1. leht 2-st

2.2i Probleemid

Postitatud: 15 Nov 2021 21:56
Postitas Kristjan000
Tere. 2.2i sujuva kiirusega sõites hakkab "jõnksutama", kiirendades ega aeglustades on kõik nagu peab. Foori taga seistes ajab auru välja kuid sõites ei aura rohkem kui teised autod liikluses. Samuti sai auto ostetud nii et paisupaagi korgil puudus tihend/rõhu klapp ning ajas tosooli välja. Keema ei lähe, kuid tosooli kaob umbes 300km peale liiter. Õli on puhas, paisupaagi korki avades on kerge bensiini lõhn tunda. Veakoodidest aktiivne esimese kati effektiivsus alla normi.

Ilmselt ootab ees kaanetihendi vahetus. Oskab keegi juhatada inimese suunas kes selle ise ette võtaks? Endal puudub koht kus seda ette võtta. Kas on võimalus et ka kaanes on mõra sees? Mootor ise on jõuline ja liigub väga reipalt edasi.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 15 Nov 2021 23:25
Postitas Tomzz
Jõnksutamise süü lasuks bensiinipumbale.Enne kui kaanetihendi kallale lähed vaata üle ka veel salongisoojenduse kolmikkraan.
Pilt detailist:

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 16 Nov 2021 10:42
Postitas Kristjan000
Kolmik vahetatud. Vana kolmik oli tõesti seest väga rõve. Salong läheb kiiremini soojaks ka. Hommikul tosooli lisama ei pidanud. Siiski mõtlen, kas osta kohe kellegilt komplektne mootor ning ringi pista või otsin inimese kes kaanetihendi ära vahetaks ja siis tuleb välja et kaanes mõra. Häiribki just see et jahutust kaob/kadus ning paisupaaki avades on tunda bensiini/heitgaaside lõhna.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 16 Nov 2021 19:04
Postitas raudpats0
Kristjan000 kirjutas: 16 Nov 2021 10:42 Kolmik vahetatud. Vana kolmik oli tõesti seest väga rõve. Salong läheb kiiremini soojaks ka. Hommikul tosooli lisama ei pidanud. Siiski mõtlen, kas osta kohe kellegilt komplektne mootor ning ringi pista või otsin inimese kes kaanetihendi ära vahetaks ja siis tuleb välja et kaanes mõra. Häiribki just see et jahutust kaob/kadus ning paisupaaki avades on tunda bensiini/heitgaaside lõhna.

Selleks et r4 kaan katki lasta peab ikka sitaks kuuma andma. Lühidalt peaks sul sinine vine kogu aeg taga olema et motovahetusele mõelda. Kuigi teades mismoodi meil autosid ja kirikuisaautosid hoitakse siis ei imesta. Mul 400k läbisõiduga motol oli ainult tihendi vanuse vigastus.


Otsus on sinu teha.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 16 Nov 2021 22:37
Postitas Jospa
Tõesti, kaan ei lähe nii naljalt aga need 2.0-2.2 ecoteci sisud ei kannata kuuma ja piitsa saamist.
10neid manalateed saatnud

