Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Tere klubilistele.
Nimelt siis on plaan naasta Teie sekka kes Te omate tõeliselt mõnusat autot
Avastasin, et peale Omega müüki soetatud Mazda 626(töötan nendega igapäevaselt seetõttu sai soetatud) pole päris see õige auto ning peale selle müüki, sõidan hetkel Audi A6 2.8Q-ga kuid ikka ei ole see
Niisiis peale pikka mõtlemist otsustasin Omegat taas otsima hakata, praegu asi seisab Audi müügi taga
Tegelikult saaks Omegast pooleldi projektikas kuna 2013a sügisel ehitasin töökaaslasega esiveolisest Mazda 323-st nelikveolise millele läks Jaapanist saabunud tehnika peale.
Nüüd siis tahaks uuesti midagi ehitada aga seekord juba endale ning nimelt just diislit kuna neid pole eriti ehitatud, vähemalt pole kuulnud/näinud.
Siin siis postituse point ongi, et kas kellelgi on mingeid kasulikke linke ja teadmisi minuga jagada kuna tahaks asjaga minna kaugemale kui lihtsalt mingi chip, seega ei kiirusta vaid uurin ja puurin, et mis ja kuidas toimida. Teadmiste omandamise lõpuks mõistatan et mis seisus auto osta üldse kuid enne ikkagi Audist vaja lahti saada
Ühesõnaga pikk ja segane jutt kuid ehk keegi Targem viitsib natuke vihjeid ja teadmisi jagada.
Terv,
Siim
Nimelt siis on plaan naasta Teie sekka kes Te omate tõeliselt mõnusat autot
Avastasin, et peale Omega müüki soetatud Mazda 626(töötan nendega igapäevaselt seetõttu sai soetatud) pole päris see õige auto ning peale selle müüki, sõidan hetkel Audi A6 2.8Q-ga kuid ikka ei ole see
Niisiis peale pikka mõtlemist otsustasin Omegat taas otsima hakata, praegu asi seisab Audi müügi taga
Tegelikult saaks Omegast pooleldi projektikas kuna 2013a sügisel ehitasin töökaaslasega esiveolisest Mazda 323-st nelikveolise millele läks Jaapanist saabunud tehnika peale.
Nüüd siis tahaks uuesti midagi ehitada aga seekord juba endale ning nimelt just diislit kuna neid pole eriti ehitatud, vähemalt pole kuulnud/näinud.
Siin siis postituse point ongi, et kas kellelgi on mingeid kasulikke linke ja teadmisi minuga jagada kuna tahaks asjaga minna kaugemale kui lihtsalt mingi chip, seega ei kiirusta vaid uurin ja puurin, et mis ja kuidas toimida. Teadmiste omandamise lõpuks mõistatan et mis seisus auto osta üldse kuid enne ikkagi Audist vaja lahti saada
Ühesõnaga pikk ja segane jutt kuid ehk keegi Targem viitsib natuke vihjeid ja teadmisi jagada.
Terv,
Siim
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Õigem oleks teha teema turboklubi foorumisse, sealt leiab diisleid, küll mitte omegaid, millel ~100kw juurde keeratud.
Alustada võiksid sisse- ja väljalaskest: plastik vollad minema ja korralikud rv torud silikoon põlvedega, ka läbimõõdult suuremad. Sumaja teed ka suurema läbimõõduga ja jätad ainult lõpupüti, katist saad juba mingi osa materjali raha tagasi. See oleks suhteliselt odav algus ja need kõlbaksid ka siis, kui jõudu juba rohkem. Sealt edasi juba pihustid, turbo(d), cooler, custom kolle, mootori juhtimine jne. €€€€
Alustada võiksid sisse- ja väljalaskest: plastik vollad minema ja korralikud rv torud silikoon põlvedega, ka läbimõõdult suuremad. Sumaja teed ka suurema läbimõõduga ja jätad ainult lõpupüti, katist saad juba mingi osa materjali raha tagasi. See oleks suhteliselt odav algus ja need kõlbaksid ka siis, kui jõudu juba rohkem. Sealt edasi juba pihustid, turbo(d), cooler, custom kolle, mootori juhtimine jne. €€€€
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Kui juba keegi viitsis teema teha torgin ka vahele.
96kw omega td automaat, mida kannatab sellel teha. Kunagi omasin bmw 525tds manuaal too käis küll hästi edasi, kuid omega uimasem.
Kindlasti hakkavad jutud tulema, et tuleb paigaldada manuaalkast ja bmw 2.4 meh. pump. Kindlasti on veel variante mida teha, olen kuulnud jutte väljalaske kinnisusest, ok hetkel summuti ise eest taha 60mm toru tagumise püti jätsin hetkel.
