46. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Nov 2019 15:25
Postitas Raivz
Pole Su teemat nii hoolega jälginud, aga sellel mootoril peaks kat olema kohe kolde juures, ülejäänud on kõigest resod ju.
Võite parandada, kui eksin. Ei käinud oma DTI põhja all õnneks/kahjuks väga tihti.

Aga jah, nendega raske vaielda ÜV-l. Nemad ju maailma nabad.
Olen näinud kudias resonaatoril oli välimise pleki serv natuke lahti, paun ise terve ja pm korduv, et sumps katki. :D
Egas midagi, kiht maha ja OK. :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Nov 2019 15:40
Postitas Martin
2.5 on kaks katti. üks turbo juures, teine põhja all, boosteril on alumine eemaldatud

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Nov 2019 16:05
Postitas Rax
Martink91 kirjutas: 27 Nov 2019 15:40 2.5 on kaks katti. üks turbo juures, teine põhja all, boosteril on alumine eemaldatud
Kaks katti jah. Boosteri alumise kati ostsin üks aasta hiiumaa suvekatele minnes ära 70ga, lootes veidi kasu lõigata, aga hui, sain 30ga hoopis vastu kotte :mrgreen:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Nov 2019 17:28
Postitas tanellenat
See on see kui proovid vaese klubilise pealt teenida :lol:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Nov 2019 18:32
Postitas b00ster
Ei no ma reaalselt ei teadnud ja siiamani ei tea palju need kattid maksavad.
Mulle pakuti 70€ = müüsin :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Nov 2019 20:06
Postitas Rax
b00ster kirjutas: 27 Nov 2019 18:32 Ei no ma reaalselt ei teadnud ja siiamani ei tea palju need kattid maksavad.
Mulle pakuti 70€ = müüsin :D
Praeguse omega mõlema kati eest kokku sain 210€
Kõik oleneb palju seal väärismetalli alles on.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 27 Nov 2019 21:08
Postitas b00ster
Rax kirjutas: 27 Nov 2019 20:06
b00ster kirjutas: 27 Nov 2019 18:32 Ei no ma reaalselt ei teadnud ja siiamani ei tea palju need kattid maksavad.
Mulle pakuti 70€ = müüsin :D
Praeguse omega mõlema kati eest kokku sain 210€
Kõik oleneb palju seal väärismetalli alles on.
Ütle bye bye ametlik üvle :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 28 Nov 2019 05:15
Postitas raudpats0
mul antsid küll gaasid välja. Ja korduva sain läbimädanenud piduritorude pärast. Polnud ausalt öeldes aasta jooksul auto all käinud ka. Eelmine kord oli eelmine ülevaatus kus soovitati needsamad torud ära vahetada.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 28 Nov 2019 06:17
Postitas Rax
b00ster kirjutas: 27 Nov 2019 21:08
Rax kirjutas: 27 Nov 2019 20:06
b00ster kirjutas: 27 Nov 2019 18:32 Ei no ma reaalselt ei teadnud ja siiamani ei tea palju need kattid maksavad.
Mulle pakuti 70€ = müüsin :D
Praeguse omega mõlema kati eest kokku sain 210€
Kõik oleneb palju seal väärismetalli alles on.
Ütle bye bye ametlik üvle :D
Ei ütle. Eelmisel mustal müüsin ka katid maha, siis sain 144 euri ja ÜV puhtalt läbi.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 29 Nov 2019 10:19
Postitas b00ster
Kui kellegil on huvi auto vastu - võite teha hinnapakumine pssi.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 29 Nov 2019 11:16
Postitas Rax
b00ster kirjutas: 29 Nov 2019 10:19 Kui kellegil on huvi auto vastu - võite teha hinnapakumine pssi.
Mis nüüd ss hakkas? Villand sai või tahad caravani :mrgreen:

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 29 Nov 2019 18:28
Postitas Jospa
Eks need tunded hooti käivad...been there, felt that

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 13:52
Postitas b00ster
Ülevaatus olemas. 10.2020.
Sama koht, teine inimene.
Nagu ma kirjutasingi, et kõik oleneb inimesest.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 16:47
Postitas tanellenat
Tead B00STER. Mine pese auto puhtaks, mine kruiisi ja lihtsalt naudi.. ja su armastus masina vastu tuleb tagasi :wink: :P

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 30 Nov 2019 17:21
Postitas Martin
Natukene raske on nautida kruiisimist, kui rooli peab pidevalt vasakule hoidma.

Käis täna jälle minu juures ja ausaltöeldes oleme mõlemad nõutud.
Esiratas käib vabalt, tagumine ka(veovõll ja differ siiski miskil määral takistavad), aga tuntavat pidurdamist pole, käega tõmbad veidi hoogu, siis esimene ratas teeb veel 1 kuni mitu tiiru. Tegime maanteel sõidu, siis peale seda mõõtsin kõik kettad IR termomeetriga üle. Mingeid märkimisväärseid erinevusi sees pole ketaste temperatuuris.
Aga auto kisub paremale. Ja päris palju mu meelest.
Proovisime ka nii, et veereb väljasuretatud mootoriga(et äkki miski jama roolivõimendiga ja sealt kisub paremale), ikka sama jama.
Ja nagu ta ütles, siis see on sellest ajast saadik olnud, kui ta auto ostis. Mina enda käes olnuna ei mäleta sellist kiskumist.