Opel Omega A 2.0 - Anvar
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Opel Omega A 2.0 - Anvar
Nonii, taaskord on kätte jõudnud aeg kus tuleb alustada uut teemat mille peategelaseks on ikka ja jälle, Opel Omega A.
Tegemist on identse kaksikuga mu teise Omega a-ga. Erinevus on vaid aastaarvus, värvikoodis ja interjööri puitdekooris.
Tehaseliinilt veeres masin maha peaaegu, et tootmise lõpus milleks oli 12/1993.
Mootor hea 2.0 85kw C20ne manuaal käigukastiga. Kütusekulu mõõdetuna paagitulemusena 7.43/100km kohta maanteel ning 9.52/100km kohta linnas.
Kuna auto eelmine omanik oli pikalt vanem meesterahvas, on kere õlitatud, määritud, möksitud igatepidi kuidas võimalik.
Kere ise on üle keskmise hea, kuid mittekeevitamisest ikkagi ei pääse. Vasakpoolne tagaistujate jalgealune on remonditud pleki ja 6 kruviga (vanakooli värk), ning parempoolsel on kirme peal, ehk eeldatavasti auk. Samuti on palju kurja teinud mittetöötav katuseluuk (mis nüüdseks jälle toimib), kust vesi sai vabalt äravoolikanalitesse joosta ning taga varuratta juures palju kurja teha. Nimelt on voolik vasakus nurgas ilmselt katki olnud ja palju vett on voolanud varuratta lähedale plekkide vahele. Nurk tuleb ilmselt lõigata ja uus plekk monteerida. Amordikannud, poolraamid roostevabad!
Veermik kolinavaba ja tihke.
Veljed on originaalid ATS kärjed millel uued suverehvid. Järgmiseks hooajaks leiame midagi huvitavamat.
Vahetatud/remonditud asjad:
1) VE rattalaager
2) Käigukasti padi
3) Tagasilla suured puksid
4) Kardaanipukk koos laagriga
5) Katuseluugi mootor + lüliti
Plaane on mitmeid, kuid neid lisame jooksvalt.
Käigukangi ja käsipiduri nahad sai lastud ka uued teha
Kõige uhkem olen ma selle auto puhul tema originaalsuses. Embleemid on kulumata, kaitsmekarbis on varukaitsmed omal kohal ja samuti ka näpitsad, tagaluugi siseküljel on alles kate mis katab tagaluugi mootorit ja mehhanismi jne.
Ja kuna ühel päeval suutsin ma korraga oma 3 opelit 4jast sõitma viia, pidi ju ilmselgelt ka nendest kõigist pilti tegema.
Järgmiste postitusteni!
Anvar
Tegemist on identse kaksikuga mu teise Omega a-ga. Erinevus on vaid aastaarvus, värvikoodis ja interjööri puitdekooris.
Tehaseliinilt veeres masin maha peaaegu, et tootmise lõpus milleks oli 12/1993.
Mootor hea 2.0 85kw C20ne manuaal käigukastiga. Kütusekulu mõõdetuna paagitulemusena 7.43/100km kohta maanteel ning 9.52/100km kohta linnas.
Kuna auto eelmine omanik oli pikalt vanem meesterahvas, on kere õlitatud, määritud, möksitud igatepidi kuidas võimalik.
Kere ise on üle keskmise hea, kuid mittekeevitamisest ikkagi ei pääse. Vasakpoolne tagaistujate jalgealune on remonditud pleki ja 6 kruviga (vanakooli värk), ning parempoolsel on kirme peal, ehk eeldatavasti auk. Samuti on palju kurja teinud mittetöötav katuseluuk (mis nüüdseks jälle toimib), kust vesi sai vabalt äravoolikanalitesse joosta ning taga varuratta juures palju kurja teha. Nimelt on voolik vasakus nurgas ilmselt katki olnud ja palju vett on voolanud varuratta lähedale plekkide vahele. Nurk tuleb ilmselt lõigata ja uus plekk monteerida. Amordikannud, poolraamid roostevabad!
Veermik kolinavaba ja tihke.
Veljed on originaalid ATS kärjed millel uued suverehvid. Järgmiseks hooajaks leiame midagi huvitavamat.
Vahetatud/remonditud asjad:
1) VE rattalaager
2) Käigukasti padi
3) Tagasilla suured puksid
4) Kardaanipukk koos laagriga
5) Katuseluugi mootor + lüliti
Plaane on mitmeid, kuid neid lisame jooksvalt.
Käigukangi ja käsipiduri nahad sai lastud ka uued teha
Kõige uhkem olen ma selle auto puhul tema originaalsuses. Embleemid on kulumata, kaitsmekarbis on varukaitsmed omal kohal ja samuti ka näpitsad, tagaluugi siseküljel on alles kate mis katab tagaluugi mootorit ja mehhanismi jne.