96kw omega td automaat, mida kannatab sellel teha. Kunagi omasin bmw 525tds manuaal too käis küll hästi edasi, kuid omega uimasem.
Kindlasti hakkavad jutud tulema, et tuleb paigaldada manuaalkast ja bmw 2.4 meh. pump. Kindlasti on veel variante mida teha, olen kuulnud jutte väljalaske kinnisusest, ok hetkel summuti ise eest taha 60mm toru tagumise püti jätsin hetkel.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
mul on neid linke paartükki tekkinud kus entusjastid teevad ja möllavad.
aga mis siis silma hakkand.
Liigutus nr1 on EGR füüsiliselt pimedaks,
Liigutus nr2 KAT minema vahelt. saadud kati rahaga autopoodi ja 2,5" toru järgi,
Liigutus nr3 pütid vahelt minema ja torujupid klambritega vahele.
Liigutus nr4 ülejäänud rahaga oomipoodi ja envymod juppide raha järgi.
Säästu liigutus nr4 Pumbakaan peale koputada, (miinus on pidev suur küttekulu, evry teeb sama asja aga nupust, ehk siis kui vaja)
Liigutus nr5 Suurem cooler, pluss paigaldus.
Liigutus nr6 Föön peale, evry peale, ja Löbutsema..
http://www.youtube.com/watch?v=Hp4CGMPw7pw
994 pumba teoreetiline piir on ca 250hp aga reaalne on ca 200hp
siis on juba vaja hakata paigaldama suuremat pulsnerit pumbasisse. vahetpole kas meh. vöi el. pump. tänapäeval on öpitud ka el. kontrollima.
Kindlasti on siis tarvis suuremat coolerit ja vabamat väljalaset. chip vöiks olla, aga ei pea. Tuningbox vöid kohe aknast välja visata, ning hiljem igaksjuhuks üle söita, et kiusatust ei tuleks. Asi mida tahta on "evry mod" maksab mittemidagi peaaegu ja nupust jöudu keerata on fantast
http://www.myturbodiesel.com/threads/th ... inks.9738/
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... light=evry
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=12165&page=2
Turboga on ka nii, et selle teoreetiline piir on ca 250, reaalselt ca 200hp. aga seda siis bmw turboga, mitte mitsu turboga mis omegal, idüll oleks leida e28 2,4td pealt suur turbo sellega saab ka 200 juures suitsuta söita veel
vöib keerata lihtsalt turboküljes WG klapivarda lühikseks kokku ära ja nautida turbolag suurenemist aga suuremat rõhku.
Vöi paigaldada MBC. Streetrace foorumis on üx tegelane kes neid ise valmistab ja müüb 15€ tk.
Kuldreegel NR1 " Kui suitseb mustalt. On kas A. Kütust liigapalju. B. Öhku liiga vähe.
Lahendus on siis kas A- kütust vähemaks, vöi B öhku juurde suruda"
Must suits on hea indikaator kui hakata jöudu keerama
Must tähendab väääägagi tuliseid temperatuure kuna diisel pöleb aeglaselt liigavähesest öhust... vöi siis sellest et liigapalju kütust. Isetead kudapidi vötad
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/in ... ortant.htm
Aga mustasuitsuga lased laiali selle mootori, üle 200hp minnes oleks tarvis panna metall blokikaane tihend. vöiks olla ta siis ka teoorias paksem kui oem tihend, siis saad oma turbo keerata max peale ära ja selle viimased teoreetilised 50hp välja pigistada.
Hetkl mul on evry veel tegematta endal, vaid füüsiliselt koputatud ca 3mg juurde pritsekogus. Samuti on Manual Boost Controller installimatta, ehk originaal röhud (1,1-1,2bar), Sumpsiks 2,5" otsast löpuni. Hetkl käib rahuldavalt edasi, aga kuna sai hiljuti kapotiall metalli löigatud, et suurem cooler omakohale mahuks, siis see ilmselgelt nii ei jää
Samuti töin doonori millel e28 turbo küljes.
Aga minul on murekoht sidur. Hetkl on suht piiripeal, kui piisavalt kiirelt ei päästa läheb libisema. Aga kui jöudu juurde saada siis läheb de facto libisema, aga kust mis kompott kokku keerata et kannataks ka ca 300hp liigelda ? Kui kellelgi ideesid siis andke teada ka mulle. Lisa jama on see 2massiline hooratas, Tegelikuses tahaks saada 1 massilise peale, aga jätta alles hürdosilindri ja hürdolaagri.
