Omega 2.2 dti 88kw ------> 2.5 td 96kw swap

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
ompspomps
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 20 Jaan 2022 16:58
Auto: FL 2.2dti, 02
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Omega 2.2 dti 88kw ------> 2.5 td 96kw swap

Postitus Postitas ompspomps »

Tere suur Omegapere! olen seismas sellise swapi ees, ning otsustasin end harida targemaid kuulates. swapi võtan ette, sest vana mootor on omadega täiesti läbi, koguaeg avariireziimis, külmkäivitus väga vaevaline (keegi oli varasemalt sinna vahele aretanud käsipumba, et kütus manuaalselt üles pumbata), kuid ka sellega oli väga vaevaline. lisaks on kütus väga õline mis viitab siis lekkivale kõrgsurvepumbale jnejne. aga kuna hoovinurgas vedeleb üks preFL roigas (auto millele vahele läheb on FL) millel kere täiesti läbi kuid mootor on töökorras, siis võtaks selle kadalipu ette. Kas keegi on sellise swapi läbi teinud? Ja et ennetada küsimusi, miks mitte vahele tõsta m57, siis sellepärast et tds-i on lihtsam näppida ja temast ilusaid numbreid välja meelitada.
1. kas neil on samade parameetritega käigukastid?
2. ma eeldan et diffrikiirused on erinevad, sest 2.2 on 5nda käiguga 100kmh 2.5k pööret, seega kas nad istuvad 1:1?
3. kui mootor tuleb PreFL kere pealt, siis kas käpad istuvad ilusti ka FL kere külge?
4. olen kuulnud, et BMW TDS-il on paagis etteandepump, mis läheb AINULT eelsüüteküünaldega koos järgi, seega kas omegatel on sama?(2.2 dti selline asi puudub kindasti)
5. kui ma tahan jätta selle juhtmeporno vahele ja panna bemari meh. pumba, siis kuidas saada tahhomeeter pöördeid lugema?

Vastuseid oodates, Omps :)
rollu89
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 24 Mär 2019 15:00
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Omega 2.2 dti 88kw ------> 2.5 td 96kw swap

Postitus Postitas rollu89 »

1. Kast sama
2. Samad
3. Jah kui koos sillatalaga ümber vahetad.
4. 2.2 peaks olema samasugune pump paagis - kindel ei ole, kuna seda õnnetut mootorit pole endal au kunagi omada olnud
5. Pane elektriline pump, palju lihtsam ja parem jõudu juurde saada tulevikus. Mul on fli kaitsmekarp ja juhtmestik olemas kui vaja peaks minema aga tegelikult peaks klappima.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Omega 2.2 dti 88kw ------> 2.5 td 96kw swap

Postitus Postitas Martin »

2.2dti ei oma paagipumpa. aga selle sinna panemine ei tohiks olla teadus. Kerejuhtmestikus on vist isegi juhtmed olemas.

kõik teised mootorid omavad, okei, 2.0dti vist ka mitte.

kui sul oli 2500rpm 100km peal, siis on keegi bensuka diffri alla pannud.

Mehaaniline pump unusta ära, meh pumpa panevad need, kellel puudub sisuline arusaam stöhhiomeetrilisest segust ja arvavad, et ämbriga kütust peale ja palju musta suitsu tähendab suurt jõudu. tegelikult summutad liiga palju kütusee peale andmisega katlas hoopis tule ära.

el pumba peaga pump suudab täpselt sama asja teha, mis meh pump, aga hoiab segu siiski õigesti paigas(nimodi, nagu DW on mapist kirjutatud), andes jõudu rohkem juurde, kui meh pumbaga tuimalt gaasipedaal põhjas hoides oleks võimalik.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1295
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Omega 2.2 dti 88kw ------> 2.5 td 96kw swap

Postitus Postitas Faric »

Kasti sisu sama koda erinev tds omega kasti vaja ikka
Diff peab diislil 3.45 olema on ka 3.27 aga see sind ei puuduta. Sul ilmselt 3.7 hetkel
Käpad pre ja FL sama
Tds kindlasti pump paagis, juhtmestik olemas alates A piilar
Võin sulle FL armatuuri aluse juhtmestiku müüa, armatuur maha vahetuseks. Pmst saadaval nii automaati kui manu oma
Automaat bosega, manuaal boseta.
Prefl sillatala saab kasutada FL all ja vastupidi.
Tdsil muidu meh pump on mõnus asi kompenseerib hästi keti kulumist ja elpumba väär seadistust. Aga kui elektri oma paigas ja kõik hea siis milleks.
On pakkuda ka ideaalne FL pealt tds mootor, võimalik ka käivitada kui kindel huvi.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Vasta