Ja kuna ühel päeval suutsin ma korraga oma 3 opelit 4jast sõitma viia, pidi ju ilmselgelt ka nendest kõigist pilti tegema.
Järgmiste postitusteni!
Anvar
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Mul on siiamaani olnud mingi teatav vastumeelsus A omegate vastu, aga need viimased pildid hakkavad mind ka vist vähe kõigutama
Kena komplekt Sul
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Tore kui veel kedagi Omega A võnkuma paneb.
Eile vaatasin auto tagaosa ja midagi oli puudu. Võinoh, midagi oli valesti.
Mõni minut hiljem sain aru, et tagatuledelt on läige ammu kadunud ning tuled on veidi erinevat tooni.
Mõeldud tehtud - tuled lahti võtta ja hakata poleerima.
Kõigepeal tegin ära parempoolse tule, et võrrelda tulemust. (Parempoolne on seest juba pestud ja süvapoleeritud)
Kõigepealt pesu, et sisu ja tagus ilusti puhas oleks.
Peale pooletunnist pesu vasakule tulele, hakkasid tuled juba ühtseks muutuma?
Paaegu, aga poleerimine tegi alles lõpptulemuse. (Praegu pilte ülesse laadides avastasin, et olen kehv lapimees olnud ja tuli täitsa pastane..)
Poleerimise käigus tuli muidugi välja taaskord asi mis tõmbas motivatsiooni täiega alla, aga no mis seal ikka. Tuleb varudest uus tuli võtta ja uuesti poleerima hakata.
Hetkel siis nii
Tuleviku plaane ka natuke.
Kusagilt ei mäleta enam kust, olen ma saanud originaal Irmscheri tagastange lisa. Vedelenud on tükkaega juba, aga kuna sellel omegal on tagastange alaosa veidi vigane, otsustasin lisa just sellele autole külge panna.
Muidugi on seda eelnevalt värvitud teab millega ja maalritega lugesime kokku värvikihte. Neid on sinna paisatud umbes 6-7 erinevat.
Lihvisin kõik maha ja alt tuli originaal toon välja. Mina lasen selle värvida aga kambris mattmustaks.
Näitan pilti ka kui struktuurne see lisa enne oli. Originaalis on sile.
Anvar.
Eile vaatasin auto tagaosa ja midagi oli puudu. Võinoh, midagi oli valesti.
Mõni minut hiljem sain aru, et tagatuledelt on läige ammu kadunud ning tuled on veidi erinevat tooni.
Mõeldud tehtud - tuled lahti võtta ja hakata poleerima.
Kõigepeal tegin ära parempoolse tule, et võrrelda tulemust. (Parempoolne on seest juba pestud ja süvapoleeritud)
Kõigepealt pesu, et sisu ja tagus ilusti puhas oleks.
Peale pooletunnist pesu vasakule tulele, hakkasid tuled juba ühtseks muutuma?
Paaegu, aga poleerimine tegi alles lõpptulemuse. (Praegu pilte ülesse laadides avastasin, et olen kehv lapimees olnud ja tuli täitsa pastane..)
Poleerimise käigus tuli muidugi välja taaskord asi mis tõmbas motivatsiooni täiega alla, aga no mis seal ikka. Tuleb varudest uus tuli võtta ja uuesti poleerima hakata.
Hetkel siis nii
Tuleviku plaane ka natuke.
Kusagilt ei mäleta enam kust, olen ma saanud originaal Irmscheri tagastange lisa. Vedelenud on tükkaega juba, aga kuna sellel omegal on tagastange alaosa veidi vigane, otsustasin lisa just sellele autole külge panna.
Muidugi on seda eelnevalt värvitud teab millega ja maalritega lugesime kokku värvikihte. Neid on sinna paisatud umbes 6-7 erinevat.
Lihvisin kõik maha ja alt tuli originaal toon välja. Mina lasen selle värvida aga kambris mattmustaks.
Näitan pilti ka kui struktuurne see lisa enne oli. Originaalis on sile.
Anvar.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
oskaja kirjutas:Kas see on kuskilt mustamäe/kristiine kandist pärit pill?
Nüüd on jah Kristiines, sest ma ise elan seal.
Pärit on Sauelt.
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3202
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 63 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Neid esiistmeid vaadates tuleb uni peale
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Eile oli ülimõnus päev ja õhtu, tegin paar pilti juurde.
Eelmisel nädalal sai vahetatud ka mõlemad mootoripadjad. Nüüd hea, pole mootori vibratsioone keres tunda.
Eelmine nädal tegime oma Youngtimer Campile minevatest autodest ka pilti. Kui keegi veel Campile tuleb, siis astugem ligi ja kohtume seal.
Oleme kohal Old School Classic Garage telgis. (ps, saladuskatte all tuleb sinna päris mitu opelit)
Eelmisel nädalal sai vahetatud ka mõlemad mootoripadjad. Nüüd hea, pole mootori vibratsioone keres tunda.
Eelmine nädal tegime oma Youngtimer Campile minevatest autodest ka pilti. Kui keegi veel Campile tuleb, siis astugem ligi ja kohtume seal.
Oleme kohal Old School Classic Garage telgis. (ps, saladuskatte all tuleb sinna päris mitu opelit)
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
mustale E mesale minu arust need veljed ei sobi.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Loringeri originaalid on w124 kerel nagu rusikas silmaauku.
5 laia kodarat.
Pudelikorgid ei ole ka just minu maitse.
5 laia kodarat.
Pudelikorgid ei ole ka just minu maitse.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Täna hommikul tegi pill nalja.
3-4 korda käivitasin aga käima ei läinud. Esimese asjana võtsin kohe diagnosti pistiku lahti ja testi tegema.
Veakoode oli üks, "engine coolant temperature - voltage high" (seoses sellega tuli meelde, et eile mootori tuli ka korraks vilksatas)
Juhtmed olid terved. Võtsin korra pistiku lahti, panin kokku ja läks käima.
Seega, mis tekitab kõrget voolu temp andurile?
Selle postitusega avaldan veel järgmise plaani - võtsin 3000 karbikatted ja hakkasin eeltööd tegema. Õnneks on hästi läinud ja kruviauke eriti polnud. Ainukesed kruvid olid tungraua katete kinni hoidmiseks. Värviks samuti mattmust nii nagu tagastange lisagi.
3-4 korda käivitasin aga käima ei läinud. Esimese asjana võtsin kohe diagnosti pistiku lahti ja testi tegema.
Veakoode oli üks, "engine coolant temperature - voltage high" (seoses sellega tuli meelde, et eile mootori tuli ka korraks vilksatas)
Juhtmed olid terved. Võtsin korra pistiku lahti, panin kokku ja läks käima.
Seega, mis tekitab kõrget voolu temp andurile?
Selle postitusega avaldan veel järgmise plaani - võtsin 3000 karbikatted ja hakkasin eeltööd tegema. Õnneks on hästi läinud ja kruviauke eriti polnud. Ainukesed kruvid olid tungraua katete kinni hoidmiseks. Värviks samuti mattmust nii nagu tagastange lisagi.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Oi kuidas mul viimasel ajal nende mootoritega ei vea. No kohe üldse mitte..
Peale 800km trippi Eestimaa peal, jõudsin koju ja taaskord hakkas mootor lagisema. (meenutusi diislist, millega juhtus sama lugu peale pikemat trippi)
Peale klapikambri kaane lahti võtmist, ei paistnud seal midagi valesti olema. Ei purunenud tükke ega lahti olevaid nookureid ega tõukureid.
Panin uue tihendiga kaane peale ja uuesti käima. Mida rohkem käis seda rohkem lagisema hakkas.
Lootes ja enesepettuses arvasin, et õlivahetus aitab ja soetasin uue õli ja filtri (Liqui Moly 10W40). Enne kui kõike tagasi kokku panin, oli vaja taaskord ju asjad ilusaks ka teha. Värvitud karteripõhi ja uus karteritihend:
Aga ei, sellega mure ei lahenenud, ikka lagises.
Keerasin lahti õlifiltri ja mida filtris polnud, oli õli. Viga leitud, õlipump ei pumpa õli filtrisse ja sealt ei saa see mootorisse edasi.
Peale vea avastamist, võtsin uuesti mootori lahti ja vahetasin ära õlipumba.
Mõnda aega oli kõik hea, kuniks ühes tanklas kohvipausil käies, hakkas nali jälle peale.
Peale auto käivitamist käis miskipärast kolme silindriga ja taga valge suits. Paar tugevamat vajutust gaasipedaalile ja auto käis taas 4 silindri ja ilma suitsuta. Järgmisel käivitusel sama jama ja siis käis klikk peas ja viga teada. Kaanetihend.. mis see muu olla saab.
Auto koju garaaši ja mõtlema mis edasi. Hirmsasti kimbutas üks järgmine kolmeliitrine peale visata, aga samas kaheliitrine oleks ka bueno kui ta korras oleks. Seega ei olnud pikka mõtlemist enam ja mootor maha koos käigukastiga.
Ja lahti: Viga oli kolmandas silindris.
Et vältida hilisemaid probleeme mootoriga, otsustasin ära teha kapitaalse remondi, mille käigus ära vahetada kõik, mida vahetada saab.
Plokikaane saatsin juba tegemisse, kus tehakse uueks kogu ülemine osa. Hetkel veel vastuse ootel kas nukkvõll on piisavalt hea, et kasutada või tuleb uus osta. Kui vaja uut, olen otsustanud, et kui juba siis juba ja tellin CatCamsist uue kangema kraadiga nukkvõlli. (+16hp)
Mootorit ehitan vähehaaval ja nädalavahetuseti, seega järgmist postitust nüüd mõnda aega jälle ei tule.
Seega, kivi kotti ja käsi rahakotti.
Peale 800km trippi Eestimaa peal, jõudsin koju ja taaskord hakkas mootor lagisema. (meenutusi diislist, millega juhtus sama lugu peale pikemat trippi)
Peale klapikambri kaane lahti võtmist, ei paistnud seal midagi valesti olema. Ei purunenud tükke ega lahti olevaid nookureid ega tõukureid.
Panin uue tihendiga kaane peale ja uuesti käima. Mida rohkem käis seda rohkem lagisema hakkas.
Lootes ja enesepettuses arvasin, et õlivahetus aitab ja soetasin uue õli ja filtri (Liqui Moly 10W40). Enne kui kõike tagasi kokku panin, oli vaja taaskord ju asjad ilusaks ka teha. Värvitud karteripõhi ja uus karteritihend:
Aga ei, sellega mure ei lahenenud, ikka lagises.
Keerasin lahti õlifiltri ja mida filtris polnud, oli õli. Viga leitud, õlipump ei pumpa õli filtrisse ja sealt ei saa see mootorisse edasi.
Peale vea avastamist, võtsin uuesti mootori lahti ja vahetasin ära õlipumba.
Mõnda aega oli kõik hea, kuniks ühes tanklas kohvipausil käies, hakkas nali jälle peale.
Peale auto käivitamist käis miskipärast kolme silindriga ja taga valge suits. Paar tugevamat vajutust gaasipedaalile ja auto käis taas 4 silindri ja ilma suitsuta. Järgmisel käivitusel sama jama ja siis käis klikk peas ja viga teada. Kaanetihend.. mis see muu olla saab.
Auto koju garaaši ja mõtlema mis edasi. Hirmsasti kimbutas üks järgmine kolmeliitrine peale visata, aga samas kaheliitrine oleks ka bueno kui ta korras oleks. Seega ei olnud pikka mõtlemist enam ja mootor maha koos käigukastiga.
Ja lahti: Viga oli kolmandas silindris.
Et vältida hilisemaid probleeme mootoriga, otsustasin ära teha kapitaalse remondi, mille käigus ära vahetada kõik, mida vahetada saab.
Plokikaane saatsin juba tegemisse, kus tehakse uueks kogu ülemine osa. Hetkel veel vastuse ootel kas nukkvõll on piisavalt hea, et kasutada või tuleb uus osta. Kui vaja uut, olen otsustanud, et kui juba siis juba ja tellin CatCamsist uue kangema kraadiga nukkvõlli. (+16hp)
Mootorit ehitan vähehaaval ja nädalavahetuseti, seega järgmist postitust nüüd mõnda aega jälle ei tule.
Seega, kivi kotti ja käsi rahakotti.
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Väga huvitav see õlipumba saaga...pm.lambist pump enam ei toimi v?Kas siis õlifilter oli täiesti kuiv,st.õli ei käinud üldse läbi filtri?
Sa keerad kuivalt filtri moorori külge?
Kunagi kui ma vana b omegaga samalaadset probleemi lahendasin,siis oli hea indikaator nn.õlisurve kontrolliks soojal mootoril maha keerata õli lisamise kork,sealt pritsib norm.korras koralikult õli välja ja on kuulda õli ladinat/plädinat.Mul soojalt hakkasid tõukurid tiksuma ja õlituisku küll korgiavast välja ei käinud...ja lisaks siis mingi aeg veel panin õlisurve kontrolliks kella ka külge.
Aga siruta siis käsi ikka rahakoti järele ja saa asjad korralikult tehtud!
Sa keerad kuivalt filtri moorori külge?
Kunagi kui ma vana b omegaga samalaadset probleemi lahendasin,siis oli hea indikaator nn.õlisurve kontrolliks soojal mootoril maha keerata õli lisamise kork,sealt pritsib norm.korras koralikult õli välja ja on kuulda õli ladinat/plädinat.Mul soojalt hakkasid tõukurid tiksuma ja õlituisku küll korgiavast välja ei käinud...ja lisaks siis mingi aeg veel panin õlisurve kontrolliks kella ka külge.
Aga siruta siis käsi ikka rahakoti järele ja saa asjad korralikult tehtud!
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD