Martink91 Ω A 88a.

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
markus20
Klubiliige
Postitusi: 304
Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
Asukoht: Harjumaa
Has tänanud: 2 korda
Been tänatud: 2 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas markus20 »

Mul mootor ja kere olemas. Paljuga sa seda EVO paketti müüd? (stangelaiendid jne)
Respect a mans car and the man respects you.

2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

markus20 kirjutas: 13 Apr 2023 14:08 Mul mootor ja kere olemas. Paljuga sa seda EVO paketti müüd? (stangelaiendid jne)
Tegemist oli 1. aprilliga :D

Aga tõega rääkides, keegi võiks käpp olla ja viitsida orgunnida koopia vormide valmistamise.
Klubi siseses Go fund me vms näiteks.
Mul pole vabsee aega sellega tegeleda.

Et ühesõnaga, minu poolt detailid ja siis klubi kollektiivi poolt kas siis a'la igaüks kes oskab teeb mõne jupi, või fundib kellegile, kes teeks ja siis panuse põhjal osakud ja ühesõnaga saaks sette tootma hakata.

Paar tähtsamat detaili teeksin ise nkn koopiasse, kuna stangest näiteks on üsna lihtne vabaneda.
Aga vabsee aega pole.
Midagi tõsisemat tegin auto kallal vist detsembris, praegu juba aprill. Algselt tahtsin mai lõpuks auto polõmenõ sõitvaks saada.
Praeguse seisuga läheb Mai lõpus karpide vahetusse ja tiivad siis ümmarguseks, või noh nende klaasplastist jubinatega kokku, aga enne pean ka nendest vormid tegema. Pärast auto küljes enam vormi ei tee.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

teeme mingit update ka vahepeal

Digispido vist oli kirjas
Ühemassiline hooratas sai äkki veebruaris ostetud, koos tutika sidurimänguga.
Paar nädalat tagasi sai tagumised tiivakaared PVA alla, geelcoati nad ootavad siiamaani. Äkki see nv jõuab tegeleda.

seekord sai vorm nii thtud, et espakist mingi ....õhuke plastik jm äkki oli vist 7e äkki...
selle pale ja siiis makrofleks ja makro lõikasin ära ja paberteip, kuigi mingi kilejas asi oleks ilmselt parem, aga loodan, et pva eraldab piiisavalt et saan selle paberi sealt kätte.
Igastahes asi on äärega tasa lõigatud ja tegelikult probleemi olla ei tohiks.
Manused
20230424_183942.jpg
20230424_183942.jpg (115.21 KiB) Vaadatud 4328 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

Üle kuu läks aega ja 1 õhtuga tegin ära.

Tulemusega 99% rahul. Paberteip oli pisut halb valik. Pind jäi paberteibile omase tekstuuriga ja geelcoat jäi paberi pealt naksuma. Ilmselt kuivab lähi ajal ära. Järgmine kord kasutan mõnda kileteipi.

Aga sisuliselt võib hakata tiivakaari juba tootma :D Lihtsalt vorm võiks lõpp kõveneda veel.

50€ tk :D On meil juba mõni huviline?

Selle tempoga jõuan kümnendi lõpuks ka kogu auto detailid valmis :D

Väike tähelepanek vaigu osas.
Tavaliselt vaik kõveneb kuskil 20 minutiga, no 25 on lagi. Compositest ostetud vaigul peal kirjas kasutada alates 18 kraadi juurest. Kuna ma tegutsen keldris ja seal on temp miski 12 kraadi, siis kogu vaik oli umbes selle tempiga , või natuke lisaks, kuna mul oli puhur juba paar tundi käinud.
Igastahes külma vaigu sisse 1% kõvendit segades(lubatud on 1-3)andis tööaega üle tunni. Ilmselt oleks kauemgi saanud, aga mul sai segatud vaik lihtsalt otsa.
Manused
20230608_192458.jpg
20230608_192458.jpg (124.24 KiB) Vaadatud 4057 korda
20230608_185731.jpg
20230608_185731.jpg (94 KiB) Vaadatud 4057 korda
20230608_185221.jpg
20230608_185221.jpg (68.04 KiB) Vaadatud 4057 korda
20230608_065928.jpg
20230608_065928.jpg (119.29 KiB) Vaadatud 4057 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

Seekord läks vähe kiiremini.

