K:Tulede reguleerimine.

Postitused, mis on seotud valgustusseadmetega
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: K:Tulede reguleerimine.

Postitus Postitas Martin »

Jospa kirjutas:Täna sai siis ise timmituid tulesid, üks esituli tuli lasua lahti võtta, ahjus ca. 5min mingi 200 tempi. juures. NB! Hoidsin liiga kauaning tule alumine kronstein läks pehmeks paindus ära. Hiljem paras peavalu seda tuld kinnitada kere külge.

Kõrvalistuja tuli: Suunatulepoolne reguleerimis varras, keerates seda kõrvaistuja tiiva poole ( vastupäeva) tõstab tuledevihtu ülesse poole.
Juhipoolne tuli: Suunatulepoolne reguleerimis varras, keerates seda juhi tiiva poole (päripäeva) tõstab tuledevihtu ülesse

Võrepoolsed reguleerimis vardad suunavad tuld vasakule-paremale, lisaks tõstavad ka natukene tuld, ehk kui kõrvalistuja poolset tuld pöörata paremale, teeserva, tõuseb tuli ka natuke. Nii et pole mõtet väga tõsta seda tuld üles-alla vardast, kuna võid ära lõhkuda tule sees olevad reguleerimis jubinad. Juhul, kui tuled ei reageeri varraste reguleerimisele, ei tähenda see alati et seest on need jubinad puru. Tule peal jookseb see metallist varras, kuhu läheb kuuskant sisse, varda teine pool jookseb plastik ülekande juurde. Seda plastikut on näha tule taga, üleval pool, valge plänn. Kuna varras on metallist ja see ülekanne on plastikust, siis paratamatult on plastik osa hambad maha kulunud. Nii oli ka minul.
Jäi üks asi kummitama. Nimelt on mul Hella xenonid, tulede lahtivõtmisel avastasin, et täistulepiri augus on selline kangi moodi asi.Seda saab liigutada üles ja alla. Muidugi ei muutunud sellest suurt midagi, kuid kangi teine osa oli luubi taga. Pildi tegemine tuli alles pärast meelde ja no ilmselgelt ei viitsinud kogu seda jama enam uuesti lahti kakkuda. Mõtlesin et ehk tulede viht murdub kuidagi vms kuid aru küllei saanud. Teab keegi millest juttu on ja kui teab siis mida see kang teeb.

Loodan, et kellegile kasu sellest reguleerimis värgist.

see kangike on karaavi valgutamise piiramiseks.
St. lähed inglismaale, siis pead selle kangikese üless tõstuma, et vasakult poolt vastu tulijatele valgustus näkku ei paistaks. Kui osta tuled vauxhalli pealt, on tuled täpselt vastupidi ehitatud ja siin tuleb ka piirata valgustust. Jama on selles et vauxhalli vasakpoolne teine tuli ei valgusta kraavi enam.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: K:Tulede reguleerimine.

Postitus Postitas Jospa »

Ahsooo, nii et kui maha müün siis saan auto24 panna FULL OPTIONI alla et tulesid saab muuta jne :D. nali, nii ikka ei teeks
arxsss
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 25 Veebr 2008 19:56
Asukoht: Harjumaa raasiku vald
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: K:Tulede reguleerimine.

Postitus Postitas arxsss »

kas mõlemad kangid tule sees peavad olema all või,minu oomil juhipoolne all ja kõrvalistujapoolne üleval,kas nii on õige?
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: K:Tulede reguleerimine.

Postitus Postitas Martin »

Vist peaksid mõlemad all olema. Luup keerab valgusvihu 180 kraadi tagurpidi. Ehk siis kui alla vajutad, siis tuleb katik eest ära. Mine sõida pimedas kuskil tasase pinna peal maja seina ligi nii 10-5m kaugusele ja siis liiguta neid klappe vaata kuidas muutub.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Vasta