ultimaco kirjutas:bensukal ikka 2.5 ... 2000a mis se andur teeb?
annab siis andur ajule mootori temperatuuri ja vastavalt sellele segatakse õige kütusekogus mis sisse pritsitakse.
kui ma nüüd õieti mäletan siis asub see andur kas parema silindripea küljes vastu tulemüüri. aga võis ka olla sisselaskekolle all.
AnvarV kirjutas:Ma ei tea kas ma sain õigesti asjadest aru, aga igaksjuhuks tegin video ka. Las keegi tark kordab igaksjuhuks üle.
Omega A 2.0 85kw ja automaatkast.
Kui nüüd õigesti lugesin siis 2 viga.
21 : Throttle position (TP) sensor - voltage high
31 : Engine speed (RPM) sensor - no signal
Kui on õiged vastused mis videos, siis keegi võiks vastused ära ka seletada.
Koode näitab sul 12 (mitte 21) ning 31.
12 kood alustab ning lõpetab lugemise mis on ok.
31 näitab seda, et sul ei tööta hetkel tahhokas mis on normaalne kuna sul mootor ju ei käi. nii, et tundub korras olevat
Tim kirjutas:Selline täpsustav küsimus.Kas 2001a. 2,2 masinale võib kah ise sealt diagnostika pistikust sorkides veakoode kodus vaatata?Midagi tuksi ei keera.
Pole veel täpselt uurinud,kas seal üldse 5-6 pin olemas.
E:Ongi probleem minu masina puhul.Nimelt 6 pin puudu.Kui nüüd esilehelt infot lugeda,siis 5 pin mass ja mul on seal just vastupidi.
Ka pedaale põhjas hoides ei hakka mootori tuld vilgutama.Peab kellegi teise kaabli peale lootma jääma.Mul kaabel küll olemas aga arvutis op süstem linux ja ei saa autot ja arvutit omavahel suhtlema.
FL omega ´01a.diagniostika pistik.
Sama mure endilgi. Ehk annab 2001a fl 2.2d koduste vahenditega diagnost ära teha?
Tim kirjutas:Palun teadjamate abi,ehk mida maakeeli need asjad tähendavad?
1:P1625 - Internal Power Control Final Stage Low Input
2:P1870 - Torque Converter Clutch Stuck Off
Kas teise koodi korral turbiinil mingi solenoid jamab?
Tõlgin siis .... esimene on seotud
: sisemise toite kontrolli viimase etapi madal sisend - nii loen mina nii välja....kus see on ja millega seotud, ei tea. Ilmselt siis toite värk.
Teine on: hüdrotraffoga seotud või siis otsetõlkes jõu konverter, sidur kinni ja maas
Võid google tõlget ka kasutada aga vaevalt et sa sealt midagi asjaliku saad
P1625 Internal Power Control Final Stage Low Input
-Final stage diagnosis in control unit
Short to ground in circuit to control unit terminal 52, 53
-Above condition must be fulfilled for at least 0.02 s .
Effect:
-"Emergency Mode" is activated
-The malfunction indication is switched on.
Concerned Terminals: 52, 5
Work Order Description
-Ignition OFF
-Disconnect wiring harness connector from: K85 Control Unit - Automatic Transmission
-Ignition ON
-Connect test lamp ( 21 W ) and multimeter in parallel and measure voltage between the following terminals:
K85 Control Unit - Automatic Transmission Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 26 & Ground
Nominal Value - greater than 11 V
проверить напряжение между 26 контактом и землей?
- Connect test lamp ( 21 W ) and multimeter in parallel and measure voltage between the following terminals:
K85 Control Unit - Automatic Transmission Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 26
& K85 Control Unit - Automatic Transmission Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 6
Nominal Value - greater than 11 V
проверить напряжение между 26 контактом и 6 контактом?
-Measure voltage between the following terminals: K85 Control Unit - Automatic Transmission Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 52 & Ground
Nominal Value - less than 0.3 V
проверить напряжение между 52 контактом и землей?
Ignition OFF
Measure resistance between the following terminals: K85 Control Unit - Automatic Transmission Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 52 & Ground
Nominal Value - greater than 500 kOhm
проверить сопротивление между 52 контактом и землей?
Measure resistance between the following terminals: K85 Control Unit - Automatic Transmission
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 52 & K85 Control Unit - Automatic Transmission
Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 5
Nominal Value - 3.5 ... 6.0 Ohm
проверить сопротивление между 52 контактом и 5 контактом?
Connect fused jumper wire to: K85 Control Unit - Automatic Transmission Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 52 & Battery voltage
Contact fused jumper wire once to: K85 Control Unit - Automatic Transmission Wiring harness connector (wiring harness side) terminal 5 & Ground
Nominal Value - Clicking noise from following component:Pressure regulator
тут я не понял. подключить предохранитель или кусок проволки между 52 контактом и плюсом аккумулятора и включить один раз предохранитель между 5 контактом и аккум??
при этом должно появится щелкание от регулятора давления??
Defective component:
K85 Control Unit - Automatic Transmission or U10 Intermediate Housing ASM - Automatic Transmission Pressure regulator
в итоге замена блока управления АКПП или регулятора давления??
teine viga on ka kasti ajus: mina saan nii aru, et turbiinilukk ei rakendu.
petzp kirjutas:Diagnostika juhend vene ja inglise keeles:
teine viga on ka kasti ajus: mina saan nii aru, et turbiinilukk ei rakendu.
Tänud info eest!
Turbiin lukustub küll(nö.5 nõksu teeb tahhomeetri seier) aga ilmselt olid mingid vanad vead jäänud(mingi aeg maantee sõidul vahetas käiku alla ja see oligi siis tookord kui turbiin nö.lukust lahti läks).
Praegu kast muidu toimetab küll aga kolmas käik ei lülitu nii nagu peaks!Rohkemgi polegi uurinud kastiga seotud veakoode,ilmselt on neid kogunenud palju...
Ehk keegi oskab aidata. Autoks 95 aasta 2.0 100 kw omega ja sain veakoodi 93 mis tähendab et puudub immo signaal. Aga ei oska sellise tarkusega midagi peale hakata. Diagnostika põhjuseks oli see et kui mootor on töösoe siis pärast seismajätmist enam ennem käima ei lähe kui mootor maha jahtunud. Täna sain teada et asi võib olla starteris kuna ei võta starterit järgi. Tõmmata ka ei saa et proovida kuna tegemist automaatkastiga. Ette tänades