Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
- Calypso
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 02 Juul 2019 00:03
- Auto: 2.2i Omega
- Asukoht: Hispaania
- Has tänanud: 22 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Viskan ka lingi siin suurimas müügiportaalis müügis olevate Omegate kohta.Saab mingit aimu hindadest ja korrasolekutest, Chrome muidugi tõlgib ka inglise keelde, eesti keelde tõlkides jääb tekst väga värdjalik
https://www.milanuncios.com/opel-omega- ... en=baratos
https://www.milanuncios.com/opel-omega- ... en=baratos
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Neid plastikuid ei anna lappida kahjuks.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
meil on roostes aga sul seal on iga pill miljoni kõksugaCalypso kirjutas: ↑09 Okt 2019 16:43 Viskan ka lingi siin suurimas müügiportaalis müügis olevate Omegate kohta.Saab mingit aimu hindadest ja korrasolekutest, Chrome muidugi tõlgib ka inglise keelde, eesti keelde tõlkides jääb tekst väga värdjalik
https://www.milanuncios.com/opel-omega- ... en=baratos
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Minu mõte oligi selline, et sealt tood heade keredega kui pleekinud isendi siia, ja siit viid pleekimata, kuid perses kerega isendeid sinna
Ma võtaks kohe mõne hea kerega 3.2 v6 ma arvan. Või 110kw diisli. aga kindlasti atm.
Ma võtaks kohe mõne hea kerega 3.2 v6 ma arvan. Või 110kw diisli. aga kindlasti atm.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3202
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 63 korda
- Been tänatud: 74 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Mulle paluks 3,0@150kw omega A
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Jürts seal maalt peaks juba 4,1 L ka saama kui otsida
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Calypso
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 02 Juul 2019 00:03
- Auto: 2.2i Omega
- Asukoht: Hispaania
- Has tänanud: 22 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Viskaks õhku ühe küsimuse, enne kui pikemalt viimastest tegemistest kirjutan.
Kuidas lahendada mitteröötava jahutusventilaatori probleemi?
Kaitse terve, peale 500 km läbimist ventikas enam ei tööta.
Terve tee mägedes maanteel suurte tõusude ja raske koorma all pidevalt 120km/h püsis temp 80-85°c, viimase paari km linnasõitu tõusis temp ~97°c.Keema ei läinud, sai kohe puhurid kuuma peale põhja pandud ja koju jõutud.
Nüüd iga paari päeva tagant sõidetud ~20km mägiteid ning linnade vahet.Paar korda tõusnud sinna 95°c kanti, keema pole läinud kuid vent pole kordagi tööle hakanud.Proovitud ka kodus kohapeal, jääb kuskil 97°c kanti - vent taha ei tule aga sõites näha, et termostaat avaneb.
Ühegi vedeliku kadu pole ning kõik tasemed normis.
Kuidas lahendada mitteröötava jahutusventilaatori probleemi?
Kaitse terve, peale 500 km läbimist ventikas enam ei tööta.
Terve tee mägedes maanteel suurte tõusude ja raske koorma all pidevalt 120km/h püsis temp 80-85°c, viimase paari km linnasõitu tõusis temp ~97°c.Keema ei läinud, sai kohe puhurid kuuma peale põhja pandud ja koju jõutud.
Nüüd iga paari päeva tagant sõidetud ~20km mägiteid ning linnade vahet.Paar korda tõusnud sinna 95°c kanti, keema pole läinud kuid vent pole kordagi tööle hakanud.Proovitud ka kodus kohapeal, jääb kuskil 97°c kanti - vent taha ei tule aga sõites näha, et termostaat avaneb.
Ühegi vedeliku kadu pole ning kõik tasemed normis.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2268
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Tal peaks seal kusagil relee ka olema.Kui see otsas siis ka ei tulnud järele.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
-
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
- Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
- Has tänanud: 3 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Kunagi maadlesin oma 2.6 oomiga analoogse murega. Mul küll hakkas vent tööle aga igaksjuhuks võiks vaadata andureid : andur mis annab juht ajule signaali ja andur mis annab kellale signaali
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
elektriventilaatorid käivituvad radiaatori küljes oleva anduri alusel. Seejuures on andur veel kahe positsiooniga I ja II kiirus.
Kui I kiirus tööle ei hakka, siis II kiirus peaks ikka hakkama, kuna need on erinevate releede peal. kokku on 3 releed vist suurte ventikate juhtimiseks.
I juhul on kaks ventikat ühendatud jadamisi ja mõlemad saavad pm 6v peale ja teisel kiirusel on ühendatud paraleeelselt, kus mõlemad saavad eraldi 12v peale.
Kui I kiirus tööle ei hakka, siis II kiirus peaks ikka hakkama, kuna need on erinevate releede peal. kokku on 3 releed vist suurte ventikate juhtimiseks.
I juhul on kaks ventikat ühendatud jadamisi ja mõlemad saavad pm 6v peale ja teisel kiirusel on ühendatud paraleeelselt, kus mõlemad saavad eraldi 12v peale.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Saan aru, et ega sul seal neid juppe pole saada. Lihtsam vedada juhe, nupp ja voilaa. Et kui temp kõrge on siis vajutad ventikad sisse.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Opel Omega 2.2i 2000 Hispaanlane
Kas neil mitte el vent alles 98-100 ei rakendu?
Jahutussüsteem ju keema ei lähe kui rõhk sees ja temp 100.
Jahutussüsteem ju keema ei lähe kui rõhk sees ja temp 100.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)