma pistikuta siis sureb välja.
Ei usu et tihend ära, viga on siiani sama mis enne osade vahetust, midagi halvemaks paremaks pole muutunud
Urmetstr
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 12 Sept 2016 16:35
Auto: Omega MV6
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitus Postitas Urmetstr »

Lasin tal vahetada plokikaanetihendi ja mõlemad klapikambrikaaned koos tihenditega alles hiljuti ja masin sõitis nii mis mürin.
Vasta