Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtivad)

Kõik mõtted ja arutelud klubi külalistele ja mitte klubilistele
Vasta
Kasutaja avatar
fckernu
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 09 Dets 2008 10:22
Asukoht: Tallinn-Muuga

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas fckernu »

Ise küsin ise vastan :wink: see on ikka vist see mille lingi panin. Minul küsimus mis teed sellega, korda?= lollus...kui aga oma omegale esiots siis võid ligi võtta.
ultimaco

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas ultimaco »

polesiis kellelgi garaazi? :( tallinnas
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas meduus »

On :D aga hõivatud järgmised 2 nv ja nädalasees teha ei saa.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
ultimaco

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas ultimaco »

meduus kirjutas:On :D aga hõivatud järgmised 2 nv ja nädalasees teha ei saa.
:) mul just nädalasees tarvis ongi :D huvitav kas fkernul on männikul garaazvõi ta lihtsalt töötab seal :D
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas meduus »

ultimaco kirjutas:
meduus kirjutas:On :D aga hõivatud järgmised 2 nv ja nädalasees teha ei saa.
:) mul just nädalasees tarvis ongi :D huvitav kas fkernul on männikul garaazvõi ta lihtsalt töötab seal :D
vot mul nädalasees ei saa kui siis õhtuti natuke
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Kasutaja avatar
fckernu
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 09 Dets 2008 10:22
Asukoht: Tallinn-Muuga

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas fckernu »

ultimaco kirjutas:
meduus kirjutas:On :D aga hõivatud järgmised 2 nv ja nädalasees teha ei saa.
:) mul just nädalasees tarvis ongi :D huvitav kas fkernul on männikul garaazvõi ta lihtsalt töötab seal :D
Njaa mis mul seal siis Männikul on ???? :D Noh mootori maha võtmiseks on mul tõstuk, ehk siis 4 rattal kulgev tõste võimega ca 3000 tonni, ruumi kus seda teha leiaks ka, soe, norm. valgustus, aga mida boss ütelda :D Kui hoovis on 4 autot, ruumides väga palju varuosi jne..Ja minust pole peale ruumide ja tõstukist eriti abi ka :(

Aga räägi millal täpsemalt ja kaua see nikerdamine aega võtab ? hella või PM
ultimaco

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas ultimaco »

pms maks 1 päevaga saaks jagu... isegi vast kiiremini...
algul mootor maha... teine mootor ymber lapata juhtmestikud mõned voolikud ja paremad asjad automaat kast kylge ja yles tagasi kõik

mootor tuleb ära lihtsalt... alumised sillad summutid lahti ja sealt ta tulebki...

endal on mul tööriistad olemas... padrunidpyssidjnejne ainultolekskohta vaja....
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3202
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Has tänanud: 62 korda
Been tänatud: 74 korda

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Jürts »

ultimaco kirjutas:
meduus kirjutas:On :D aga hõivatud järgmised 2 nv ja nädalasees teha ei saa.
:) mul just nädalasees tarvis ongi :D huvitav kas fkernul on männikul garaazvõi ta lihtsalt töötab seal :D
fckernul pole garaget,ta rikkur,laseb kõik teha,aga kas trustiga ei saa kokkuleppele?
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Mootor võetakse kas ette välja kui nina lahti käib(kõige lihtsam veel) käru peal või tõstetakse üles välja mitte ei lasta alla ja seda tööd ei tehta autotõstuki peal.Jaburalt keeruliseks ajate oma elu.
Jumalt tänatud, et sa seda padrunipüssi mainisid.Selle asjaga näiteks ära minu auto kallale küll tule ja alumiinium detailidest liimitud polte koos keermetega välja keera.(pärast peab avad suuremaks tegema ja kõik peenkeermestama)Alates käigukastidest jne.Plekkvelje koonused suudavad ka p keerata sellega.