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 17 Nov 2021 09:42
Postitas raudpats0
Jospa kirjutas: 16 Nov 2021 22:37 Tõesti, kaan ei lähe nii naljalt aga need 2.0-2.2 ecoteci sisud ei kannata kuuma ja piitsa saamist.
10neid manalateed saatnud
sisu kannatab ilusti kuuma.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 17 Nov 2021 22:15
Postitas Jospa
raudpats0 kirjutas: 17 Nov 2021 09:42
Jospa kirjutas: 16 Nov 2021 22:37 Tõesti, kaan ei lähe nii naljalt aga need 2.0-2.2 ecoteci sisud ei kannata kuuma ja piitsa saamist.
10neid manalateed saatnud
sisu kannatab ilusti kuuma.
Ei kannata, 10meid korda seda fakti tõestanud. Kasutasime selliseid isegi talverallidel. Lisaks faktina tõestasime seda, et kui puurid auke kapoti sisse (10cm) jahutuseks siis kestab aga lõppeb ikka sellega et üle 1-2 sõidu ei saa autot kasutada. Kolim kipub kiirelt sisse tulema.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 18 Nov 2021 16:57
Postitas raudpats0
Jospa kirjutas: 17 Nov 2021 22:15
raudpats0 kirjutas: 17 Nov 2021 09:42
Jospa kirjutas: 16 Nov 2021 22:37 Tõesti, kaan ei lähe nii naljalt aga need 2.0-2.2 ecoteci sisud ei kannata kuuma ja piitsa saamist.
10neid manalateed saatnud
sisu kannatab ilusti kuuma.
Ei kannata, 10meid korda seda fakti tõestanud. Kasutasime selliseid isegi talverallidel. Lisaks faktina tõestasime seda, et kui puurid auke kapoti sisse (10cm) jahutuseks siis kestab aga lõppeb ikka sellega et üle 1-2 sõidu ei saa autot kasutada. Kolim kipub kiirelt sisse tulema.
See on jahutuse mitte moto probleem. Reaalis. Tänavale on piisavalt adekvaatne. Ja radikaid peab ka vahepeal puhastama.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 19 Nov 2021 09:48
Postitas Kristjan000
Järgmine/ülejärgmine nädal saan kaane maha kiskuda. Eelmine omanik on aus mees, lubas kaanetihendi vahetuse kompenseerida kuna ta ei teadnud et see läbi on. Kui töötava mootoriga lahtise korgiga gaasi anda siis ühel hetkel hakkab tase tõusma kuni lõpuks üle hakkab ajama. Endiselt pole mahlad segamini ning temperatuur ka üle 95 ei lähe. 95ni jõudes langeb järsult alla umbes 80 peale ning pikal sõidul on stabiilselt gramm üle 85.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 19 Nov 2021 12:57
Postitas raudpats0
Kristjan000 kirjutas: 19 Nov 2021 09:48 Järgmine/ülejärgmine nädal saan kaane maha kiskuda. Eelmine omanik on aus mees, lubas kaanetihendi vahetuse kompenseerida kuna ta ei teadnud et see läbi on. Kui töötava mootoriga lahtise korgiga gaasi anda siis ühel hetkel hakkab tase tõusma kuni lõpuks üle hakkab ajama. Endiselt pole mahlad segamini ning temperatuur ka üle 95 ei lähe. 95ni jõudes langeb järsult alla umbes 80 peale ning pikal sõidul on stabiilselt gramm üle 85.
Kaanetihendi moodi jah. Ka paisupaagipunn on arvatavasti kinni.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 19 Nov 2021 13:28
Postitas Kristjan000
Paisupaagi korgi vahetasin àra kuna vanal korgil polnud tihendit ega rõhuklappi. Läks odavam B osa kuna ostsin katsetuse eesmärgiga.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 19 Nov 2021 18:08
Postitas raudpats0
Kristjan000 kirjutas: 19 Nov 2021 13:28 Paisupaagi korgi vahetasin àra kuna vanal korgil polnud tihendit ega rõhuklappi. Läks odavam B osa kuna ostsin katsetuse eesmärgiga.
B osadega see häda et võid juba letist surnud isendi saada.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 19 Nov 2021 20:51
Postitas Kristjan000
Ilmset jah, koos ettevõtte soodustusega maksis see kork 1.92€. Ilmset lammarist teise omega pealt maha keerama ja proovima kas on vahe sees, aga kui ilma punnita juba üle tahab ajama hakata siis suht kindel kaanetihendi pauk jah. Praegune kork sisiseb vaikselt küll kui mootori seisma jätan peale sõitu.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 19 Nov 2021 21:21
Postitas raudpats0
Kristjan000 kirjutas: 19 Nov 2021 20:51 Ilmset jah, koos ettevõtte soodustusega maksis see kork 1.92€. Ilmset lammarist teise omega pealt maha keerama ja proovima kas on vahe sees, aga kui ilma punnita juba üle tahab ajama hakata siis suht kindel kaanetihendi pauk jah. Praegune kork sisiseb vaikselt küll kui mootori seisma jätan peale sõitu.
Kasutatud punne on eriti mõtetu proovida. Peale kuivaks jäämist on põhimõtteliselt kõik kinni. Reaalis punn peab mingi rõhu hoidma. 0,5-1 bar äkki kui korras on. Selle hinna juures võiib ka mitu osta. Enne tihendivahetusse minekut keera punn kinni ja vaata mis saab. Jaheda mootoriga ei tohi volikuid kivikõvaks lüüa. Tegelikult ka kuumalt mitte.

Re: 2.2i Probleemid

Postitatud: 19 Nov 2021 21:53
Postitas Kristjan000
14psi/0.9bar on korgil kirjas. Lõdviku kannatab surve all sõrmedega kokku pigistada. Kivikõvaks ei ole läinud