Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Krt olen nii väsinud sellest peldikust...
Tagumised rehvid on ära söönud, sissemine äär. Nimodi et juba metallist huinjat on näha. Õnneks õigel ajal vaatasin. Rool ka nüüd liigub paremale nagu tavaliselt. (Sillad kõverad) Tosool lekkib kuskil eespool, 1 pihusti vahepeal nussib, nüüd teine udukas udune (millel ma polnud augu puurinud) ja vett sees....
Mdea juba mõtted osta endale mingi audi 80 vabalthingav diisel ja 195/65/15 plekkveljed sinna.
Ja lihtsalt sõita nii kaua kui kere lubab...
Tagumised rehvid on ära söönud, sissemine äär. Nimodi et juba metallist huinjat on näha. Õnneks õigel ajal vaatasin. Rool ka nüüd liigub paremale nagu tavaliselt. (Sillad kõverad) Tosool lekkib kuskil eespool, 1 pihusti vahepeal nussib, nüüd teine udukas udune (millel ma polnud augu puurinud) ja vett sees....
Mdea juba mõtted osta endale mingi audi 80 vabalthingav diisel ja 195/65/15 plekkveljed sinna.
Ja lihtsalt sõita nii kaua kui kere lubab...
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
rehvid olid alla paigaldades uued?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Esimesed oli väga heas korras, tagumised polnud.
Lihtsalt ma nii palju raha alla panin ja see ei ole seda väärt. Nüüd kindlasti ei taha mingi e60 või a6c6 jne. Mõttetu teema. Krt siuke masendus peal. Veel tagastange ükskord kukkus ühelt poolt autolt ära, sest eesti teed on väga head. Lendasin kanalisatsiooni luugi sisse mingi 20kmh kiirusel. Ja nüüd esistangel mõrad jne, õnneks ise stange jäi terveks. Siin eestis peab maasturiga sõitma mitte madal autoga. Maitea nahhui... teed midagi, teed ja see kõik on lihtsalt mõttetu. Mitte midagi ei vaheta, ainult rahakott läheb ohumaks.
Lihtsalt ma nii palju raha alla panin ja see ei ole seda väärt. Nüüd kindlasti ei taha mingi e60 või a6c6 jne. Mõttetu teema. Krt siuke masendus peal. Veel tagastange ükskord kukkus ühelt poolt autolt ära, sest eesti teed on väga head. Lendasin kanalisatsiooni luugi sisse mingi 20kmh kiirusel. Ja nüüd esistangel mõrad jne, õnneks ise stange jäi terveks. Siin eestis peab maasturiga sõitma mitte madal autoga. Maitea nahhui... teed midagi, teed ja see kõik on lihtsalt mõttetu. Mitte midagi ei vaheta, ainult rahakott läheb ohumaks.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
kuna minu käes oli sellel veel originaal radikas, siis pakun puusalt, et radika otsavann lekib juhipoolsest nurgast ülevalt. Tüüp teema. Nissensi 2,6-3,2 radikas tuleb selle asemele panna.
siseääre kulumine võib tulla valest chambrist, mis on otseselt seoses vedrudega. Kui vahetad vedrud ja auto kas tõuseb või langeb, siis tuleb chamber uuesti paika regullida.
kaevuluugi jama saaks igalühel juhtuda, pm linn peab vigastused kinni maksma, aga politsei peab asja eelnevalt fikseerima. Ma sain kunagi tdsi karteri puruks sõitmisega pisut üle 200€ linnaviletsuselt.
kui stange lihtsalt ära kukkus, siis see on pigem ikka paigalduse viga.
siseääre kulumine võib tulla valest chambrist, mis on otseselt seoses vedrudega. Kui vahetad vedrud ja auto kas tõuseb või langeb, siis tuleb chamber uuesti paika regullida.
kaevuluugi jama saaks igalühel juhtuda, pm linn peab vigastused kinni maksma, aga politsei peab asja eelnevalt fikseerima. Ma sain kunagi tdsi karteri puruks sõitmisega pisut üle 200€ linnaviletsuselt.
kui stange lihtsalt ära kukkus, siis see on pigem ikka paigalduse viga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Oleks siis mingit ulme tuuningut.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Kehva isendi otsa sattunud ning vähesed kogemused. Ja nii see 36 lehekülge tuleb
Ning eks ebaõnne kh natuke.
