2. leht 6-st
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 25 Dets 2009 18:23
Postitas Leprechaun
Lumistel teedel on Omegaga minu arust väga hea sõita. Jääl ja lögas saab ka päris rahuldavalt hakkama, musta jää peal liigub auto sinna kuhu ma tahan, kuid start jääl on vahest küll väga vaevaline. Samas märg ja natuke pehme muru sellele autole küll ei sobi. Ainukesed kohad, kus ma Omegaga kinni olen istunud ongi maja ees muru peal ja kenasti põhja peal, viimati paar nädalat tagasi

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 25 Dets 2009 19:02
Postitas Jospa
Eelmine aasta kannatasin mingisuguste Vallai rehvide pärast päris kõrimulguni! Rehv oli nii kõva et alguses ei saanud kohapealt minema ja pärast ei jäänud pidama. Nüüd sõidan Continental Contiwinteriga, masu tõttu eemaldasin küll naelad aga ega see midagi muutnud talve sõidus - rehvidel hea pidamine. Automaat omegaga soovitaksin julgelt gaasi anda ja hooga minna läbi, see kuramuse edasi tagasi nõksutamine sobib ainult manuaaline, kui kinni oled.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 26 Dets 2009 20:00
Postitas arts
ise sõidan juba kolmandat talve Fulda rehvidega - naelad enamus veel alles ja muster ka korralik - ning mis peamine, pole veel kordagi kinni jäänud

raske omega jaoks soovitan neid rehve küll!
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 29 Dets 2009 20:32
Postitas rosco
Rehvid sellised suht keskmised ja juba suutsin täna korraks kinni jääda. Kuna harjunud 1000kg esiveolisega,mis läheb igaltpoolt läbi,siis tuleb vist ümber õppida ja hakkata vaatama,kuhu sõidan.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 31 Dets 2009 22:46
Postitas vivaldi
Omega A ei ole mul kül pikka aega olnud, aga lumel on ta kül lootusetu võrreldes mu teise auto Rekordiga. Ei tea, kas tõesti loeb, et Omega on automaat. Rehvid on iseenesest mõlemal autol samad ja ka kulumis aste on sama.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 07 Jaan 2010 19:44
Postitas Mimm
Minul on sellest driftimisest juba villand. Päev otsa muudkui vaata, et autol valel ajal külge ette ei tõmba. Ja kooli ees jäin täna 2 korda kinni. Samas positiivne - kaks naist suutsid vabalt välja tõugata. Kui lumi nüüd lõpuks ära läheks, siis oleks mul jälle hea meel, et mul tagaveoline on

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 07 Jaan 2010 19:53
Postitas MegaHabe
ei ole veel ükskitallv niiviisi mööda läind ,et ma ei peaks kaevana ja lükkama

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 08 Jaan 2010 10:55
Postitas martin83
Omal on 100kw bensukal väga korralikud Masteri naelad ja suhteliselt mõistlikult sõidab, eks tagumine ots vähe rohkem liigub, kui esiveolisel, kuid siiani on Masterid mind suhteliselt positiivselt üllatanud. Samas eile sumpasin ühe 3 liitrise automaadiga lumes, millel Vallai suhteliselt hea mustriga lamellid all ja no täiesti võimatu on sõita, ratas käib all ringi, auto edasi ei liigu. Lõpuks jäin kinni ka.
Ja kõigi aja jooksul omatud Omegate puhul olen täheldanud, et talveks minu sõidustiili juures on ainult nael õige, lamelliga pole midagi teha.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 08 Jaan 2010 20:31
Postitas Mr.Black
Mul olid Omegal mingid Kumho lamellid all millel olid vihmasooned? sees. Külgpidamise üle ei saanud kusjuures väga kurtagi, aga vedamine/pidurdamine oli täiesti teine oopel(r).
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 05 Jaan 2011 14:26
Postitas Zoa
4-s selle teema hooaeg läinud juba jõudsalt käima (koos vana foorumi teemaga)
Ütleks et see pidev lumesadu hakkab ikka närvidele juba käima, iga hommiku on praktiliselt autol ca 5-10cm lund. Kõhupeale kinnijäämisest ma ei räägi, ja sogast roomab ka vaikselt ilma tuuritamata läbi, aga V177U kui 10cm jääd ühe taguratta alla jääb siis on lõplikult piiksus.
Läbivus on ikka tagasihoidlik, esiveoline mondeo millega sõidan on nagu maastur võrreldes paksukese omegalitaga.
Ise tunnen see talv TC-st puudust, väga lihtsalt kipub ratast ikka ringi viskama 2 hooeag talvekatel alles.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 05 Jaan 2011 16:39
Postitas Andreas0110
Mind veel ropendama pole võtnud kinnijäämine- isegi mitte siis kui ükskord kodust lahkudes neli korda labidat tarbima pidin. Tagurpidi lastes kipub ikka minema sinna kuhu tahab minna pahatihti, seeeest edapidi sõit korvab selle 100%

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 05 Jaan 2011 16:51
Postitas mardus72
Mimm kirjutas:Minul on sellest driftimisest juba villand. Päev otsa muudkui vaata, et autol valel ajal külge ette ei tõmba. Ja kooli ees jäin täna 2 korda kinni. Samas positiivne - kaks naist suutsid vabalt välja tõugata. Kui lumi nüüd lõpuks ära läheks, siis oleks mul jälle hea meel, et mul tagaveoline on

Sa oleks ikka pidand selle 2,5-se tookord ära ostma,oleks veojõukontrolliga saba kontrolli all hoidnud.
Aga mina tunnen just talvel rõõmu,et on tagaveoline.Suvel poleks väga vahet.Ja ronimisvõime on minu omegal küll hea.olen läbivuse ja teelpüsivusega rahul.Ja hea on kurvis ja eriti ringteel gaasiga mängimisega sõidusuunda korrigeerida.Natu gaasi ja nina on õies suunas.See ju positiivne.Esiveolisel peaks hea käsipidur selleks otstarbeks olema,aga pidur teatavasti on kiiruse surm

Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 05 Jaan 2011 23:18
Postitas Omega Sport Packet
Terve talv alles ees
Nüüd hakkab sulaks minema ja kinnisõidetud lumest vajusid esirattad läbi, ei aita see LSD jutt seal taga mitte üks raas, ei aita ka parem rehv.Ei edasi ei tagasi
Kui teeolud on kehvad ja kaalujaotus on lagi naljakas sel autol siis ääb hätta.
Labidas ja liivakott pgagassi.
Ja olgem ausad, see talv on lume ja teeolude poolest raske
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 06 Jaan 2011 09:41
Postitas fallschirmjager
see just nõme ongi, et esiots mega raske võrreldes taguotsaga ja tihti esirattad vajuvad, omega on ainult maantee auto.
Re: Omegaga lumel,si*al,sopas,jääl..
Postitatud: 06 Jaan 2011 10:28
Postitas Zoa
töö aknast silmitsen oma oomit mis on 10cm lumes lõplikult kinni (lumi ulatub tag rehvi ja velje vahelise piirini), st isegi nõkutada ei saa... pean vist jala koju minema
sorry mina ei kavatse liivakotiga emmi mängida talviti, tundub et see auto meie kliimasse/ talve ei sobi
4x4 hind on ka nii meeletult kõrge et alla 3000 EURI- mingit sõidetavat raami osta ei saa, kevadel tulevad hinnad alla siis peab vist autot vahetama hakkama.