Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

mhku kirjutas:Tervist,
Kena masin on ja edu hoidmisel. Ainult see kikkis tagaots ei ole parim lahendus.Kas sul on taga 17mm traadiga vedrud. Enda omal mul saksast tuues juba 16mm universaali vedru all ja uued sai ka need pandud. Mul oli tagaots palju allpool. Nimelt sedaanil on tavaline 15mm ja tugevdatud 16mm ning universaalil 16 tavaline ja 17 tugevdatud.

Loodame, et mõõdad pikalt sellega kilomeetreid, sest A-omegat on kena vaadata.
Tänan väga. Taga peaks olema jah 17mm, tean, et ei ole parim lahendus, kuid hetkel on see isegi päris hea lahendus, sest ma elan väga aukus tee peal, nimelt vald ei viitsi viimasel ajal enam üldse teed hööveldada :roll: . Autot ju päris maantee äärde ka ööseks ei saa jätta. Eks tulevikus loomulikult otsib midagi paremat alla, näiteks 15. Siiani umbes 1000 km muredevabalt läbitud. Kui saladus ei ole, mis siis A ompsile need tagavedrud ka maksavad? Ning kas äkki sobivad alla ka B omad? Kahjuks vist mitte?
mhku
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 22 Mär 2008 18:35
Asukoht: Pärnu(Nv Viljandimaa)
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas mhku »

Eks see teede hööveldamine ole probleemiks, meil ei nähtud ka höövlit 2 aastat.

Aga teemast rääkides, siis uskudes osasid varuosade müüjaid siis peaks isegi B-omega vedrud taha alla minema. Aga eks targemad räägivad, sest pole eriti uuemate omegatega tegelenud.
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas oskaja »

aukus teele sobib pehme vedru paremini... tugevam/jäigem vedru ning amort kannab kõvemad löögid kerele üle ja see omakorda muudab kere aja jooksul tunduvalt pehmemaks. eriti halvasti mõjub esimestele lansekatele, mis raske mootori tõttu niigi kokku tahavad vajuda. Kunagi mõõtsin püstaku kannude vahekauguseid enda 2.0 mootoriga isendil ja 3.0 mootoriga isendil ning vahe oli ca. 5cm, kuigi niisama silmaga vaadates otseselt näha ei olnud ja mõlema kannud olid suhteliselt heas seisus (ei olnud pehmeks roostetanud).
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

Tere jälle, ega muud küsimust hetkel polegi, et kas esiots vist on normaalsel kõrgusel? Vähemalt endale silma järgi tundub, või on äkki sinna ka caravani omad topitud? Siiski endale tundub, et ees vist on sedaani omad ja taha caravani omad topitud. Teadjamad mehed võivad valgustada mind. On siis plaan nimelt lähiajal tellida originaal sedaani vedrud ning need ka alla visata.
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

Double post: Tänasest siis töötavad minu autol ka sellised luksus paketti kuuluvad asjad : Odomeeter, spidomeeter :mrgreen: . Õnneks polnudki vaja uut kellade plokki, lihtsalt vaja ajam ära vahetada.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas Jospa »

Hea kuulda ja lugeda et tartusse veel lisandunud vingeid aparaate nagu sinu oma :D! Thumbs Up!
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

Jospa kirjutas:Hea kuulda ja lugeda et tartusse veel lisandunud vingeid aparaate nagu sinu oma :D! Thumbs Up!
Aitäh! Ega ennemgi asus ta poolenisti Tartus, sest eelmine omanik käis oma jutu järgi sellega iga päev Tartusse tööle ja tagasi.
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

Tere jälle. Selline kerge probleem siis tulnud, et masinat käima pannes on esimesed 30-45 sekundit tühikäigu pöörded kuidagi kõrged (seal 1200-1500 juures). Edaspidi on pöörded normaalsed. Kui tühikäigu mootoriga mingi probleem oleks, siis oleks ju pöörded stabiilselt kõrgel või siis jõnksuks tühikäik ju (ehk siis käiks kõrgemale ja madalamale), vähemalt peaks olema ju. Ideid kellelgi?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas Tim »

Kas ainult külmkäiviusel hoiab pöördeid üleval või koguaeg peale käivitamist?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

Tim kirjutas:Kas ainult külmkäiviusel hoiab pöördeid üleval või koguaeg peale käivitamist?
Ainult külmal. Huvitav on ka see, et kui paned käima (külmkäivitus), siis näiteks paned korra seisma ja siis käivitad uuesti ning siis on pöörded kohe normis.
Kasutaja avatar
fckernu
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 09 Dets 2008 10:22
Asukoht: Tallinn-Muuga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas fckernu »

tartlane kirjutas:
Tim kirjutas:Kas ainult külmkäiviusel hoiab pöördeid üleval või koguaeg peale käivitamist?
Ainult külmal. Huvitav on ka see, et kui paned käima (külmkäivitus), siis näiteks paned korra seisma ja siis käivitad uuesti ning siis on pöörded kohe normis.
Minu meelest on see ok, täpselt sama on ka minu senaga, 1 käivitus on pöörded kõrgemad, mõneaja pärast on kukkub 600le ja nii ongi. Mul muidugi invaliidi kastiga auto.
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas AnvarV »

Opel ongi välja mõelnud mootori eelsoojenduse mis hoiab ajujärgi gaasi mõndaaega peal.
See on sespuhuks, et talvel kui käima panna ja ise gaasi peal mitte hoides, sureks auto välja.
Kuna see süsteem tehti ühtlaselt üheks, siis ei hakatud eraldi süsteeme tegema. nt, talvereziim ning suve.
Ka suvel, kui on mootor mõndaaega seisnud ning õlid paksuks muutunud, soendab ta end ülesse.

