1. leht 7-st

Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 20 Juul 2022 22:56
Postitas Martin
On ka minuni jõudnud see hetk, kui soetasin omale Omega A.

Ca pool aastat olen mõtteid mõlgutanud, et nüüd on suht-koht viimane hetk miskit osta, kui üldse tahan, sest hinnad hakkavad ainult üles poole kerima.
Aga ega miskti sellist max urget ei tekitanud.
Ja ausaltöeldes isegi see jättis pigem sellise... meh elamuse.
Pakuti siis nädal varem otse ja ükshetk oli oksjonil üleval.
Sõbraga olid mõned klaasid rummikokse juba tehtud ja sai lampi pakkumine tehtud.... ja võidetud.
Siis polnud enam miskit. Pidi Võrru järgi sõitma.
Kokku 600km ja 9h. Järgi läksin konnaga.
Auto hinnaks kujunes 370€+ üks kogemata kaasa antud üleliigne 50nene.
Kütust läks kah mingi 70€ kanti.
Kodu jõudis siis eile õhtul.

Täna sai asja siis lähemalt kaedud. Salong on puhas ja korras, lagi ripub, mingi seisnud auto lehk seespool. Pagass oli rämpsu täis ja mootoriruumis miskit lehkab, nagu oleks päris surnud.

Tagumised peatoed on ise aretatud ja kolisevad seal.
Tagumised amordid on nivookad aga täiesti läbi.

Tagastange rippus. lõin jalaga, kukkus ära. Panin tagasi ja vajutasin jalaga ilusti paika.
Kere on so-so mõlemast karbist lükkasin näpud läbi ja pagassis parema pool põhjas on lambikohapeal 2x20cm auk roostetanud. Alt on kere väga hea. Üleüldse on kere suht hea. Väga midagi tegema ei pea.

Esimesed pidurid käisin üle. Supportid kiilusid kinni, nüüd käib kõik vabalt.
Tagumised rehvid on mingid jube suure kärnaga veneaegsed maastiku rehvid. Korralik mudas müttamise muster.
Pidurid korras, läksin külapeale :D

lõhkine summuti, karpaga mootor ja meeletud 66kw. Tegelt tõmbas naeru näole, sest sellise pelleriga polnud 10 aastat sõitnud. Vanad tati ajad tuli meelde, kui selliste asjadega põllul ja kruusal tundide viisi uhatud sai.

Nii... mis edasi?

Sai auto võetud selle mõttega, et siit teeme miskit lahedat. See ei ole selline kere-mootori kombo mida originaalina hoida, sama pole ka nii mäda, et lõhki lasta.
Pole minu stiil asju ette öelda, pärast ei realiseeru, siis häbi kui palju.... aga teeme seekord proovi.
Mingit hullu raha ja pedantsust alla panema ei hakka, pigem jääb rohkem rotistiilis asi, aga ma teen siiski tehniliselt korralikult.

LSD juba ootab, omega B oma küll, aga miskit tuleb sealt kompunnida. Ei ole otsesobivus, juba uuritud/proovitud.

Digispido.

Makita madaldus.

Tagumised sirged tiivakaared pole kunagi meeldinud, need lähevad ümmarguseks.
tiivakaared üldse.... evo500/dtm stiilis. Kas äkki miskit quatro kaared sobivad? Ei pea ehk plekki sikemasinast läbi laskma hakkama?
Pahtli, vaigu ja klaasfiibriga nagu seekord möllata ei viitsi.

Mingi ... pandem stiilis bodykit. eks seda peab vaatama, mis ja kuidas. See on selge, et lotuse oma sinna ei tule.

Opel motorsport hall-kollane-must triibud jms. Valge baaskere on sesmõttes väga hea. Stikerpomb ja palju tuntud autoteemalisi trademark kleepse.

Insignia plekkveljed, ette 15 tolli ja kitsad, taha 17'' ja laiendatud. Värv... valge äkki? Semi slic rehvidega.

