2.0DTi käivituse probleemid

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Raimar
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Apr 2020 21:46
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0DTi käivituse probleemid

Postitus Postitas Raimar »

Õhtust siinne seltskond!
On mure ühe opeliga, nimelt sain lõpuks korras kõrgsurvepumba, sai käima ja tegi kõike kuni järgmise päeva hommikuni, korraks käima läks, suri ära ja nüüd aina lubab, vahepeal hüppab käima, kuid sedamaid jääb seisma kah. Veakood on P1335 - no Engine Speed Input Signal from Control Unit. Seegi veakood tuleb ja läheb, ehks ühesõnaga ei ole püsiv. Kas nüüd tõesti läks pumba- või mootoriaju või on miskit muud? Väntvõlli andur on välisel vaatlusel korras ja opcom näitab nii pumba enda kui ka mootori pöördeid ilusti. Immo kah korras. Panen video ka sellest käivitumisest.

Autoks on Opel Vectra B 98" 2.0DTi 74kW.

Ette tänades ja lootes, et nuga siit ei saa! :D https://youtu.be/-NHtdNt-AB4
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3292
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 59 korda

Re: 2.0DTi käivituse probleemid

Postitus Postitas Rax »

Ega sa silmaga selle vända anduri korras olekut ei näe ju.
Pead ikka uue panema😜😜
56232754
Raimar
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Apr 2020 21:46
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.0DTi käivituse probleemid

Postitus Postitas Raimar »

Ega jah, tuleb vist see esmalt ära vahetada, kuigi kui see läbi oleks peaks viga p0725 ka sisse lööma ja ei tohiks opcomis pöördeid ka näitada, aga kunagi ei tea, võibolla mingi teisel viisil andur läbi või taanduski selle vea taha. Ilma selle väntvõlli andurita peaks ta ju ikka käima minema? Ühel samal mootoril oli mul kunagi andur läbi, aga käima läks, lonkas küll vahepeal ja pöördeid ei näitanud. Hetkel on muidu delphi andur seal, päris vähe aega tundub seal on olnud, palju kulumata. Tuleb see tutikas boschi oma ära võtta nagu paljud soovitasid, pidavat ainuõige valik olema.
Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2262
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 12 korda

Re: 2.0DTi käivituse probleemid

Postitus Postitas raudpats0 »

Selline vahelduv viga tundub olema juhtme või pistiku viga(ei saa kontakti vahepeal) viga ise tähendab seda et suur aju ei anna pumbaajule signaali. Või vastupidi.
Esimese hooga puhasta aku kõrval olevad ümarad pistikud ära. Päris tihti on need mustad.(risti mootori puhul neid vist pole)
Ka mootori peal olevad pistikud jubtmed vaata üle. Pumba pistik võib olla lahti või must.

Kahjuks statistika näitab et r4 formatsioonis mootorid opelil tahavad originaalandureid saada. B varuosaga võib mitte tööd teha mootor.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Raimar
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Apr 2020 21:46
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.0DTi käivituse probleemid

Postitus Postitas Raimar »

Täpselt nii, kuulsin sama välismaa saitidelt. Isegi näiteks bensukatel bemmidel toimib korralikult a osa andurid, b omad hakkasid kas valesti näitama, viga sisse lööma või üldse ei töötanud. Risti mootoril on ka need ümarad pistikud, mingi üks kaks aku juures kui õigesti mäletan, neid olen korduvalt lahti teinud varasemalt ja puhtaks teinud, pigem mootori pealne juhtmestik või vända andur, eks lähipäevil tellin selle a osa anduri ära ja vaatan juhtmestiku üle. Mõnes kohas oli teip maha tulnud, oli plaan ära teha, aga enne tuli jälle pumba teema vahele. Starteri teen ka korda, tegi vahepeal kahtlast häält jms, võtsin igaksjuhuks maha, harjad olid otsakorral ja puks ka suht kulunud, teeb selle kah ära. Aga annan teada siia kui miskit tehtud või käima sai. Kuid tänud praeguse abi eest.
Raimar
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Apr 2020 21:46
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.0DTi käivituse probleemid

Postitus Postitas Raimar »

Õhtust, on palju juhtunud, millest ma pole siia jõudnud kirjutada.
Jõudis üksaeg vändaandur, panin külge, läks käima, käis niikaua kuni avastasin õlikorgist sisse vaadates vedelat õli, mis enam polnudki õli vaid juba küte. Pihustid olid survega suures koguses kütet lekitanud õlisse, kuna pihustid olid päris kulunud ja üks tihend oli kuidagi katki tõmmanud, kuigi peale plokikaane tööd said need uued pandud. Õnneks miskit viga ei saanud ja sai uued pihustid ning õli koos filtriga vahetatud. Õhtul sai kokku, aga mingit tulemust polnud, ööga juhtus ime ja hommikul korraks juba käis ka kuni nüüdseni. Vahepeal avastasin, et üks küünal ka läbi, sai see ka vahetatud. Nüüd ketra, tõmba, tee mis tahes, ei lähe. Siis kui aku hakkab väsimuse märke andma siis juba lubab. Ise arvan, et pump või mingi elektroonika osa pekkis. Viga on siiski endine ainuke p1335- no engine speed... Kuigi pumba ja mootori pöördeid näitab ilusti. Nüüdseks enam opcom ei saa selle autoga ka ühendust, võibolla aju põleski maha vms. Mis arvate?

https://youtu.be/ItPweuRo7yk

Tänud!
Raimar
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 20 Apr 2020 21:46
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2.0DTi käivituse probleemid

Postitus Postitas Raimar »

Leidsin lõpuks mingi teema, kellel oli ka väga sarnane teema, ühesõnaga suretusklapp on läbi/lühises ja tuleb uue vastu vahetada. Eks kui linna satun, ostan uue multimeetri ja vaatab üle, ilmselt mul see ongi läbi. Viga p1335 sees, aga p0725 pole, kuid pumba ja mootori pöördeid näitab. Ei käivitu, keerab süüdenurga liiga palju.

https://www.elektroda.com/rtvforum/topic3435134.html
Vasta