2.2i Probleemid

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas raudpats0 »

Kristjan000 kirjutas: 19 Nov 2021 21:53 14psi/0.9bar on korgil kirjas. Lõdviku kannatab surve all sõrmedega kokku pigistada. Kivikõvaks ei ole läinud
siis kork elus ja tihend ära väsinud. Veepump tahab ka vahetust kõigi
Eelduste kohaselt. Ja see on mõtekas võtta korralik
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kristjan000
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas Kristjan000 »

Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas Martin »

Eks ta nagu võiks mingil määral tuld kustutada. Kas samal ajal sumpsist valget välja ei tao?
Või üldse, kas summutist tulev pisut magusa maitsega pole?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2264
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 78 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas Tomzz »

Kristjan000 kirjutas: 20 Nov 2021 23:31 Veepump läheb koos hammasrihmaga nagunii vahetusse. Kui kaas maas siis klapisäärekad ka vahetusse ja vaatan mis juhtpuksid teevad. Täna tegin lühikese sõidu ja avastasin et auto soojaks saades ehk kui surve sisse tekib, hakkab rohkem kakkuma kiirendusel. Kui maha jahtub ja surve kadunud, siis enam ei kaku. On võimalik et saab nii palju jahutusvedelikku silindrisse et hakkabki reaalselt kakkuma?
Küünlad oled maha võtnud? Sealt pealt peaksid nägema millisesse silindrisse lekib.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kristjan000
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 07 Aug 2018 21:48
Auto: Omega 2.2DTi 88kw Estate (ex), Omega 2.2i 16v Estate (praegu)
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: 2.2i Probleemid

Postitus Postitas Kristjan000 »

Nii. Sai lõpuks kaane maha ja sai veenduda et tõesti, tihend oli küpse. Väga. Nüüd ootan kõne mehelt kes kaane lihvi võttis, et kas peab survet või mitte. Lähevad uued klapisääretihendid ka kui kaas juba maas on. Ehk saab auto nädala lõpuks liikuma juba.
Manused
265519657_965840854285786_4219734954785228204_n.jpg
265519657_965840854285786_4219734954785228204_n.jpg (295.73 KiB) Vaadatud 2213 korda
262978931_453625086365229_4713619315417577508_n.jpg
262978931_453625086365229_4713619315417577508_n.jpg (127.52 KiB) Vaadatud 2213 korda
Vasta