4. leht 5-st

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 21 Sept 2019 17:32
Postitas Jospa
jah....omegad ...nad nagu lagunevad aga rsk otsa ka ei saa. kõige kapriissssemad motod ongi 2.0 100kw, 2.2 106kw

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 21 Sept 2019 20:18
Postitas Jürts
Jospa kirjutas: 21 Sept 2019 17:32 kõige kapriissssemad motod ongi 2.0 100kw, 2.2 106kw
Siinkohal julgeks vastu vaielda. Olen oma silmaga näinud 2 endist Jõhvi Tulika oomi, millest ühel oli 930 ja teisel 980k kellal. Mõlemad 2,2 konega.
Asi algab ikkagi regulaarsest ja kvaliteetsest hooldusest, siis kestab kaua.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 21 Sept 2019 23:10
Postitas Calypso
Jürts kirjutas: 21 Sept 2019 20:18
Jospa kirjutas: 21 Sept 2019 17:32 kõige kapriissssemad motod ongi 2.0 100kw, 2.2 106kw
Siinkohal julgeks vastu vaielda. Olen oma silmaga näinud 2 endist Jõhvi Tulika oomi, millest ühel oli 930 ja teisel 980k kellal. Mõlemad 2,2 konega.
Asi algab ikkagi regulaarsest ja kvaliteetsest hooldusest, siis kestab kaua.
Just muidugi, taksofirmad ju hooldavad regulaarselt, et investeering kestaks ning töö saaks tehtud, sama ka ju taksomersudega, mis reaalselt milli kaks sõidavad stabiilsete hooldustega.Tavakasutaja käes eks ta ole veidi teistmoodi, näiteks mina olen seitsmes omanik, 2005-2016 oli ühe omaniku kasutuses, iseasi kui just OM-lepingutega kuskil ringi ei rändanud.Siiamaani vahetatud jupid on ennem küljes olnud kõik A-varuosad aga eks see aeg on oma töö teinud, vaevalt ka liigub veel mõni vana tulika takso liikluses ringi kui pole just täis kap. remonditud.

Tagumised piduriklotsis jõudsid eile, vaatepildi järgi pole neid keegi ammu vahetanud ning ennetades lasin tuugalt poldid WD40 täis ja las seisab homseni, siis vaatab kui palju maadlemist nendega on.Taga üks klots kulunud nii ~40%, teisel jääk mõni %.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 22 Sept 2019 09:04
Postitas raudpats0
Jospa kirjutas: 21 Sept 2019 17:32 jah....omegad ...nad nagu lagunevad aga rsk otsa ka ei saa. kõige kapriissssemad motod ongi 2.0 100kw, 2.2 106kw
Sama mahuga masuudipressid on kuulu järgi hullemad.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 22 Sept 2019 10:30
Postitas Martin
masuudikal on kolm probleemi.
Üks on lihtsalt remonditav- vaakumtorud kipuvad murenema ja siis on mootor limpis
Kõrgsurvepumbas olev transistor põleb maha- ära sõida paaki kunagi tühjaks ja seda ei juhtu. Lisaks ei tohi antud mootorit käima tõmmata, kui pump kuival on.
Mootori sees on stabilisaatorvõllid, mis käivad keti pealt. See kett vajab vahetust. Kui ei vaheta, läheb kett puruks ja tõmbab vända vahele kinni ja vända puruks.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 22 Sept 2019 11:12
Postitas Jospa
Martink91 kirjutas: 22 Sept 2019 10:30 masuudikal on kolm probleemi.
Üks on lihtsalt remonditav- vaakumtorud kipuvad murenema ja siis on mootor limpis
Kõrgsurvepumbas olev transistor põleb maha- ära sõida paaki kunagi tühjaks ja seda ei juhtu. Lisaks ei tohi antud mootorit käima tõmmata, kui pump kuival on.
Mootori sees on stabilisaatorvõllid, mis käivad keti pealt. See kett vajab vahetust. Kui ei vaheta, läheb kett puruks ja tõmbab vända vahele kinni ja vända puruks.
see siis millise disla puhul

