Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Teemajätku ikkagi tuleb. Sai siin nii-ja naapidi mõtiskletud, aga ei raatsi ikkagi jupitada Varuosalist sai enne pühi teele pandud, aga tellimus jäi natuke hiljaks- kollektiivpuhkused tulid vahele ja nii jõudiski alles täna pakk kohale.
Tiba ära ehmatas, et kaanetihend oli laialt kõige peale tõmmatud, aga tundub et seekord on pakki enamvähem koheldud, midagi kuskilt pahupidi pole.
Sai võetud kataloogi järgi mitte väga odavaid asju, väidetavalt keskmine- ja premium-kvaliteediga osad. Tulid siis kaanetihend ja poldid, otsakaane tihend, vända ja nuka simmerid, veepump, termostaat, sai lõpuks õige mõõduga kliimarihm, salongifilter kuna aknad ikka udutasid aegajalt. Ahja ketimudru ka ofc. Hetkel jäi eelarve nõks alla 400 kohaliku. Selle eest peab see mootor ka pool milli ette kerima
Ilmselt pean kuskilt o-rõngaste komplektimoodi asja ka sebima, seal poltide otsas päris mitmel neid aga vist ei viitsi ükshaaval otsima hakata, mõõdan ära mida umbes läheb ja äkki leiab mingi karbitäie neid, saab mujale ka tagavaraks.
Nüüd võiks terveks ka saada et reaalselt ehitama minna, praegu niisama kõvatan siin.. Kahe nädala sees teist korda haige ei ole üldse lahe
Tiba ära ehmatas, et kaanetihend oli laialt kõige peale tõmmatud, aga tundub et seekord on pakki enamvähem koheldud, midagi kuskilt pahupidi pole.
Sai võetud kataloogi järgi mitte väga odavaid asju, väidetavalt keskmine- ja premium-kvaliteediga osad. Tulid siis kaanetihend ja poldid, otsakaane tihend, vända ja nuka simmerid, veepump, termostaat, sai lõpuks õige mõõduga kliimarihm, salongifilter kuna aknad ikka udutasid aegajalt. Ahja ketimudru ka ofc. Hetkel jäi eelarve nõks alla 400 kohaliku. Selle eest peab see mootor ka pool milli ette kerima
Ilmselt pean kuskilt o-rõngaste komplektimoodi asja ka sebima, seal poltide otsas päris mitmel neid aga vist ei viitsi ükshaaval otsima hakata, mõõdan ära mida umbes läheb ja äkki leiab mingi karbitäie neid, saab mujale ka tagavaraks.
Nüüd võiks terveks ka saada et reaalselt ehitama minna, praegu niisama kõvatan siin.. Kahe nädala sees teist korda haige ei ole üldse lahe
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Ega ilma naljata vist peabki, muidu tuleb varsti töö peale ja jälle ei jõua midagi tehtud
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Nonii. Jäku on tühi ja moto on koos. Kind of.
Ilusad kollased jubiinad said külge. Päris mitu korda võtsin uuesti maha, kuna Autodatas on paigalduse järjekord umbes "1- pane paika alumine kett. 2-pane paika pinguti ja ketitald.". Mainimata on aga see, et korraga tuleb peale panna ka ülemine kett ja alumine ketitald on vaja enne hammasratta kinnipanekut kohale panna, paigal keti taha teda enam ei topi.
Paar tundi hiljem ja mitmeid kinni-lahti operatsioone sain esimese õhtu lõpuks niikaugele, et asjad on sisuliselt paigas, nuka ajastus jäi ainult tegemata. Samuti peab kaanele veel 90 kraadi peale väänama millalgi kui auto on võimeline lõpuks 20 min töötama.
Proovisin ka uut pardaarvutit mootorit juhtima panna, aga tuleb välja, et see ei taha 12V pealt töötada ja kapoti alla ei mahu ka...
Eile õhtuks sain mootori tegelikult sisuliselt niikaugele kokku, et saaks pumpa paika ajama hakata. Ehk küljes pole veel vaid sisselase ja visco. Samuti on KKK pmst 3 poltiga kinni, et õli lendu ei läheks, kuna see vaja veel maha võtta.
Viktoriin pildi kohta- 10 minuti pärast peale selle pildi tegemist pean ma jälle midagi küljest ära võtma- mille?
Pump õpib aega tundma..
