17. leht 48-st

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 11 Nov 2018 12:06
Postitas b00ster
raudpats0 kirjutas: 11 Nov 2018 03:32 Rehvid eri kõrgusega...
Absu andur õhtul
Absu blokk saba andmas.
Ise ka mõtlesin äkki kuna 1 rehv kõver, ja auto veits ujub... aga õnneks täna saab kauaoodatud uued rehvid kätte niing kohe vahetab ära.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 11 Nov 2018 12:13
Postitas Martin
kui rehv kõver, siis hakkab kurvides ESPd peksma.
Kui rehvid erineva kõrgsega(drastiliselt erineva rõhuga ka seejuures), siis läheb paari kolme km jooksul errorisse ja koos absiga olenemata kiirusest.
Kuna sinul aga on oluliseks kriteeriumiks kiirus, siis ma kahtlustan kas abs andurit või absi rõngast. Samas siis peaks abs ise ka õplema minema.
ESPd ei saa nupust sisse välja lülitada, kuna see on erroris ja errori puhul on funktsioon deaktiveeritud.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 11 Nov 2018 17:58
Postitas b00ster
Sain rehvid kätte, super rahul neendega 2tk 50€. Hommikul lähen vahetamas, vahetan 2tk ära kuna need mõlemmad 31nädal 2015 toodang, mu omad on siis 2012 :oops:

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 12 Nov 2018 12:35
Postitas b00ster
Sai siis ära vahetatud ja te LIHTSALT EI KUJUTA ETTE MILLINE NAUDIMINE. NII MÕNUS SÕITA :D :) :) :lol:
Auto liigub sirgelt, nagu peab, super mõnus lslt, orgasm :lol: :lol:

Kõver rehv siis:
Pilt
Pilt

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 12 Nov 2018 12:48
Postitas raudpats0
b00ster kirjutas: 12 Nov 2018 12:35 Sai siis ära vahetatud ja te LIHTSALT EI KUJUTA ETTE MILLINE NAUDIMINE. NII MÕNUS SÕITA :D :) :) :lol:
Auto liigub sirgelt, nagu peab, super mõnus lslt, orgasm :lol: :lol:

Kõver rehv siis:
Pilt
Pilt

See rehv oli niisamagi puhta putsis.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 12 Nov 2018 22:24
Postitas Martin
Paistab, et mitte rehv ei ole kõver, vaid rehvile on muna tekkinud.
Tõenäoliselt on karkass purunenud sees mingil põhjusel. Näiteks seisnud tühja rehvi peal või velgedele paigaldades kasutati liiga suurt rõhku(näiteks 6bari, selleks et veljele saada). Üldiselt läheb rehv veljele kuskil 2 juures juba, aga alles üks päev oli mingi ime rehv mis 8 bari juures ka veel velje peal ei olnud(seepi sai ikka korralikult).
Muna paneb küll espd peksma. Kas nüüd 120nega sõites on korras?
See muna on üsna tagasihoidlik veel :D
Ma võin näidata enda rehvide munasid, kui ma neist fotod teen :D

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 13 Nov 2018 11:47
Postitas b00ster
Martink91 kirjutas: 12 Nov 2018 22:24 Paistab, et mitte rehv ei ole kõver, vaid rehvile on muna tekkinud.
Tõenäoliselt on karkass purunenud sees mingil põhjusel. Näiteks seisnud tühja rehvi peal või velgedele paigaldades kasutati liiga suurt rõhku(näiteks 6bari, selleks et veljele saada). Üldiselt läheb rehv veljele kuskil 2 juures juba, aga alles üks päev oli mingi ime rehv mis 8 bari juures ka veel velje peal ei olnud(seepi sai ikka korralikult).
Muna paneb küll espd peksma. Kas nüüd 120nega sõites on korras?
See muna on üsna tagasihoidlik veel :D
Ma võin näidata enda rehvide munasid, kui ma neist fotod teen :D
Aint korraks käisin neste kütusetehasele, see mingi 30km helsingist niing ainult seal lubatud 120 maanteel, aga olen aus, see on selline tee kus "lubatud" nii palju kui tahad, kuna suur, lai tee niing kaameraid pole. Iga üks sõidab seal mingi 150+. :lol: . Mingi hetk võiks proovida oma tippkiirust seal, ennem ei julgenud selle sitta rehviga :D. Muidu tavaliselt maanteel igalpool 80-100 ja kaamerad. Hetkel liigun linnas ja probleeme ei näe. Ls nüüd 416k+. Siiamani naudin sõitmist, nii sujuvalt liigub :lol:

