3.0 sureb välja

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Nipitiri87
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017 19:12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

3.0 sureb välja

Postitus Postitas Nipitiri87 »

Auto sureb suvalistel hetkedel välja. Vahel külmana, enamasti soojana. Välja sureb ta tavaliselt kuskil foori all seisma jäädes, aga vahel ka peale pikalt tühikäigul käimist sõitma hakates. Veakoode ei ole opcomiga ega delphiga kätte saanud.
Vahetanud olen vända ja nukaanduri (bosch), tühikäigumootori, küünlad, küünlajuhtmed x2 (teisel korral sain sellised, mis üle ei peksnud), kõik sisselaske tihendid, vaakumtorud korras.
Tühikäigul käib mootor nina järgi toorelt, samas ülevaatusel on kõik ok ja kütusekulu on ka ok.
Alles võiks jääda veel MAF ja mingisugune automaatkasti anomaalia?
MAFi täna vaatasin, tühikäigul (kont sees) 25kg/h- natuke palju?
Millalgi varem ostsin uue ära, täna vahetama hakates selgus, et pistik vale. Autol uuem ovaalne pistik, olin ostnud kandilisega. On neil mingi põhimõtteline vahe või saab tegelikult kasutada?
Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2334
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 13 korda

Re: 3.0 sureb välja

Postitus Postitas raudpats0 »

Õhukulu mõõtja põhimõtteliselt on sama, pistiku pead ära vahetama.... Pistiku korpuse siis.....

Aga selline väljasuremine on kas tühikäigumootori ebakorrapärane töö(v6 puhul on tihend tavaliselt otsas) või kütuse väike surve(vaakum on ebaühtlane või on vaakumregulaator läbi).
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Nipitiri87
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 04 Okt 2017 19:12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 3.0 sureb välja

Postitus Postitas Nipitiri87 »

Nii, sai natuke tegeletud autoga. Kütusesurve tühikäigul 3,0 bari (sellest ka toore hais külmast peast?), pööretega langeb ca 2,8'ni. Vaakumvoolik lahti ühendades ei muutu midagi, st vaakum puudub.
Kogu süsteemi vaakum on hea, kerib -0,8ni ja püsib ka seisma jättes.
Sain korraliku T-vooliku ja tihendi tühikäigumootori juurde (vana oli termokahanevatega remonditud), aga vaakumit regulaatorini ikka ei jõua.
Varem eemaldasin soojenduse kolmikklapi koos vaakumtorudega ja võtsin nüüd regulaatori vaakumi hoopis pidurivõimendi juurest kolmikust- kütuserõhk on nüüd 2,5 ja pööretega 3,0- võiks vist ok olla- miks õige koha pealt vaakumit ei saa, ei tea.
Nüüd peab testima, kas sureb veel välja.
Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2334
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 13 korda

Re: 3.0 sureb välja

Postitus Postitas raudpats0 »

Nipitiri87 kirjutas: 29 Juun 2021 11:39 Nii, sai natuke tegeletud autoga. Kütusesurve tühikäigul 3,0 bari (sellest ka toore hais külmast peast?), pööretega langeb ca 2,8'ni. Vaakumvoolik lahti ühendades ei muutu midagi, st vaakum puudub.
Kogu süsteemi vaakum on hea, kerib -0,8ni ja püsib ka seisma jättes.
Sain korraliku T-vooliku ja tihendi tühikäigumootori juurde (vana oli termokahanevatega remonditud), aga vaakumit regulaatorini ikka ei jõua.
Varem eemaldasin soojenduse kolmikklapi koos vaakumtorudega ja võtsin nüüd regulaatori vaakumi hoopis pidurivõimendi juurest kolmikust- kütuserõhk on nüüd 2,5 ja pööretega 3,0- võiks vist ok olla- miks õige koha pealt vaakumit ei saa, ei tea.
Nüüd peab testima, kas sureb veel välja.
Õige kohapeal on suurim sitakogunemine kolles.... Multiram pleenumite lastehaigus.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3755
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 79 korda

Re: 3.0 sureb välja

Postitus Postitas Jospa »

3.0 pleeniumitel ei olnud häda midagi, diislid on selles suhtes hullemad.

Vaakumi kadu võib tulla ka multiram-i valesti ühendatud voolikutest. Olen selle mõlema V6 peal üle elanud.
Sisselaske torude hargnemise juures peab olema vaakumi reservuaar ning sealsed voolikud on olnud tavaliselt lahti.
Minul oli reservuaari otsas mingi jura ees, enne seda aga vahetasin kogu pikkuses voolikud välja. Diislil tegin sama, et mingi osa vahetasin välja.

Kuna sul ei ole vaakumiga probleeme vaid ühe poolega, siis peavalutum on osta uus vaakum volla. Aeg teeb oma töö ja need lähevad rabedaks, murenevad, mingi pask on ees jne jne.
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive
Vasta