ABSi võiks ka tegelikult saada, aga palju lootust ei sea.

Omega B suured pidurid ette. Hetkel on ventileerimata(!) ketastega mingid junnid. 255mm vist vms.

Mingi korras moosiriiul.

Roolivõimendi..

Veokolmnuk.

Turvakaar ja passi 2 kohta. Auto tühjaks, taha pleksiklaasid. Siin tuleb nüüd vähe onudega läbi rääkida, mida teha saab, suund on tänavalegaalne driftipill, millega tegelikult rajale minna ei plaani, vähemalt mitte päris võistluste mõttes.

Saabi 2.3 turbo mootor. Aero sadakaheksakümned midagi kilowatti peaks otse R28 kasti otsa sobima. Kiitke-laitke mootorivalikut. Äkki miskit paremat hoopis?
See kast vist peab bensuka oma olema?
Mul kukkus lõug hiire peale kui sain teada, et selline mootor maksab vajaliku komplektina mingi 500€. Nagu gimmmme twooo.

Lähiajal kõik korraga ei juhtu, hea kui kevadeks saab liikvele.
Ja rohkem vist midagi. Vaadake pilte ka.
20220719_163052.jpg
20220719_163052.jpg (179.52 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_144213.jpg
20220720_144213.jpg (362.53 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_144218.jpg
20220720_144218.jpg (281.08 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_144224.jpg
20220720_144224.jpg (225.9 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_144234.jpg
20220720_144234.jpg (321.39 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_144303.jpg
20220720_144303.jpg (358.95 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_144311.jpg
20220720_144311.jpg (360.8 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_144318.jpg
20220720_144318.jpg (338.3 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_213118.jpg
20220720_213118.jpg (284.74 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_213128.jpg
20220720_213128.jpg (296.76 KiB) Vaadatud 5124 korda
20220720_213145.jpg
20220720_213145.jpg (216.52 KiB) Vaadatud 5124 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 20 Juul 2022 23:12
Postitas Jürts
Mul sõber kompunnis astrale rekordi esitiiva kaartest kuidagi tagumised,ümarad rattakoopad. Soovitaks sul ka mõelda mõndadele esitiibadele,millest kaared lõigata

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 21 Juul 2022 06:50
Postitas Tomzz
Oota sa tuled ju ikka sellega Habe juurde?😁

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 21 Juul 2022 10:34
Postitas vivaldi
B diffrist võta lsd sisu ja pane A diffrisse.

Mootorist kui tääkida siis B234 on tugevam kui B235 mida esialgu kasutada mõtlesid. Samas tehakse ka neid hübriide kus võetakse B234 alumine ots ja pannakse peale B235. Seda kõike siis sel juhul kui soovid enam kui tehase 169/184kw.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 21 Juul 2022 10:51
Postitas Martin
Habe juurde tulevad pidurikettad :D

Selle autoga on veel pisut vara maanteele ronida.
Omanikuvahetusega tekkivad probleemid, sest passijärgne omanik maamullas ja autol pole 15 aastat ülevaatust olnud.

Mootori rauda esialgu ei näpiks. Low budget tuuning, las jääda nii kuis on. Vähemalt hetkel.

Olen juba mõelnud jah, et ilmselt diffri sisu ringi visata. Mõlemad nö väikesed diffrid. Anvar kirjutas ka, et vist nagu peaks sobima.

Kas B tagumised amordid on samad mis Al? Tahaks taha bilsu amorte, Ale ei pakuta üldse ja Ble on neid ainult 1 pakkuda hetkel aeros.
TRW sai kuidagi ebamuga, kui omal unikale ostsin.

Pakutakse ka sachi amorte, üks gaasirõhk, teine õlirõhk, mõlemat 1tk ja hind jube hea~19€ tk. Ei tea kas mingi vahe ka jääks, kui "erinevad" amordid panna?