Omega automaadiga on üldse kuidagi palju probleeme, vahepeal oli varuosade teemas mingi 5 venda korraga otsisid autom kasti omale, sest neil sealsamuses need, ning samalajal oli mitu omegat varuosadeks kellel köigil kastid laiali, niie automaadil ma palju muudatusi teha ei julgeks, kui siis koputaks ca 3,5mg peale kaane ja köik, naudiks seda mis on.
Esimene siis teema mis pani pähe mötted ültse seda tegema hakata.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... 5-tds.html
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ouque.html
http://forum.bmw5.co.uk/topic/58412-e34 ... e-options/
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=131853
Kui kellelgi veel infot jne siis andke julgelt märku
aga mis siis silma hakkand.
Liigutus nr1 on EGR füüsiliselt pimedaks,
Liigutus nr2 KAT minema vahelt. saadud kati rahaga autopoodi ja 2,5" toru järgi,
Liigutus nr3 pütid vahelt minema ja torujupid klambritega vahele.
Liigutus nr4 ülejäänud rahaga oomipoodi ja envymod juppide raha järgi.
Säästu liigutus nr4 Pumbakaan peale koputada, (miinus on pidev suur küttekulu, evry teeb sama asja aga nupust, ehk siis kui vaja)
Liigutus nr5 Suurem cooler, pluss paigaldus.
Liigutus nr6 Föön peale, evry peale, ja Löbutsema..
http://www.youtube.com/watch?v=Hp4CGMPw7pw
994 pumba teoreetiline piir on ca 250hp aga reaalne on ca 200hp
siis on juba vaja hakata paigaldama suuremat pulsnerit pumbasisse. vahetpole kas meh. vöi el. pump. tänapäeval on öpitud ka el. kontrollima.
Kindlasti on siis tarvis suuremat coolerit ja vabamat väljalaset. chip vöiks olla, aga ei pea. Tuningbox vöid kohe aknast välja visata, ning hiljem igaksjuhuks üle söita, et kiusatust ei tuleks. Asi mida tahta on "evry mod" maksab mittemidagi peaaegu ja nupust jöudu keerata on fantast
http://www.myturbodiesel.com/threads/th ... inks.9738/
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... light=evry
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=12165&page=2
Turboga on ka nii, et selle teoreetiline piir on ca 250, reaalselt ca 200hp. aga seda siis bmw turboga, mitte mitsu turboga mis omegal, idüll oleks leida e28 2,4td pealt suur turbo sellega saab ka 200 juures suitsuta söita veel
vöib keerata lihtsalt turboküljes WG klapivarda lühikseks kokku ära ja nautida turbolag suurenemist aga suuremat rõhku.
Vöi paigaldada MBC. Streetrace foorumis on üx tegelane kes neid ise valmistab ja müüb 15€ tk.
Kuldreegel NR1 " Kui suitseb mustalt. On kas A. Kütust liigapalju. B. Öhku liiga vähe.
Lahendus on siis kas A- kütust vähemaks, vöi B öhku juurde suruda"
Must suits on hea indikaator kui hakata jöudu keerama
Must tähendab väääägagi tuliseid temperatuure kuna diisel pöleb aeglaselt liigavähesest öhust... vöi siis sellest et liigapalju kütust. Isetead kudapidi vötad
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/in ... ortant.htm
Aga mustasuitsuga lased laiali selle mootori, üle 200hp minnes oleks tarvis panna metall blokikaane tihend. vöiks olla ta siis ka teoorias paksem kui oem tihend, siis saad oma turbo keerata max peale ära ja selle viimased teoreetilised 50hp välja pigistada.
Hetkl mul on evry veel tegematta endal, vaid füüsiliselt koputatud ca 3mg juurde pritsekogus. Samuti on Manual Boost Controller installimatta, ehk originaal röhud (1,1-1,2bar), Sumpsiks 2,5" otsast löpuni. Hetkl käib rahuldavalt edasi, aga kuna sai hiljuti kapotiall metalli löigatud, et suurem cooler omakohale mahuks, siis see ilmselgelt nii ei jää
Samuti töin doonori millel e28 turbo küljes.
Aga minul on murekoht sidur. Hetkl on suht piiripeal, kui piisavalt kiirelt ei päästa läheb libisema. Aga kui jöudu juurde saada siis läheb de facto libisema, aga kust mis kompott kokku keerata et kannataks ka ca 300hp liigelda ? Kui kellelgi ideesid siis andke teada ka mulle. Lisa jama on see 2massiline hooratas, Tegelikuses tahaks saada 1 massilise peale, aga jätta alles hürdosilindri ja hürdolaagri.
