36. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 18:36
Postitas b00ster
Krt olen nii väsinud sellest peldikust...
Tagumised rehvid on ära söönud, sissemine äär. Nimodi et juba metallist huinjat on näha. Õnneks õigel ajal vaatasin. Rool ka nüüd liigub paremale nagu tavaliselt. (Sillad kõverad) Tosool lekkib kuskil eespool, 1 pihusti vahepeal nussib, nüüd teine udukas udune (millel ma polnud augu puurinud) ja vett sees....

Mdea juba mõtted osta endale mingi audi 80 vabalthingav diisel ja 195/65/15 plekkveljed sinna.
Ja lihtsalt sõita nii kaua kui kere lubab...

:|

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 18:38
Postitas Enrix
Ära muretse, nii see tuuningu elu käib.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 18:43
Postitas Tomzz
rehvid olid alla paigaldades uued?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 18:58
Postitas b00ster
Esimesed oli väga heas korras, tagumised polnud.

Lihtsalt ma nii palju raha alla panin ja see ei ole seda väärt. Nüüd kindlasti ei taha mingi e60 või a6c6 jne. Mõttetu teema. Krt siuke masendus peal. Veel tagastange ükskord kukkus ühelt poolt autolt ära, sest eesti teed on väga head. Lendasin kanalisatsiooni luugi sisse mingi 20kmh kiirusel. Ja nüüd esistangel mõrad jne, õnneks ise stange jäi terveks. Siin eestis peab maasturiga sõitma mitte madal autoga. Maitea nahhui... teed midagi, teed ja see kõik on lihtsalt mõttetu. Mitte midagi ei vaheta, ainult rahakott läheb ohumaks.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 22:05
Postitas Martin
kuna minu käes oli sellel veel originaal radikas, siis pakun puusalt, et radika otsavann lekib juhipoolsest nurgast ülevalt. Tüüp teema. Nissensi 2,6-3,2 radikas tuleb selle asemele panna.
siseääre kulumine võib tulla valest chambrist, mis on otseselt seoses vedrudega. Kui vahetad vedrud ja auto kas tõuseb või langeb, siis tuleb chamber uuesti paika regullida.
kaevuluugi jama saaks igalühel juhtuda, pm linn peab vigastused kinni maksma, aga politsei peab asja eelnevalt fikseerima. Ma sain kunagi tdsi karteri puruks sõitmisega pisut üle 200€ linnaviletsuselt.
kui stange lihtsalt ära kukkus, siis see on pigem ikka paigalduse viga.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 23:03
Postitas b00ster
Esistange*

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 23:03
Postitas Andrus
Enrix kirjutas: 13 Juul 2019 18:38 Ära muretse, nii see tuuningu elu käib.
Oleks siis mingit ulme tuuningut.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 23:07
Postitas Andrus
Kehva isendi otsa sattunud ning vähesed kogemused. Ja nii see 36 lehekülge tuleb 😀
Ning eks ebaõnne kh natuke.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 13 Juul 2019 23:52
Postitas Martin
see vigade kuhi on teinekord suur ka tugeva kriitikameele tõttu.
Mõnel oleks enamik neist vigadest täitsa savi ja ainult kiidaks autot.


ma võiks suure postituse kirjutada selle kohta, millega ma oma autode puhul rahul pole :D
aga ma parem ei hakka, muidu läheb meel mustaks ja tekkivad ka igasugu halvad mõtted.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 14 Juul 2019 17:17
Postitas b00ster
2 aastaga 4 paari rehvi mul söönud.

1) talvekad 195/65/15
2) suvekad 225/45/17
3) lamellid 225/50/17
4) suvekad 235/40/18

3 erinev kohadele käinud sillastendile. Kõik vedrustus vahetatud. Käisin stendile nii et pagassnik oli täiesti tühi ja paagis 50% kütust. Alati kontrollin rõhu rehvides, vähemalt 1 kord nädalas. Ja ikka kõik sisemised ääred sööb ära, mingi 1cm. Kõige hullem olukord on juhipoolse esimese rehviga, seda piisab 10tkm max. Saan aru, kui laiad, tagumised rehvid kuuluvad ära, aga ikkagi see kuulumine on megakiire. Kui ma nüüd ostan tutikad rehvid sinna ja mingi 15tkm pärast mul seal niidid väljas no ei ole tuus ju?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 14 Juul 2019 18:35
Postitas Martin
tagasilla puhul võivad kummipuksid ka pehmed olla, mis taga on, mille tõttu reguleerimine ei aita.
Nimelt reguleeritakse ju seisvat autot. kui sa aga sõidad, siis tagasild lükkab autokeret edasi, st. läbi lääbade surub auto keret edasi. kui sul nüüd mõned puksid vähe pehmed on, siis läheb koormuse all geomeetria paigast ära ja võib tekkida lubatust suurem kokkujooks.
Välimisi õõtsapukse surutakse auto nina poole siis ja sisemisi lääba pukse tõmmatakse tahapoole.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 15 Juul 2019 07:11
Postitas raudpats0
Martink91 kirjutas: 14 Juul 2019 18:35 tagasilla puhul võivad kummipuksid ka pehmed olla, mis taga on, mille tõttu reguleerimine ei aita.
Nimelt reguleeritakse ju seisvat autot. kui sa aga sõidad, siis tagasild lükkab autokeret edasi, st. läbi lääbade surub auto keret edasi. kui sul nüüd mõned puksid vähe pehmed on, siis läheb koormuse all geomeetria paigast ära ja võib tekkida lubatust suurem kokkujooks.
Välimisi õõtsapukse surutakse auto nina poole siis ja sisemisi lääba pukse tõmmatakse tahapoole.
lubatust suurema kokkujooksu korral sööb välimist serva.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 15 Juul 2019 11:30
Postitas Raivz
Huvitav, et tagasillaga probleem on. Mul esisillaga alati probleemid olnud, tagasild siiani mõlemal oomil ok olnud.

Aga kas sillastendikoht ka nö peale regulli korra veel stendist läbi lükkab?

Isiklik kogemus, kui Amservis praktikal/tööl olin. Stend arvutas kokkujookse valesti kui ratta kallet ja kokkujookse muutsid.
B6 Passatil, mis oli vennase oma, seal kõik 4 ratast regullitavad, nii kokkujooksu kui kalde poolest sai alles 3-dal läbilükkamisel näidud kenasti rohelisse.
St lükkasin stendist läbi, regullisin rohelisse. Ja siis uuesti. Ja uuesti.
Tean, et Põltsamaal üks kohalik firma teeb enda stendiga sama. on sarnaseid teemasi olnud.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 15 Juul 2019 19:22
Postitas raudpats0
tartu reguleerijatest pooled ei oska sildasid paika panna.

ise olen käinud turu tänavas sillastendis ja ise juures olnud. siis on sild paika saadud. tagasild on üldiselt paigas olnud aga esisillaga jebitakse parasjagu. nii kalle kui kokkujooks on omegal kehva lahendusega kuna muutes üht muutub ka teine. järelturu amortidega kallet muuta ka ei saa.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 15 Juul 2019 19:27
Postitas tanellenat
raudpats0 kirjutas: 15 Juul 2019 19:22 tartu reguleerijatest pooled ei oska sildasid paika panna.

ise olen käinud turu tänavas sillastendis ja ise juures olnud. siis on sild paika saadud. tagasild on üldiselt paigas olnud aga esisillaga jebitakse parasjagu. nii kalle kui kokkujooks on omegal kehva lahendusega kuna muutes üht muutub ka teine. järelturu amortidega kallet muuta ka ei saa.
Soovitan Elvas klubilist nimega Andrus :D pole mingit probleemi :D