Sai siis kümneid kordi erinevaid vidinaid proovitud ja pihustid stenditud kuid probleemseks asjaks osutus siiski kõrgsurvepump.
Eks nüüd siis ole näha kaua seekord saab sõita, loodetavasti rohkem kui paar tunnikest
2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Tõmban ka postituse vahele, et mul ka asi korras. KSP'l olid kolvid kulunud ja nõndamoodi oli surve ülese saamine vaevaline, ning soojast peast mõnikord ei saanudki.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Tere!
Mis rohtu selle vastu on? Just tulin töölt, andsin kolmandaga minna, pikast kolonnist mööda ja siis hakkas ära surema. Suht pläss oli. Sõidan kõigist mööda ja siis jään venima. Auto välja ei surnud, jõnksutas ja ei saanud kätte. Venisin seal kolonni ees ja siis hakkas jälle elama, sai kütet peale jälle. Minul on nädal aega tagasi filter vahetatud ja jutu järgi peaks paagis ka uus pump olema.
Tanud
Mis rohtu selle vastu on? Just tulin töölt, andsin kolmandaga minna, pikast kolonnist mööda ja siis hakkas ära surema. Suht pläss oli. Sõidan kõigist mööda ja siis jään venima. Auto välja ei surnud, jõnksutas ja ei saanud kätte. Venisin seal kolonni ees ja siis hakkas jälle elama, sai kütet peale jälle. Minul on nädal aega tagasi filter vahetatud ja jutu järgi peaks paagis ka uus pump olema.
Tanud
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Live datat tuleks vaadelda. Kuidas käivitamisega lood?
Juba veakoodide lugemine võib miskit näidata.
Kas probleem on peale seda jätkuv?
Kas probleem tuleb-kaob iseenesest?
Millistel kiirustel või võimsuse juuures probleem ilmneb?
Juba veakoodide lugemine võib miskit näidata.
Kas probleem on peale seda jätkuv?
Kas probleem tuleb-kaob iseenesest?
Millistel kiirustel või võimsuse juuures probleem ilmneb?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3456
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 67 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
" jutu järgi PEAKS uus pump olema" ei tasu nüüd küll tõsiselt võtta. Uus kellegi vana vms.
Peaks vaatama palju bar lööb.
Kunagi ühte M57 motot tuunisime siis mul suri kiirendades välja. Suht ebamugav oli möödasõidul uuesti käivitada sest käiguga ei läinud, pidid võtme korra 0 keerama ja siis uuesti käivitama. Õnneks oli manuaaliks ka ringi ehitatud et sai kiirelt sidur lahutatud.
Aga nagu Martin ütles siis Live vaadata.
Peaks vaatama palju bar lööb.
Kunagi ühte M57 motot tuunisime siis mul suri kiirendades välja. Suht ebamugav oli möödasõidul uuesti käivitada sest käiguga ei läinud, pidid võtme korra 0 keerama ja siis uuesti käivitama. Õnneks oli manuaaliks ka ringi ehitatud et sai kiirelt sidur lahutatud.
Aga nagu Martin ütles siis Live vaadata.
56232754