Sry ulti.Point selles, et kui ruttu vaja mootoris midagi ringi tõsta pukis teha siis motori alla võtmine on suht nonsens

Läksin teenindusse kuna vibra oli sees ja olin kodust eemal.Ostsin poest kardaani tugipuki ja laagri viisin siis vahetada.
Tõstis auto üles ja läksin uksest välja ja nägin silmanurgast kui selle püstoli võttis käratasin, et õu, mida sa teed nagu?
Tegelane vahtis lolli näoga otsa tema hakkab selle püstoliga vahetama seda.Rääkisin sõnad peale, et keera käsitsi lahti vaikselt ja pärast määrdega käsitsi kinni ära kägista selle aparaaadiga.
Ok, sain auto kätte vaja sõitu minna, sain natuke sõita ikka vibra sees.Läksin tagasi küsisin mida sa detailselt tegid.
Keerasin suruõhuga lahti ja käsiti kinni.Ma seletasin vanale,et jutt oli, et käsitsi lahti ja kinni tagasi.

Vaata, kardaanipukil ei ole mutrit taga vaid vastus keere on keres.Kui see nüüd roostes ja hästi ei tule siis õhuga keerates kas keerad keerme maha või vägisi keerates ajad juba poldi nii palavaks, et see poob kinni ja keerad puruks.
Vana oli nii vinge tegelane, et ühe poldi keeras kinni ja teise asendas ja tagus sinna haamriga teise augutäiteks sisse.

Mille kuradi pärast sa mootorit alla tahad lasta kui seal silla tala ees on??Ja miks sa selle tala lahti lased ja kogu kokkujooksu veel paigast ajad?

Tee kapott lahti ja vaata, üles välja tõstes ei takista mitte midagi.Näiteks võta kapott ära ültse eest pole seda ka vaja võtta, valgust rohkem kui võtad.Lase käigukasti lahti ja tõsta välja 2 mehega mootor.Kasuta 3meetrit pikka raudkangi ja kette mille külge on konksud keevitatud ja teises otsas seeklid või karabiinid mida iganes.
Lõdvik lahti termostaadi küljest teine, alt, paisupaagi juurest ka.Radikas välja.aku eest, pistikud lahti, soojendusradika küljes on kiirliited.
Mootoripadjad lahti, käimar lahti, pistikud minema ja hops.15 min ja on aiste vahelt kadunud.
Klapisääre tihendeid on ka hullem vahetada kui mootorit maha ja peale panna ja klapisääretihendid maksavad kõigest mõne euro.

Mootori maha võtmiseks läheb vaja 5 erinevat võtit, klambritange.Kui manuaalkastiga isend siis käimarivõlle peaks Trustil lademetes olema, millega siduri ketta ja korvi paika saad kui seda osa vaja ültse lahti võtta.Kui maas siis võiks vända simmeka ka juba vahetada ju.

isiklikult mulle autotõstuk töötegemiseks ei meeldi.Mul ei ole seda vaja.Tungiga üles, toestus pukid alla.Ratastega plate võtmed kaasa ja minek.
mingi päev siin nädal 2 tagasi päike paistis ja käisin auto all ja lõuna aeg lihtsalt magasin tund aega tukkusin päikse käes, siga mõnus oli kõht täis ja vaba päev.

Nimetage üks töö või osa asi mida ilma autotõstukita teha ei saa

Mul on käigukasti võtmiseks väike ratastega plaat mille küljes aasad.Kaks konksudega kummipaela käivad ette tala külge ja kaks taha kuhu iganes.Lasen kasti maha ja tagumised konksud lahti ja sõidab ise alt välja.
Autotõstuki juures miinus käed üleval ja kogu aeg vaatad üles.Käed surevad ära ja aju ei saa piisavalt verd pea kuklas ja pea ei tööta, kõrisõlm väga ebaa sendis

Ametlik peaks veel kehtima rekord.Kupee auto, 5 meest autos sõidab joonele auto käib.Antakse start, 5 meest välja autost, mootor maha, uus peale , mehed autosse tagasi ja 10m kaugusel on teine joon kuhu tuleb sõita ja stopper kinni.

