Omega manuaalkastid

Informatsiooni omega varuosade kohta. Kust saab ja mida saab.
Vasta
sugram
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2020 07:22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Omega manuaalkastid

Postitus Postitas sugram »

Vaja üks Saabi turbo mootor saada sabaveduseks ja väidetavalt sobivad sinna otsa Omega bens kastid. Huvi just manuaalide vastu. Kas keegi võiks pajatada nende hingeelust natuke lähemalt. Millist kasti ihaldada, mis peaks vastu ca 350-le nm-le. Auto ise kerge, ca 1000 kg. Niipalju saan aru, et kasti markeering kõigil R25-R28 aga kas ja mis neil vahet on näiteks 2,0 või siis 3,0 mootori puhul?
Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2245
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas raudpats0 »

R25 on kõikidel kirjas jah r28 ja r30 olid vist lisandid.
Sidurikoda on erinev vist. R4 ja v6 ja r6 kasti sidurikojad peaks olema erinevad. Ja kastidel peaks olema selline rida et 85 kuni 125 kw bensukad on üks ning suuremad bensukad ning r6 diislid tugevam kast.

Sellel teemal on siin palju teadjamaid mehi. Ja teavad sellepärast et on suurema jao vabu kaste juba läbi töötanud. 3 käik ei kannata välja koormust .
Kuigi 200 kw peaksid need kastid kannatama küll.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3662
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 98 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas Jospa »

Pmt peaks asi nii olema:

AR tähis on automaat kastid
R on manuaalid

Number lõpus näitab mis väände jaoks on(nt. R28 oli manuaal ja 280Nm) ja neid markeeringuid oli:
R25
R28
R30 (suht raske leida)
AR30
AR30-5D ( nr. 5 ja D tähte ei tea mis tähendavad) aga 5D lõpudega olid peal fl masinatel peal.
Kõige suurema talutavusega kas on AR35 ehk 350Nm automaat - reaalsus on see et stokis on masinal 300Nm aga siin osa rahvas sõidab julgelt ca. 80Nm juurde kirjutatud.

Sul oleks vaja vist pigem sellist kasti Getrag 265 või Supra oma.

R30 kasti võid leida inglaste Vauxhall Omega pealt, ex mendi masinad.

Ega siin midagi ihaldada pole kui sa üle 300Nm välja pressid - opeli kastid ei kannata kahjuks.
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive
sugram
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2020 07:22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas sugram »

Olen täna kamminud natuke välismaa foorumeid ja seal arvatakse, et R28 alla tonnise auto peal peaks vähemalt mingi aja vastupidama. Arvestades, et see on bolt on, siis on soovitatud seda.

Seega, kui kellelgi on pakkuda Omega R28-t, siis võite privaatsõnumi kaudu tülitada.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3662
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 98 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas Jospa »

sugram kirjutas: 21 Dets 2020 21:10 Olen täna kamminud natuke välismaa foorumeid ja seal arvatakse, et R28 alla tonnise auto peal peaks vähemalt mingi aja vastupidama. Arvestades, et see on bolt on, siis on soovitatud seda.

Seega, kui kellelgi on pakkuda Omega R28-t, siis võite privaatsõnumi kaudu tülitada.
Vaata ka Opeli varuosafe gruppe fb-s
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive
sugram
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2020 07:22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas sugram »

Veel üks rumal küsimus. Kas Omega diisli R kastid on sisult samad, mis bensukad? Vahe on ainult korpuse sidurikoja osas? Väidetavalt on R30 kast peal ka 2,2 dti ja 2,5 110 kw mootoritel. Ehk siis, kui osta diisli M30 kast, kas seda saab lapata ümber Bensuka korpusesse?
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3662
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 98 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas Jospa »

sugram kirjutas: 22 Dets 2020 08:03 Veel üks rumal küsimus. Kas Omega diisli R kastid on sisult samad, mis bensukad? Vahe on ainult korpuse sidurikoja osas? Väidetavalt on R30 kast peal ka 2,2 dti ja 2,5 110 kw mootoritel. Ehk siis, kui osta diisli M30 kast, kas seda saab lapata ümber Bensuka korpusesse?
2,2dti ja 2.5dti kastide markeeringud olid R30-5D - võin eksida aga ei sobi bensukaga kokku.
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive
sugram
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2020 07:22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas sugram »

Küsimus rohkem selles, kas diisli sisu läheb bensuka korpusesse. Väliselt, kui sidurikoda mitte vaadata, paistavad kastid samasugused.
Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2245
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas raudpats0 »

Korpused on põhimõtteliselt samad diisli omal on mõned tugevdusribid juures. Koja saad ringi visata , sisud ei sobi omavahel.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
sugram
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2020 07:22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas sugram »

Teema lõpetuseks. Kes otsib endale R30 kasti, mis on projekteeritud 300 nm ja oleks Bensu mootori kojaga, siis leidub seda kahel mudelil - 3,2 bens ja Opeli enda 2,2 88kw diisel. Kasti tähis on HP.
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 393
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas risto002 »

Ise pidinin tegema saabi mootori ja opeli R25-28(2.2 B) kasti kokku sobitamiseks vaheplaadi(sidurisurvelaagri taha).
Saabil on ühemassiline hoorattas,aga opelil kahemassiline,mis on kõrgem.

Kui soov võin enda Saab aero ja omega kasti kombo sulle maha müüa.
Kes tänasid kasutajat risto002 selle postituse eest:
TomzzJospa
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Kasutaja avatar
NoKia
Klubiliige
Postitusi: 157
Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 8 korda

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas NoKia »

See pigem ümartoorik millele üks välis ja sise D treida ning 3 ava puurida.
Vähemalt 10a tagasi oli nii :mrgreen:
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp ja 622Nm; 1mile 256km/h; 400m 12,7@183,5km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
sugram
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2020 07:22
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega manuaalkastid

Postitus Postitas sugram »

Sellest olen teadlik, et survelaager tuleb väljapoole liigutada. Eks sellega tegeleb siis, kui masinat kunagi kokku hakkab laduma. Hetkel oli oluline saada kast, et hakata sobitama ja kinnitused teha. Pigem vajan hetkel käigukangi ja selle liigendit ning kasti patja.
Vasta