Opel Omega A 2.0 91a

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
ollaoll
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 07 Aug 2019 07:52
Auto: Opel Omega A
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas ollaoll »

Kas keegi on turbotanud ka seda 2.0 85kw mootorit? Kui keeruline see protsess on ja kas kuskil mingit teemat ka selle kohta leidub?
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas Martin »

turbotamise asemel otsi pigem mingi asisem mootor sinna otsa.
saabil näiteks 2.0 turbokas peaks sama kasti otsa istuma bolt on... risto002 oskab täpsemalt rääkida.

või siis mine r6 mootori teed, aga noh need ei ole odavad asjad enam ammu.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas tartlane »

Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 20:40 turbotamise asemel otsi pigem mingi asisem mootor sinna otsa.
saabil näiteks 2.0 turbokas peaks sama kasti otsa istuma bolt on... risto002 oskab täpsemalt rääkida.

või siis mine r6 mootori teed, aga noh need ei ole odavad asjad enam ammu.
Endal see r6 swap 2.0-i pealt just läbi tehtud A ompsil. Mitmeid asju peab ikka nikerdama, ümber jebima, et tehnika sinna istuks :D :D . Ühesõnaga pole päris nii, et vana välja ja uus asemele ja tuld.

Tegelt ega need vanakooli R6-d ei tohiks ka veel nii kallid olla. Paar aastat tagasi vähemalt liikusid need vanakooli c30ne-d umbes 200-300 euroga (ei tea, kas see oli ainult ploki hind või tuli muu mudru ka kaasa). C30se on muidugi teine jutt.
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3455
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas Rax »

Pigem on nii et neid mootoreid pole saada, ei ole just kõige levinum kone siin eestis. Ehk väljas pool on liikvel.
56232754
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas tartlane »

Rax kirjutas: 27 Okt 2019 21:30 Pigem on nii et neid mootoreid pole saada, ei ole just kõige levinum kone siin eestis. Ehk väljas pool on liikvel.
Just, pigem on asi saadavuses, kui hinnas. Ühesõnaga, mille peale mina läheks, siis näiteks siin on Lätist üks täitsa viisakas 400 eur doonorauto... Riia pole kaugel ka. Saad veel küljest äkki mingit mudru ka müüa, on hind veel parem.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... fmoeh.html
Viimati muutis tartlane, 27 Okt 2019 22:11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas Martin »

Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas tartlane »

Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:11 Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.
Naljakas oli see, et siis kui sa tolle jutu panid toona, siis ma isegi helistasin sinna. Keegi polnud midagi tollest autost kuulnud... Istub kokku küll muidu.


Aga ühesõnaga, kui ma midagi susserdama hakkaks kokku, siis see läti doonorauto oleks ilmselt kõige mõistlikum variant, sest sealt saab ilmselt kasti- diffri jne jurgid värgid, mida niikuinii vaja läheb.
Jürts
Omegaclub juhatus
Postitusi: 3201
Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas Jürts »

A 2,0 85kw lihtsalt föön otsa torgata, sellel küll pikka pidu pole. Fööniga ikka hoopis teine tuli katlas ja stock ei pea kindlasti sellele valule vastu :roll:
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
ollaoll
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 07 Aug 2019 07:52
Auto: Opel Omega A
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas ollaoll »

See Läti doonor auto värk vist täitsa mõistlik jah, sealt saaks terve kompoti, peab hakkama mõtlema, hetkel uurisin ka karbikatteid, et kas neid ka kuskilt uusi, saab aga tundub, et neid ka väga ei liigu, hetke seisuga pühendun hetkel kere peale, et põhi üle käia ja uus värv selga saada ja ilmselt siis läheb tehnika järgmisena. 🙂
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas Martin »

tartlane kirjutas: 27 Okt 2019 22:13
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:11 Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.
Naljakas oli see, et siis kui sa tolle jutu panid toona, siis ma isegi helistasin sinna. Keegi polnud midagi tollest autost kuulnud... Istub kokku küll muidu.