Usu või ära usu aga see tehakse ära kõigest 42 sekundiga.
Ühel vanal on klahvid puudu eest, ilmselt on see see vana, kes all kuagi majandas ja varem mootor koos käimariga näkku kukkus.
Valeveoline ka peale kauba.Nja.
Kui sa teraselt vaatad siis tegelikult kõige lühemate kätega mees läheb alla ja kõige pikem haarab kapote.Ja ennem starti kõrvalistuja istme peal oev tegelane midagi sügeleb seal , ilmselt vahetab 5 sekundiga keskluku mootori ära näiteks, ajaviiteks :D
Viimati muutis Omega Sport Packet, 05 Dets 2012 01:41, muudetud 13 korda kokku.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Pilt

4 silindrit, 2.0 tehasest, puuritud, hoonitud, lihtsamalt arendab 300 ja peale jõudu vabalthingav ja pöördeid max 10 500
Tööle hakkab korralikult see mootor kuskil.70 kraadi ja 5000 pöörde juures.Ja minek on üliterav.Lotusele kütab ka tuppa.

Tegemist on opeli mootoriga.


Kuna pöördeid on palju ja elu tuline sees on kasutatud sees titaani.Suuremad klapid, tugevamad vedrud, tõukurid titaanist jne jne.

Ei saa nendest pagassis lärtsuvatest, v6 ja v8 meestest aru.
Steinmetzi iluvõre jätab ka sügavalt külmaks.
Pilt

Hetkel lähen seda teed, et projekti juures asendan 3.0 turbodiisli välja töökindlama isendi ja oluliselt mugavama 2.0 100 kw ecoteci mootori vastu.
ultimaco

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas ultimaco »

ma pean nagunii kasti ära vahetama mingi keiss on sees... siis mootori tala peab ära vahetama see suht kõver igatepidi... kokkujooksust rääkides on nagunii sillad sealsamas mustas ja soojas kohas jälle... stendi pean niikuinii minema... ja mina olen ikka harunud mootorit alla laskma :D

ja pyssi kasutan ma ainult nende karmide poltide kyljes mis on ikka kõva metalli sees mitte alumiinium ega malm... iga asja jaoks on omad tööriistad... teiste poltide jaoks kasutan ma padrun aku trelli mis on keeratud 2 peale et kui pske pinge tuleb siis ragistab yle ja siis käsitsi edasi :D
Kasutaja avatar
Irmscher4000
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Juul 2010 20:46

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Irmscher4000 »

Omega Sport Packet kirjutas:Pilt

4 silindrit, 2.0 tehasest, puuritud, hoonitud, lihtsamalt arendab 300 ja peale jõudu vabalthingav ja pöördeid max 10 500
Tööle hakkab korralikult see mootor kuskil.70 kraadi ja 5000 pöörde juures.Ja minek on üliterav.Lotusele kütab ka tuppa.

Tegemist on opeli mootoriga.


Kuna pöördeid on palju ja elu tuline sees on kasutatud sees titaani.Suuremad klapid, tugevamad vedrud, tõukurid titaanist jne jne.

Ei saa nendest pagassis lärtsuvatest, v6 ja v8 meestest aru.
Steinmetzi iluvõre jätab ka sügavalt külmaks.
Pilt

Hetkel lähen seda teed, et projekti juures asendan 3.0 turbodiisli välja töökindlama isendi ja oluliselt mugavama 2.0 100 kw ecoteci mootori vastu.
http://www.risse-motorsport.de/product_ ... 20-hp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Omega A 4000 Irmscher
Ascona B 3.0
Ascona C 2.0 16V
Kadett D GT/E
Vectra B (ekotykki)
Aiff

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Aiff »

http://www.sadamamarket.ee/index.php?pa ... r_100cl_40" onclick="window.open(this.href);return false;%

Kellegil ei vedele sellist tühja pudelit?(A)
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Tubli.Välja nuhkisid selle Risse :)
CIH 2.5 4 cyl 97.00mm on minu lisatud mootor.
Price on ka vastav.

Soolake sisse oma bmw ja mv6 kes siin reas silindritele tuppa tahavad teha suure kubatuuriga.
Mitte midagi isiklikku aga mulle meeldib reas mootor lihtsalt
http://www.risse-motorsport.de/index.ph ... nder-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kõlab ilusti seal nimekirjas ecotec.


http://blog.hemmings.com/index.php/2010 ... -last-250/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt
Westcoast
Huviline
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Nov 2011 21:22
Asukoht: Pärnu

Re: Jutunurk(räägi millest tahad,kuid foorumireeglid kehtiva

Postitus Postitas Westcoast »

Sellise hinna eest ostaksin juba päris tutika auto ja siis vast vaataks midagi hobikorras kõrvale..
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Vasta