Kuna toorik detailide kvaliteet on üsnagi halb, siis paratamatult läheb kaua aega.
Sada korda pahtelda ja lihvi.
Mida parema kvaliteediga on toorik detail, seda parem tuleb vorm ja sellest vormist omakorda koopia tükid.

Täna siis valmis uksepaneelide vorm.
99% rahul.
3 kihiti PVA eraldust
2kg gelcoati ja ca 2,5kg vaiku. 2 m kahepolset teipi. ja sekord kasutasin paberteibi asemel mingit valget "akna" teipi. Sai parem küll.

Vormi kriitilisemate kohtade puhul jälle vajutasin esimese kihi klaasmatti juba teise celcoati kihi sisse. Kasutasin 220g matti. Kolmanda kihina läks juba 600ne matt.
Kui paneelide parandused välja arvata, siis töötunde vormile kulus kuskil 10 ja raha kulumaterjale kuskil 50€ ringis.

Kuna sama-aegselt olen tegelenud tagastangega, siis ilmselt äkki järgmise nädala sees saab see ka valmis.
Stange vorm tuleb aga kolme osaline.

Eelmises postis lubatud keretöödesse pole ikka veel jõudnud ja tundub, et hetkel pole ka prioriteet. See aasta see asi veel nkn tänavat ei näe.
Prioriteet on kerepaneelid.

Kas tahab aidata, siis ainuüksi paneelide parandamisest on palju abi.
20230724_133343.jpg
20230724_133343.jpg (107.71 KiB) Vaadatud 3903 korda
20230725_143323.jpg
20230725_143323.jpg (79.48 KiB) Vaadatud 3903 korda
20230726_132109.jpg
20230726_132109.jpg (157.2 KiB) Vaadatud 3903 korda
20230726_165146.jpg
20230726_165146.jpg (153.56 KiB) Vaadatud 3903 korda
9894e343783961d2924a991357a32726.jpg
9894e343783961d2924a991357a32726.jpg (54.65 KiB) Vaadatud 3903 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Has tänanud: 12 korda
Been tänatud: 26 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas AnvarV »

Tubli töö oled ära teinud!
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

Atendjoon!!!
Siit tuleb nüüd liiga palju fotosid.
NB, clubi leht tõmbab kõik fotod landscape...

Tagastange vorm on..... no, ütleme siis et valmis, aga vajab parandusi.

Alustades algusest.
Stanget tuli kõvasti remontida.
Kui sinna ikka õhutaskud sisse jäävad, siis geelcoat on õhuke ja lükkad näpu läbi.
Viga tuleb sellest, et riie/matt pannakse enne ja alles peale seda vaik. Vaik ei jõua põhja, rullimine ka kehva ja nii vahe sisse jääb. Õige oleks aga vaik enne kohale kanda ja siis matt peale ja vaik läbi mati rullida.
Kujupinda raske niisama teha, siis lõikasin vanadest plastik kaartidest šabloonid ja tõmbasin nendega kuju paika. Minul see käsi väga hea selliste asjade peale ei ole, nii et sinna läks ikka tunde ja tunde töid.
Kahjuks tuleb sama asi nüüd veelkord uuesti teha.... Nimelt vormi detai küljest lahti murdes jäi pahtel vormi külge ja stanges nüüd auk.
Ilmselt järgmine kord on tark selline koht vähemalt ära kruntida, enne vormi tegemist. PVA eraldus vist imendus sinna sisse, mul selline tunne.
Stange pisut kõver ka, kuumafööniga soojaks ja raskus peale ja vajus kujusse. Sellega ilmnesid aga jälle probleemid.
Jälle oli stange sees peidetud õhu taskuid, kus geelcoat ei olnud küll õhuke. Soojaks lastes õhk paisus ja punnitas need kohad stanges välja. Jälle pidi ette võtma tüütu remondi.
üldiselt oli seal vigu päris palju niisamagi.
20230728_115924.jpg
20230728_115924.jpg (178.45 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_115934.jpg
20230728_115934.jpg (90.72 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_122048.jpg
20230728_122048.jpg (82.42 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_114656.jpg
20230728_114656.jpg (127.38 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_115914.jpg
20230728_115914.jpg (123.26 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_121144.jpg
20230728_121144.jpg (133.39 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_122024.jpg
20230728_122024.jpg (63.5 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_122030.jpg
20230728_122030.jpg (62.68 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_122033.jpg
20230728_122033.jpg (114.83 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_122036.jpg
20230728_122036.jpg (68.67 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_122041.jpg
20230728_122041.jpg (87.28 KiB) Vaadatud 3814 korda
Originaalis on vist 2 numbrimärgi valgustit. Need lohud tegin aga siledaks, pärast saab vaadata, mis ja kuidas sinna paigaldada.
20230728_132856.jpg
20230728_132856.jpg (126.44 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230728_140046.jpg
20230728_140046.jpg (131.1 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230811_230356.jpg
20230811_230356.jpg (122.27 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230811_230401.jpg
20230811_230401.jpg (105.42 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230813_105005.jpg
20230813_105005.jpg (218.74 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230813_103434.jpg
20230813_103434.jpg (107.62 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230813_111309.jpg
20230813_111309.jpg (79.9 KiB) Vaadatud 3814 korda
Keskmine osa- olen tulemusega väga rahul, midagi ümber tegema ei pea. Tulevasse vormi liitekohtadesse tegin faasid, aga järgmine kord olen targem ja teen väiksemad, või lausa 0 faasid.
Vormile sai kohe tehtud ka "luku" kohad. Need siis selleks, et kaks poolt omavahel täpselt kokku läheksid hiljem.
Üks lukk aga kahjuks murdus eraldusel ära.