See on täitsa normaalne, ära karda. :)
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas petzp »

Tee enne suurt talve põhi puhtaks, kuivaks ja pritsi mastiksiga üle. Säilib nii paremini. Paistab, et küljekarbid on vahetatud, kuna karpide plastkatted ja nende kinnitus"junnid" on karpidel puudu. Väga ilus ja hea peremehe käes olnud auto, pane või muuseumisse :) 5 aasta pärast on uunik valmis.
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

petzp kirjutas:Tee enne suurt talve põhi puhtaks, kuivaks ja pritsi mastiksiga üle. Säilib nii paremini. Paistab, et küljekarbid on vahetatud, kuna karpide plastkatted ja nende kinnitus"junnid" on karpidel puudu. Väga ilus ja hea peremehe käes olnud auto, pane või muuseumisse :) 5 aasta pärast on uunik valmis.
Suure töenäosusega näeb see masin talve ainult novembri kuus ühe nädalakese ja siis pesen ma tal ka põhja ja koopad peale igat sõitu üle. Suurema roostetõrje ja kõigi vedelikevahetuse ma talle see nädal teen, sellepärast, et kui kool peale hakkab, pole lihtsalt enam aega. Nimelt olen nüüd tudeng. Vaheapeal olen vaikselt iluvigu ka parandanud. Sai see tagumine numbrikate pandud. Kindalaekale sai uus luuk. Paisupaagi andur sai ära vahetatud. Ühekorra varastati Tartust Aardla Fastersist mu jope, milles sees olid Omega võtmed+telefon ja maki paneel. Küsite, et miks maki paneel? Läksin sõbra sünnipäevale ning järgmine päev oli plaanis omega ära sealt tuua, kuid noh, jopel suured taskud ja sinna ta ununeski. Kokku oli umbes 130 eurone laks. Võttis ikka ohkima küll. Asjad, mida järgmisena teha tahaks on see, et vahetada tagumised amordid ära. Nagu eelnevalt mainitud, on keegi sinna caravani omad toppind. Eks tuleb siis lihtsalt leida üks täiesti vaba nädalavahetus ning pühendada see omegale.
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2,6 CD Dual Ram, 1992

Postitus Postitas tartlane »

Tere jälle! Jõudis ka minuni see esimene lumi kerge üllatusena (no see on see, kui ei kuula ilmateadet...). Igatahes, Omega valmistub minema oma "teenitud puhkusele, ehk siis garaazi. Siiani olen ma temaga põhiliselt kalla ja talla reziimil olnud, midagi suuremat pole teha vaja olnud. Ainus viga on hetkel katkine kindalaegas... Uus tagaiste sai ka sisse sebitud. Loodaks ise teda garaazis hoida kuskil Märtsi lõpu/aprilli alguseni. Ei taha, et meie soolatud teed väga hea asja ära rikuksid... Tegin ka mõned pildid. Kolmanda pildi pealt paistab ka garaazi uks, kuhu omega "puhkama" läheb. Vabandan, et hetkel maru must on...

Pilt
Pilt
Pilt

Tulevikuunistus oleks 3.0 R6 talle vahele visata, aga eks paistab, kuidas rahakott vastu peab. Kuna hetkel olen üliõpilane, siis eks paistab, kuidas rahakott vastu peab. Oli plaanis tuua ära see punane Mareki "ex" Omega A, mis Streetrace foorumis 400 euroga müügis on, aga tollel sõideti käigukast p*tsi, muidu oleks sealt tehnikadoonori saanud ja ka talveauto.

Teeks veel ühe üleskutse! Äkki kellegil on hea hinnaga mingit ülevaatusega autot pakkuda, mida ta ise enam ei vaja. Ülevaatus võiks vähemalt veebruarini kesta. Auto24 on kahjuks suhteliselt tühjaksostetud, aga arusaadav kah. Eelistaks kindlasti tagavedu ning eelarve ongi mul umbes 400 eurot. Mingit margieelistust mul pole, kuid kui oleks kellegil selle raha eest kas ÜV-ga omegat või sierrat pakkuda, võtaks hea meelega. Kere võib olla läbiroostetand vms, see ei heiduta, võiks siiski nii viisakas vähemalt olla, et põhjast läbi ei kuku ja et amordid ka läbi kannude päris ei vajuks.
Vasta