Anz69 kirjutas: ↑12 Nov 2017 19:35
Pildimaterjali pole sellest kohast kust ära mädanevad?
Kahjuks pilte ei teinud aga sõna otseses mõttes juhi jalge all (vaiba ja heliisolatsiooni all). Seal jookseb suur pundar juhtmeid risti ukse poolt keskkonsooli poole.
Seal veel oli originaal porno ühendus kus mingi hulk juhtmeid lihtsalt läksid üle üheks või 2'ks juhtmeks. Imestasin, et kuidas sellist asja toodetud on. Seal samas jalge all on mitmete juhtmete jätkukohad, mis kõik läbi mädanevad, kui vett peaks põhjavaiba alla sattuma.
Nii on paljudel autodel tehtud. Sõidukatel vähemasti on need liited salongis aga veokitel on suur osa õues ja 24v niigi hävitab juhtmestiku suurema isuga.
Enamasti sellised liited tehtud, et vähendada juhtmete pikkusi. Ja tegelikult peaksid need liited ka vett kannatama, peaksid olema liimiga termorüüga tehtud. Vähemalt uuemal ajal.
Aastal 1985 oli autodes 200m juhtmeid, aastal 1995 juba 2km.(umbes sellise lausega alustati autode elektroonika loengut) Võite ise ette kujutada palju juhtmeid oleks praeguse aja autodes, kui poleks CAN võrke.
Ja mis need kaaluksid.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Raivz kirjutas: ↑15 Nov 2017 10:03
Enamasti sellised liited tehtud, et vähendada juhtmete pikkusi. Ja tegelikult peaksid need liited ka vett kannatama, peaksid olema liimiga termorüüga tehtud. Vähemalt uuemal ajal.
Aastal 1985 oli autodes 200m juhtmeid, aastal 1995 juba 2km.(umbes sellise lausega alustati autode elektroonika loengut) Võite ise ette kujutada palju juhtmeid oleks praeguse aja autodes, kui poleks CAN võrke.
Ja mis need kaaluksid.
Tänapäeval alumiinium osasid palju, odava ilmega plastikud ja kui sellest veel Executive versioon siis nahk plastikule peale liimitud ning hõre heliisolatsioon. Muidugi mitte kõige luksuslikemal brändidel ei kehti nii aga enamustel
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
oskab keegi öelda,milles viga võib olla,et genegas annab voolu ainult 12+ v ,proovvisin tutikat genekat 100 A aga sama jama.ennem andis vana genekas ikka 13,8v kuskil aga nüüd 12+ v ainuld.kust viga otsida,kas tal kuskil mingi relee vahel. autoks omega 2,2 106kw.