Ja veel küll selline tunne et sul oli õigus, et mul tdssi oma 3.45 differ on all. Kuna pööred on küll suured, seda on suurel kiirusel hästi näha. 120kmh ja umbes 2500 oli kui õieti mäletan.
Lisaks veel:
3käik 50kmh = ~1900. 4käik 50kmh = ~1350.
Aga ei kurda, sellega kiirendus parem siis, eks? Ja see et võtab 0.3l rohkem väga ei koti ka. Kütusekulu on nkn nii väike, keskmine kukkus 7.2ks. Läbitud 2200km ja 150l vms, ei mäleta. Ja ei sõida mingi pensionääri rešiimiga :)

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 13 Nov 2018 11:50
Postitas b00ster
Pöörded siis võrdlen e39 3.0dga
Seal oli 120kmh ja 2100~

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 13 Nov 2018 12:42
Postitas raudpats0
Seier 120 ja pöörded ca 2500
Reaalselt kiirus 115
See tdi automaadiga

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 13 Nov 2018 19:05
Postitas b00ster
raudpats0 kirjutas: 13 Nov 2018 12:42 Seier 120 ja pöörded ca 2500
Reaalselt kiirus 115
See tdi automaadiga
kuidagi suured pöörded diisli jaoks :?:
bemmil samamootoriga, või noh 3.0ga, sama kastiga 120km/h 2100.

kui sellised pöörded DTI'l originaalis, siis mul ikka DTI Differ. Mõtlesin et tegu TD diffriga, millel ülekanne 3.45 võrdles 3.27 DTI omaga, ja et slpst kõrged pöörded.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 13 Nov 2018 22:16
Postitas Martin
100km/h kellal on mul 1900rpm kuskil. Igastahes kindlalt alla 2000ndet.
Kiirendus on jah parem, aga lõppkiirus ka kannatab selle all.
edit, manuali 5. käigu ülekanne on ka suurem, kui automaadil bw.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 13 Nov 2018 22:39
Postitas Andrus
Bemmil ja omegal erinevad manuaal käigukastid.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 14 Nov 2018 09:41
Postitas b00ster
Andrus kirjutas: 13 Nov 2018 22:39 Bemmil ja omegal erinevad manuaal käigukastid.
Võrdlesin 2.5dti atm ja 3.0d atm, mõlemmad sama kastiga, kuid bemmidel 120kmhga sõites pöörded madalamad. Arvan e39l diffris lslt teine ülekanne.

Ja ennem mõtlesin et 5l40e ja R-25D'l sama ülekanne iga käigul, kuid nüüd tean et erinev.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 14 Nov 2018 22:05
Postitas Rax
BMW 3.0d ATM diffri ülekanne on 2.81
Ja manuaalil 2.35.

Re: Opel Omega M57 2.5d 110kW - b00ster

Postitatud: 14 Nov 2018 23:14
Postitas Martin
huvitav tõsti, et bemmil on isegi sama käigukasti puhul, mida opelil kasutatakse(5l40e), teine lõppülekande arv.
2000rpm juures E39 sõidab 115km/h, samal ajal kui opel sõidab 98,9km/h
Lõppkiirus siis ka suurem, bemm piiratakse juba enne 4500dat tegelikult ära, kuna 250 sai täis(4500rpm 258km/h), opelil 222,5..

Ilgelt oleks vaja opelilie lõppülekannet kuskile sinna 2,8 kordaja kanti. Mitte keegi ei tee ka kahjuks.