Vist läks 1400g geelcoati ja sama palju vaiku.
Klotsid liimisin kuumliimiga.
Jälle targem, kuumliimipüstolit ei tasu ööpäevaks tööle unustada. liim pruunistub ära ja peale seda ei piisa enam liimipüstoli kuumusest, et seda vedelaks saada. Mina lasin gaasipõletiga kuumaks ja põles välja.
Kuumliimi saab valutult eemadada, lastes liimitud kohale bracke cleanerit. Tuleb üsna lihtsalt lahti.

Otste tegemisega läks keerulisemalt. Makro polnud sekord nii hea mõte, kui oli seda varem, Oleks pidanud ikka hunnik klotse kleepima sissepoole. Probleem siis selles, et seda plasti polnud kuskile kleepida. Ristiserv mingi max 1mm lai.
Makro lükkas plasti flansi ka punni. Selleks, et seda enam-vähem sirgeks saada, kleepisin lainepapi sinna sissepoole.
Kulu- üks purk makrot
2kg geelcoati
2kg vaiku.
20230813_113844.jpg
20230813_113844.jpg (142.59 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230813_113849.jpg
20230813_113849.jpg (137.54 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230813_120740.jpg
20230813_120740.jpg (155.22 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230817_190614.jpg
20230817_190614.jpg (138.98 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230817_190625.jpg
20230817_190625.jpg (82.75 KiB) Vaadatud 3814 korda
Kuna tegemist stange otstega ja ma tahtsin "ühe korraga" hakkama saada, siis jäi suur osa tööst nö seinana ja mingis osas tuli üldse kogu seda smöge alt ülesse sisse pintseldada. Tulemus ei olnud hea. Rullida oli seda asja raske, kuna vorm oli pehme ja smöge jooksis pidevalt allapoole.
Üks suur viga, mida tegin oli see, et geelcoati jäi mul liiga palju üle ja siis hakkasin juba esimese kihi puhul matti sinna sisse pressima, et üleliigne geel raisku ei läheks. Tulemuseks see, et nüüd on vormis palju pisikesi õhutäpikesi, need tuleb tulevikus kuidagi ära peita, aga jube raske on, sest need on väikesed ja neid on mega palju. Lihtsalt niisama üle ka ei saa pinseldada, sest õhk ei tule välja nendest kohtadest.
Isegi ei tea, mida tegema peaks. Kõige targem vist oleks üldse uus vormi pool teha....
20230821_185536.jpg
20230821_185536.jpg (93.93 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230821_185539.jpg
20230821_185539.jpg (86.9 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230821_185549.jpg
20230821_185549.jpg (60.28 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230821_185602.jpg
20230821_185602.jpg (110.28 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230821_185615.jpg
20230821_185615.jpg (64.53 KiB) Vaadatud 3814 korda
20230821_191430.jpg
20230821_191430.jpg (133.4 KiB) Vaadatud 3814 korda
Kui vorm remonditud tuleb otsad mingi poltliitega kokku panna.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

