Tere, '
otsin, küll mitte oomile, kuid ikka korralikku sarniiride taastajat, hea oleks, kui lõuna eestist(v.a. elvast)
Nimelt siis mu suzukal vaja sarniirid lasta ära taastada, sest uued natukene kallid 5k eestikrooni, ehk ~320€ tükk.
tänud ette.
K: Sarniiride taastamine
Re: K: Sarniiride taastamine
Mis siis Elvas valesti?paikas kirjutas:Tere, '
otsin, küll mitte oomile, kuid ikka korralikku sarniiride taastajat, hea oleks, kui lõuna eestist(v.a. elvast)
Nimelt siis mu suzukal vaja sarniirid lasta ära taastada, sest uued natukene kallid 5k eestikrooni, ehk ~320€ tükk.
tänud ette.
Minul päris mitu autot sõitnud taastatud osadega ja pole s...a kohanud.
Re: K: Sarniiride taastamine
elvas taastatutega sain peaaegu 2 nädalat sõita ennem kui sarniir päris pesast välja kukkus.
Re: K: Sarniiride taastamine
Peab tunnistama, et korra juhtus ka minul nii.
Oomil oli 17 talvel all ja 2 nädalalt ning kolises samamoodi.
Sai hel. ja natuke kurjemal toonil räägitud.
Viimati lasin Mitsu omad teha ja peab mainima, et päris head said....sai muidugi seda vana lugu ka meelde tuletatud.
Oomil oli 17 talvel all ja 2 nädalalt ning kolises samamoodi.
Sai hel. ja natuke kurjemal toonil räägitud.
Viimati lasin Mitsu omad teha ja peab mainima, et päris head said....sai muidugi seda vana lugu ka meelde tuletatud.
Re: K: Sarniiride taastamine
Audi foorumis võib uurida otsingu kaudu. Omal lasin Tartus teha ja 3 aastat siiamaani vaikus.
Re: K: Sarniiride taastamine
ok eks osin sealt.
Asi selles, et suzuka millel vaja teha sõidab igapäevaselt 200+km enamus sellest kruusateed, ehk selle autoga veetakse posti. Kokkuvõttes saab auto rohkem piina kui wrc auto, kuid rahastus pole ju sama suur kui wrc's seega tuleb otsida odavamaid alternatiive. Kuna aga veel liising kestab siis ei või veel ümber ka ehitada tugevamatele süsteemidele ja tuleb hakkama saada taastamiste ja asjadega. Teeolud meil ju nii hullud, et auto sööb aastas paari sarniire.
Asi selles, et suzuka millel vaja teha sõidab igapäevaselt 200+km enamus sellest kruusateed, ehk selle autoga veetakse posti. Kokkuvõttes saab auto rohkem piina kui wrc auto, kuid rahastus pole ju sama suur kui wrc's seega tuleb otsida odavamaid alternatiive. Kuna aga veel liising kestab siis ei või veel ümber ka ehitada tugevamatele süsteemidele ja tuleb hakkama saada taastamiste ja asjadega. Teeolud meil ju nii hullud, et auto sööb aastas paari sarniire.