2.2i Probleemid

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2397
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 15 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas raudpats0 »

Kristjan000 kirjutas: 19 Nov 2021 21:53 14psi/0.9bar on korgil kirjas. Lõdviku kannatab surve all sõrmedega kokku pigistada. Kivikõvaks ei ole läinud
siis kork elus ja tihend ära väsinud. Veepump tahab ka vahetust kõigi
Eelduste kohaselt. Ja see on mõtekas võtta korralik
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kristjan000
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas Kristjan000 »

Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?
Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2504
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+2.9DTI caravan
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 65 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas Martink91 »

Eks ta nagu võiks mingil määral tuld kustutada. Kas samal ajal sumpsist valget välja ei tao?
Või üldse, kas summutist tulev pisut magusa maitsega pole?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2114
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 60 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas Tomzz »

Kristjan000 kirjutas: 20 Nov 2021 23:31 Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?
Küünlad oled maha võtnud? Sealt pealt peaksid nägema millisesse silindrisse lekib.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD
Vasta