2. leht 7-st

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 02 Aug 2022 09:43
Postitas Jürts
raudpats0 kirjutas: 01 Aug 2022 20:44 A kere klaas on tellimise peale nagunii. Isegi b kere klaas on tellimise peale. 200 koos paigaldusega on suht hea hind. Oleneb tootjast muidugi.

B kere vihmasensoriga solar on 350 plus paigaldus. Kahjuks soendust oomile ei pakuta...
Mina ostsin mainitud firmast sensoriga,spetsmetallik klaasi oomile 180ga 🤷‍♂️ Nagu öeldud,mujalt odavamalt pole mina leidnud.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 02 Aug 2022 22:03
Postitas oskaja
Kui pill pole pikalt ÜV käinud siis on üldiselt neil kombeks liiga põhjalikult igasugu lambi asju kontrollida.
Ma ühe enda A-ga kunagi käisin siis näiteks sakutas kõiki turvavöösid 2-3x (küll arvas, et liiga uimaselt tõmbab mõni ennast sisse ja siis et võiks ikka kergemalt välja tulla jne), klõpsis ukselukke kinni-lahti ja mida kõike veel.
Noh nii igaksjuhuks mainin.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 03 Aug 2022 11:44
Postitas raudpats0
Jürts kirjutas: 02 Aug 2022 09:43
raudpats0 kirjutas: 01 Aug 2022 20:44 A kere klaas on tellimise peale nagunii. Isegi b kere klaas on tellimise peale. 200 koos paigaldusega on suht hea hind. Oleneb tootjast muidugi.

B kere vihmasensoriga solar on 350 plus paigaldus. Kahjuks soendust oomile ei pakuta...
Mina ostsin mainitud firmast sensoriga,spetsmetallik klaasi oomile 180ga 🤷‍♂️ Nagu öeldud,mujalt odavamalt pole mina leidnud.
Heade mõtete idioodikeskuses nii head valikut pole.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 04 Aug 2022 16:25
Postitas b00ster
Ahhh jaa see teema on nähtav kõigile, nevermimd, mõtlesin et aint oranžitele. Sõnum muudetud, võib kustutada

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 04 Aug 2022 21:11
Postitas muhtasib
Ära, poja, kilka siin Lasna värkidest. Muidu on see varsti läbi ja foorum kinni.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 06 Aug 2022 22:28
Postitas Martin
Ma ei näe probleemi, et kontrollitakse turvavarustuse toimimist. Suht hea, et inimesed teevad päriselt ka oma tööd.

Lasnast lastakse kahjuks ikka väga suurt prügi läbi, mitte ainult väikesed vead.

Aga juttu kah.

Tellisin kamaluga juppe aerost.
Need nimetatud sachi amordid olid hoopis esimesed... ei tea kuidas nii mööda vaatasin.
Amordid oldi siis erineva kirjeldusega ja päriselus on nii erinevad, et üks sirutab ennast ilusti välja, teine tõmbab hoopis sisse.
Vot sellist amorti ma polegi kunagi näinud.
Ei tea, kas auto jääb kõver ka kui need alla panna :D ?

Õnneks neid vaja pole, nii et jäävad riiulisse, mul omal kuri plaan nendega vb tulevikus.
Kuna esialgu sai tellitud valed, siis kiirelt võtsin miskit odavat taha ja läksid NK (?) toodang 20€ tk. Esmaspäev peaks kätte saama. Ei tea kas toimib ka, aga parem kindlasti kui 0
Aero on oma poliitikat muutnud swagi suurte sillatalapukside osas. Tellid ühe, siis nüüd saad ka ühe.
Üleüldse on varuosad kuidagi kokku kuivanud. Premium osad kõik läinud. Bilsu amorte taha sai ainult unikale hullu raha eest. Ja kammisin ka mujalt kui aerost.
Esialgu korvi pistetud remsa pidurikettad olid ka peale tellimuse eitamist otsa asaanud ja pidin vaico toodanguga leppima.

Ükspäev läksin küljekarpide kallale, mõttes oli, et lükkan augud puhtaks ja klaasriie peale. Paraku selgus kiiresti, et klaasriiet polegi vist väga kuskile panna.
Mõlemad karbid lähevad vahetusse, kui kuskilt ligidalt keevitaja leian. Tassida eriti ei viitsi ja see sunnik ei taha sõita ka. kiirenduspump vist kinni või midagi. 70 sai kätte ja see oli väga vaevalise hüplemise läbi. Gaasipedaali vabaks lasid siis tõmbas mootori pöörded normiks ära. Kiirendades hakkab korralikult katkuma. Seda oli ilmselt kaugeltki näha.

Ja täna, laupäeval läksin mootorit vaatama, mille läbirääkimised juba mitu nädalat käinud olid.
Kaalule jäi mootor, milles juba wössneri sepiskolvid sees. Nimelt tavakolb kannatab kuskil 220-230kw jõudu ja siis läheb pooleks. Sepiskolb kannatab niikaua kuni miski muu nõrgaks jääb juba. Uuestpeast on hinnad kuskil 650-700€+ tööraha.

