Nii, tihe töönädal lõppes haiguspuhkusega, nüüd aega natuke autoga tegeleda jälle.
Misiganes õhtu see nüüd oligi, kui Martin viitsis minu ja oomiga jännata. Sai siis kaabel sappa ja möllata nii-ja naapidi, sõita ja mitte sõita. Igast lahedaid asju luges ta mulle ette ja siinkohal veelkord tänusõnad sõbralike nõuannete eest.
Mis tuli välja: Mootori veakoodid olid samad mis minagi wire testiga välja lugesin, küll aga lisandus info, et aju ei tea mootori temperatuuri, oli vist nii? Kasti kohta tuli välja veakood P0743 Torque converter clutch solenoid high input. Enamvähem nii vist oli. Selektorlüliti on igati korras. Huvitavaks teeb asjaolu, et käiva mootoriga veakood ära kustutada, sai täitsa sõita. Peale mootori seiskamist ja taaskäivitust tervitas taas vana hea tuttav kasti avariireziim ja sama veakood. Internetiavarustes kolades jäi silma mõte, et mootori temp andur võib seda veateadet põhjustada. Kuidas- minu loogika seda ei järgi. Hääste, täna sai kolle maha võtta- sellest kohe pikemalt- ja piiluda, mis temp andur mis on, selgeks sai siis see, et ninapoolne andur annab signaali armatuuri, tulemüüri poolne mootorile. Samas kui võtsin juhtme järelt, läks mootori töö külma režiimi, pöörded tõusid külmkäivituse tasemele. No problem then? Samas eile lampi lõuna ajal peale käivitust kast töötas. Avariisse läks aga kohe, kui jõudsin kiiruseni 70-80, ehk 4 käik? See saaga ilmselt jätkub, auto alla kasti juhtmestiku ligi pole ikka veel jõudnud, ilmad märjad ja ise haige ka nüüd. aku peal sai plussjuhtmeid natuke kohendada, üks katki minemas klemm sai korda tehtud.
Miks aga sai ette võtta sisselaskekolle maha katkumine- ega seal palju variante vist polegi

Idee oli pump tagasi õigesse asendisse näppida. Mõeldud-tehtud.
Küllaltki straightforward ettevõtmine iseenesest, varasematel näppijatel ilmselgelt pole teavet torx võtmete olemasolu kohta, poldid olid küllaltki haiget saanud. Loomingulise lähenemise abil sain aga kõik kenasti lahti. Martini teoreetiline jutt läks 1:1 praktikasse detailideni

Kohe liikuma ei hakkanud, andsin vähe kõvema kolaka, aga valesse suunda. Lõin kaane nii maha, et mootor kooles ära. Sai siis vähemalt õigesse suunda liigutama hakata. Lõpptulemuseks jäi ikkagi hetkekulu 0.8, reguleerisin tegelikult 0.7 peale aga kinnikeeramisega ilmselt liikus veel grammikese. Igatahes olukord on hoopis teine kui enne. Külmkäivitust veel proovida ei saanud, soojalt on nüüd poole pöörde pill igatahes. Jahtunud sooja (seisnud, aga küünalt veel järgi ei võta) käivituses on kõige suurem vahe, ennist tahtis paar-kolm sekundit käiamist, nüüd käib suht koheselt sekundi ringis käima. Proovisõiduga midagi üheselt aru ei saa, kuna kasti sunnin ise käike vahetama, aga tundub küll hulka eksam. Kiirendusel viskab aimatavalt musta ka nüüd
Välistööd tehtud, võtsin veel tuled tuppa kaasa ja nühkisin üle. Siiani olid nad paras augutäide ees. Lihvijärjekorraks sai varutud siis pabereid 600-1000-1200 (oleks 1500 tahtnud, aga otsas olid)-2000-2500-poleer. Täitsa ideaalne ei saanud, aga viitsimine ja jõud said otsa palaviku kõrvalt. Mõni valgusepoisike rohkem ikka tee peale jõuab.
Kõige selle juures jäi jälle kapott kinni, saan jälle iluvõre kinnitusi tagasi liimida
tuled mahavõetud, väike pesu

poole töö peal
Ja kesse oligi, kellele pikk jutt ei meeldinud... Jürts?
Kiirkokkuvõte- Tore klubiline aitas, kasti veast jagu ei saanud. See-eest nüüd näen Priuseid, mille tarbeks sai installitud Prius repellent. Done.