Omega automaadiga on üldse kuidagi palju probleeme, vahepeal oli varuosade teemas mingi 5 venda korraga otsisid autom kasti omale, sest neil sealsamuses need, ning samalajal oli mitu omegat varuosadeks kellel köigil kastid laiali, niie automaadil ma palju muudatusi teha ei julgeks, kui siis koputaks ca 3,5mg peale kaane ja köik, naudiks seda mis on.
Esimene siis teema mis pani pähe mötted ültse seda tegema hakata.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... 5-tds.html
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ouque.html
http://forum.bmw5.co.uk/topic/58412-e34 ... e-options/
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=131853
Kui kellelgi veel infot jne siis andke julgelt märku
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Nonii...
Esmalt suured tänud neile kes viitsisid mulle mingitki aimu anda asjast, kui aus olla siis egas oodanudki nii paljut
Täna jäin tööjuures mõtlema, et kas 2.5DTI-d keerukam teha või kõik sama kuigi on common rail, pole nagu ise sellega kokku puutunud :S Lisaks sellel sisselaske kolla ka plastist kui ma ei eksi, mis võib nõrgaks kohaks olla?!
Nimelt mul endal oli plaan selline:
1. Chip- Selle koha pealt pidasin aru natuke jõujaamaga, küsisin küll 2.5DTI kohta ning lubati ~150kW, kuid arvan, et 2.5TD võib olla siis kuskil ~130-135kW.
2. EGR pimedaks.
3. Väljalase 2,5'' puhast toru-summuti meisterdamisega vb tekib probleeme kuna pole mingit toru painutus pinki, kuid eks siis saab abi küsida kui tööks läheb.
4. Suurem intercooler
Peale neid asju vaataks siis edasi, et mis ja kuidas teha turbo ja pumba endaga.
Eesmärgiks oleks kogu tuuningu ajal ja lõpus hoida auto võimalikult korralikuna ning visuaalselt puhtana, ainus asi mis reedaks midagi oleks jäme hääl ning pisike tahma lont.
Kere tuleb kindlasti Omega B FL kuid mootori pool veel lahtine kas siis 2.5TD või DTI.
Kuid esmalt vaja kiiresti Audist lahti saada
Kas kasutaja Ruc Keila kandis ka liikunud on? Aasta vahetuse paiku silmasin ühte sedaani pimeda mille mootor ei olnd originaal konditsioonis
Esmalt suured tänud neile kes viitsisid mulle mingitki aimu anda asjast, kui aus olla siis egas oodanudki nii paljut
Täna jäin tööjuures mõtlema, et kas 2.5DTI-d keerukam teha või kõik sama kuigi on common rail, pole nagu ise sellega kokku puutunud :S Lisaks sellel sisselaske kolla ka plastist kui ma ei eksi, mis võib nõrgaks kohaks olla?!
Nimelt mul endal oli plaan selline:
1. Chip- Selle koha pealt pidasin aru natuke jõujaamaga, küsisin küll 2.5DTI kohta ning lubati ~150kW, kuid arvan, et 2.5TD võib olla siis kuskil ~130-135kW.
2. EGR pimedaks.
3. Väljalase 2,5'' puhast toru-summuti meisterdamisega vb tekib probleeme kuna pole mingit toru painutus pinki, kuid eks siis saab abi küsida kui tööks läheb.
4. Suurem intercooler
Peale neid asju vaataks siis edasi, et mis ja kuidas teha turbo ja pumba endaga.
Eesmärgiks oleks kogu tuuningu ajal ja lõpus hoida auto võimalikult korralikuna ning visuaalselt puhtana, ainus asi mis reedaks midagi oleks jäme hääl ning pisike tahma lont.
Kere tuleb kindlasti Omega B FL kuid mootori pool veel lahtine kas siis 2.5TD või DTI.
Kuid esmalt vaja kiiresti Audist lahti saada
Kas kasutaja Ruc Keila kandis ka liikunud on? Aasta vahetuse paiku silmasin ühte sedaani pimeda mille mootor ei olnd originaal konditsioonis
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
just my cup of tea.
Aga sisuliselt on pöhitöed samad. Teooria on sama, et vaja rohkem kütust ja öhku.
Öhu osa lihtne, vabam väljalase, ning jahedam öhk sisse, ning rohkem suruda teda sisse.
Aga kütsuse sisse surumise kohapealt läheb keerulisemaks.
Nimelt commonralilil on pihustamine elektriliselt. Kauemaks avada on pea vöimatu. Aga mida saab teha teoorias on panna Commonrailile surve andurile takisti vahele, et tal aju näeks madalamat röhku ja asuks seda kompenseerima.
