Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Lumistel teedel on Omegaga minu arust väga hea sõita. Jääl ja lögas saab ka päris rahuldavalt hakkama, musta jää peal liigub auto sinna kuhu ma tahan, kuid start jääl on vahest küll väga vaevaline. Samas märg ja natuke pehme muru sellele autole küll ei sobi. Ainukesed kohad, kus ma Omegaga kinni olen istunud ongi maja ees muru peal ja kenasti põhja peal, viimati paar nädalat tagasi
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Eelmine aasta kannatasin mingisuguste Vallai rehvide pärast päris kõrimulguni! Rehv oli nii kõva et alguses ei saanud kohapealt minema ja pärast ei jäänud pidama. Nüüd sõidan Continental Contiwinteriga, masu tõttu eemaldasin küll naelad aga ega see midagi muutnud talve sõidus - rehvidel hea pidamine. Automaat omegaga soovitaksin julgelt gaasi anda ja hooga minna läbi, see kuramuse edasi tagasi nõksutamine sobib ainult manuaaline, kui kinni oled.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
ise sõidan juba kolmandat talve Fulda rehvidega - naelad enamus veel alles ja muster ka korralik - ning mis peamine, pole veel kordagi kinni jäänud raske omega jaoks soovitan neid rehve küll!
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Rehvid sellised suht keskmised ja juba suutsin täna korraks kinni jääda. Kuna harjunud 1000kg esiveolisega,mis läheb igaltpoolt läbi,siis tuleb vist ümber õppida ja hakkata vaatama,kuhu sõidan.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Omega A ei ole mul kül pikka aega olnud, aga lumel on ta kül lootusetu võrreldes mu teise auto Rekordiga. Ei tea, kas tõesti loeb, et Omega on automaat. Rehvid on iseenesest mõlemal autol samad ja ka kulumis aste on sama.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Minul on sellest driftimisest juba villand. Päev otsa muudkui vaata, et autol valel ajal külge ette ei tõmba. Ja kooli ees jäin täna 2 korda kinni. Samas positiivne - kaks naist suutsid vabalt välja tõugata. Kui lumi nüüd lõpuks ära läheks, siis oleks mul jälle hea meel, et mul tagaveoline on
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1976
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
ei ole veel ükskitallv niiviisi mööda läind ,et ma ei peaks kaevana ja lükkama
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Omal on 100kw bensukal väga korralikud Masteri naelad ja suhteliselt mõistlikult sõidab, eks tagumine ots vähe rohkem liigub, kui esiveolisel, kuid siiani on Masterid mind suhteliselt positiivselt üllatanud. Samas eile sumpasin ühe 3 liitrise automaadiga lumes, millel Vallai suhteliselt hea mustriga lamellid all ja no täiesti võimatu on sõita, ratas käib all ringi, auto edasi ei liigu. Lõpuks jäin kinni ka.
Ja kõigi aja jooksul omatud Omegate puhul olen täheldanud, et talveks minu sõidustiili juures on ainult nael õige, lamelliga pole midagi teha.
Ja kõigi aja jooksul omatud Omegate puhul olen täheldanud, et talveks minu sõidustiili juures on ainult nael õige, lamelliga pole midagi teha.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Mul olid Omegal mingid Kumho lamellid all millel olid vihmasooned? sees. Külgpidamise üle ei saanud kusjuures väga kurtagi, aga vedamine/pidurdamine oli täiesti teine oopel(r).
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
4-s selle teema hooaeg läinud juba jõudsalt käima (koos vana foorumi teemaga)
Ütleks et see pidev lumesadu hakkab ikka närvidele juba käima, iga hommiku on praktiliselt autol ca 5-10cm lund. Kõhupeale kinnijäämisest ma ei räägi, ja sogast roomab ka vaikselt ilma tuuritamata läbi, aga V177U kui 10cm jääd ühe taguratta alla jääb siis on lõplikult piiksus.
Läbivus on ikka tagasihoidlik, esiveoline mondeo millega sõidan on nagu maastur võrreldes paksukese omegalitaga.
