Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Vasta
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 1934
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Tomzz » 31 Okt 2019 23:20

AnvarV kirjutas:
31 Okt 2019 19:48
Häbi Sul olgu. See on originaalstange ilma lisata.

Irmscheri lisadega vaatan, kui saan kogu ringi kokku, panen külge. Tagumine + külgmised olemas. Esimene vaja leida.
Sorri no, pilt pettis ära. Vaatasin uuesti ja tõesti minu viga😀
Vabandused! Jätkab!
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD

Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 852
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas AnvarV » 03 Nov 2019 20:52

Jätkan.

Põhja esimese osa sain lõplikult tehtud. Alates poolraamidest kuni lõpuni teen siis kui poolraami kätte ja külge saan.

Pilt

Lisaks sain puitdekoorist puudu olevad plastikud ka. Käigukangi ümber olevat otsisin tükk aega, lisaks sain veel sahtli asemele puitdekoori.
Kaotan sellega küll sahtli, aga kuna ta komplektis käib, siis jätan. Tulevikus saab sinna igasuguseid ägedaid paddleboxe ju panna.

Pilt
Kes tänasid kasutajat AnvarV selle postituse eest:
TomzzJospa

Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 852
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas AnvarV » 12 Jaan 2020 20:43

Vahepeal sain poolraami Hiteh Classicust kätte ja keevitasin alla.
Peale seda traatharjaga vana mastiks puhastatud, uuesti põhjaalune krunditud ja uus mastiksi kiht lisatud.

Nüüdseks on kogu põhjaaluse pinnatöötlus tööd lõpetatud.

Pilt

Juba tegelikult tükkaega tagasi sai käsitsi puhastatud põhjaalused kinnitused. Eelnevalt oli enamus lihtsalt mullaga kaetud.

Pilt

Puhastatud kinnitused koos kütusetorustiku ja piduritorustikuga all.
Piduritorustik tagasilla kohal on veel lõpetamata.

Pilt

Kapotialla panen ka vaikselt asju tagasi, mis eelnevalt riiulisse puhastatud kujul ootele olid jäänud.
Hakates roolivõimendi torustikku paigaldama suutsin ilmselt ise toruotsa valesse keermesse keerata.
~tund aega hirmu ja sain ta korralikult külge. - tegemist oli ainsa 3.0 roolikarbiga mis mul alles ja lekkevaba on. Jube rahulik aeg tekkis garaaši õhkkonda selleks hetkeks. :lol:

Pilt

Ja endiselt kuna mu kaasal on püsivust ja närvi portis sisse- ja väljalaske kanalid õigesse mõõtu.
Sisselaske kanalid on kuni 800 liivapaberini poleeritud. - Rohkem ei teinud kuna sellekohta on ka seinast-seina spekuleeritud kumb siis õige oleks.
Kas natuke karvasemad seinad või täiesti siledad.

Pilt

Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 1934
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Tomzz » 12 Jaan 2020 22:02

sellele kütte ning piduri torustikule lase termokahanev peale, siis need säilivad kauem kui lihtsalt vask mis hakkab valguskiirusel mädanema.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD

Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 852
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas AnvarV » 12 Jaan 2020 22:36

Nah, ma väga sellega ei pinguta. Sõidab ju nagunii vaid 3 kuud aastas valitud ilma korral.
Kes tänasid kasutajat AnvarV selle postituse eest:
Tomzz

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3511
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Jospa » 13 Jaan 2020 07:53

Mina olen jäänud teooria juurde et karvased, et õhk saaks liikuda kiiremini ...aga jah, teooriaid on mõlemaid.
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive

Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 852
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas AnvarV » 13 Jaan 2020 16:07

Jospa kirjutas:
13 Jaan 2020 07:53
Mina olen jäänud teooria juurde et karvased, et õhk saaks liikuda kiiremini ...aga jah, teooriaid on mõlemaid.

Kui karvased siis õhk just kiiremini ei liigu. - sileda pinna puhul see-eest küll.
Teisest küljest jälle pihusti pihustamisel pole sile sein hea kuna kütus lendab "joana".

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3511
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Jospa » 13 Jaan 2020 20:07

Ma olen arusaanud nii et s.laske torud peaksid olema kutsas kohtades siledad kui aga on otsetoru siis peaks olema see kare. Nii põrkavad hapniku molekulid karedalt pinnalt diagonaalselt tagasi ja toru keskel liiguvad molekulid kiiremini kuna karedale pinnale tekib hapniku kiht mille peal lasevad keskel/tsentris olev hapniku vool kiiremini liugu.

