Nüüd peaks asi korras olemaMartink91 kirjutas:videot pole võimalik avada, konrolli et videol on ligipääs teistele isikutele, st. pole privaatne
Veakoodide lugemine
Re: Veakoodide lugemine
Kuna esimeses postituses olevatele failidele ligi ei saa, siis oskab keegi aidata? Mida peaks siis vaatama/vahetama?
2,5, 2000a, 96kw diisel
Sain need koodid:
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range (Pumba mingi andur s6elaga mustaks läinud? peaks ära puhastama?)
Not present
96 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Out Of Range
Not present
EGR ise kinni pandud(ühe kroonine torule ette)
-----
need ka:
00018 - Sun Roof/Window Comfortclose Signal Voltage Lown (Aknasulgurile tuleb vähe voolu peale?)
Present
00036 - Doorknob Driver Open Circuit (Juhi kesklukumootorile ei tule üldse voolu peale?)
Present
2,5, 2000a, 96kw diisel
Sain need koodid:
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range (Pumba mingi andur s6elaga mustaks läinud? peaks ära puhastama?)
Not present
96 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Out Of Range
Not present
EGR ise kinni pandud(ühe kroonine torule ette)
-----
need ka:
00018 - Sun Roof/Window Comfortclose Signal Voltage Lown (Aknasulgurile tuleb vähe voolu peale?)
Present
00036 - Doorknob Driver Open Circuit (Juhi kesklukumootorile ei tule üldse voolu peale?)
Present
Omeegist
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Veakoodide lugemine
bbdx kirjutas:Kuna esimeses postituses olevatele failidele ligi ei saa, siis oskab keegi aidata? Mida peaks siis vaatama/vahetama?
2,5, 2000a, 96kw diisel
Sain need koodid:
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range (Pumba mingi andur s6elaga mustaks läinud? peaks ära puhastama?)
Not present
96 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Out Of Range
Not present
EGR ise kinni pandud(ühe kroonine torule ette)
-----
need ka:
00018 - Sun Roof/Window Comfortclose Signal Voltage Lown (Aknasulgurile tuleb vähe voolu peale?)
Present
00036 - Doorknob Driver Open Circuit (Juhi kesklukumootorile ei tule üldse voolu peale?)
Present
64 näitab et kõrgsurvepumba elektroonika ei jaga enam matsu.
egr solenoidile jäta vaakum ja elekter taha
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Veakoodide lugemine
mul suri sõidupealt näiteks ära, kui kood 64 ette lõi. Tööle läks, kuid tööle ei jäänud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Veakoodide lugemine
Mul ära ei sure, vahel vilgutab mootorituld ja soojalt tahab 1-1,5sek käiamist, kuid siiani igakord tööle läinud.
Omeegist
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2723
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 28 korda
- Been tänatud: 81 korda
Re: Veakoodide lugemine
mul oli samamoodi vahest vilgutas. Vilgutas juba siis kui auto ostsin. Sõitsin nii poolteist aastat ja ükshetk oli kutu. Pumba pea peaks metallipru niivõrd täis olema, et pea ei tea mis asendis tal see võll seal sees on. Täna polegi mmidagi erilist teha, võtan selle vana pumbapea ette ja vaatan kas saan korda.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mär 2012 19:42
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 2 korda
Re: Veakoodide lugemine
Tere taas, mul selline mure, et omega b 2.0l 100kw on kompuuteril kirjaga program ees ja mitte kui midagi ei lase muid funksioone läbi vaadata. Kuidas see eest ära saada?
Re: Veakoodide lugemine
64 - Fuel Quantity Control Out Of Range
Not present
1997 a omega b , bmw mootoriga. Netist ei suutnud leida et mis see kood siis täpsemalt tähendab ja mis selle ravi oleks.
Not present
1997 a omega b , bmw mootoriga. Netist ei suutnud leida et mis see kood siis täpsemalt tähendab ja mis selle ravi oleks.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 16 korda
Re: Veakoodide lugemine
kõrgsurve pumba vahetus ideaalis. järgmine oleks elektroonika vahetus.viimane võimalus kasutatud pumpIrc81032 kirjutas:64 - Fuel Quantity Control Out Of Range
Not present
1997 a omega b , bmw mootoriga. Netist ei suutnud leida et mis see kood siis täpsemalt tähendab ja mis selle ravi oleks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 356
- Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
- Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
- Has tänanud: 3 korda
Re: Veakoodide lugemine
Oleks abi vaja koodide tõlgendamises(2.6v6)
Kõik töötab nii nagu peab, mootori tuli hakkas peale karteri tuulutuse remonti põlema, laup panin auto tööle ja kiikasin korraks põhja alla, jäi mulje nagu mingi voolik oleks lahti kuna tuli auru mootori ja kasti vahelt kuskilt. Ja samas jääb maha ka õli/kondentsi laigud(õli tase jätkuvalt normis). Kas võib olla, et on mingi lahtine voolik põhja all või kus iganes ja sellega seoses peksab igast vigasi.
Lähen nagunii järell kontrolli remondi kohta( ütlesid, et sõida nädalake ja vaatame üle kas kõik sai ok)
Nii, koodid järgmised
0430-Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) (kati viga? )
1700-Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module
1613-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
1612-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
0120-Throttle/PedalPosition Incorrect Ratio
0220-Throttle/pedalPosition sensor/switch "B" circuit range/performanceProblem
0100-Mass or volume air flow circuit high input
0300-Random/multiple cylinder misfire detected ( see peaks vana viga olema, uus süütepool küljes ja auto töötab normaalselt)
0301-
0301-
0302-
Kõik töötab nii nagu peab, mootori tuli hakkas peale karteri tuulutuse remonti põlema, laup panin auto tööle ja kiikasin korraks põhja alla, jäi mulje nagu mingi voolik oleks lahti kuna tuli auru mootori ja kasti vahelt kuskilt. Ja samas jääb maha ka õli/kondentsi laigud(õli tase jätkuvalt normis). Kas võib olla, et on mingi lahtine voolik põhja all või kus iganes ja sellega seoses peksab igast vigasi.
Lähen nagunii järell kontrolli remondi kohta( ütlesid, et sõida nädalake ja vaatame üle kas kõik sai ok)
Nii, koodid järgmised
0430-Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) (kati viga? )
1700-Service Vehicle Soon Request from Transmission Control Module
1613-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
1612-Immobiliser No Or Wrong Signal Immobiliser
0120-Throttle/PedalPosition Incorrect Ratio
0220-Throttle/pedalPosition sensor/switch "B" circuit range/performanceProblem
0100-Mass or volume air flow circuit high input
0300-Random/multiple cylinder misfire detected ( see peaks vana viga olema, uus süütepool küljes ja auto töötab normaalselt)
0301-
0301-
0302-