Ise tunnen see talv TC-st puudust, väga lihtsalt kipub ratast ikka ringi viskama 2 hooeag talvekatel alles.
Ütleks et see pidev lumesadu hakkab ikka närvidele juba käima, iga hommiku on praktiliselt autol ca 5-10cm lund. Kõhupeale kinnijäämisest ma ei räägi, ja sogast roomab ka vaikselt ilma tuuritamata läbi, aga V177U kui 10cm jääd ühe taguratta alla jääb siis on lõplikult piiksus.
Läbivus on ikka tagasihoidlik, esiveoline mondeo millega sõidan on nagu maastur võrreldes paksukese omegalitaga.
Ise tunnen see talv TC-st puudust, väga lihtsalt kipub ratast ikka ringi viskama 2 hooeag talvekatel alles.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Mind veel ropendama pole võtnud kinnijäämine- isegi mitte siis kui ükskord kodust lahkudes neli korda labidat tarbima pidin. Tagurpidi lastes kipub ikka minema sinna kuhu tahab minna pahatihti, seeeest edapidi sõit korvab selle 100%
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Sa oleks ikka pidand selle 2,5-se tookord ära ostma,oleks veojõukontrolliga saba kontrolli all hoidnud.Mimm kirjutas:Minul on sellest driftimisest juba villand. Päev otsa muudkui vaata, et autol valel ajal külge ette ei tõmba. Ja kooli ees jäin täna 2 korda kinni. Samas positiivne - kaks naist suutsid vabalt välja tõugata. Kui lumi nüüd lõpuks ära läheks, siis oleks mul jälle hea meel, et mul tagaveoline on
Aga mina tunnen just talvel rõõmu,et on tagaveoline.Suvel poleks väga vahet.Ja ronimisvõime on minu omegal küll hea.olen läbivuse ja teelpüsivusega rahul.Ja hea on kurvis ja eriti ringteel gaasiga mängimisega sõidusuunda korrigeerida.Natu gaasi ja nina on õies suunas.See ju positiivne.Esiveolisel peaks hea käsipidur selleks otstarbeks olema,aga pidur teatavasti on kiiruse surm
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Terve talv alles ees
Nüüd hakkab sulaks minema ja kinnisõidetud lumest vajusid esirattad läbi, ei aita see LSD jutt seal taga mitte üks raas, ei aita ka parem rehv.Ei edasi ei tagasi
Kui teeolud on kehvad ja kaalujaotus on lagi naljakas sel autol siis ääb hätta.
Labidas ja liivakott pgagassi.
Ja olgem ausad, see talv on lume ja teeolude poolest raske
Nüüd hakkab sulaks minema ja kinnisõidetud lumest vajusid esirattad läbi, ei aita see LSD jutt seal taga mitte üks raas, ei aita ka parem rehv.Ei edasi ei tagasi
Kui teeolud on kehvad ja kaalujaotus on lagi naljakas sel autol siis ääb hätta.
Labidas ja liivakott pgagassi.
Ja olgem ausad, see talv on lume ja teeolude poolest raske
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
see just nõme ongi, et esiots mega raske võrreldes taguotsaga ja tihti esirattad vajuvad, omega on ainult maantee auto.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
töö aknast silmitsen oma oomit mis on 10cm lumes lõplikult kinni (lumi ulatub tag rehvi ja velje vahelise piirini), st isegi nõkutada ei saa... pean vist jala koju minema
sorry mina ei kavatse liivakotiga emmi mängida talviti, tundub et see auto meie kliimasse/ talve ei sobi
4x4 hind on ka nii meeletult kõrge et alla 3000 EURI- mingit sõidetavat raami osta ei saa, kevadel tulevad hinnad alla siis peab vist autot vahetama hakkama.
sorry mina ei kavatse liivakotiga emmi mängida talviti, tundub et see auto meie kliimasse/ talve ei sobi
4x4 hind on ka nii meeletult kõrge et alla 3000 EURI- mingit sõidetavat raami osta ei saa, kevadel tulevad hinnad alla siis peab vist autot vahetama hakkama.