Ning eks ebaõnne kh natuke.
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
see vigade kuhi on teinekord suur ka tugeva kriitikameele tõttu.
Mõnel oleks enamik neist vigadest täitsa savi ja ainult kiidaks autot.
ma võiks suure postituse kirjutada selle kohta, millega ma oma autode puhul rahul pole
aga ma parem ei hakka, muidu läheb meel mustaks ja tekkivad ka igasugu halvad mõtted.
Mõnel oleks enamik neist vigadest täitsa savi ja ainult kiidaks autot.
ma võiks suure postituse kirjutada selle kohta, millega ma oma autode puhul rahul pole
aga ma parem ei hakka, muidu läheb meel mustaks ja tekkivad ka igasugu halvad mõtted.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- b00ster
- Huviline
- Postitusi: 651
- Liitunud: 21 Sept 2017 15:07
- Auto: E60 3.0d 170kW
- Asukoht: Tallinn, Kristiine
- Has tänanud: 87 korda
- Been tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
2 aastaga 4 paari rehvi mul söönud.
1) talvekad 195/65/15
2) suvekad 225/45/17
3) lamellid 225/50/17
4) suvekad 235/40/18
3 erinev kohadele käinud sillastendile. Kõik vedrustus vahetatud. Käisin stendile nii et pagassnik oli täiesti tühi ja paagis 50% kütust. Alati kontrollin rõhu rehvides, vähemalt 1 kord nädalas. Ja ikka kõik sisemised ääred sööb ära, mingi 1cm. Kõige hullem olukord on juhipoolse esimese rehviga, seda piisab 10tkm max. Saan aru, kui laiad, tagumised rehvid kuuluvad ära, aga ikkagi see kuulumine on megakiire. Kui ma nüüd ostan tutikad rehvid sinna ja mingi 15tkm pärast mul seal niidid väljas no ei ole tuus ju?
1) talvekad 195/65/15
2) suvekad 225/45/17
3) lamellid 225/50/17
4) suvekad 235/40/18
3 erinev kohadele käinud sillastendile. Kõik vedrustus vahetatud. Käisin stendile nii et pagassnik oli täiesti tühi ja paagis 50% kütust. Alati kontrollin rõhu rehvides, vähemalt 1 kord nädalas. Ja ikka kõik sisemised ääred sööb ära, mingi 1cm. Kõige hullem olukord on juhipoolse esimese rehviga, seda piisab 10tkm max. Saan aru, kui laiad, tagumised rehvid kuuluvad ära, aga ikkagi see kuulumine on megakiire. Kui ma nüüd ostan tutikad rehvid sinna ja mingi 15tkm pärast mul seal niidid väljas no ei ole tuus ju?
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2722
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
tagasilla puhul võivad kummipuksid ka pehmed olla, mis taga on, mille tõttu reguleerimine ei aita.
Nimelt reguleeritakse ju seisvat autot. kui sa aga sõidad, siis tagasild lükkab autokeret edasi, st. läbi lääbade surub auto keret edasi. kui sul nüüd mõned puksid vähe pehmed on, siis läheb koormuse all geomeetria paigast ära ja võib tekkida lubatust suurem kokkujooks.
Välimisi õõtsapukse surutakse auto nina poole siis ja sisemisi lääba pukse tõmmatakse tahapoole.
Nimelt reguleeritakse ju seisvat autot. kui sa aga sõidad, siis tagasild lükkab autokeret edasi, st. läbi lääbade surub auto keret edasi. kui sul nüüd mõned puksid vähe pehmed on, siis läheb koormuse all geomeetria paigast ära ja võib tekkida lubatust suurem kokkujooks.