Siinkohal aga tulevad minujaoks sisse küsimärgid.
Nimelt kas ja kuipalju on oem körgsurvepump suuteline seda röhku töstma. ning palju ta BAR/Lisakütuse% suhe on. Kui mäletan oli ca 180bar surve latis sees niiet jam vähemalt nii kuulsin kusagilt...
Ning siis eeldaksin, et etteande pumba vahetus muudaks miskit paremaks.
Lisaks siis pihustid mis on elektrilised, ei tohiks olla nii tohutu jöuvaruga enam. Ehk kuskilt maalt tuelb ka nemad välja vahetada, aga milliste vastu ja mis jöupiiridest `?
Ja kas turbo on muutuva geomeetriaga juba v tavaline, kas vaakumi peal vöi on elektrilise juhtimisega actuaator. (e46 330d on elektrilise juhtimisega)
Chip muudab 330d mootori tööd nii, et hakkab gardaani ja veovöllide polte murdma kas ka dti puhul asi nii draamaline on ei oska ütelda.
Sisselaske kolle plastik on kindlasti nörk koht, kuna tdi plast kolle osa on nörk, 1,2 bar ja mul lekib ca 5cm pragu. Ning e46 330d plast kolle naeratas lausa
egrile paned plekitüki ette et ta füüsiliselt pime oleks. vooliku jätad külge. tdi saab panna ideaal mööduga 1kroonise ette, käib pehme klöpsuga lausa omakohale
Sumpsi tegemine on lihtne, kui vötad poest 60mm toru, müüakse 2m jupina, löikad omal pütid vahelt ja sirge toru aint püti asemele, otsa väiksed sälgud ja u-klambriga kinni. pole keevitustki vaja kätte vötta(ok tegelt viimase tripi tegemiseks on vaja. )
Kui sul coolerid ja torud jne köik valmis saadud ja turbo juhtimine elektriline, siis usun, et jöujaama poisid saavad ka rohkem kw sealt kätte, lissalt natuke custom chip tuleb teha.. arvestades muudatusi.
aga ma ise eelistan esialgu jääda tdi juurde lihtsam, palju lihtsam ja pole mootorijuhtimist niipalju vaja custom teha, muidu liiga bensiini tunne
Aga keila kandis liigun küll jam, mul vanemad sealt pärit.
Aga sisuliselt on pöhitöed samad. Teooria on sama, et vaja rohkem kütust ja öhku.
Öhu osa lihtne, vabam väljalase, ning jahedam öhk sisse, ning rohkem suruda teda sisse.
Aga kütsuse sisse surumise kohapealt läheb keerulisemaks.
Nimelt commonralilil on pihustamine elektriliselt. Kauemaks avada on pea vöimatu. Aga mida saab teha teoorias on panna Commonrailile surve andurile takisti vahele, et tal aju näeks madalamat röhku ja asuks seda kompenseerima.
Siinkohal aga tulevad minujaoks sisse küsimärgid.
Nimelt kas ja kuipalju on oem körgsurvepump suuteline seda röhku töstma. ning palju ta BAR/Lisakütuse% suhe on. Kui mäletan oli ca 180bar surve latis sees niiet jam vähemalt nii kuulsin kusagilt...
Ning siis eeldaksin, et etteande pumba vahetus muudaks miskit paremaks.
Lisaks siis pihustid mis on elektrilised, ei tohiks olla nii tohutu jöuvaruga enam. Ehk kuskilt maalt tuelb ka nemad välja vahetada, aga milliste vastu ja mis jöupiiridest `?
Ja kas turbo on muutuva geomeetriaga juba v tavaline, kas vaakumi peal vöi on elektrilise juhtimisega actuaator. (e46 330d on elektrilise juhtimisega)
Chip muudab 330d mootori tööd nii, et hakkab gardaani ja veovöllide polte murdma kas ka dti puhul asi nii draamaline on ei oska ütelda.
Sisselaske kolle plastik on kindlasti nörk koht, kuna tdi plast kolle osa on nörk, 1,2 bar ja mul lekib ca 5cm pragu. Ning e46 330d plast kolle naeratas lausa
egrile paned plekitüki ette et ta füüsiliselt pime oleks. vooliku jätad külge. tdi saab panna ideaal mööduga 1kroonise ette, käib pehme klöpsuga lausa omakohale
Sumpsi tegemine on lihtne, kui vötad poest 60mm toru, müüakse 2m jupina, löikad omal pütid vahelt ja sirge toru aint püti asemele, otsa väiksed sälgud ja u-klambriga kinni. pole keevitustki vaja kätte vötta(ok tegelt viimase tripi tegemiseks on vaja. )
Kui sul coolerid ja torud jne köik valmis saadud ja turbo juhtimine elektriline, siis usun, et jöujaama poisid saavad ka rohkem kw sealt kätte, lissalt natuke custom chip tuleb teha.. arvestades muudatusi.
