48. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 02 Dets 2019 21:23
Postitas Rax
Minu oma ei kaku kuhugipoole :D

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 03 Dets 2019 09:37
Postitas Jospa
Rax kirjutas: 02 Dets 2019 21:23 Minu oma ei kaku kuhugipoole :D
Kas sul mitte karp ei lekkinud ja nõks ebastabiolne polnud, pärast vahetust oli korras? Mu meeles sa ütlesid et "umbe hää in nyyd"

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 03 Dets 2019 22:15
Postitas Rax
Jospa kirjutas: 03 Dets 2019 09:37
Rax kirjutas: 02 Dets 2019 21:23 Minu oma ei kaku kuhugipoole :D
Kas sul mitte karp ei lekkinud ja nõks ebastabiolne polnud, pärast vahetust oli korras? Mu meeles sa ütlesid et "umbe hää in nyyd"
Mul lekkis jah karp. Lasin ära vahetada+ sillas kõik liigendid ja stend, nüüd hää.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Dets 2019 19:58
Postitas b00ster
Nii. Aeg edasi minna ja omega on nüüd müügis. Müün nii nagu on, annan kaasa suvekad ka. Number jääb sama, ei viitsi vahetada (150€ pole seda väärt ja see nr nii lahe pole, et sellist summat maksta) Ei viitsi enam midagi "tuunida" omegal. Kergem oli juba osta tehasest valmis auto, M57N2 mootoriga, kus on kõik tehasest tehtud sinu eest. Adekvaatse surusega intercooler, 3.0L mootor jne. Samas normaalne 6k automaat kast, mitte see 5l40e sitt (jaja automaat isu tuli tagasi) :D Omegal hind 2499€ ja saab tingida.

Uus sõiduk on siis selline:
E60 530d 170kw 2006a. Alguses tahtsin 535d, aga tume värviga sedaan väga raske leia. Samas selle varustusega, nagu ma tahtsin (kindlasti must M nahksisu, puitdekoor, startstop nupp jne)
See auto siis: Tehase Mpack, tehase shadowline, must lagi, 4x istmesoendused, kardinad, katuseluuk jne. Mida veel tahtsin, aga kahjuks ei saanud: Hea muusika ja softclose. Igalpool LEDid, ees toonitud klaasid ja nii edasi, kõik on juba minu eest tehtud, auto on sellises seisukorras, nagu mulle meeldib. Pole ühtegi asja mis mulle ei meeldiks. Ei hakka siin midagi "tuunima" ainult remont ja hooldus. Ainuke asi mis tuleb teha on tavaline remap, et umbes saada 200kw ja 600nm. Kevadel tahaks veel style 128 r19 veljed alla, need mis praegu jäävad talve velgeks. Ja FL tuled ofc, aga sellega kiire ei ole..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Dets 2019 20:18
Postitas Martin
Sellest 170 või 173kw mootorist saab 250kw kätte. El juhtimisega 2260 turbol on turbiinid teistsugse disainiga ja sealt pigistab rohkem.
Aga atm kast jääb nõrgaks sellise setupüi puhul, et Nm tuleb ära piirata kiipimisel.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Dets 2019 20:40
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 21 Dets 2019 20:18 Sellest 170 või 173kw mootorist saab 250kw kätte. El juhtimisega 2260 turbol on turbiinid teistsugse disainiga ja sealt pigistab rohkem.
Aga atm kast jääb nõrgaks sellise setupüi puhul, et Nm tuleb ära piirata kiipimisel.
See on nii kõvasti piiratud tehasest?

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Dets 2019 21:39
Postitas Martin
ei saaks öelda et piiratud, aga antud turbo on sellise geomeetriaga, et tal on nii madalal kui kõrgel pöördel suur tootlikus.
Neid turbosid hübriiditakse 135kw oli vist külma poolega ja tehakse vaakumi peale ümber e39sate jms peale. Waucheri venna e39 peaks olema sama turboga ja 250kw. Seda kõike muidugi üpriski suure... 3 Barise absoluutrõhuga vist.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Dets 2019 21:51
Postitas b00ster
See 6HP26 kannatab mingi 600nm max? Tra mul ei meeldi et see kast nii vara käike vahetab. Sõidad maanteel 90-100, kast lükkab 6 käiku sisse. Siis sul on 1300~ rpm. Pead DS resiimile lükkata, et kast viskaks üks käik alla, siis on umb 1700rpm, palju parem. Nii rõve sõita kui sul mingi 1300rpm maanteel. Mingi ökö teema see küll pole, aint tappad oma mootori, tahmad üle kõik kanaalid jne. Linnas ka vahepeal lükkab 5 käiku sisse..
Seda kast saab kuidagi programeerida, et nii vara käike ei vahetaks? Kuulsin et neid kastid võib ka kipida

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Dets 2019 23:19
Postitas Martin
keraamiline turbiin on järgmine valik.
tehase andmetel kõige kangem on 535d oma, seal ka 6hp28 vist oli või oli 26z vms teema.
Aga jah turbiin on see, mis nõrgaks jääb ja antud kasti puhul.

Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster

Postitatud: 21 Veebr 2020 22:24
Postitas b00ster
End of the Story.
Auto leidis uue omaniku. Inimene Haapsalust (vahepeal käib Tallinnas ka)
Kahju oli müüa, aga pean edasi liikuma.
Sel teemal peaegu 100k vaatamisi, haige :D

Teema lukku aga MITTE KUSTUTADA!!!

Minu uue masinast teemat saavad näha ainult omegaclub klubiliikmeid.