Nüüd tekkinud autole mingi ajuvaba nähtus, peale rihmavahetust, sõidad mootori soojaks ja enne peatumist võtad käigu välja ja lased veereda siis sureb välja, vahest lööb korraks tuled särama ja jääb ikka käima kah kuid, eila öösel sai tuttav ära viidud 120km sõitmise peale suutis lausa 7x nii teha ja ajab vaikselt s...a keema mul juba.
Mäletan, et kunagi teisel masinal läks sedasi tühikäigu klapp läbi, et algul kooles ära hiljem viskas pöörded kah hüppesse kuid väga kahtlen et asi selles on.
Autol jõudu on, kiirendab nagu loom, töötab kah korralikult või vähemasti mina aru küll ei saa, et mõni pütt näiteks ei töötaks aga jah kohe kui kasvõi siduriga käigu ära lahutad ja soe mootor on kooleb ära, käima läheb ilusti selles probleemi pole.
Või on siis asi nii hull, et kuna ma tihendeid siiani pole lihtsalt jõudnud ära teha "kambrikaane" sest küünlad on kõrini õlis, et asi selles?
Või on hammasrihma vahetaja mingit sitta tõesti tootnud mida ma kipun nüüd kahtlustama:/
Või omakorda tuleb oomil nukad või midagi sättida arvutiga peale rihmavahetust?
Ehk mõni asjast rohkem jaganud isik jagaks kogemusi, auto siiani laitmatult fine olnud, vigu pole jms nüüd peale seda hakkab n...ima
Mure enda oomiga 2,5 v6 peale rihmavahetust...
Mure enda oomiga 2,5 v6 peale rihmavahetust...
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: Mure enda oomiga 2,5 v6 peale rihmavahetust...
No nii läksin uurisin ise, et mis teema seal on, ja natukese uudistamise peale avastasin, et üks suurtest lõdvikutest polnud kinnigi keeratud vaid seisis selle augu kohal lahtiselt ühest otsast ei tea kas lisaõhu tõttu võiski seda jama tekitada aga igatahes keerasin kõik rihma teele jäävad lõdvikud kinni korralikult ja vaatasin et kõik ka omal kohal oleks nii nagu olema peaks ei tea ülehomme alles jälle pikem sõit eks siis auto näitab kuidas ta käitub, loodame et sellega asi piirdus.
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: Mure enda oomiga 2,5 v6 peale rihmavahetust...
Et jutt siis õhulõdvikust mis läheb sisselaske otsa või oli õhulugejast lahti?Westcoast kirjutas:No nii läksin uurisin ise, et mis teema seal on, ja natukese uudistamise peale avastasin, et üks suurtest lõdvikutest polnud kinnigi keeratud vaid seisis selle augu kohal lahtiselt ühest otsast ei tea kas lisaõhu tõttu võiski seda jama tekitada...
V6´l ju sisselaske otsas kahe avaga drosselklapp ja õhulõdvikud tulevad paaris...ja kui seal kuskil lisaõhku saab siis pole ime et jamas.Huvitav on see et masn muidu töötas korralikult(kiirendus).
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Mure enda oomiga 2,5 v6 peale rihmavahetust...
Sisselase jah ühel oli lõdvik nagu alt poolt kus see metalist vahe jupp on väga õrnalt peal ja kinni keeramatta ma ise mõtlesin, et kisun tühikäigu ära ja viskan pilgu peale aga ennem jäi lõdvik näppu ilma, et ma midagi lahti oleksin jõudnud kruvida.
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320