aga ma ise eelistan esialgu jääda tdi juurde lihtsam, palju lihtsam ja pole mootorijuhtimist niipalju vaja custom teha, muidu liiga bensiini tunne
Aga keila kandis liigun küll jam, mul vanemad sealt pärit.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Commonrail mudelile ehk tuleks peale panna 3.0D, kui ma nüüd ei eksi siis tehas juba 3.0st mingi 180kw kanti välja võlunud.
Enda omal mis tehtud juba EGR pime, katt ära võetud, summutile jäetud viimane pütt kuid tundub, et läheb too kh ära otsetoruks (loodan et väga häälitsema ei hakka mingi sportpütt kh kuskil vb too alla visata) Turbot uurisin nüüd niipalju, et omegal küljes nö bmw 85 kw 2.5td turbo, kas 105 kw oma siis vähe parem, muidugi ruumig seal väga priisata pole.
Sellest evry mod asjast nagu väga ei saand aru, inglise keele oskus kh pole enam see mis kunagi ehk keegi teeb mingi kokkuvõtte sellest ja tõlgib asju (kui viitsib). Niipalju vist jagasin ära et mingile juhtmele antakse teise takistusega info ja kütusekogus tõstetakse üles.
Palju see 2.5td automaat üldse kannatab. 130-140kw ikka ehk või hakkab turbiin läbi libisema
Enda omal mis tehtud juba EGR pime, katt ära võetud, summutile jäetud viimane pütt kuid tundub, et läheb too kh ära otsetoruks (loodan et väga häälitsema ei hakka mingi sportpütt kh kuskil vb too alla visata) Turbot uurisin nüüd niipalju, et omegal küljes nö bmw 85 kw 2.5td turbo, kas 105 kw oma siis vähe parem, muidugi ruumig seal väga priisata pole.
Sellest evry mod asjast nagu väga ei saand aru, inglise keele oskus kh pole enam see mis kunagi ehk keegi teeb mingi kokkuvõtte sellest ja tõlgib asju (kui viitsib). Niipalju vist jagasin ära et mingile juhtmele antakse teise takistusega info ja kütusekogus tõstetakse üles.
Palju see 2.5td automaat üldse kannatab. 130-140kw ikka ehk või hakkab turbiin läbi libisema
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
nii, mul sidur laiali, niiet kas keegi teab kust saaks v mismoodi td sidur kangemaks oleks vöimalik saada...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Bemmi foorumist leiad täpsemat infot, aga vist kasutavad enamused kolmelidrase korvi, kettale lastakse pidurimeistris uued katted vb midagi veel
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
no ma pole veel selget vastust kusagilt saanud, et kas siis tds-il on samamoodi 2 massiline hooratas, et istub ka bmw korv külge, või tuleb ka hooratas vötta millegi muu oma, sest näiteks siduri kettal on mööt küll sama, aga nuutide arv on 10, omegal 14. ja kas tds külge istub siis 3.0d korv ?
mul endal siin lähipäevil pole aega seda googeldada ja uurida, kiiruga ca tunnike raiskasin sellele ja ei jöudnud kuhugi...
http://www.realoem.com" onclick="window.open(this.href);return false; on siis koht kust bmw juppe näeb.
tds on küll 2 massiline hooratas, aga kas korv on sama, ja vahetatav, kuna omegal on hydro survelaager, bemaril tavaline kahvel.
mul endal siin lähipäevil pole aega seda googeldada ja uurida, kiiruga ca tunnike raiskasin sellele ja ei jöudnud kuhugi...
http://www.realoem.com" onclick="window.open(this.href);return false; on siis koht kust bmw juppe näeb.
tds on küll 2 massiline hooratas, aga kas korv on sama, ja vahetatav, kuna omegal on hydro survelaager, bemaril tavaline kahvel.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Tänud asjalike postituste eest.
Uurin ise ka aktiivselt veel pihustite kohapealt kuid siiani kõik rääkinud, et elektriline ei kannata nii palju ja selle kütusekoguse muutmine raskem ja riskantsem.
Mootori poolelt kaldun ka juba selle TD variandi poole kui nüüd vaid saaks praeguse auto maha ja FL omegat otsima
Siduri kohta just tahtsingi küsida, et kui kiresti orig. laiali lendab
Uurisin töökaaslaselt ja tema veel kuskilt ning paljud räägivad, et pidurimeistrite juures uued katted ning pidavat väga hästi kestma:) aga kas midagi nn racing sidurit ei annaks panna?!