Välimisi õõtsapukse surutakse auto nina poole siis ja sisemisi lääba pukse tõmmatakse tahapoole.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
lubatust suurema kokkujooksu korral sööb välimist serva.Martink91 kirjutas: ↑14 Juul 2019 18:35 tagasilla puhul võivad kummipuksid ka pehmed olla, mis taga on, mille tõttu reguleerimine ei aita.
Nimelt reguleeritakse ju seisvat autot. kui sa aga sõidad, siis tagasild lükkab autokeret edasi, st. läbi lääbade surub auto keret edasi. kui sul nüüd mõned puksid vähe pehmed on, siis läheb koormuse all geomeetria paigast ära ja võib tekkida lubatust suurem kokkujooks.
Välimisi õõtsapukse surutakse auto nina poole siis ja sisemisi lääba pukse tõmmatakse tahapoole.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Huvitav, et tagasillaga probleem on. Mul esisillaga alati probleemid olnud, tagasild siiani mõlemal oomil ok olnud.
Aga kas sillastendikoht ka nö peale regulli korra veel stendist läbi lükkab?
Isiklik kogemus, kui Amservis praktikal/tööl olin. Stend arvutas kokkujookse valesti kui ratta kallet ja kokkujookse muutsid.
B6 Passatil, mis oli vennase oma, seal kõik 4 ratast regullitavad, nii kokkujooksu kui kalde poolest sai alles 3-dal läbilükkamisel näidud kenasti rohelisse.
St lükkasin stendist läbi, regullisin rohelisse. Ja siis uuesti. Ja uuesti.
Tean, et Põltsamaal üks kohalik firma teeb enda stendiga sama. on sarnaseid teemasi olnud.
Aga kas sillastendikoht ka nö peale regulli korra veel stendist läbi lükkab?
Isiklik kogemus, kui Amservis praktikal/tööl olin. Stend arvutas kokkujookse valesti kui ratta kallet ja kokkujookse muutsid.
B6 Passatil, mis oli vennase oma, seal kõik 4 ratast regullitavad, nii kokkujooksu kui kalde poolest sai alles 3-dal läbilükkamisel näidud kenasti rohelisse.
St lükkasin stendist läbi, regullisin rohelisse. Ja siis uuesti. Ja uuesti.
Tean, et Põltsamaal üks kohalik firma teeb enda stendiga sama. on sarnaseid teemasi olnud.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
tartu reguleerijatest pooled ei oska sildasid paika panna.
ise olen käinud turu tänavas sillastendis ja ise juures olnud. siis on sild paika saadud. tagasild on üldiselt paigas olnud aga esisillaga jebitakse parasjagu. nii kalle kui kokkujooks on omegal kehva lahendusega kuna muutes üht muutub ka teine. järelturu amortidega kallet muuta ka ei saa.
ise olen käinud turu tänavas sillastendis ja ise juures olnud. siis on sild paika saadud. tagasild on üldiselt paigas olnud aga esisillaga jebitakse parasjagu. nii kalle kui kokkujooks on omegal kehva lahendusega kuna muutes üht muutub ka teine. järelturu amortidega kallet muuta ka ei saa.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 05 Mär 2010 20:45
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 37 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Opel Omega M57 2.5DTI - b00ster
Soovitan Elvas klubilist nimega Andrus pole mingit probleemiraudpats0 kirjutas: ↑15 Juul 2019 19:22 tartu reguleerijatest pooled ei oska sildasid paika panna.
ise olen käinud turu tänavas sillastendis ja ise juures olnud. siis on sild paika saadud. tagasild on üldiselt paigas olnud aga esisillaga jebitakse parasjagu. nii kalle kui kokkujooks on omegal kehva lahendusega kuna muutes üht muutub ka teine. järelturu amortidega kallet muuta ka ei saa.
Maitseained SINU lauale-tsekka linki ja vali oma lemmikud
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101
http://omegaclub.org/viewtopic.php?f=49&t=14101