Kuna sepiskolb pidavat aga kolisema, siis läksin lihtsalt vaatama, et kas koliseb sepiskolb, või tahetakse mulle lihtsalt kolisevate tavakolbidega mootor müüa.

Kohapeal selgus, et koliseb ainult siis kui õues alla 10 kraadi ja sedagi vähest aega.

Vaatan mootorit, hindan kuidas omegale kapotialla läheb. Mõtlen, mul ei ole ju seda tegelikult vaja, aga tegelt on küll.
Kuna mootori maha võtmine osutus kohapeal keeruliseks ja hiljem kindlasti mingeid tundmatuid juppe ka vaja, siis sai kohapeal otsustatud, et võtan terve auto ära. Mul ei ole seda risu vaja, kelle aegagis eda lammutada? Krt küll jälle mingi ront õuepeale veetud. Ühesõnaga Türilt Keila tagasi, leidsin autojuhi, tagasi Türile ja autoga Keila tagasi. Alustasin trippi kell 11 ja lõpetasin pool 7 õhtul.

Ühesõnaga, sõitsin koju ära. Auto liigub tegelikult täitsa reipalt.

Auto oli korraliku Saabi entusiasti käes ja temagi ostis ainult velgede pärast. Hoovis oli 7 tk neid ja eelmisel päeval olevat 3 tk rauda viinud. Hulga Saabi infot sain, mida vaadata, kuidas tuunida jne.

Mõned pildid kah.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 09 Aug 2022 18:07
Postitas tartlane
Soovitan esimesed logarid ka maha kakkuda (kui seda juba tehtud pole). Enda kogemusest on mitmel kerel mis on pealt vaadates päris viisakad, pole seal all suurt midagi alles.

Edu.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 10 Aug 2022 20:58
Postitas raudpats0
Aerost saadki pooled jupid valed. Omal nahal kontrollitud paar korda, õnneks mitte nii suures hinnaklassis. Aga oomi sumpat sai 2 korda tellitud. Odav küll aga tellides ühe said teise.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 10 Aug 2022 22:26
Postitas Enrix
raudpats0 kirjutas: 10 Aug 2022 20:58 Aerost saadki pooled jupid valed. Omal nahal kontrollitud paar korda, õnneks mitte nii suures hinnaklassis. Aga oomi sumpat sai 2 korda tellitud. Odav küll aga tellides ühe said teise.
Ei ole kunagi midagi vale saanud sealt. Millest üldse selline teema , et alatasa valed asjad saadetakse? Kui ise ikka ei uuri koode ja asju ennem ostu ja ostad vale asja siis ütleks, et puhas enda viga. Ja isegi sellel juhul võtavad nad asja tagasi. Aga Martinil see üks amort praak, kui sisse tõmbab ja tuleks ka tagasi viia.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 11 Aug 2022 15:05
Postitas Martin
Kuna sisse tõmbav amort oli lühikeses originaal pappkarbis, st pikk amort sinna polekski mahtundud ja mingied kokku suruvaid klambreid või asju ka näha polnud, siis ma olen arvamusel, et see amort peabki selline olema.

Tühi amort lihtsalt ei liigu. Vähemalt senimaani.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 13 Aug 2022 09:56
Postitas raudpats0
Enrix kirjutas: 10 Aug 2022 22:26
raudpats0 kirjutas: 10 Aug 2022 20:58 Aerost saadki pooled jupid valed. Omal nahal kontrollitud paar korda, õnneks mitte nii suures hinnaklassis. Aga oomi sumpat sai 2 korda tellitud. Odav küll aga tellides ühe said teise.
Ei ole kunagi midagi vale saanud sealt. Millest üldse selline teema , et alatasa valed asjad saadetakse? Kui ise ikka ei uuri koode ja asju ennem ostu ja ostad vale asja siis ütleks, et puhas enda viga. Ja isegi sellel juhul võtavad nad asja tagasi. Aga Martinil see üks amort praak, kui sisse tõmbab ja tuleks ka tagasi viia.
Kusjuures ei vaidle väga vastu. Õnneks ei ole pidanud midagi tagasi saatma, masinapark peres selline et suurema jao valesti tulnud asju on saanud mujale ära kasutada(näiteks tagumised laagrid läksid kevadel hoopis calibra külge), aga sel teemal aeros pead kuradima täpne olema jah.
Õde mul kipub aerost tellima, aga 75% asju tellib valed olgugi et talle on antud katkise jupi originaalkood jupi pealt(ihne maksab topelt).

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 30 Aug 2022 22:11
Postitas Martin
Vahest käin garaasis ja mõtlen, milleks mulle küll seda vaja oli....