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 22 Sept 2019 11:20
Postitas Tomzz
Kirjeldus vastaks nagu 2,2 le :mrgreen:

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 22 Sept 2019 16:09
Postitas Calypso
Keegi oskab öelda, millise Omega tagapidurisupport sobib veel 2.2?
Autodoci järgi lihtsalt sobivus 1994-2003 aasta Omegatele(bensiin-diisel)
Support ära ussitanud, õhutusnippel pudenes küljest ning kolbid sees kõverad, mansett pudenes samuti vahelt välja.
Imestan, et pidurdamisega probleeme polnud varem, korra küll vajus pedaal pehmeks kuid siis hiljem kõik tip-top.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 22 Sept 2019 16:13
Postitas Martin
minu vastus oli raudpatsi jutu jätkuks. Jah 2.2 fiati toodetud opeli diisli kohta siis käis.

2.2 supportid peaksid samad olema 2.0 bens/diisel, 2.2 bens/diisel, 2,5 ja 2,6 bensukad ja 2,5 96kw diisel, mõned 3.0 bensukad ka.
3,2 bens ja 2,5dti(110kw) omavad alati ventileeritavaid kettaid., nende support siis ei sobi.

Jäi ennist mainimata, et kolbidel on erinev läbimõõt ka. aga see vist on pigem 2.0/2.2 teema, et neil väiksemad kolvid. Aga kolvi mõõt niipalju tunda ei anna, et kiskuma hakkaks. tagapidurite efektiivsus on nkn 30%

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 22 Sept 2019 19:06
Postitas JS
Martink91 kirjutas: 22 Sept 2019 16:13 minu vastus oli raudpatsi jutu jätkuks. Jah 2.2 fiati toodetud opeli diisli kohta siis käis.

2.2 supportid peaksid samad olema 2.0 bens/diisel, 2.2 bens/diisel, 2,5 ja 2,6 bensukad ja 2,5 96kw diisel, mõned 3.0 bensukad ka.
3,2 bens ja 2,5dti(110kw) omavad alati ventileeritavaid kettaid., nende support siis ei sobi.
2.6-el ka ventileeritavad.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 09 Okt 2019 01:18
Postitas Calypso
Supportitega siis niipalju, et Autodocis oli lehel olemas, tellima hakates muutus 50 eur support 120 eur suppordiks + saatmistasu.
Mõnel oli see "lisatasu" juures, mõnel mitte - kellel see lisatasu summa suurem, kellel väiksem.Leides endale sealt sobiva alternatiivi (80eur kogusummana) tuli järgmine kiri, et kahjuks see hoopiski laos puudub.

Kohalikke ning kaugemaid romulaid sai läbi kirjutatud ja helistatud, kodulehekülgedel olid küll autod olemas kuid kuna siinne elu internetiga seoses on kõvasti lapsekingades, siis olid ka need autod juba aastaid tagasi pressi alla läinud kuna kellegil pole nende varuosi vaja :D
Leidsin ka tänu Facebooki kuulutustele ühe suppordi, pea samas seisus mis enda oma ning hinnaks küsiti 100 eur.

Tundus korra idee proovida, ehk saab vanast suppordist asja - sai tellitud Amazonist odav(10eur) kolbi sissesurumis tööriist.Kuna väljaspoolne kolb tundus silma järgi olevat omadega täiesti kinni juba pikka aega, ehk siis sisse-välja liikus kuni poole maani. Kokkuvõtteks sai proovitud igasugu nippe, teise kolbi sai liikuma peale paaritunnist ligunemist, kuid see üks kolb jooksis kas viltu sisse või siis jäi lihtsalt kinni.
Õnneks peale pikka leotamist, puruks läinud tööriista ning igasugu muid vigureid, sai enam-vähem lõpuni sisse.Millimeetrite mäng ühesõnaga, kui sai uued klotsid sisse lükatud.