Mis see on :D ?
Manused
20230907_184955.jpg
20230907_184955.jpg (207.8 KiB) Vaadatud 3417 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2268
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 71 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Tomzz »

Amort?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

Üldvastus on õige, aga miks selle üksiku amordi üle nimodi uhkeldada :D ?
Väike vihje. Originaal karp paistab ka üleval paremas nurgas.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2268
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 71 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Tomzz »

gm kiri on tegelt isegi näha. See on see senatori orikas?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

Nii on, Google andmetel, maailmast viimane tutikas originaal edc amort sai ära soetatud. lihtsalt igaks juhuks.
Tegelt ühel taastamist vajaval on vars veidi roostes, tolmukate ka täitsa puudu, et 50€ uue amordi eest pole palju+26 veel transa ka.

Kusjuures, selleks et asi üldse posti pandaks läks aega 3 nädalat.

Eks kui ma ülejäänud amordid taastamisse saadan(ikka ise ei tee, pole aega ega mahti), saadan selle ka refferensiks kaasa.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

Amortidega nüüd sihuke seis, et otsin ette ühte uut doonorit, mida taastamisse saata.

Panin siin süsteemi kokku, nõnda, et ühte amorti saaks regullida.
Sellega läks mingi 3-4h, sest elektriskeem oli suhteliselt loetamatu.
Tegin loetavama skeemi. Saatsin ka senatormanile, aga pole mingit tagasisidet saanud.
20230917_190309.jpg
20230917_190309.jpg (113.36 KiB) Vaadatud 3080 korda
RC-010.jpg
RC-010.jpg (36.49 KiB) Vaadatud 3080 korda
Igastahes tulemus selline, et üks esimene amort toimetas mingi 5 sekundit ja peale seda rohkem häält ei tee.
Kõik amordid teevad seejuures erinevat häält, tutikas on päris vaikne, aga mõni teine uriseb päris kõvasti selle eest.

Tagastange vormiga ka tegelenud veidi.
Peaaegu on valmis, veidi veel lihvida jäänud.
Sisse panin 3 alumiiniumliistu, mis teda kujus hoiavad, muidu oleks nagu tallesaba.
Manused
20230923_154428.jpg
20230923_154428.jpg (105.15 KiB) Vaadatud 3080 korda
20230923_154442.jpg
20230923_154442.jpg (117.27 KiB) Vaadatud 3080 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

https://www.twitch.tv/martink9191

Võtsin plaani eriti sotsiaalseks muutuda ja livestreamima seda, mida garaašis teen. Kui sul omal midagi teha pole, tule vaata.
Enamus ajast ongi see tuim nokkimine muidugi. Aga selline see protsess paraku on.
Hetke plaanis on hiljem mingi How To video kokkuvõte ka teha sellest, kuidas kogu stange vormi protsess käib, aga sellest juba mõni teine kord.

Millal streamin?

well, ma ei hakka siin iga kord teavitama, kui seda teen, aga laias laastus peale tööpäeva lõppusid (a'la 18:30 alates) ja nädalavahetustel võib linki tsekata.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2723
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 28 korda
Been tänatud: 81 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitus Postitas Martin »

25 päeva jooksul, enamasti õhtuti tegemist.
ca 1-2h päevas, mitte küll muidugi iga päev.
Uskumatult palju korrigeerimist tuli teha. Lõpplikult rahule ei jäänudki, aga lõhki pole ka mõttet minna.
Täna õhtune tulemus selline
20231110_164304.jpg
20231110_164304.jpg (173.01 KiB) Vaadatud 1951 korda
20231110_172211.jpg
20231110_172211.jpg (132.55 KiB) Vaadatud 1951 korda
20231110_220531.jpg
20231110_220531.jpg (206.69 KiB) Vaadatud 1951 korda

Homme hakkan PVAga katma ja ehk saab pühapäeval juba esimese osa vormi teha.
Antud stange vorm tuleb 4 osaline.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Vasta