Probleem makiga.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3456
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 67 korda
Probleem makiga.
Nonii audio spetsid. Aidake nüüd mõelda.
Kassett makiga oli selline lugu et kui võti süütelukust eemaldada, sai maki käima tagasi panna. Peoneeger nii ei tee. Kui võti eemaldada, on makk tumm ja käima ei lähe. Kui süüdet keerata, läheb tööle, AGA küsib jälle seadistust, pead ise jälle bassi juurde keerama, mälupulk ei mängi lugu edasi kust pooleli jäi, sama ka CD. Nagu aku oleks maha käinud, mitte midagi omale mällu ei talleta. Kas ISO pistikul peaks midagi ringi tõstma. Tahaks süüde väljas ka kuulata ja et see peoneeger käituks nii nagu peab. Kui abiks on siis ISO pistik tuli MB W220 pealt, koos makiga.
Kassett makiga oli selline lugu et kui võti süütelukust eemaldada, sai maki käima tagasi panna. Peoneeger nii ei tee. Kui võti eemaldada, on makk tumm ja käima ei lähe. Kui süüdet keerata, läheb tööle, AGA küsib jälle seadistust, pead ise jälle bassi juurde keerama, mälupulk ei mängi lugu edasi kust pooleli jäi, sama ka CD. Nagu aku oleks maha käinud, mitte midagi omale mällu ei talleta. Kas ISO pistikul peaks midagi ringi tõstma. Tahaks süüde väljas ka kuulata ja et see peoneeger käituks nii nagu peab. Kui abiks on siis ISO pistik tuli MB W220 pealt, koos makiga.
56232754
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3456
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 67 korda
Re: Probleem makiga.
Endise maki omanikult sain just inffi et temal toimis mälu laitmatult. Isegu mälupulk eemaldades ja tagasi toppides mängis sealt edasi kus pooleli jäi. Ühesõnaga mul pidevat vaja. Aga aidake nüüd kuidas seda teha(audioga sinapeal ei ole)
56232754
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3456
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 67 korda
Re: Probleem makiga.
Seda värvi kombinatsiooni saab ju auto poolsest pistikust ka vaadata ju? Ma olen vist ikka täitsa loll kui ma nii lihtsat asja ka ei tea.
56232754
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Probleem makiga.
Osadel makipistikutel on ka kohe see võimalus seal ringitõstmiseks
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3456
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 67 korda
Re: Probleem makiga.
Aga mida teeb juhe- sinine valge triibuga, pirka on küljes system remote control. See on mul omavahel lahti ühendatud.
Netis kolades jäi veel silma, et kollane ja punane ühendatakse kokku, siis ka pidev. Kas on võimalik midagi lühisesse ka lasta?
Netis kolades jäi veel silma, et kollane ja punane ühendatakse kokku, siis ka pidev. Kas on võimalik midagi lühisesse ka lasta?
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Probleem makiga.
sinine- supaka remote sisselülitamine või siis elektriline antenn tuleb mõndelel pillidel kuskilt poritiivast välja vms.
kollane ja punane. üks on mälu säilimise eesmärgil ja teine on see toide mis lülitatakse sisse kui võti esimesse asendisse keerata(omegal piisab sellest kui võti sisse lükata lihtsalt), opelil tuleb jah punane ja kollane omavahel ringi tõsta. kumb kumb oli seda enam ei mäleta. See et ilma võtmeta makki tööle saab on puhtalt originaal maki enda teema ja üks kuradi hea lisa mida järelturumakkidel mina näinud pole, seejuures lülitub makk ju peale 30 minutit välja juhul kui kogematta maki tööle unustad.
kui keerad kollaser ja punase omavahel kokku siis lühist ei tekki, küll aga ei lülitu makk sul mitte kunagi välja kui autost lahkud. Sammuti on sisse lülitamisega, alati manuaalne lisaliigutus.
kollane ja punane. üks on mälu säilimise eesmärgil ja teine on see toide mis lülitatakse sisse kui võti esimesse asendisse keerata(omegal piisab sellest kui võti sisse lükata lihtsalt), opelil tuleb jah punane ja kollane omavahel ringi tõsta. kumb kumb oli seda enam ei mäleta. See et ilma võtmeta makki tööle saab on puhtalt originaal maki enda teema ja üks kuradi hea lisa mida järelturumakkidel mina näinud pole, seejuures lülitub makk ju peale 30 minutit välja juhul kui kogematta maki tööle unustad.
kui keerad kollaser ja punase omavahel kokku siis lühist ei tekki, küll aga ei lülitu makk sul mitte kunagi välja kui autost lahkud. Sammuti on sisse lülitamisega, alati manuaalne lisaliigutus.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Klubiliige
- Postitusi: 3456
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 50 korda
- Been tänatud: 67 korda
Re: Probleem makiga.
Punasel ja kollasel oli kiirliides vahel, tõstsin sealt ringi ja nüüd hoiab asju mälus, kuid käivitub ikka siis kui süüde sees. Aga see polegi nii oluline. Tähtis oli see et ma ei pea igakord seadistama ja lugu uuesti otsima.
56232754