Siin siis "spetsjomm" tööriistad. Kellale meisterdasin pikenduse vana pumba plunseripoldist, mingi võrkaia pingutustorust ja vana raadioantenni ühest teleskooplülist. Poldist jupp, puurisin augu keskele, mahtus uipu täpselt toru sisse, keevitus- punktidega paika, antennijupile läks keermeliimiga miskine pisike vana äratuskella seest pärit poldijupike otsa, mis oli täpselt sama keermega, mis kella ots, kella jalg läks ka megatäpselt tuugalt toru sisse kinni, vana pumba pealt sai pikkused-kaugused paika ja voala!
Lukustuspulk sai ka päris täpne ja nurgikujupi ja lehtkaliibritega sai mitme-setme kontrollimise ja mootoriringi peale ka nukk paika. Vist. Klapid kokku ei käi vähemalt
Ja nagu ikka jäi päris valmis saamine tühja aku taha.
Ilusad kollased jubiinad said külge. Päris mitu korda võtsin uuesti maha, kuna Autodatas on paigalduse järjekord umbes "1- pane paika alumine kett. 2-pane paika pinguti ja ketitald.". Mainimata on aga see, et korraga tuleb peale panna ka ülemine kett ja alumine ketitald on vaja enne hammasratta kinnipanekut kohale panna, paigal keti taha teda enam ei topi.
Paar tundi hiljem ja mitmeid kinni-lahti operatsioone sain esimese õhtu lõpuks niikaugele, et asjad on sisuliselt paigas, nuka ajastus jäi ainult tegemata. Samuti peab kaanele veel 90 kraadi peale väänama millalgi kui auto on võimeline lõpuks 20 min töötama.
Proovisin ka uut pardaarvutit mootorit juhtima panna, aga tuleb välja, et see ei taha 12V pealt töötada ja kapoti alla ei mahu ka...
Eile õhtuks sain mootori tegelikult sisuliselt niikaugele kokku, et saaks pumpa paika ajama hakata. Ehk küljes pole veel vaid sisselase ja visco. Samuti on KKK pmst 3 poltiga kinni, et õli lendu ei läheks, kuna see vaja veel maha võtta.
Viktoriin pildi kohta- 10 minuti pärast peale selle pildi tegemist pean ma jälle midagi küljest ära võtma- mille?
Pump õpib aega tundma..
Siin siis "spetsjomm" tööriistad. Kellale meisterdasin pikenduse vana pumba plunseripoldist, mingi võrkaia pingutustorust ja vana raadioantenni ühest teleskooplülist. Poldist jupp, puurisin augu keskele, mahtus uipu täpselt toru sisse, keevitus- punktidega paika, antennijupile läks keermeliimiga miskine pisike vana äratuskella seest pärit poldijupike otsa, mis oli täpselt sama keermega, mis kella ots, kella jalg läks ka megatäpselt tuugalt toru sisse kinni, vana pumba pealt sai pikkused-kaugused paika ja voala!
Lukustuspulk sai ka päris täpne ja nurgikujupi ja lehtkaliibritega sai mitme-setme kontrollimise ja mootoriringi peale ka nukk paika. Vist. Klapid kokku ei käi vähemalt
Ja nagu ikka jäi päris valmis saamine tühja aku taha.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Aga NII ilus oli seal
Aga minu õnn nagu ikka.. Auto sai lõpuks hääled sisse ja pumba paika, moto nurrub võrreldes varasemaga. Küll aga pole kindel, et ei pea uuesti kaant maha kiskuma. Nimelt otsakaane vahelt lekib õli, mõlemalt poolt ülevalt otsast. Vist oleks pidanud ploki ja otsakaane vahele plokikaane tihendi alla törts hermetsi laskma :/ Korraks nagu mõtlesin selle peale, siis jällegi et kõik korralikud uued tihendid, mis ma siin ikka mökerdan...
Teiseks on radika plastvanni otsas väike mõra sees, immitseb jahutusvedelikku välja, just eelmine ndl müüsin Martini käest saadud asenduse edasi
Tuju null jälle. Õli äkki jäi peale kaane lõpppingutust pidama, otsakaane poldid ka korra üle käima, aga... jehh.
Aga minu õnn nagu ikka.. Auto sai lõpuks hääled sisse ja pumba paika, moto nurrub võrreldes varasemaga. Küll aga pole kindel, et ei pea uuesti kaant maha kiskuma. Nimelt otsakaane vahelt lekib õli, mõlemalt poolt ülevalt otsast. Vist oleks pidanud ploki ja otsakaane vahele plokikaane tihendi alla törts hermetsi laskma :/ Korraks nagu mõtlesin selle peale, siis jällegi et kõik korralikud uued tihendid, mis ma siin ikka mökerdan...
Teiseks on radika plastvanni otsas väike mõra sees, immitseb jahutusvedelikku välja, just eelmine ndl müüsin Martini käest saadud asenduse edasi
Tuju null jälle. Õli äkki jäi peale kaane lõpppingutust pidama, otsakaane poldid ka korra üle käima, aga... jehh.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
otsakaane nurkadesse tuleb jah veidi hermetsi panna, see peaks juhendis ka sees olema kusjuures.
Olen ka ühe korra selle orgi otsa sattunud. Hiljem pressisin veepumba taha lihtsalt väga suure hunniku hermeetikut, sest plokikaant polnud enam isu maha võtta.
Olen ka ühe korra selle orgi otsa sattunud. Hiljem pressisin veepumba taha lihtsalt väga suure hunniku hermeetikut, sest plokikaant polnud enam isu maha võtta.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Ei anna pead, aga Autodatas seda vist ei olnud. Või siis libisesin ise üle. Nüüd Range Roveri manuaalis leidsin ka selle üles.. Mõtlesin ka, et proovin kõigepealt natuke otsa polte lahti lasta, brake cleaniga õli eest ära ja mingi maeitea, kasvõi süstlaga vahele pressida. Kaanele uusi polte ja tihendit selle apsaka pärast on natuke nüri ostma hakata... Radika prao vist katsun ka ikkagi esialgu millegiga ära lahendada, ma loll ikka mõtlen, et äkki seekord joppab. Pragu on otsavanni üleval otsas, kuni mootori töösoojuseni eriti hullult ei tundunud mängivat, peale avariid vanal radikal oli piki külge, see paisus nagu segane. Kui õnnestuks sellele mingi vähe elastsem hästi nakkuv jama peale ehitada, võiks teoorias kesta.. Kuigi ma kardan, et hakkab seal ka termopaisumine jamasid tekitama. Sisse ka mingit plöga ajama ei hakka.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
otsakaane jaoks lase karter karter lahti , ei pea kaant puutuma.
radikat liimida ei saa!!!
sobib suvaline omega b radiaator . peaasi et lekkevaba. ainus on lühike 85kw moto lühike radikas mis ei jahuta tds motot ära.
radikat liimida ei saa!!!
sobib suvaline omega b radiaator . peaasi et lekkevaba. ainus on lühike 85kw moto lühike radikas mis ei jahuta tds motot ära.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
see radika mäkerdamine ei aita paisutab lahti uuesti.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Nonii, terve hunnik sekeldusi üle elatud, täna sai auto lõpuks papud märjaks.
Üritasin ikka nii ja naapidi seda panemata hermetsijama lahendada, sain ka natuke karterit lahti lasta ja otsakaane vahelt kätte, mäkerdasin kõik silikooniga üle aga kokku pannes suutsin termostaadi ava kummitihendi kaanetihendi küljest minema lüüa ja hakkas õli asemel jahutusvedelikku lekkima. Viskas lõpuks kopa ette see kammajjaa, tellisin uue kaanetihendi ja poldid ja lõin kogu kupatuse uuesti laiali.
Üksikud anomaaliad tekkisid veel. KKK sees on imelik pisike auk, umbes 3-4mm, mida vanal mootoril polnud, täpselt karterituulutuse toru kõrval. Mõtsin selle kinni panna Tagajärjeks oli see, et peale kümmet minutit tiksumist hakkas õlivardast õli välja purskama. No ma siis võtsin selle augu uuesti lahti Siiani pole probleem kordunud.
Käivitus ei ole ideaalne, võimalik et pean veel pumba ja nuka uuesti üle sättima, jõudu tundub ka natuke vähevõitu olema, "grunti" on kuidagi leigelt.. Samas ei julenud täna veel julmalt vajutada ka.
Karteris on mõra ja sellega seoses avastasin, et karterit on päris keeruline mootori alt kätte saada? Ei viitsinudki eriti harutada, kuna ilmselt tuleb kas mootor 10cm üles tõsta või sillatala ja stabikas eest ära lasta?
Uued esituled said ette, xenonid kaugetes, hea näeb välja aga päriselt proovida ei saanud, kuna üks näitab taevasse ja teine 20m peale... mõlemal sisul on reguleervardad tuksis, ühte mingi X variandiga remonditud ka. Homemade hella blackid, mis tähendab seda et kui uued regullvardad saan, võtan tuled maha, lahti, värvin seest mustaks ja poleerin selle kakivärvi pruunaka jama esiklaasilt maha. Money well spent...