Kettad Remsa ja klotsid JB group ostukorvi lisatud(296mm). Kõige odavamad, ei tea kas on hea variant või peaks miskit välja vahetama siiski? Veel pole ära tellinud.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 21 Juul 2022 12:25
Postitas tartlane
See on see rõve LS mudel, millel pole roolivõimu ega muud mitte midagi? :D :D. Kunagi Talvereisseriks oli selline 2.0 mootoriga, kuna elukoht asus ühesuunalisel tänaval, kus tihti veel parkisid ka autod tänava ääres, siis vahest tuli üle tee suurema kortermaja hoovi sõita, et saaks üldse välja keerata. Muidu oli fun ja töökindel.

Endale teeks, siis paneks veel facelifti stanged ka. Need värvimata plaststanged on suht rõvedad ausaltöeldes (nevermind, bodykiti juttu ei pannud tähele :D). Vaja on siis peaks vedelema ühed omega A suured pidurid vist (võim ja supportid). Kogu komplekt.

Soovitaks muidugi enne osade kokkuotsimist dokumentide asi korda ajada. Edu!

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 25 Juul 2022 23:24
Postitas Martin
Esialgu saab sõita vanade dokkidega. TÜVi saan ju ära teha nendega.
TÜVi jaoks siis vajalik esiklaasi vahetus ning keskmine sumpapütt.
Tüvi üritan nimodi orgunnida, et kohe peale tüvi läheb saabi mootor vahele.

Ümberehituse regamisel on vaja mingit valget sara. Kui muudmoodi ei saa.

Nädalavahetusel sai käidud klubipäevadel. Habelt õnnestus hankida originaal luugitiib(mini moosiriiul) ja tumedad tuled. Läks maksma kaks uut piduriketast.

Parem tagumine ukselukk on kinni kiilunud ja pole õnnestunud siiani seda lahti saada. Polster on maas ja ei saa aru, mis seal ei toimi.

Klaasid puhtaks pestud ja nüüd näeb välja ka.

Kuna habelt sain terve luugi ja seal oli tuhmumata luugiliist, siis viskasin ka selle ümber.
Juba teen liiga korralikult. Liistu ja tulede alt sai sodi maha pestud enne kui uued asjad külge läksid.

Täiendan ka otsitavate detailide nimekirja.
2,3TD embleemi luugile.
omega3000 tagatulesid.
uut esiklaasi.
Keskmist sumpapütti.
Parempoolset pidurisupporti Omega B pealt 296mm. Mulle on kuidagi kaks vasakpoolset juhtunud.
Pardakompuuter+vajalik mant
esimesi udutulesid ja facelifti stangesid.
Digispido
keskmist käetuge.
konditsioneeri ja istmesoojenduse nuppe vist tahaks ka. Mingid muud funktsioonid lähevad sinna alla.
Võib pakkuda igast huvitavat manti ja ideid veel, mida ma ise veel küsida ei oska.

teisipäev lähen tartusse suure LSD silla järgi :twisted:

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 27 Juul 2022 11:49
Postitas tartlane
Martink91 kirjutas: 25 Juul 2022 23:24 Esialgu saab sõita vanade dokkidega. TÜVi saan ju ära teha nendega.
TÜVi jaoks siis vajalik esiklaasi vahetus ning keskmine sumpapütt.
Tüvi üritan nimodi orgunnida, et kohe peale tüvi läheb saabi mootor vahele.

Ümberehituse regamisel on vaja mingit valget sara. Kui muudmoodi ei saa.

Nädalavahetusel sai käidud klubipäevadel. Habelt õnnestus hankida originaal luugitiib(mini moosiriiul) ja tumedad tuled. Läks maksma kaks uut piduriketast.

Parem tagumine ukselukk on kinni kiilunud ja pole õnnestunud siiani seda lahti saada. Polster on maas ja ei saa aru, mis seal ei toimi.

Klaasid puhtaks pestud ja nüüd näeb välja ka.

Kuna habelt sain terve luugi ja seal oli tuhmumata luugiliist, siis viskasin ka selle ümber.
Juba teen liiga korralikult. Liistu ja tulede alt sai sodi maha pestud enne kui uued asjad külge läksid.

