1. leht 3-st

3.0 v6 Misfire

Postitatud: 27 Okt 2021 11:48
Postitas Urmetstr
Panen eraldi teema kohe, kuna see on juba endalegi huvitav kuidas üks pill saab täitsa lambist nii hulluks minna 😄


Sõidan Ükspaev linna vahel ja põmm, kaks silindrit tagant ära.
Asi selge, kapott lahti Ja näe 2 ja 5 coil absoluutselt ei toimi....säde täiesti kadunud....esimene asi oli.... süütepool.......vahetasin ära, vahetasin koos juhtmete ja küünaldega kusjuures, et kui juba tegemiseks läks siis kõik korraga kohe..... Pill ikka tõristab 4ja püti pealt ja kaib nagu vana 53.

Tegin paperclip testi ja tavalise diagnostikaga samamoodi
Näitab igasugu võimalikke vigu

21
27
47
57
127 jne....ühesonaga kõiki vigu mis seoses voltage low või voltage high.

Kummaline eks....endal ka juba aju kärssab....ükski pill ei saa jumala lambist nii put** minna 😆.

Kasutan alati Boschi varuosa ja nende pealt kokku ei hoia, sest pill on aus ja selline peab ringi vurama.

3.0 MV6
Manuaal

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 27 Okt 2021 13:02
Postitas Tomzz
Tegin pealkirja veidi paremaks. 😉
Aga teemasse ka:
A omegal oli kord sarnane mure küll 2,0 r4 kuid käitus sarnaselt. Asi lõppes pihustilati vahetusega. Oled muidu eraldi igal juhtmel sädet kontrollinud?

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 27 Okt 2021 14:00
Postitas Urmetstr
Olen eraldi kontrollinud. 2s ja 5ndas säde puudub täielikult.

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 27 Okt 2021 16:21
Postitas AnvarV
Ma enne kui hakkaks mingeid asju oletuste pealt veel vahetama, võtaks aluseks veakoodid. Kui mitmel voltage Low/High siis millises seisukorras mootorijuhtmestik on?

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 27 Okt 2021 18:25
Postitas Urmetstr
Hea tähelepanek. Läbi kombitud, pealnäha on asi korras.
Kuskil oksüdeerumist ei ole. Maandused on paigad( aku all ja DIS mooduli taga).

Kaldun ise ka arvama et kuskil on kontaktipuudus et täiesti ilusal päeval. Mootor käis veel nagu vanaema Singer. Ja kaks potti kadunud 😂

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 27 Okt 2021 18:37
Postitas Urmetstr
Diagnostikaga näitas 8t veakoodi
Ja paperclip testiga sama tulemus.

Ühesonaga kõik elektroonika( andurid sensorid, egr ja muu voltage low või voltage high)

21 Throttle position sensor High voltage
27 Injector valve 3 High voltage
37 Engine self-diagnosis (fault code light) Low voltage
47 Air pump relay Low voltage
73 Air Flow Sensor (AFS) Low voltage
74 Air Flow Sensor (AFS) High voltage
91 Oxygen sensor heater High voltage
28 Fuel pump relay Low voltage

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 27 Okt 2021 19:56
Postitas Anz69
Huvitav on,et ühtegi misfire viga sees pole, kuigi vahele jätab...
Aga kui kustutad, siis mis kohe tagasi tuleb?

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 06:36
Postitas Tomzz
See viga peaks tõesti seal nimistus olema. Mootori juhtmestiku pistikud kinni(aku juures suured 3tk)?

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 09:34
Postitas AnvarV
Selline massiline elektrivigade loetelu viitab igatahes mõnele ühendusele või juhtmestikule.

Kontrolli kõik maandused, puhasta.
Kindlasti ära unusta mootori ja kerevahelist massikaablit uuendada.
Akuklemmid samuti puhtaks.

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 10:12
Postitas Anz69
Massiklemmi enda viga ka esinenud ju b-omegatel...

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 12:33
Postitas Jospa
Minul põhjustas õhulugeja sellist tsirkust.
Veakoodi õhulugejale ei andnud aga ajas segamini kõiksugused andurid: lamda, nuka, vända, gaasiasendi anduri jne...nagu ahelreaktsioon. Õiges järiestuses süütemoodul oma tööd ei teinud.

Elasin sellise tsirkuse üle nii 2.0 100kw ecotecil ja ka mõlemal 3.0v6. Vanasti oli toimivaid õhulugejaid saada. Pistikud on aastakäikude tõttu erinevad.

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 13:21
Postitas Urmetstr
Kui õhulugeja, kas siis ei peaks ilusti käima hakkama kui pistikud tagant võtta?
Ohulugeja all mõtled sa õhumassiandurit või kogu seda kupatust kuhu vaakum järgi jookseb?

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 15:22
Postitas Anz69
Massiandurit, mis peale õhufiltrit on kohe.

Pistikut tagant ära võttes käima vist ei tohiks jääda....kuigi isiklikult proovinud pole.

Ega ülemist sisselaske osa ei eemaldanud? Kui pooli vahetasid? Kui sealt mõni tihend paigast ära, siis ka ei käi absoluutselt. Endal juhtus selline asi,et klapikaane tihendeid vahetades ja pleenumit tagasi pannes, kadus üks kummirõngas ära vahelt :D

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 15:52
Postitas Urmetstr
Kui mootor käib ja pistiku ära võtan jääb kuidagi käima.
Kui uuesti käivitan ilma pistikuta siis sureb välja.
Ei usu et tihend ära, viga on siiani sama mis enne osade vahetust, midagi halvemaks paremaks pole muutunud

Re: 3.0 v6 Misfire

Postitatud: 28 Okt 2021 15:54
Postitas Urmetstr
Lasin tal vahetada plokikaanetihendi ja mõlemad klapikambrikaaned koos tihenditega alles hiljuti ja masin sõitis nii mis mürin.