Sees läheb metsikult uduseks ka, pean salongifiltri ära vahetama ja filtri aluse komka jamast ära puhastama, seal on paras kartulipõld all.
Ehk siis- 3 kuud remonti. Saavutatud on uus radikas, korralikum kliimaradikas, ketid, otsa-ja plokikaanetihendid +poldid X2 , vändasimmer, termostaat, veepump, sl kolle tihendid, full xenon fl esituled tagasi- mida kisun ka ilmselt veel korduvalt maha.
Veel avastasin, et vaakumpumba käitusel on nuka külge minev hark võlli külge mingis x asendis diagonaali kinni kiilunud, tundub kuidagi ära kulunud olema, viskasin vana mootori pealt ümber.
Selle moto lammutamine-ehitamine on nüüd küll selge...
Üritasin ikka nii ja naapidi seda panemata hermetsijama lahendada, sain ka natuke karterit lahti lasta ja otsakaane vahelt kätte, mäkerdasin kõik silikooniga üle aga kokku pannes suutsin termostaadi ava kummitihendi kaanetihendi küljest minema lüüa ja hakkas õli asemel jahutusvedelikku lekkima. Viskas lõpuks kopa ette see kammajjaa, tellisin uue kaanetihendi ja poldid ja lõin kogu kupatuse uuesti laiali.
Üksikud anomaaliad tekkisid veel. KKK sees on imelik pisike auk, umbes 3-4mm, mida vanal mootoril polnud, täpselt karterituulutuse toru kõrval. Mõtsin selle kinni panna Tagajärjeks oli see, et peale kümmet minutit tiksumist hakkas õlivardast õli välja purskama. No ma siis võtsin selle augu uuesti lahti Siiani pole probleem kordunud.
Käivitus ei ole ideaalne, võimalik et pean veel pumba ja nuka uuesti üle sättima, jõudu tundub ka natuke vähevõitu olema, "grunti" on kuidagi leigelt.. Samas ei julenud täna veel julmalt vajutada ka.
Karteris on mõra ja sellega seoses avastasin, et karterit on päris keeruline mootori alt kätte saada? Ei viitsinudki eriti harutada, kuna ilmselt tuleb kas mootor 10cm üles tõsta või sillatala ja stabikas eest ära lasta?
Uued esituled said ette, xenonid kaugetes, hea näeb välja aga päriselt proovida ei saanud, kuna üks näitab taevasse ja teine 20m peale... mõlemal sisul on reguleervardad tuksis, ühte mingi X variandiga remonditud ka. Homemade hella blackid, mis tähendab seda et kui uued regullvardad saan, võtan tuled maha, lahti, värvin seest mustaks ja poleerin selle kakivärvi pruunaka jama esiklaasilt maha. Money well spent...
Sees läheb metsikult uduseks ka, pean salongifiltri ära vahetama ja filtri aluse komka jamast ära puhastama, seal on paras kartulipõld all.
Ehk siis- 3 kuud remonti. Saavutatud on uus radikas, korralikum kliimaradikas, ketid, otsa-ja plokikaanetihendid +poldid X2 , vändasimmer, termostaat, veepump, sl kolle tihendid, full xenon fl esituled tagasi- mida kisun ka ilmselt veel korduvalt maha.
Veel avastasin, et vaakumpumba käitusel on nuka külge minev hark võlli külge mingis x asendis diagonaali kinni kiilunud, tundub kuidagi ära kulunud olema, viskasin vana mootori pealt ümber.
Selle moto lammutamine-ehitamine on nüüd küll selge...
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Ega nii on.
Täna väisasin automaailma, läksin ainult kojamehi ja vedelmetalli ostma, aga nagu ikka jääb muid asju ka näppu. Sai jälle T10 siniseid pirne võtta, et ei peaks LEDe parkideks toppima ja ära sai varutud klaasiliim tuleklaasile. Ilmselt jääb sealt niipalju üle et saab millalgi esiklaasi ka käsile võtta. Kuigi võimalik, et selle jätan ikkagi proffide teha. Samas on klaasi servas roostetäppe, mille tahaks samas ära likvideerida.. eks näis, mis mõttesse tuleb.