Täiendan ka otsitavate detailide nimekirja.
2,3TD embleemi luugile.
omega3000 tagatulesid.
uut esiklaasi.
Keskmist sumpapütti.
Parempoolset pidurisupporti Omega B pealt 296mm. Mulle on kuidagi kaks vasakpoolset juhtunud.
Pardakompuuter+vajalik mant
esimesi udutulesid ja facelifti stangesid.
Digispido
keskmist käetuge.
konditsioneeri ja istmesoojenduse nuppe vist tahaks ka. Mingid muud funktsioonid lähevad sinna alla.
Võib pakkuda igast huvitavat manti ja ideid veel, mida ma ise veel küsida ei oska.

teisipäev lähen tartusse suure LSD silla järgi :twisted:
Tundub ausaltöeldes ilge ettevõtmine ja paras jebimine (puhas minu arvamus). Omega A kriitikat kannatavaid keresi peaks ju lähiriikides veel ok hinnaga leiduma küll. Alles umbes kuu tagasi oli üks väga viisaka kerega A omps ühes Tallinna autoaias 500 euroga.

Oletame et saad näiteks mingi parkimistrahvi, ületad kaamerasse kiirust vms, kuhu nad siis selle saadavad? Sessuhtes siis peaks ju ikka selle võõra nimel olema madalam kui muru. Eriti kui sa oma bodykiti ja muid tuuningelemente sinna installid nagu algselt kirjutasid siis hakkab ta mingi hetk mõnele agarale noorpolitseinikule huvi küll pakkuma. Eriti kui sul reaalselt mingit kirjaliku lepingut ju ka nagu pole, et sa seda kasutada võid.

Muidu ettevõtmine on väga tubli ja kiidan, aga no... Ma ise alustaks asja natukene teisest otsast või otsiks mingisuguse valge saragi esialgu.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 27 Juul 2022 11:49
Postitas tartlane
Martink91 kirjutas: 25 Juul 2022 23:24 Esialgu saab sõita vanade dokkidega. TÜVi saan ju ära teha nendega.
TÜVi jaoks siis vajalik esiklaasi vahetus ning keskmine sumpapütt.
Tüvi üritan nimodi orgunnida, et kohe peale tüvi läheb saabi mootor vahele.

Ümberehituse regamisel on vaja mingit valget sara. Kui muudmoodi ei saa.

Nädalavahetusel sai käidud klubipäevadel. Habelt õnnestus hankida originaal luugitiib(mini moosiriiul) ja tumedad tuled. Läks maksma kaks uut piduriketast.

Parem tagumine ukselukk on kinni kiilunud ja pole õnnestunud siiani seda lahti saada. Polster on maas ja ei saa aru, mis seal ei toimi.

Klaasid puhtaks pestud ja nüüd näeb välja ka.

Kuna habelt sain terve luugi ja seal oli tuhmumata luugiliist, siis viskasin ka selle ümber.
Juba teen liiga korralikult. Liistu ja tulede alt sai sodi maha pestud enne kui uued asjad külge läksid.

Täiendan ka otsitavate detailide nimekirja.
2,3TD embleemi luugile.
omega3000 tagatulesid.
uut esiklaasi.
Keskmist sumpapütti.
Parempoolset pidurisupporti Omega B pealt 296mm. Mulle on kuidagi kaks vasakpoolset juhtunud.
Pardakompuuter+vajalik mant
esimesi udutulesid ja facelifti stangesid.
Digispido
keskmist käetuge.
konditsioneeri ja istmesoojenduse nuppe vist tahaks ka. Mingid muud funktsioonid lähevad sinna alla.
Võib pakkuda igast huvitavat manti ja ideid veel, mida ma ise veel küsida ei oska.

teisipäev lähen tartusse suure LSD silla järgi :twisted:
Tundub ausaltöeldes ilge ettevõtmine ja paras jebimine (puhas minu arvamus). Omega A kriitikat kannatavaid keresi peaks ju lähiriikides veel ok hinnaga leiduma küll. Selliseid, millel on dokid olemas. Alles umbes kuu tagasi oli üks väga viisaka kerega A omps ühes Tallinna autoaias 500 euroga. Asjal oli 23a üks omanik olnd ja mingi papi ta sinna lohistand oli. Oli vähemalt a24s kuulutus küll nädal kui mitte kauem üleval.