Pmt kasutab kare pind õhu voolavusel Bernoulli printsiipi. Sellepärast ongi N/A masinatel paljudes kohtades nn. pudeli kaelad v. karedam pind
Pidi selline teooria kehtima vabalthingavatel...muidugi usa lehelt loetud teooria ei või paika pidada ja sul on täitsa õigus. MartinK kindlasti oskab paremini kommida kuna ta on meil selles valdkonnas helgema peaga.
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2472
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Martink91 » 13 Jaan 2020 21:31

Mulle ükspäev viidati ka sellele bernullile. Ausaltöeldes polnud varem kuulnud/uurinud/kukku puutunud.
5sekki googeldamist, 10 sekundit lugemist ja ponjal. Treffeni grupis(see on selline salajane omegaclub grupp, umbes nagu iluminatid) alles ükspäev seletasin seda õhukulumõõtja värki, kus sain ise enda jutu käigus aru, et minu topeltturbomootori õhukululugeja paneb villast, minu enda mõtlematuse tagajärjel(kvalifitseerub valdkonda "sosssepp-ära näpi, kui ei tunne asja").

Image

Aga bernullil on ilmselt pisut vähe pistmist karedusega.
Karedus peaks tekitama (ma loodan et ei eksi), aga pisikesed turbulentsid gaasi voolus.
Sile asi on hea, sest tal on vähem takistavat pinda (hõõrde tegur gaasi liikumisel).
Parim pind aga gaaside liikumiseks tegelikult on selline, nagu on golfipalli pind(muidugi lohkude suurus ja tihedus oleneb gaaside tihedusest).
Sile pall läheks tuulega lendu, aga golfi pall seda ei tee. Või noh, ilmselt tornaadoga ikka võtab hoo ülesse, aga sama massi ja suurusega sile vs golfipall, on tuulemõjul suur erinevus sees.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3511
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Jospa » 13 Jaan 2020 22:31

Parem pihustamine võimaldab kogu kütuse täieliku põlemist. Selleks, et turbulentsi saavutada, on tavaks jätta silindripea sisselaske- ja sisselaskeavade pinnad karedaks ja soovituslikult mitte poleerida neid ning vabalthingavatel masinatel mitte puutuda sisselaske torudes olevaid konarlusi/karedusi. Miks sest karedus annab õhule parema liikuvuse, siiski on soovitatav pudelikaela effekti puhul...kus toimub Bernoulli printsiip...ajada ääred, konarlused siledaks või poleerida, et turbolents oleks jätkusuutlik. Nii võib trosseklapi puhul ajada liblika randid teravamaks, liblika poldid asendada sujuvamatega jne jne jne - ajasin ise segamini Bernoulli teemal aga väga kaudselt on loogika toimimine sama - siin pigem reynoldsi printsiip on kodusem.

Igatahes - Anvar: thumbs up kogu sinu teema. Jälgides seda siis ma ei ole veeranditki nii kõva omega taastaja kui sina ! :D
2.0 100kw R4
3.0 155kw MV6
3.0 155kw V6
3.0 CRD Jeep GC
2.5DTI Executive

Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 1934
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Tomzz » 14 Jaan 2020 07:46

Anvar is te män! :lol:
Selliseid autosid peabki hoidma/taastama. Lihtsaks teeb ka see,et salajased isikud teavitavad talle kus selliseid kuuris vedeleb :mrgreen:
Jos sul nyyd piltide vaatamises mott laes, sammu kohe oma põka juurde ja hakka taastama😀
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD

Kasutaja avatar
Raivz
Huviline
Postitusi: 209
Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
Auto: Astra G Coupe , Rekord
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas Raivz » 14 Jaan 2020 14:09

Tomzz kirjutas:
12 Jaan 2020 22:02
sellele kütte ning piduri torustikule lase termokahanev peale, siis need säilivad kauem kui lihtsalt vask mis hakkab valguskiirusel mädanema.
Ise laseks Dinitroli ML-iga üle lihtsalt.
Samas, kui masin ainult valitud ajal liigub, siis probleemi pole ka sellisena.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)

Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 668
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas oskaja » 24 Jaan 2020 01:34

Ou bernollid...ega see f1 või miski kosmose rakett pole, et juuksekarva nii ribadeks peab ajama. Nii kiviaegsel mootoril ei tee mitte mingit vahet kas segu on nüüd grammike parem või kehvem.

Ja lihtsalt ääremärkusena, et golfi pall kaalub ikka üsna palju oma suuruse kohta ning niisama ikka tuul seda maapinnalt lendu ei tõsta. Lohukesed ei oma sealjuures mingit tähtsust. :mrgreen:

Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 852
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas AnvarV » 24 Jaan 2020 12:27

oskaja kirjutas:
24 Jaan 2020 01:34
Nii kiviaegsel mootoril ei tee mitte mingit vahet kas segu on nüüd grammike parem või kehvem.
Sa paned teemast veits mööda. :mrgreen:
Ära endast nüüd nii rumalat muljet ka jäta.

Nendel kiviaegsetel mootoritel ongi ressurss mida tuleb erinevate modifikatsioonidega taga ajada.
Kes tänasid kasutajat AnvarV selle postituse eest:
Martink91Jospa

Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 668
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Opel Omega A "Barnfind" - Anvar

Postitus Postitas oskaja » 24 Jaan 2020 15:00

See pole lihtsalt mulje..ma olengi rumal :mrgreen:

Ja üleüldse see oli mõeldud nendele bernulli tüüpidele, et nii vana ja robustse mootori puhul on veits üleliigne karvu sedasi ribadeks ajada.

Vasta