Faric- jõujaamas öeldi DTI atm-i kohta et peaks 150kW kannatama, et mis edasi see juba kahtlane, oleneb kas ja kui palju kastid neil erinevad kui mitte oluliselt siis peaks ikka kannatama aga rohkem läheb juba kahtlaseks. Evry mod endal ka veel selgeks tegemisel.
Kui miskit targemat teada saan siis postitan kohe siia.
Terv,
Siim
Uurin ise ka aktiivselt veel pihustite kohapealt kuid siiani kõik rääkinud, et elektriline ei kannata nii palju ja selle kütusekoguse muutmine raskem ja riskantsem.
Mootori poolelt kaldun ka juba selle TD variandi poole kui nüüd vaid saaks praeguse auto maha ja FL omegat otsima
Siduri kohta just tahtsingi küsida, et kui kiresti orig. laiali lendab
Uurisin töökaaslaselt ja tema veel kuskilt ning paljud räägivad, et pidurimeistrite juures uued katted ning pidavat väga hästi kestma:) aga kas midagi nn racing sidurit ei annaks panna?!
Faric- jõujaamas öeldi DTI atm-i kohta et peaks 150kW kannatama, et mis edasi see juba kahtlane, oleneb kas ja kui palju kastid neil erinevad kui mitte oluliselt siis peaks ikka kannatama aga rohkem läheb juba kahtlaseks. Evry mod endal ka veel selgeks tegemisel.
Kui miskit targemat teada saan siis postitan kohe siia.
Terv,
Siim
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
sain e39 3.0d 135kw sidurikorvi, eks millagi kui jöuan selleni siis hakkan katsetama kas saab kokku panna nad omavahel. Ning soovitati pidurimeistris siis panna kvaliteetsed katted ja peaks kannatama küll seda jõudu mis originaal kaane ja natuke suurema turboga kokku tuleb. Kindlalt ei teatud, aga tds-idel väidetavalt proovitud. Lisaks soovitati siis kahemassiline hooratas julmalt kokku keevitada. kuna ühemassilise panekul on anomaalia, et starteril hammasvöö teisekohapeal ja sidurikorvi sügavus muutub, niiet hoovastik vaja vahetada, aga omegal ju vabsei hürdolaagriga niiet lihtsam keevitada ilmselt..
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
Mis on kahemassiline hooratas? Leevendusega hooratas on.Ruc kirjutas:sain e39 3.0d 135kw sidurikorvi, eks millagi kui jöuan selleni siis hakkan katsetama kas saab kokku panna nad omavahel. Ning soovitati pidurimeistris siis panna kvaliteetsed katted ja peaks kannatama küll seda jõudu mis originaal kaane ja natuke suurema turboga kokku tuleb. Kindlalt ei teatud, aga tds-idel väidetavalt proovitud. Lisaks soovitati siis kahemassiline hooratas julmalt kokku keevitada. kuna ühemassilise panekul on anomaalia, et starteril hammasvöö teisekohapeal ja sidurikorvi sügavus muutub, niiet hoovastik vaja vahetada, aga omegal ju vabsei hürdolaagriga niiet lihtsam keevitada ilmselt..
Kui sa vaatad selle diisli siduriketast siis sellel puudub leevendusvedrud.
Kui keevitad selle julmalt kinni siis arvesta sellega et kaalu tuleb sellele juurde ja läheb tasakaalust välja. Peale selle pead juba vaatama siis leevendusega siduriketta. Hooratta tasakaalustus peab hea olema, ja mida kergem seda paremini läheb pöördesse.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
kahemassiline ehk leevendusega.Piilupart kirjutas:Mis on kahemassiline hooratas? Leevendusega hooratas on.Ruc kirjutas:sain e39 3.0d 135kw sidurikorvi, eks millagi kui jöuan selleni siis hakkan katsetama kas saab kokku panna nad omavahel. Ning soovitati pidurimeistris siis panna kvaliteetsed katted ja peaks kannatama küll seda jõudu mis originaal kaane ja natuke suurema turboga kokku tuleb. Kindlalt ei teatud, aga tds-idel väidetavalt proovitud. Lisaks soovitati siis kahemassiline hooratas julmalt kokku keevitada. kuna ühemassilise panekul on anomaalia, et starteril hammasvöö teisekohapeal ja sidurikorvi sügavus muutub, niiet hoovastik vaja vahetada, aga omegal ju vabsei hürdolaagriga niiet lihtsam keevitada ilmselt..
Kui sa vaatad selle diisli siduriketast siis sellel puudub leevendusvedrud.
Kui keevitad selle julmalt kinni siis arvesta sellega et kaalu tuleb sellele juurde ja läheb tasakaalust välja. Peale selle pead juba vaatama siis leevendusega siduriketta. Hooratta tasakaalustus peab hea olema, ja mida kergem seda paremini läheb pöördesse.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Re: Turbo Diisel kiiremaks ja võimsamaks :)
eeem, 3.0d korv ja 2,5td korv vedelevad mul pagassis koos hooratta ja kettaga, sest mul sidur otsustas, et ta ei libise enam
teist korda nimodi juba, eelmine aasta sain korraks läbilibisema, ühekorra. Aga nüüd oli juba raske söita, pidevalt libises, aga nädalake söitmist, ca 1500km hiljem ei libisend enam.
Erinevusi niipalju, et 2,5 ketas ei kasuta kogu tööpinda ära, ca 2mm saab laiema ketta panna, miskipärast usun, et sellest ka piisaks, ehk siis pidurimeistris laiem kate ja korras kui alla annab kunagi, hetkl aga sisuliselt peauus ketas üle v nö tagavaraks.
Aga sain omale installitud suure cooleri. Torud vedasin ja leidsin tänu Vääna-posti romulale.
Rääkisin ka tuttavaga kes turbotamisega rohkem sinapeal, et 2.0 bar igapäevaselt täiesti vastuvõetav sellele mootorile, ning et vähe kütet, aga palju röhku ei ole ohtlik. Kuid siiski ma igaksjuhuks tahan MBC tuppa tuua koos evry mod juhtimisega. Et kui pole vaja jöudu ja vaja ökotada saab kiirelt mugavalt ringi sättida kohe. Ja vastupidiselt ka kohe mugavalt tehtav
Asi mida hetkl otsin on EGT, ehk siis väljalaske gaaside temp andur. Ise mötlesin, et hea koht talle on egr toru asemele
aga andur ja näidik on tiba kallid,
Siiani on siis kogu asi läind maksma
- egr pimedaks, 1KROON münt.
- Sumps toruks. 20eur toru, 5eur klambrid.
- 17eur cooler, 10 eur torud ja lödvikud.
- MBC 15eur, 5 eur vaakumvoolikud
- potensomeeter 1,5.- juhe 3.- onoff lüliti 0,50.-
- differ mis läheb kempiks on doonorilt, ehk siis 0.-
kokku siis 77.- Eriti low budget duuning, siit saaks tegelt kui väga tahta siis mbc ja poteka maha vötta, ehk siis 54eur v
teist korda nimodi juba, eelmine aasta sain korraks läbilibisema, ühekorra. Aga nüüd oli juba raske söita, pidevalt libises, aga nädalake söitmist, ca 1500km hiljem ei libisend enam.
Erinevusi niipalju, et 2,5 ketas ei kasuta kogu tööpinda ära, ca 2mm saab laiema ketta panna, miskipärast usun, et sellest ka piisaks, ehk siis pidurimeistris laiem kate ja korras kui alla annab kunagi, hetkl aga sisuliselt peauus ketas üle v nö tagavaraks.
Aga sain omale installitud suure cooleri. Torud vedasin ja leidsin tänu Vääna-posti romulale.
Rääkisin ka tuttavaga kes turbotamisega rohkem sinapeal, et 2.0 bar igapäevaselt täiesti vastuvõetav sellele mootorile, ning et vähe kütet, aga palju röhku ei ole ohtlik. Kuid siiski ma igaksjuhuks tahan MBC tuppa tuua koos evry mod juhtimisega. Et kui pole vaja jöudu ja vaja ökotada saab kiirelt mugavalt ringi sättida kohe. Ja vastupidiselt ka kohe mugavalt tehtav
Asi mida hetkl otsin on EGT, ehk siis väljalaske gaaside temp andur. Ise mötlesin, et hea koht talle on egr toru asemele
aga andur ja näidik on tiba kallid,
Siiani on siis kogu asi läind maksma
- egr pimedaks, 1KROON münt.
- Sumps toruks. 20eur toru, 5eur klambrid.
- 17eur cooler, 10 eur torud ja lödvikud.
- MBC 15eur, 5 eur vaakumvoolikud
- potensomeeter 1,5.- juhe 3.- onoff lüliti 0,50.-
- differ mis läheb kempiks on doonorilt, ehk siis 0.-
kokku siis 77.- Eriti low budget duuning, siit saaks tegelt kui väga tahta siis mbc ja poteka maha vötta, ehk siis 54eur v
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007