Oletame et saad näiteks mingi parkimistrahvi, ületad kaamerasse kiirust vms, kuhu nad siis selle saadavad? Sessuhtes siis peaks ju ikka selle võõra nimel olema madalam kui muru. Eriti kui sa oma bodykiti ja muid tuuningelemente sinna installid nagu algselt kirjutasid siis hakkab ta mingi hetk mõnele agarale noorpolitseinikule huvi küll pakkuma. Eriti kui sul reaalselt mingit kirjaliku lepingut ju ka nagu pole, et sa seda kasutada võid. Liiklusõnnetuses, kus sa ise süüdi ei ole on ka ilmselt paras pull ja ma ei kujuta ette kas sa midagi selle eest saad.

Muidu ettevõtmine on väga tubli ja kiidan, aga no... Ma ise alustaks asja natukene teisest otsast või otsiks mingisuguse valge saragi esialgu, kust saaks nt dokid ja vin. Pärast natuke loll olukord, kui asi pole sinu nimel, sõita ei saa. Ilgelt tuunitud on, aega ka raisatud ning veel halvemal juhul ilmub äkki kuskilt mingi pärija välja, kes tahab sõidukit omale vms. Täpseid pärimisseadusi muidugi ei tea.

Seda et TÜV jaoks passis ei pea olema isegi ei teadnud. Endalt on küll id kaarti koguaeg küsitud (samas käin koguaeg samas punktis ka). Aga praegu lugedes saab vist jah igaüks minna.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 27 Juul 2022 12:42
Postitas Martin
Ma olen saanud ka passita. Aga see pole oluline, kes auto ülevaatusele viib. Olen tassinud vanemate autosid jms. Ega ülevaataja küsi, kes sina veel oled.
Pass reaalselt oli mul käes olemas.
Aga tänasest auto minu nimel.
Auto tuleb ülevaatuspunktis ette näidata, siis saan alles registrisse tagasi. Hetkel kanne peatatud.
Kirjutasin fbs umbes 20-30nele(rohkem ei viitsinud) sama perekonnanimega isikule sama teksti. Ca 5-6 vastas, et teavad inimest ja üks oli selline, kes tegeles pärismisasjadega.
Saatis foto omaniku dokumendist, veidi harjutasin ja oligi olemas.

500€ masinat ei ole näinud, aga ei peagi kõike nägema. Otseselt ei otsinud ka. Unikad olid kindel ei.

LSD sild jõudis ka minuni. Kole roostes teine. Laager ka läbi, ilmselt tõmban laiali ja teen miskit sellega enne, kui alla panen.

Eile õhtal tuiasin auto juures ja vaatan, tagumine parem uks irvakil...
Täitsa pael, ei tea mis juhtus, aga uks käib. Mitu päeva varem olin mitmeid tunde sonkinud ja üritanud aru saada, miks uks lahti ei tule, kuigi kõik hoovad ja asjad nagu liikusid.

