Ca pool aastat olen mõtteid mõlgutanud, et nüüd on suht-koht viimane hetk miskit osta, kui üldse tahan, sest hinnad hakkavad ainult üles poole kerima.
Aga ega miskti sellist max urget ei tekitanud.
Ja ausaltöeldes isegi see jättis pigem sellise... meh elamuse.
Pakuti siis nädal varem otse ja ükshetk oli oksjonil üleval.
Sõbraga olid mõned klaasid rummikokse juba tehtud ja sai lampi pakkumine tehtud.... ja võidetud.
Siis polnud enam miskit. Pidi Võrru järgi sõitma.
Kokku 600km ja 9h. Järgi läksin konnaga.
Auto hinnaks kujunes 370€+ üks kogemata kaasa antud üleliigne 50nene.
Kütust läks kah mingi 70€ kanti.
Kodu jõudis siis eile õhtul.
Täna sai asja siis lähemalt kaedud. Salong on puhas ja korras, lagi ripub, mingi seisnud auto lehk seespool. Pagass oli rämpsu täis ja mootoriruumis miskit lehkab, nagu oleks päris surnud.
Tagumised peatoed on ise aretatud ja kolisevad seal.
Tagumised amordid on nivookad aga täiesti läbi.
Tagastange rippus. lõin jalaga, kukkus ära. Panin tagasi ja vajutasin jalaga ilusti paika.
Kere on so-so mõlemast karbist lükkasin näpud läbi ja pagassis parema pool põhjas on lambikohapeal 2x20cm auk roostetanud. Alt on kere väga hea. Üleüldse on kere suht hea. Väga midagi tegema ei pea.
Esimesed pidurid käisin üle. Supportid kiilusid kinni, nüüd käib kõik vabalt.
Tagumised rehvid on mingid jube suure kärnaga veneaegsed maastiku rehvid. Korralik mudas müttamise muster.
Pidurid korras, läksin külapeale

lõhkine summuti, karpaga mootor ja meeletud 66kw. Tegelt tõmbas naeru näole, sest sellise pelleriga polnud 10 aastat sõitnud. Vanad tati ajad tuli meelde, kui selliste asjadega põllul ja kruusal tundide viisi uhatud sai.
Nii... mis edasi?
Sai auto võetud selle mõttega, et siit teeme miskit lahedat. See ei ole selline kere-mootori kombo mida originaalina hoida, sama pole ka nii mäda, et lõhki lasta.
Pole minu stiil asju ette öelda, pärast ei realiseeru, siis häbi kui palju.... aga teeme seekord proovi.
Mingit hullu raha ja pedantsust alla panema ei hakka, pigem jääb rohkem rotistiilis asi, aga ma teen siiski tehniliselt korralikult.
LSD juba ootab, omega B oma küll, aga miskit tuleb sealt kompunnida. Ei ole otsesobivus, juba uuritud/proovitud.
Digispido.
Makita madaldus.
Tagumised sirged tiivakaared pole kunagi meeldinud, need lähevad ümmarguseks.
tiivakaared üldse.... evo500/dtm stiilis. Kas äkki miskit quatro kaared sobivad? Ei pea ehk plekki sikemasinast läbi laskma hakkama?
Pahtli, vaigu ja klaasfiibriga nagu seekord möllata ei viitsi.
Mingi ... pandem stiilis bodykit. eks seda peab vaatama, mis ja kuidas. See on selge, et lotuse oma sinna ei tule.
Opel motorsport hall-kollane-must triibud jms. Valge baaskere on sesmõttes väga hea. Stikerpomb ja palju tuntud autoteemalisi trademark kleepse.
Insignia plekkveljed, ette 15 tolli ja kitsad, taha 17'' ja laiendatud. Värv... valge äkki? Semi slic rehvidega.
ABSi võiks ka tegelikult saada, aga palju lootust ei sea.
Omega B suured pidurid ette. Hetkel on ventileerimata(!) ketastega mingid junnid. 255mm vist vms.
Mingi korras moosiriiul.
Roolivõimendi..
Veokolmnuk.
Turvakaar ja passi 2 kohta. Auto tühjaks, taha pleksiklaasid. Siin tuleb nüüd vähe onudega läbi rääkida, mida teha saab, suund on tänavalegaalne driftipill, millega tegelikult rajale minna ei plaani, vähemalt mitte päris võistluste mõttes.
Saabi 2.3 turbo mootor. Aero sadakaheksakümned midagi kilowatti peaks otse R28 kasti otsa sobima. Kiitke-laitke mootorivalikut. Äkki miskit paremat hoopis?
See kast vist peab bensuka oma olema?
Mul kukkus lõug hiire peale kui sain teada, et selline mootor maksab vajaliku komplektina mingi 500€. Nagu gimmmme twooo.
Lähiajal kõik korraga ei juhtu, hea kui kevadeks saab liikvele.
Ja rohkem vist midagi. Vaadake pilte ka.