Omega B 2.0 Ecotech õlituli

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Laurip11
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Omega B 2.0 Ecotech õlituli

Postitus Postitas Laurip11 »

Tervist ! Lugedes siin üht vana teemat õlitule kohta hakkas süda verd tilkuma. Enda omal siis (2.0 ecotech 100kw) ka õlituli käivitades jääb põlema( enamasti sooja mootoriga). Kuid on ka erandeid kui ei lähe üldse põlema. Kui gaasi anda nii 1500 pööret kustub ära. Olen ka mootorist õrna tiksu kuulnud käivitades soojalt, ja gaasi andes kaob tiksumine koos õlitulega. Õli täiesti normis. Kas võib olla mingi anduri viga? Või pean midagi suuremat kiiremas korras ette võtma ?
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B 2.0 Ecotech õlituli

Postitus Postitas Q-tok »

Mine käi kuskil diagnostis! ;) Siis on selge kohe, kas viga elektrooniline(andur vms) või mehaaniline viga.
Laurip11
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B 2.0 Ecotech õlituli

Postitus Postitas Laurip11 »

Tänud vastuse eest! Kuid enne järgmise nädala keskpaika pole võimalik, kuna plaan puhkama sõita opeliga. Natuke murelikuks teeb see õlituli.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B 2.0 Ecotech õlituli

Postitus Postitas Tim »

Pane aga manomeeter külge ja siis katseta igasuguseid varjante,nii külma-kui ka sooja mootoriga.Ise jamasin ka selle õlitule pika põlemisega(pikem seimine,külm mootor),panin ka manomeetri külge ja sõitsin natuke ringi jne.
Kui õlituli põleb ja manomeeter ei näita midagi ja siis kui tuli kustub ja manomeetri seier näitama hakkab siis kahtlusta kulunud õlipumpa või umber õlivõtturit.
Ja see,et hüdrotõukurid mõni aeg tiksuvad(soe või külm mootor)viitab sellele et esialgu pole piisavalt õlisurvet.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta