44. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 15 Nov 2019 00:26
Postitas Martin
Oleks, et lihtsalt mingi sete paagis, aga sealt tulid kuuse või kadaka okkad välja :D
Veakood ilmneb ainult täisgaasiga sõites, niisama tavalist igapäevasõites, veakoode ei tekki.
Veakood peaks olema madalsurve poole oma, aga filter ja pump vahetatud, nüüd ka paagi filter.
Mul pole millegagi mõõta ka kütusesurvet sõidu aeg. See diagnost ju midagi live datast ei näita krt.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 15 Nov 2019 08:51
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 15 Nov 2019 00:26 Oleks, et lihtsalt mingi sete paagis, aga sealt tulid kuuse või kadaka okkad välja :D
Veakood ilmneb ainult täisgaasiga sõites, niisama tavalist igapäevasõites, veakoode ei tekki.
Veakood peaks olema madalsurve poole oma, aga filter ja pump vahetatud, nüüd ka paagi filter.
Mul pole millegagi mõõta ka kütusesurvet sõidu aeg. See diagnost ju midagi live datast ei näita krt.
Pean vene foorumid üle vaatama. Raudselt seal keegi häkkinud seda programmi :D
Nädalavahetusel hakkan otsima igasugust infot..

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Nov 2019 21:11
Postitas b00ster
Nii. Siuksed rehvarid läksid ette siis
Pilt
Ei unda ja suht vaiksed (võrreldes tagumistega, mis täiega undavad)

Esi parem support peatas auto koguaeg, velg ei käinud vabalt ringi. Support lahti ja üks huijakk oli täiesti roostes, ei liikunud üldse. Ühesõnaga supportidele vaja rem kompleektid. Kevadel siis teeb ära, ketad ja klotsid tulevad uued kah.

Pilt

Kaua oodatud Hella Black esituled. (black duplicolor sprey xd)
Nädalavahetusel vahetab ära.
Pilt

Selliseid veakoodid autol hetkel on:
Pilt
Liiblikad ei funka, solenoid peab vahetama (selleks vaja kollektor ära võtta, nii et hiljem teeb)
See tagurdustuli error sest isetehtud manuaal, muidu kõik töötab.
Ja P2160 siiamani arusaamatu error. Nagu tõlkedes küll arusaadav mis teema, aga kust sellel erroril käed kasvavad - hui snaet.
Kuna nüüd oskan vaadata live data sellel mootoril, siis sain teada et asi pole põhjaaluses pumbas, sellel rõhuga kõik korras.
Btw, turbo puhub 1.5bar :D

Juubel. 100 korda käinud sillastendile. 3D!!!!!!!!!!
Pilt

Kässar nüüd pingutatud ja hoiab nagu ankur.

Auto full pestud.
Pilt
Pilt
Pilt

Üv jaoks valmis, kõik fixitud v.a sumps, aga loodan et teine inimene laseb läbi, kuna esimene kat on ikka alles. Lihtsalt peab minema sel ajal, kui ülevaatajaks on teine inimene.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 07:03
Postitas Jospa
Ütledli vembule et jah mul on katiga pill, see esimene ongi katt. Pole ju öeldud mitu katti sellel on. Füüsiliselt kobakas on all ja Co vastab siis rohkem ei olegi ÜV venna pädevuses. Kui ta läbi ei lase siis mina raha ei maksa. Kõnnidki minema. Kui kysib a što toru eta siis ütled et seal oli auk. Panin uue torujupi.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 07:38
Postitas Tomzz
Kas need mitte vanad vead ajus ei ole sul seal?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 11:44
Postitas Martin
Kõik vead tulevad tagasi, kui ära kustutada.
Minu jaoks on kõige arusaamatum see, millel puudub seletus. Isegi internet ei väida midagi.
Ja muidugi kütusesurve on ka paigas. põhjaalune pigistas 3.5bari kõige vähem ja lati surve oli vist.... 1400, kui õigesti mäletan. Kahjuks ei oska ma öelda, palju nõutud lati surve tal on.
Viimane kood tulebki tagasi siis kui mootorit pigistama hakata, kui normaalse inimese moodi sõita, siis veakoodi pole.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 13:17
Postitas Jospa
Martink91 kirjutas: 22 Nov 2019 11:44 Kõik vead tulevad tagasi, kui ära kustutada.
Minu jaoks on kõige arusaamatum see, millel puudub seletus. Isegi internet ei väida midagi.
Ja muidugi kütusesurve on ka paigas. põhjaalune pigistas 3.5bari kõige vähem ja lati surve oli vist.... 1400, kui õigesti mäletan. Kahjuks ei oska ma öelda, palju nõutud lati surve tal on.
Viimane kood tulebki tagasi siis kui mootorit pigistama hakata, kui normaalse inimese moodi sõita, siis veakoodi pole.
surveregulaator? kas dislal selline asi on?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 13:24
Postitas Jospa
Jospa kirjutas: 22 Nov 2019 13:17
Martink91 kirjutas: 22 Nov 2019 11:44 Kõik vead tulevad tagasi, kui ära kustutada.
Minu jaoks on kõige arusaamatum see, millel puudub seletus. Isegi internet ei väida midagi.
Ja muidugi kütusesurve on ka paigas. põhjaalune pigistas 3.5bari kõige vähem ja lati surve oli vist.... 1400, kui õigesti mäletan. Kahjuks ei oska ma öelda, palju nõutud lati surve tal on.
Viimane kood tulebki tagasi siis kui mootorit pigistama hakata, kui normaalse inimese moodi sõita, siis veakoodi

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 13:28
Postitas Jospa
Jospa kirjutas: 22 Nov 2019 13:24
Jospa kirjutas: 22 Nov 2019 13:17
Martink91 kirjutas: 22 Nov 2019 11:44 Kõik vead tulevad tagasi, kui ära kustutada.
Minu jaoks on kõige arusaamatum see, millel puudub seletus. Isegi internet ei väida midagi.
Ja muidugi kütusesurve on ka paigas. põhjaalune pigistas 3.5bari kõige vähem ja lati surve oli vist.... 1400, kui õigesti mäletan. Kahjuks ei oska ma öelda, palju nõutud lati surve tal on.
Viimane kood tulebki tagasi siis kui mootorit pigistama hakata, kui normaalse inimese moodi sõita, siis veakoodi
surveregulaator? kas dislal selline asi on?bensukal tegi mul sellist nalja, vahetasin sama regulaatori vastu, ikka sama. panin suurema numbriga ja asi korras. Gaasi vastus paranes. Ma mõtlennet kui on pesle keeratud "pauku" kytet jne siis lattis olevat survet regullib ju regulaator. äkki regulaator, kui see on olemas, piirab

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 13:48
Postitas b00ster
Jospa kirjutas: 22 Nov 2019 07:03 Ütledli vembule et jah mul on katiga pill, see esimene ongi katt. Pole ju öeldud mitu katti sellel on. Füüsiliselt kobakas on all ja Co vastab siis rohkem ei olegi ÜV venna pädevuses. Kui ta läbi ei lase siis mina raha ei maksa. Kõnnidki minema. Kui kysib a što toru eta siis ütled et seal oli auk. Panin uue torujupi.
Seal takoine (maksimaalselt jobu) üvpunkt, kus sa ei saa ülevaataja kõrval seista :lol: nad ei lase sind sinna, sa võid aint kaugelt vaadata, või pead ootama spetsiaalses toas; istud diivani peal, jood kakao ja vaatad teleka :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 14:25
Postitas tanellenat
Mul on hea meel et sa need tuled said :D
Nüüd näed ka 8) välja :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 14:33
Postitas Jospa
b00ster kirjutas: 22 Nov 2019 13:48
Jospa kirjutas: 22 Nov 2019 07:03 Ütledli vembule et jah mul on katiga pill, see esimene ongi katt. Pole ju öeldud mitu katti sellel on. Füüsiliselt kobakas on all ja Co vastab siis rohkem ei olegi ÜV venna pädevuses. Kui ta läbi ei lase siis mina raha ei maksa. Kõnnidki minema. Kui kysib a što toru eta siis ütled et seal oli auk. Panin uue torujupi.
Seal takoine (maksimaalselt jobu) üvpunkt, kus sa ei saa ülevaataja kõrval seista :lol: nad ei lase sind sinna, sa võid aint kaugelt vaadata, või pead ootama spetsiaalses toas; istud diivani peal, jood kakao ja vaatad teleka :lol:
noo ja siis, ütleb et sa läbi ei saanid siis vastadki et tule näita mulle mis paun see siis on! ma pmt nussssiks neid

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 17:44
Postitas Tomzz
b00ster kirjutas: 22 Nov 2019 13:48
Jospa kirjutas: 22 Nov 2019 07:03 Ütledli vembule et jah mul on katiga pill, see esimene ongi katt. Pole ju öeldud mitu katti sellel on. Füüsiliselt kobakas on all ja Co vastab siis rohkem ei olegi ÜV venna pädevuses. Kui ta läbi ei lase siis mina raha ei maksa. Kõnnidki minema. Kui kysib a što toru eta siis ütled et seal oli auk. Panin uue torujupi.
Seal takoine (maksimaalselt jobu) üvpunkt, kus sa ei saa ülevaataja kõrval seista :lol: nad ei lase sind sinna, sa võid aint kaugelt vaadata, või pead ootama spetsiaalses toas; istud diivani peal, jood kakao ja vaatad teleka :lol:
Minuteada peaks olema õigus pealt vaadata..🧐 kollase joonega ju eraldatud nn tööala seisu alast

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 17:59
Postitas Martin
Diisli surve regulaator on sellel mootoril pumba taga otsas. Seal on tüüpveaks tihend.
Lati otsas on surve andur.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 22 Nov 2019 19:23
Postitas tanellenat
Tomzz kirjutas: 22 Nov 2019 17:44
b00ster kirjutas: 22 Nov 2019 13:48
Jospa kirjutas: 22 Nov 2019 07:03 Ütledli vembule et jah mul on katiga pill, see esimene ongi katt. Pole ju öeldud mitu katti sellel on. Füüsiliselt kobakas on all ja Co vastab siis rohkem ei olegi ÜV venna pädevuses. Kui ta läbi ei lase siis mina raha ei maksa. Kõnnidki minema. Kui kysib a što toru eta siis ütled et seal oli auk. Panin uue torujupi.
Seal takoine (maksimaalselt jobu) üvpunkt, kus sa ei saa ülevaataja kõrval seista :lol: nad ei lase sind sinna, sa võid aint kaugelt vaadata, või pead ootama spetsiaalses toas; istud diivani peal, jood kakao ja vaatad teleka :lol:
Minuteada peaks olema õigus pealt vaadata..🧐 kollase joonega ju eraldatud nn tööala seisu alast
Kui GTI-d käisime ostmas tallinnas siis samamoodi suunati kõrvale ruumi ja kui ütlesin et tahan kõrval olla siis viisakat saadeti pe... ja suunati teise ÜV punkti
Fun fact.. see tüüp seal enam ei tööta. Kaebasin firmale käitumise pärast ja sain ametliku vabanduskirja. Kuid on jh kohti kus ei lubata. küllaga siis on klaasseinad et näed mis tehakse