Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Alaripri »

Tervist! Probleem siis järgmine - auto ei taha käivituda. Esimene kord kui juhtus, sai omega nööri otsas sooja garaazi veetud, kuna eelmine omanik ütles, et pani suvist diislit sisse. Lasin ~8h sulada, vahetasin ära kütusefiltri, (korraliku, pea 40 euri maksis) kallasin diisilisandit ja 50l talvist diiselkütet järgi. Läks käima. 1 hommik käivitus jälle ilusti(-15kraadi), täna jälle käima ei lähe. Väljas ei ole nii külm ka, hetkel u. -3 kraadi aga veab ainult starterit ringi, isegi ei luba mitte. Aku ka juba kotti käiatud. Peale esimest juhtumit mingit sinist suitsu või asja ei tekkinud, pöördeid andes tuleb ainult musta. (normaalne) Etteande pumba tööd on salongis kuulda ning kapotiall suliseb diisel ilusti filtrisse. Eelsüüte küünlad on vahetatud, samas mingit releeplõksu mootoriruumis kuulda pole. Kui otsustab käima minna, siis on iga kord külma mootoriga alguses puterdanud mõned sekundid. Automaatkastiga 2002a. omegaga tegu.
Kas tuleks alustada eelsüüte releest? Oskab keegi öelda kus see asub ning kuidas kontrollida selle korrasolekut, kui see üldse võimalik on.
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas reims86 »

diagnost, pihustite mingi juhtelektroonika, aju vms :idea: sellel mootoril on sellise soojaga täiesti ükskõik nendest eesüüteküünaldest.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Alusta sellest, kas filtrist pumpa tuleb küte(hea kui läbipaistev voolik oleks seal) ja edasi võta ka üks toru lahti pihustite pealt kui soovid 1 silinder.Vaata kas on õhku sees, küte üleval jne

Eelsüüteid saad kontrollida nii ju, kas vool tuleb peale ja kunas toide ära läheb, ka esüüteküünla korrasolekut saad testriga mõõta ja kui rivist väljas vaheta nad välja.

Eelsüüdet on vaja, kompressioonsüütega mootori juures hõlbustab külmkäivitumist ja ei ole täiesti ükskõik ka plusskraadide juures
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Kontrolli eelsüüte küünla enda pealt toidet sõber võta appi kes süüdet keerab, juhe maha ja kontrolli takistust testriga kui toitega ok.
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas reims86 »

Omega Sport Packet kirjutas:
Puht juhuslikult on mul sama mootoriga isend ning -10c läheb ka täiesti vabalt poolest pöördest käima ilma küünaldetta, seega pikk käevitus ei tulene küünaldest, kui mootor korras! Eriti kui väljas on mingi paar kraadi aint jahedat. Hea kui küünlaid järgi üldse võtab.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas kait »

reims86 kirjutas:
Omega Sport Packet kirjutas:
Puht juhuslikult on mul sama mootoriga isend ning -10c läheb ka täiesti vabalt poolest pöördest käima ilma küünaldetta, seega pikk käevitus ei tulene küünaldest, kui mootor korras! Eriti kui väljas on mingi paar kraadi aint jahedat. Hea kui küünlaid järgi üldse võtab.
Kas oled reaalselt mõõtnud või usud seda tule süttimist?
Hõõgküünlaid hoitakse veel sees ka peale auto käivitamist, mis sest, et märgutuli ei põle.
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1107
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas reims86 »

Kui paned võtme süütelukku ja keerad koheselt starterit, et mingit viivitust annad siis ei jõuaks ka midagi küünaldega toimuma hakata.
Eelmine talv kui ise küünlad vahetasin siis kui oli rohkem kui -15 väljas külama siis enam käima ei läinud ja küünlaid vahetades selgus, et üks töötas ca 25% teised ei andnud mittemingisugust elumärki :!:
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Alaripri »

Eelsüüte küünlad on eelmine talv vahetatud sellel masinal, kas tõesti nende eluiga nii väike? Proovin siiski homme diagnosti viia, eks paistab mis seal selgub. Õhtul muidu läks auto jälle käima, podises nagu ikka mõned sekundid ja korras. Lülita käima-välja niipalju kui süda lustib. Vaatab mis hommikul jälle teeb.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Kontrollida võid ikka ja kui filtrit ka vahetad siis püüa seal õhk välja saada loomulikul teel ja uus filter täida ja lase seista.Element hakkab elama.

Mida ma öelda tahan, täida kohvimasin puhta veega, pane uus filter ja käima ja vaata, mis seal toimub ja mis vanasse filtrisse puutub katsu alles hoida vahetuse käigus neid on lahti lõigatud ja selgunud mõnel juhul, et filtri element on lagunenud ja sattunud pumpa ja ka osaliselt pihustitesse ja uue filtriga kui vägisi sealt läbi hakkad puhuma imema ja filter ka kuiv on teed liiga.

Selline mõttekäik ja see podisemine on norm.nähtus ja külmaga käivitub diisel nagu ikka natuke kehvemini bensiinist oleneb kütte kvaliteedist ka.

Vaata mis diagnostika näitab kui soovid seda teha
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Alaripri »

Hommikul -18 Haapsalus ja läks käima nigu naksti. Vedasin ta suure taguotsa siis diagnoosi aga ukse ees öeldi, et kui läks käima, siis veateateid ei näita. Peab siis ootama hommikut millal jälle ei käivitu. Need eelsüüte küünalde voolud ilmselt saaksin ise ka ära mõõta.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Tim »

Näitab ka vanu veakoode kui neid ainult on esinenud.Ehk siis hetkelised vead(present) ja vanad vead(not present).
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Alaripri »

Täna hommikul jälle veab ainult starterit ringi. Lugesin kuskilt, et võibolla hoopis starteri pendiks läbi, on see võimalik?
ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas ultimaco »

no mootor ju käib ringi?
Alaripri
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Alaripri »

Uus pihusti :cry: 400euri koos töörahaga, ouch.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Ot, uut pihustit vaja selline diagnoos?
Vasta