2. leht 2-st

Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine

Postitatud: 17 Dets 2012 23:31
Postitas Omega Sport Packet
Neet ja liim.Neeti kasutad fikseerimiseks.

kui hiljem keemiliselt ei töötle ja kroomi niklit peale leiutama ei hakka ja ei keevita seda osa go.

kodustes tingimustes kus pole voolugi olemas keevituse jaoks rääkimata ruumipuudusest on oluliselt mugavamad lahendusi ja ka paremaid lahendusi olemas.

Mitte keegi ei keela vaigu ja riidega sama tööd teha, ukseääred, koopaääred.Enamus omegatel õhtal need ja ei pea muretsema, et väiksem kivitäke sinu suure keevituse ja keemiliste reakstioonide neutraaseks saamise pingutusi lihtsalt tuulikusse ei saada.

Neeti vali nii, et värvi all päikese ja muu temp. mängima ei hakka.

Võid ka tavalise tõmbneedi lüüa sissepoole kui päid ja aluseid teha ei viitsi mitte midagi ei juhtu.

Vaidlen vastu, et keevitus odavam ja mugavam lahendus on.

Relakas, mitu ketast, keevitus, happekrunt, täitekrunt mis ime keemiad, pahtlid, lahustid, kõvendid, kattevärv.Ajakulu on juba selline, et ennem roostetab kui valmis saab.

Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine

Postitatud: 18 Dets 2012 00:43
Postitas meduus
Omega Sport Packet kirjutas:Neet ja liim.Neeti kasutad fikseerimiseks.

kui hiljem keemiliselt ei töötle ja kroomi niklit peale leiutama ei hakka ja ei keevita seda osa go.

kodustes tingimustes kus pole voolugi olemas keevituse jaoks rääkimata ruumipuudusest on oluliselt mugavamad lahendusi ja ka paremaid lahendusi olemas.

Mitte keegi ei keela vaigu ja riidega sama tööd teha, ukseääred, koopaääred.Enamus omegatel õhtal need ja ei pea muretsema, et väiksem kivitäke sinu suure keevituse ja keemiliste reakstioonide neutraaseks saamise pingutusi lihtsalt tuulikusse ei saada.

Neeti vali nii, et värvi all päikese ja muu temp. mängima ei hakka.

Võid ka tavalise tõmbneedi lüüa sissepoole kui päid ja aluseid teha ei viitsi mitte midagi ei juhtu.

Vaidlen vastu, et keevitus odavam ja mugavam lahendus on.

Relakas, mitu ketast, keevitus, happekrunt, täitekrunt mis ime keemiad, pahtlid, lahustid, kõvendid, kattevärv.Ajakulu on juba selline, et ennem roostetab kui valmis saab.
Keevituse lihvid sildeks ja siis töötled nagu vaja.
Neete hakkad pahtliga peitma ja see pole vast lõbus.
Vb on teostatav aga ei usu,et eriline edu keevituse ees on pigem rohkem nikerdamist puurimine jne.

Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine

Postitatud: 18 Dets 2012 01:26
Postitas kait
No mina olen oma omegatel tavaliselt nipukatega kokku tõmmanud kereplekid, nii et lukustid jäävad sissepoole. Enamasti olen kasutanud ka roostevaba plekki, et ei roostetaks. :lol: Aga naabripoiss ütles, et pidavat ka tati ja joptvõimatiga hea, roostekindla ühenduse saama aastateks. :)

Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine

Postitatud: 18 Dets 2012 02:50
Postitas Omega Sport Packet
Pleki juures vast ei ole keevitust niipalju vaja.

Terve tiiva vahetus on juba suurem töö ja väiksed asjad saab lihtsalt tehtud.


Neetide peal võid kasutada metal fillerit eduliselt ja koopasse ka bituumenlehe kleepida ja käid kuuma õhuga üle ainult.

Sumbutaja materjal on niigi teine ja alates 5mm on keevitust vaja või kohtades kus teisiti ei saa.

Keevitus, roostevaba ja plekitööd ei sobi kokku hästi omavahel.

Happekindel, kaitsekiht plekk kardab kuuma, nii kui puutud on hädad käes.

Mina isiklikult keevitust sellistes väikstes kohtades ei poolda.

Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine

Postitatud: 21 Dets 2012 15:47
Postitas reno3
Ega mul seal midagi väga katastroofilist ei ole...nähtavad küljed tahavad rellakat ,krunti ja värvi aga see mis nurgataha jääb teeksin siis hoopis vaiguga ära või? tõstaks auto tungrauale,ratas alt tõmbaks sodist puhtaks,lahtine rooste ära puhastaks mingi kangema kraamiga ja paneks vaiguga riide peale siis veel nipet näpet ja krunt värv ja voilaa? :mrgreen: Olen täiesti võhik aga huvi on suur :D