2. leht 2-st

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 01 Juun 2011 21:10
Postitas Alluxp
Egon kirjutas:kaaslased!!!!! vahet ei ole mitu hooba tal on :D oleks tegelt vaja teada mida üldse sellise mootoriga auto juures vaadata et ta natuke aega mul ikka koos püsiks mitte et ma temasse kohe miljoone ei peaks sisse tampima hakkama:D
Kui lähed ikkagi autot vaatama, räägi omanik niipalju ära, et too oleks nõus kasvõi korraks kohapeal mootori piirajasse lasta. Sina samalajal jälgi klapikambrikaane ääri, kui ei pritsi midagi välja, on üks suur mure mõneks ajaks murtud. Kui peaks roolivõimu õli lekkima, oleks seda auto alt näha. Viska pilk auto alla, veel parem oleks kui saaks estakaadi peale korraks. Kui lekkeid ei näe, siis ju OK. Kuula ka kui ühtlaselt mootor käib. Iga puterdamine võib tähendada sada-miljon viga alates siis mootori alt osast ja lõpetades karterituulutusega. Keera ka õlikork maha, kui on natuke kondensi, pole hullu, kuid kui on hullemalt seda löga seal, siis võib viitada sellele, et tosool pääseb sul sinna, kuhu ta ei peaks pääsema. Sellele muidugi järgneks kohe remont + õlivahetus mootoris.

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 02 Juun 2011 10:52
Postitas potsataja
opelist kirjutas:
Egon kirjutas:kaaslased!!!!! vahet ei ole mitu hooba tal on :D oleks tegelt vaja teada mida üldse sellise mootoriga auto juures vaadata et ta natuke aega mul ikka koos püsiks mitte et ma temasse kohe miljoone ei peaks sisse tampima hakkama:D
Neil mootoritel esineb keskmisest tihedamini vedelikupidamatust, ülejäänud probleemid ei ole eriti märkimisväärsed.
ega jah täiestiõigus.
iseenesest on tegemist hästi vedava motoga, kui kõik vedelikud vahetada õigeaegselt, jälgida et andurid oleks korras,tihendid,rihm ja filtrid ka head , siis anna ainult tuld, omega nagu omega ikka ;)

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 02 Juun 2011 18:21
Postitas Egon
plaan on jah teda ikka vatama minna ja uurida vähe...
nüüd omanik rääkis et tal radikas hakkas kuskilt läbi laskma...mingi lõdviku kohast kus lõdvik kinni läheb et kui temp. üle 90 läheb sis pidi jahutusvedelikku välja nirisema hakkama....kuidas sellele reageerida? :D

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 02 Juun 2011 18:39
Postitas Anz69
krt mehed siin arutavad nagu hakkaks uut autot ostma:D:D:D:D
vana opel lekibki nats, endal ka samasugune, ja roostetab ka:D

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 02 Juun 2011 18:44
Postitas aleks25
Ega jah tänapäeval tahavad ostjad saada, et vana auto oleks nagu uus

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 02 Juun 2011 18:48
Postitas Anz69
naljakas minuarust ka suht, krt kui tahad uut autot siis mine osta salongist:D:D:D

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 03 Juun 2011 07:20
Postitas potsataja
Egon kirjutas:plaan on jah teda ikka vatama minna ja uurida vähe...
nüüd omanik rääkis et tal radikas hakkas kuskilt läbi laskma...mingi lõdviku kohast kus lõdvik kinni läheb et kui temp. üle 90 läheb sis pidi jahutusvedelikku välja nirisema hakkama....kuidas sellele reageerida? :D
ilmselt radika küljest plastik natukese mõranend , heal juhul kannatab liimida , kehvemal juhul uus radikas :roll:

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 03 Juun 2011 17:23
Postitas Tim
potsataja kirjutas:
Egon kirjutas:plaan on jah teda ikka vatama minna ja uurida vähe...
nüüd omanik rääkis et tal radikas hakkas kuskilt läbi laskma...mingi lõdviku kohast kus lõdvik kinni läheb et kui temp. üle 90 läheb sis pidi jahutusvedelikku välja nirisema hakkama....kuidas sellele reageerida? :D
ilmselt radika küljest plastik natukese mõranend , heal juhul kannatab liimida , kehvemal juhul uus radikas :roll:
Nii ta on jahh...reageeda tuleks selliselt,et mootorit ei tohi keema lasta kui jahutussüsteem lekib.
See radika purunemine oleks võinud vabalt ka mõni päev hiljem juhtuda-uue omaniku käes.
Ise olen juba oma masinal 2,5a.jooksul juba 2 radikat välja vahetanud.

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 07 Juun 2011 08:11
Postitas Egon
nüüd sis juba auto ära vahetatud! :D olengi jälle omega omanik:D
autost sis niipalju hetkel et mootor ise on küll pms lekkevaba...ei mitte mingit õli plekki pole mootori peal....ainuke asi on jah praegu see et radikal see plastik nats katki ja kui temp üle 90 läheb siis hakkab välja pritsima...aga pragu leidsin sellele ajutise lahenduse(maanteel sõites pole probleemi sest jahutab niipalju ikka aga linnas aknad alla ja puhur sooja puhkuma sis temp üles ei lähe niipalju)
roostet on tal nüüd ka väga minimaalselt..kõige rohkem on kõrvalistuja poolsel tagumisel uksel..aga mitte väljapoolt vaadates...aga praeguseks aitab...teen kiirelt radika korda ja näitan kõigile oma uhket oomi:D

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 07 Juun 2011 08:26
Postitas o:mega
Seni, kuni radika korda saad, ära keera paisupaagi korki kõvasti peale vaid ainult nii, et tunned, et tihend käib vastu. Siis ei lähe nii kõva surve jahutussärki.

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 07 Juun 2011 21:20
Postitas Egon
aga kas siis toimub see korralik tsirkuleerimine(kuulsin tuttavalt et sis ei funka korralikult selline asi) ei ole muidugi kindel! aga kui nii saab sis hea...kuna alles nv saaks ta korralikult korda teha...varem vaja temaga sõita:D

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 07 Juun 2011 21:38
Postitas malvatony
näed ju tsirkulatsiooni toimumist või mitte toimimist salongist armatuurist. kui ei toimi tõuseb temp,kui toimib siis on nagu enne :)

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 07 Juun 2011 21:49
Postitas Egon
mis temperatuuri peale ta sis jääma peaks tegelikult! mul nii et maanteel on kuskil 90 täpselt aga linnas läheb üle 95 ja sis hakkab alles välja visisema....aga kui täpselt 95 on sis pole hullu.....sest linnas panen puhuri tööle sooja puhuma ja sis ta hoiab täpselt 95 või nõks all pool...

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)

Postitatud: 07 Juun 2011 22:59
Postitas Omega Sport Packet
Salongis võib näidata ka 80 kraadi aga tegelikkuses keeb ja muliseb ammu.Kui rõhku ei ole ei toimi.I vsjo

Kui õhk vahel või lekked panevad andrurid ja näidikud ka segast