Aga ühesõnaga, kui ma midagi susserdama hakkaks kokku, siis see läti doonorauto oleks ilmselt kõige mõistlikum variant, sest sealt saab ilmselt kasti- diffri jne jurgid värgid, mida niikuinii vaja läheb.
Kuule, kirjuta mulle, mis on vajalik selleks, et 2.0 benast 3.0 dualramm teha, st mida sealt 2,6 pealt kaasa oleks vaja võtta selleks?
selle 12v 3.0 ploki ilmselt leiab suurema vaevata isegi.
Mul küll autot ei ole, aga mul on hetkel siga palju vaba aega ja läheks tõmbaks selle A seal laiali vms isegi. 3.0 dual rami eest küsitakse päris häid hindu tänapäeval.
Ilmselt käigukast ja kardaan on erilisemad, tagadifffer? spodoplokk äkki? Jahutussüteemid- voolikud paisupaak? mootori juhtmestik, kas kerejuhtmestik oluliselt teine?
Äkki ostaks selle ilusa punase tartu A kere ära....
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
tartlane
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 07 Juun 2012 22:03
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas tartlane »

Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:43
tartlane kirjutas: 27 Okt 2019 22:13
Martink91 kirjutas: 27 Okt 2019 22:11 Väänaposti lammutuses oli paar kuud tagasi 2,6dual ram sees.
Ma ei tea kas 3.0 12v plokk istub selle 2,6 kaane alla aga pm sealt saaks kogu vajamineva kraami ilmselt vähemalt 2,6 jaokski.
Naljakas oli see, et siis kui sa tolle jutu panid toona, siis ma isegi helistasin sinna. Keegi polnud midagi tollest autost kuulnud... Istub kokku küll muidu.


Aga ühesõnaga, kui ma midagi susserdama hakkaks kokku, siis see läti doonorauto oleks ilmselt kõige mõistlikum variant, sest sealt saab ilmselt kasti- diffri jne jurgid värgid, mida niikuinii vaja läheb.
Kuule, kirjuta mulle, mis on vajalik selleks, et 2.0 benast 3.0 dualramm teha, st mida sealt 2,6 pealt kaasa oleks vaja võtta selleks?
selle 12v 3.0 ploki ilmselt leiab suurema vaevata isegi.
Mul küll autot ei ole, aga mul on hetkel siga palju vaba aega ja läheks tõmbaks selle A seal laiali vms isegi. 3.0 dual rami eest küsitakse päris häid hindu tänapäeval.
Ilmselt käigukast ja kardaan on erilisemad, tagadifffer? spodoplokk äkki? Jahutussüteemid- voolikud paisupaak? mootori juhtmestik, kas kerejuhtmestik oluliselt teine?
Äkki ostaks selle ilusa punase tartu A kere ära....
Kirjutan sulle privasse.
GertK
Huviline
Postitusi: 763
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas GertK »

Jürts kirjutas: 27 Okt 2019 22:22 A 2,0 85kw lihtsalt föön otsa torgata, sellel küll pikka pidu pole. Fööniga ikka hoopis teine tuli katlas ja stock ei pea kindlasti sellele valule vastu :roll:
kusjuures kui ma kunagi otsisin motot siis pakuti turbotatud 2.0 85kw ja 1.2bar pidi originaal sisuga kestma. Kui tõene või väär see on seda ma ei tea.
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]

Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas Martin »

ma nagu ei tahaks küll uskuda, et originaalis nii kõvad kepsud on, mis turbot vastu peaksid, kolvid vb veel.
Plokikaanetihend on esimene asi, mis sealt lahkub turbo puhul. Need papist tihendid ei pea tavalislet üle 0,3bari rõhku vastu.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas AnvarV »

Ma kunagi ammu aegu tagasi tegin ühe. Kestis 0.8 bariga tublisti, c20let pihustitega. Küll aga sisu tehtud ei olnud ja keps tuli kiirelt välja. Kaanetihendit ära ei puhunud.

https://youtu.be/Yl4_5kL1ouk

Teemaalgatajale, mul üks c30ne on üle. Küll aga vajab komplekteerimist ja mõningaid uusi tükke.
Kasutaja avatar
Calypso
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 02 Juul 2019 00:03
Auto: 2.2i Omega
Asukoht: Hispaania
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Opel Omega A 2.0 91a

Postitus Postitas Calypso »

Kus hundist räägid.
Pilt
Vasta