Sai tellitud ka regullvardad tuledele: https://www.ebay.com/itm/Opel-Vauxhall- ... 2749.l2648
Peaksid see nädalalõpp kohale jõudma, saab oomi molu kõõrdsilmsusest terveks ravida.
Mootorit on vaja veel tuunida, kas keegi oskab puusalt öelda, mida kuhupoole keerata- hetkeseis:
Nukk sai täpselt 90 kraadi peale plokiga võrreldes, pumba plunseri tõus 0.97, kaan on hetkel täpselt 0.8l tunnikulu peal. Käivitus nii külmalt kui soojalt suht kehv, kiirendusel jõudu vähevõitu. Pumpa ei julgeks kahtlustada, minu riiulile jõudis ta läbi Taneli vist Ahti käest? Pidi suht korralik ja mingil määral remonditud olema.
Ise arvan kahte asja- nukka oleks pidanud paar kraadi vastupäeva (eestvaates vasakule) keerama, nagu soovitatakse läbisõitnud mootorile. Samas soovitati uute kettidega mõnel pool täpselt rakise järgi panna, mitte kaliibreid vahele.
Teiseks plunser üle kontrollida, hetkel tundub et pritse on tiba varajane. Olen õigel teel?
Samas pean veel arvuti järele panema ja kontrollima tõmbe peal, palju turbo max rõhku toodab ja ega sealt midagi kaduma ei lähe, turbo kompressori poolne lõdvikuklamber tundus natuke pehme jääma..
Üldiselt sai eile tõrvandi vahel ringteed lumelörtsist puhtaks lükata, niiet midagigi on sellest talvest juba saadud
Täna väisasin automaailma, läksin ainult kojamehi ja vedelmetalli ostma, aga nagu ikka jääb muid asju ka näppu. Sai jälle T10 siniseid pirne võtta, et ei peaks LEDe parkideks toppima ja ära sai varutud klaasiliim tuleklaasile. Ilmselt jääb sealt niipalju üle et saab millalgi esiklaasi ka käsile võtta. Kuigi võimalik, et selle jätan ikkagi proffide teha. Samas on klaasi servas roostetäppe, mille tahaks samas ära likvideerida.. eks näis, mis mõttesse tuleb.
Sai tellitud ka regullvardad tuledele: https://www.ebay.com/itm/Opel-Vauxhall- ... 2749.l2648
Peaksid see nädalalõpp kohale jõudma, saab oomi molu kõõrdsilmsusest terveks ravida.
Mootorit on vaja veel tuunida, kas keegi oskab puusalt öelda, mida kuhupoole keerata- hetkeseis:
Nukk sai täpselt 90 kraadi peale plokiga võrreldes, pumba plunseri tõus 0.97, kaan on hetkel täpselt 0.8l tunnikulu peal. Käivitus nii külmalt kui soojalt suht kehv, kiirendusel jõudu vähevõitu. Pumpa ei julgeks kahtlustada, minu riiulile jõudis ta läbi Taneli vist Ahti käest? Pidi suht korralik ja mingil määral remonditud olema.
Ise arvan kahte asja- nukka oleks pidanud paar kraadi vastupäeva (eestvaates vasakule) keerama, nagu soovitatakse läbisõitnud mootorile. Samas soovitati uute kettidega mõnel pool täpselt rakise järgi panna, mitte kaliibreid vahele.
Teiseks plunser üle kontrollida, hetkel tundub et pritse on tiba varajane. Olen õigel teel?
Samas pean veel arvuti järele panema ja kontrollima tõmbe peal, palju turbo max rõhku toodab ja ega sealt midagi kaduma ei lähe, turbo kompressori poolne lõdvikuklamber tundus natuke pehme jääma..
Üldiselt sai eile tõrvandi vahel ringteed lumelörtsist puhtaks lükata, niiet midagigi on sellest talvest juba saadud
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Ära mingeid kaliibreid nuka rakisele vahele topi jah. Pumba tõus säti 0.90 mitte 1mm nagu "soovitatakse". Hakkab pehmemalt ning ökomalt käima. 0.8l/h on kohapeal kõikide välja lülitatud tarbijatega töösooja mootori puhul.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: Opel Omega Caravan 2.5TD NOTatm - M2x
Tuleklaasi vahele on üks parem asi kui klaasiliim, mis sinna reaalselt sobib ka ning hiljem klassi uuesti maha ka saab
Mingi 40-50€ oli rull 20m millest piisab 20nele tulele
Mingi 40-50€ oli rull 20m millest piisab 20nele tulele