Aga sellegi poolest üritan leida aega.

Hr Klausi käest sai soetatud absiga B oomega käändmikud ja parempoolne support.

ABS tuleb ja kui hästi läheb, siis ka töötav esp.

Kuna support oli totaalselt kinni, siis sai asi juppideks võetud ja... noh, siis juba liivaprits ja värv selga.
Remondikomplekt ka ära tellitud.
Liivapritsi teen töö juures jupikaupa, sõna otses mõttes, kuna kogu hunnik jube raske seljakotis tassida(sõidan sisuliselt igapäev tsikliga).

Paarile detailile läheb motipi punane happekrunt+ ral värv selga ülejäänutele lisan motipi epo ja tavakrunti, vaatan kas mingi erinevus tuleb tulevikus.

Tungivalt soovitan vältida espakis müüdavat Mastoni värve. Joba loksutades tundus asi jube kahtlane. Värvis oli nii palju lahustit sees, et see läks isegi sprei kohta kohe voolama ja 3 päeva hiljem oli kuivanud värv nagu närimiskumm.

Anvarit sai ka külastatud. Läksin küll esiklaasi järgi, aga see läks eemaldamisel katki. Pidin leppima salongi nuppudega- tulede kõrguse reguleerimine ja kliimanupud.
Tagadiffri jaoks sain abs kronsad koos anduritega, roolivõimendiga karp ja vist oligi kõik.

Tagasilda hakkasin eksentrikute peale tegema. tellisin 6 auto jagu neid, kuna 1 või 6 seti hinnavahe oli olematu.
Keegi huvitatud, siis 1 täis set 30€, või poolene set (4tk) 20€ kasutusele lähevad bmw e39 sedaani poldid.

saabil mootor ammu maas, aga sisse pole jõudnud vaadata. Vändasaaled tuleks ka üle vaadata. 3mas saale on seal kriitiline, kuna kogu vända õlitus käib sealtkaudu.

Mootor hakkas ka kõva piinamise peale maanteel juba paremini käima, aga jube jõuetu on küll. õhufiltri tegin lahti, aga midagi tarka sealt ei leidnud.

Uued amordid jõudsid ka kohale... ammu juba.. Nimetatud NK amordid on täitsa japanpartsi karpides ja ma olen siiani väga rahul nendega.
20€ tk kohta täitsa üllatav.

Lisaks tekkis idee, et kui kunagi omal unika uuesti turgu lükkan, siis korjan vent kettad+supportid sealt maha.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 19 Sept 2022 21:10
Postitas Martin
Esisilla supportid ja käändmikud valmis.
Parem pool on ka autol külge jõudnud. Vasak pool... siis kui aega leiab.
Vahetasin välja ühe tugilaagri, nüüd kadus rooli keerates ragin ära.
Teise vahetan siis kui vasaku poolega tegeleda jõuan.

Tagumiste õõtsadega ka veidi tegeleda jõudnud.Tolmuplekid eemaldatud, 6 polti tuleb välja puurida, laagrid eemaldatud, mõlemad õõtsad on kahjuks kõverad. Kuna aga uusi pole mõttet otsida, siis tegin omale abinõu ja üritan sellega sirgeks väänata. Ainus küsimus on, kuhu vahele see õõts kinnitada, et ta mul minema ei paneks. Kruustangid seda kinni ei hoia(proovitud). On teine ju igast asendist kolmnurkse kujuga.
Ilmselt lähen seda teed, et keevitan ajutiselt talle mingi kinnituskronsteini.
Ilmselt teen õõtsale ka mingi tugevdusribi küljepeale. Tundub, et mõlemad õõtsad ühte moodi kõverad. Ehk kronsa teeb veidi tugevamaks.

Väike selgitus ka siis.
Puks on tehtud õõtsa sisemõõdu järgi, sellek, et painutades õõtsa otsa toru ovaalseks ei läheks(mis juba on kergelt ovaalis). Puksi ühes otsas on keermelatt(kergem kui poole meetrine puks), sellega võimalik ilusti õõtsa teise silma järgi tsentreerida painutamise aeg. Peaks saama hea. Ei pea pidevalt välja võtma ja mõõtma ja siis korrektuure tegema painutamises. Pildid küll poole meetrine toru, aga sinna tegin juba korraliku jõuõla veel otsa.

Mootoris sond sees käinud. Sepis kolb täitsa esindatud.

Videosid siia ülesse panna ei saa, peate leppima fotodega.

Ahjaa. insta konto ka olemas, kuhu videosid üles panen...

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 29 Nov 2022 22:07
Postitas Martin
Varajased jõulud.
Pilt tehtud kaugel euroopas.
Jep, see kast on pea servani täis.

Loodan, et jõuab tervena siia.

Re: Martink91 Ω A 88a.

Postitatud: 30 Nov 2022 19:34
Postitas Jürts
2JZ? Või LS? :mrgreen: