generaatori probleem

Elektroonika jamab - anna teada
Vasta
urso863
Tänanud: 0
Tänatud: 0

generaatori probleem

Postitus Postitas urso863 »

lugu siis selline,et jääb aku tule märk armatuuris põlema,kui auto käib.arvatavasti viga harjades, sest rihm on terve. kas saab harju vahetada ilma generaatorit eemaldamata. autoks siis 95a omega b, 2,5d 96 kw. andke nõu, kes on vahetanud.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Pane geneka number ja mark ka kirja.
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas mardus72 »

Omega Sport Packet kirjutas:Pane geneka number ja mark ka kirja.
Tõenäoliselt küsija ei tea oma masina generaatorist miskit,et ta küsib neid asju.Kust ta peaks siis teadma mis mark ja nr.
Kui sina asjast miskit tead võiksid ju võimalike erinevate variantide kohta infi jagada.ka mina ei tea kuidas minu masina genekal harju kätte saab ja kuhu on nr.kirjutatud,pole seni otsest vajadust olnud,väga halvas kohas ka ju see genekas.ja kui juba genekat niipalju uuriks,et nr.kätte saaks,siis saaks juba isegi aru,kuidas harjadeni jõuda :lol:
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Geneka nr järgi saab harjad ja need on nii erinevad oomide peal.
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas raudpats0 »

geneka numbrit on raskem kätte saada kui harju eriti kanalis.pikk 8 padrun ja on harjad käes aga geneka numbri jaoks on vaja terve kupatus maha võtta mis polegi nii lihtne.kuigi kui mu mälu ei peta siis diislil asub genekas tibake kõrgemal
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

No uued harjad saad kahjuks ainult geneka numbri järgi.
8padrun?
Originaalis ikka E padrun
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas raudpats0 »

Omega Sport Packet kirjutas:No uued harjad saad kahjuks ainult geneka numbri järgi.
8padrun?
Originaalis ikka E padrun
pole veel opelil e padrunit geneka juures näinud.kui sa just enda oma peal ei näita.siemensi generaatorid on kindlalt tavaline kuuskant polt ja bosch on valikuline kas tavaline kuskantpeaga polt või ristpeaga kruvi. peale 2000 aasta masinatel on olnud ka paar korda torx otsad.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas Tim »

Omega genekat ei ole pidanud veel maha võtma aga asconal nt.on delco genekas ja sellel ei saa harju väljast kätte,tuleb lahti võtta.Bosch-i oma aga pole vaja maha võttagi,harja hoidiku saab väljast lahti keerata.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

2.0 ecol küll jah , õhutoru nats eest ära ja saab ka nii.Number ka loetav suht hästi seal.Aga teema algatajal on pisut teine moto ja genekas teises kohas ja parajas urruaugus.

Eelkõnelejale, kas sise torx või sinu mõistes väline "torx"?
Välise moodne nimetus on E ja kui tahad võin ka pildi saata oma E dest seal geneka küljes, 97 aasta ja Bosch
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas raudpats0 »

Omega Sport Packet kirjutas:2.0 ecol küll jah , õhutoru nats eest ära ja saab ka nii.Number ka loetav suht hästi seal.Aga teema algatajal on pisut teine moto ja genekas teises kohas ja parajas urruaugus.

Eelkõnelejale, kas sise torx või sinu mõistes väline "torx"?
Välise moodne nimetus on E ja kui tahad võin ka pildi saata oma E dest seal geneka küljes, 97 aasta ja Bosch


torxminu teada sisene ikkagi.välist jah e tähisega.genekast niipalju et kas mitte diislil sama koht pole kus ka 2,0 ecol. v6 mootorid on kindel altpoolt liginemine.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
urso863
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas urso863 »

asi nüüd igaljuhul sealmaal, et auto sõidab jälle.tegu oli siis valeo firma genekaga,mille siis võtsin maha ja viisin stendi, sest mingit konkreeytset nn tabletti tal ei olnud,mida oleks saanud lihtsalt vahetada.mees,kes remontis jootis sinna uued harjad ja ütles et see genekas kestab kauem, kui mu auto. nagu aru sain siis bosci genekal on tõesti võimalik peal harjad ära vahetada.sain siis 150 eeguga hakkama, pluss oma aeg. tänud, kes kaasa viitsisid mõelda
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Osadel genekatel ei käi nagu väike tablet välja aga harju müüakse siis koos otsa plastkorpusega.
viljar29
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: generaatori probleem

Postitus Postitas viljar29 »

valeo genekal saab väga hästi harjad koos tabletiga ära vahetada, müüakse automaailmas mingi 300-eeki
Vasta