Eile tuli ihana uus evo500 bodykit ebaysse müüki. Hinda juures polnud. Kahjuks jäin sellest ilma, täna juba broneeritud. Ega sakslane viitsi mingi idaeurooplasega tegeleda.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 27 Juul 2022 13:57
Postitas markus20
Juhul kui digispido pakub huvi, siis pmst olemas ja seisab hetkel niisama.
Plaan oli enda auto peale paigaldada, aga kahjuks max kiirus spidol 299km/h... ehk jääb puudu.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 27 Juul 2022 15:13
Postitas Martin
299, kõlab täpselt sellisena, et seal mingi kodeerimise värk. segmentidest saaks 3me kätte küll sinna ette. aga suhleb fbs.
Sain sakslaselt vastuse ka...
4,5k bodykiti eest, on ehk kellegil laenu teha? võtan vormi ja hakkame koopiaid vorpima. 2k seti eest ilmselt läheks nagu mühiseb. Vähemalt ise oleks nõus nii palju välja käima. Iga seti materjali raha oleks ilmselt 700-800€ kanti. 4,5 on ikka pisut üle jõu ja mõistuse.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 31 Juul 2022 22:14
Postitas Martin
Ei planeerinud puhkust garaasis veeta, aga nii ta siiski paraku läks.

Uut sumpsi ei leidnud, lappisin 2,5€ 250g summuttremondimöksi ja klaasriidega. Täitsa toimib.
Ca40cm oli nagu sõel ja ühest kohast poolenisti puruks isegi. Ühel pütil oli ka peal suured augud.
Igastahes, ajutisena kõlbab väga hästi ja odav oli ka.
Esiklaasi otsin ka, autoklaas123 ütles 179€ tellimise peale+ paigaldus. klaasimees pole vastanud.
Praeguse klaasiga ülevaatusel igastahes läbi ei lähe.

Kere veidi kohendanud.
Augud veel alles karpides, aga sinna lükkab ilmselt klaasriide peale, keevitama ei hakka hetkel. Vaja ainult tüvil läbi saada, et auto registrisse saada.
vb kunagi hiljem teeb hästi ja keevitab augud kinni.
Alla läks siis roostesurm floorin RS ja peale ehituspoest RAL koodiiga valge krunt ja värv ja sama tootja lakk.
Eesmärk on, et edasi ei roostetaks. Mingit näitust siit ei tule.
Muidugi enne värvi sai survegkaga sodi maha loputatud. isegi uksepolstrid pesin esiustel ära. Nüüd klaasid puhtad ja polstrid ka. tigude rajad on läinud.

Et tüvil läbi saada peavad muidugi kojamehed toimima ja vettki pritsima.
Kojamehed toimisid, aga vett ei tulnud. Hakkasin vaatama, paak täitsa täis, lükkasin näpud sisse ja johhaidii, mis lebra, see seal haiseski, 15 aastat seisnud täispaak klaasipesuvedeliku.
Ketrasin paagi maha, et õue tühjaks kallata.
Ei tea kuidas, aga paagid ligunesid 6 hiirt. Kork oli kinni.
Ja mina torkasin veel näpud sinna vette.
Minu panused
Martink91 kirjutas: 20 Juul 2022 22:56 mootoriruumis miskit lehkab, nagu oleks päris surnud.
Hea et maitsma ei hakanud.

Visco vist hästi ei toimi. Ühel korral läks täitsa keema, ventikas suht vaevaliselt järgi.
Peale uut kütust hakkas madalama tühipöördega käima.
Täitsa pull aparaat tegelikult.
20220731_142428.jpg
20220731_142428.jpg (182.62 KiB) Vaadatud 4804 korda
20220730_143739.jpg
20220730_143739.jpg (200.27 KiB) Vaadatud 4804 korda
20220730_145712.jpg
20220730_145712.jpg (183.96 KiB) Vaadatud 4804 korda

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 01 Aug 2022 01:36
Postitas Jürts
Meil varuosade rubriigis kleebisena 1 firma,kes müüb ülihea hinnaga klaase. Võid sealt uurida,kuigi,kui mõni aasta tagasi Oskaja oomi jaoks tellisin,ütles vist,et viimane,a uurida ikka võid.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 01 Aug 2022 20:44
Postitas raudpats0
A kere klaas on tellimise peale nagunii. Isegi b kere klaas on tellimise peale. 200 koos paigaldusega on suht hea hind. Oleneb tootjast muidugi.

B kere vihmasensoriga solar on 350 plus paigaldus. Kahjuks soendust oomile ei pakuta...