Pilt

Peale seda olen temaga nii igapäevaselt liikunud, sõidab hästi, (ptüi kolm korda üle õla) paremini kui varem.Mingid veidrad hetkelised anomaaliad on olnud kuid eks selle auto elu on lõpusirgel niikuinii, 300K ja 20 aastat Eesti ilma ja elu näinud autost väga midagi oodata pole.Kui ükskord peakski otsa lõppema, siis on juba kujunenud mõne huvilise näol huvi keredetailide vastu kuna siin on kõik Omegad kas päikese poolt ära söödud või siis nagu siin kombeks, otsa sõidetud - mis on täiesti normaalne :D Sellegipoolest on vähemalt kellegi Omega saanud enda välimus või sisemust paremaks tänu minu autole.

Pilt
Pilt

Igapäevasõidukist 2014 Passatist tulla Omegasse on nagu üle minna kõvema nutitelefoni pealt Nokia 5110 peale :D
Nüüd mõtlengi mis edasi, võiks mõnda asja korrastada veel veidi ning võtta ette näiteks tuled, millel reguleerimisvardad puruks ja kole kehvasti näitavad.Endale kogemust ja näputööd juurde.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 09 Okt 2019 06:17
Postitas Jospa
Tulede puhul vaja uus regullvardaid. Metallist siis

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 09 Okt 2019 12:04
Postitas Tomzz
Omega ilmselt mõnuleb sealses kliimas. :P Ja see antud isend pole väga võrreldav ka sellise aastanumbri passatiga. Ilmselt kui :) mõnd täisvarustuses oomi seal proovida saad on vahe hoopis teine.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 09 Okt 2019 13:09
Postitas Martin
Kui eestisse tuled, sis võid mõne pleekinud auto sealt siia tuua, seal ilmselt autod ei roosteta üldse.

Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane

Postitatud: 09 Okt 2019 16:42
Postitas Calypso
Jospa kirjutas: 09 Okt 2019 06:17 Tulede puhul vaja uus regullvardaid. Metallist siis
Nendel pidid need plastikud, kus keere sees puruks minema ning kui väga katki pole, peaks kannatama neid ka lappida? Kuskilt nagu meelde jäänud.
Tomzz kirjutas: 09 Okt 2019 12:04 Omega ilmselt mõnuleb sealses kliimas. :P Ja see antud isend pole väga võrreldav ka sellise aastanumbri passatiga. Ilmselt kui :) mõnd täisvarustuses oomi seal proovida saad on vahe hoopis teine.
Ei muidugi pole võrreldav :D Eriti veel kui Omega on nii plank kui olla saab, eriti häirib see, et puudub laevalgustus taga.Sai küll asendatud pirnid LED'idega aga ega palju paremaks ei läinud, öösel ikka jube kelder.Olen kunagi sõitnud preface MV6 mis oli isegi väga hästi varustatud ning kindlasti kordades mugavam ja tiluliluderohke.Täisvarustuses isendit ei olegi siin müügil näinud, kohalike jaoks on nahktuba ja 4x el. aknad täisvarustus.
Martink91 kirjutas: 09 Okt 2019 13:09 Kui eestisse tuled, sis võid mõne pleekinud auto sealt siia tuua, seal ilmselt autod ei roosteta üldse.
Tõsi ta on, kunagi kui tõin eestist 350eur Honda Shuttle mis oli roostest läbi näritud, oli kohalike jaoks isegi ime, et mis asi sellised augud keresse on tekitanud. Siit leiab muidugi kenasid isendeid, läbisõit on üldjuhul väga väike, 150k + läbisõitnud autod on kohalike jaoks juba väga suur läbisõit.
Ainukene mure on päike, kuid kui garaazides või varjuall hoitud autod on säilinud väga hästi.Hinnad on nii ja naa, häid pakkumisi ikka liigub.
Muidugi ka tihe probleem plokikaaned ja muud jahutussüsteemi probleemid kuumaga.