Tervist, ehk oskab keegi siit omega tarkuritest rääkida mis M57 mootoril viga võiks olla. Esiteks on natuke uimane kiirendades ja koha peal kui gaasi anda läheb 4000pöördeni ja hakkab turtsuma ja gaasi lahti lased sureb välja, uuesyi käiviyades koheselt uuesti proovida sama teema, kui paar sekundit käija lased, siis laseb 5000 pöördeni ja turtsuma ei hakka ja gaasi lahti lastes välja ei sure. Op comiga millegi pärast fuel pressuret vaadata ei saa ja delphi üldse ei tunnista seda masinat. Veakoodiks viskas sellise asja P1189- No rail pressure at engine start.
Muidu pill liigub ja ei suitse, muidugi automaat kast ka vahel streigib natuke külmalt, ei taha kohe käiku vahetada, eelneva omaniku poolt äsja õlivahetus tehtud, aga ütles et sai õli veidi vähem, et punnist kus sisse pannakse välja voolama ei hakanud.
Omega b 2.5Dti
Omega b 2.5Dti
Ford Focus Turnier 1,8 55Kw 2002.A(532TJJ)
Opel Vectra b 2.5 125kw 1996.A
Opel Omega B FL Caravan 2.2 88kw 2001.A(091TGR)
569kaheksa4seitse5neli
Opel Vectra b 2.5 125kw 1996.A
Opel Omega B FL Caravan 2.2 88kw 2001.A(091TGR)
569kaheksa4seitse5neli
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2751
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega b 2.5Dti
Automaatkasti täidetakse töötava mootoriga.
"veid vähem" on selline arusaamatu kogus. sinna läheb 8,2L õli sisse üldse.
Mootori poolepealt, kas probleem tekkis lambist või sai enne midagi näpitud?
Sellel mootoril on mitmeid võimalike probleeme. alates liigsuurest pihsuti tagasivoolust, kulunud pumbast või pumba taga olevast rõhuregulaatorist.
pumba probleemi puhul peaks mootor ennast üldiselt ise välja suretama kõrgematel pööretel.
Klapi puhul on enamasti sümptomiks jätkuv töötamine, süüte välja keeramisel.
liigse tagasi voolu puhul võib juhtuda, et alguses ei tekki lati survet, aga siis on ka käivitumine pikaajaline. Uimasus võib ka seal olla.
Uimasust võib tekitada ka katkine vaakumvoolik, kus turbo vaakum maha jookseb. kõrgete pööretel on vaakumi genereerimine suurem, kui lekkimine. Tüüpiliselt probleemiks siis kas mõras kummivoolikud, või kollektori all 4 "kolmikut", kust mõni ära murdunud.
Kui räägid et üks sümptom on redlines ja turtsumises, siis äkki on probleem vända anduris, mis asub starteri all?
Vaakumvoolikute kontroll on lihtne, need teeks niisamagi ära. Aga pigem panustaks kõige rohkem pihusti tagasivoolu probleemile.
"veid vähem" on selline arusaamatu kogus. sinna läheb 8,2L õli sisse üldse.
Mootori poolepealt, kas probleem tekkis lambist või sai enne midagi näpitud?
Sellel mootoril on mitmeid võimalike probleeme. alates liigsuurest pihsuti tagasivoolust, kulunud pumbast või pumba taga olevast rõhuregulaatorist.
pumba probleemi puhul peaks mootor ennast üldiselt ise välja suretama kõrgematel pööretel.
Klapi puhul on enamasti sümptomiks jätkuv töötamine, süüte välja keeramisel.
liigse tagasi voolu puhul võib juhtuda, et alguses ei tekki lati survet, aga siis on ka käivitumine pikaajaline. Uimasus võib ka seal olla.
Uimasust võib tekitada ka katkine vaakumvoolik, kus turbo vaakum maha jookseb. kõrgete pööretel on vaakumi genereerimine suurem, kui lekkimine. Tüüpiliselt probleemiks siis kas mõras kummivoolikud, või kollektori all 4 "kolmikut", kust mõni ära murdunud.
Kui räägid et üks sümptom on redlines ja turtsumises, siis äkki on probleem vända anduris, mis asub starteri all?
Vaakumvoolikute kontroll on lihtne, need teeks niisamagi ära. Aga pigem panustaks kõige rohkem pihusti tagasivoolu probleemile.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Omega b 2.5Dti
Umbes 2 kuud tagasi ostsin selle pilli omale ja siis nagu koha peal gaasi andmist ei katsetanud, aga sõites oli kohe tunda uimasust. Hetkel olen tal ainult starterit vahetanud kuna vana starteriga ei jõidnud ringi tõmmata väga ja pidi pikalt käijama, nüüd uuega külmast peast läheb suht kohe käima uue starteriga ja soojast peast võtab luskil 2-3 sek aega ja läheb käima. Eelnevalt eelmine omanik vahetas põhja aluse pumba ära ja lati anduri(väidetavalt pidi olema lammari oma). Muidu sõites mingeid anomaalijaid nagu ei ole. Muidu mootoriks on 2.5 110kw.
Ford Focus Turnier 1,8 55Kw 2002.A(532TJJ)
Opel Vectra b 2.5 125kw 1996.A
Opel Omega B FL Caravan 2.2 88kw 2001.A(091TGR)
569kaheksa4seitse5neli
Opel Vectra b 2.5 125kw 1996.A
Opel Omega B FL Caravan 2.2 88kw 2001.A(091TGR)
569kaheksa4seitse5neli